HardwareWebwinkel

Voorheen stond deze shop bekend als MNM Computers

Gebruikers over webshop HardwareWebwinkel

Review toevoegen

Algemeen

Recent een setje geheugen kaarten en twee harde schijven besteld. Prijspunt is meer dan prima en de bijgeleverde service idem. Pin aanwezig bij het afhalen en verder geen problemen mee gehad. Kortom, een goede ervaring!

Algemeen

Had fans besteld maar kwam er voor de verzending nog achter dat deze helemaal niet in mijn case passen, stomme ik. Heb daarna een bericht achtergelaten via de contactpagina of ze de bestelling nog konden annuleren. Letterlijk vijf minuten later een berichtje gehad dat de bestelling geannuleerd is en dat ik zo spoedig mogelijk mijn geld terug krijg.

Zulke snelle en makkelijke afhandeling heb ik nog nooit meegemaakt bij een webshop, meestal doen andere webshops een stuk moeilijker.

(Van verzending was dus geen sprake, vandaar dat daar geen mening bij staat)

Klantenservice

Snelle reactie op opmerkingen en doen niet moeilijk over annulering.

Algemeen

Nieuwe CPU (tray) besteld bij HardwareWebwinkel. Site werkt op zich prima maar oogt wel vrij simpel in vergelijking met andere webwinkels. Bestelling verliep soepel en zonder problemen. Alleen jammer dat er niet betaald kan worden met creditcards. Voor zaterdagleveringen zijn de verzendkosten iets hoger. Waarschijnlijk komt dit door de gekozen vervoerder (GLS). Maar omdat dit op voorhand werd aangegeven was dit voor mij in ieder geval geen probleem.

Verzending

Verzending was dik in orde. Omdoos was stevig en goed opgevuld met extra materiaal. Zeker bij een tray CPU geeft dat een prettig gevoel. Zending was prima op tijd. Ook goede communicatie omtrent het verzendproces.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Prima winkel met goed assortominent en dito prijzen. Na een kleine tegenslag(beetje ongeduld ook vanuit mijn kant) toch geleverd wat ik heb besteld

Verzending

Goed verpakt, volgende dag in huis (mits op voorraad)

Klantenservice

Er wordt niet gereageerd op whatsapps en telefonisch onbereikbaar. Ook mailen valt niet mee.

Goedemorgen,

Dank u voor deze heldere review. Wellicht kunt u even bij ons informeren naar de status van de levering, dan kunnen we u even helpen. Dit is echt een review waar niemand iets aan heeft (ook u niet!).

Aanvullend:
Inmiddels contact gehad. U heeft besteld met een levertijd van 3 werkdagen die nog niet verstreken zijn. De zending gaat keurig op tijd vandaag de deur uit, morgen in huis. Veel plezier van uw aankoop!

Algemeen

Ik had wat patchkabels nodig en na wat zoekwerk kwam ik bij HardwareWebwinkel terecht. Hé, die ken ik! Ja, toen nog onder handelsnaam MNM op hetzelfde adres toen ik voor mijn Tyan dual Atlhon MP mobo een koeler kocht.

Anyway, ik had de bestelling geplaatst en keurig een bevestiging ontvangen van wat ik had besteld.

Klantenservice

Na wat meetwerk, kwam ik tot de conclusie dat 50 cm kabels wel erg kort zullen blijken. Ik heb de dag na de bestelling 's ochtends gemaild of ik de bestelling kon aanpassen. Dat was geen enkel probleem en na nog een fout van mij was het in orde en kreeg ik wederom een bevestiging. Een dag daarna een e-mail dat ik kon ophalen. Aldaar gepind.

Algemeen

Ik heb ondertussen ongeveer tussen de 90 - 100 systemen gebouwd.
Voor het eerst ooit een processor die dus niet compatible blijkt te zijn met het moederbord.... Via whatsapp contact gelegd met HardwareWebwinkel en bij hun eigen geopperde voorstel mocht ik de CPU terugsturen ondanks het feit dat ik de verpakking al had open gemaakt.... Reageerde dus snel en correct. Erg blij mee

Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestelling was in orde, maar klantenservice was in eerste instantie wat lastig, later ging dit beter en ben ik goed geholpen. Verpakking kon beter

Klantenservice

Na eerdere moeilijkheden contact te leggen is dit uiteindelijk toch gelukt en de webshop denkt mee m.b.t. verder afwikkeling. Prettig!

Goedemiddag,

Graag verzoek ik u even contact via Whatsapp op te nemen of chat om te kijken wat er aan de hand is. Ik kan namelijk niet aan deze review zien wie u bent. Wij reageren doorgaans vrij snel op contactverzoeken.

Aanvulling:
Inmiddels contact gehad en oplost. Een bekend spreekwoord luid: "Een goede haan kraait kraait 2 keer!" ;-)

Algemeen

Gemakkelijk te bestellen, binnen 3 dagen in huis, betalen ging gemakkelijk, kreeg direct een email.

De klachtenservice is uitstekend:
De NUC was defect, gevraagd of het mogelijk was om te ruilen voor een andere type NUC, geen probleem, deze was goedkoper, toen ze de defecte NUC ontvangen hadden, werd de nieuwe NUC binnen 3 dagen bezorgd. Het verschil werd binnen 3 dagen bij geschreven.

Klantenservice redelijk:
Je kan niet naar toe kan bellen, de telefoon is aan een voicemail gekoppeld-niet aanwezig, ze kunnen beter het telefoonnummer weglaten, gevraagd om terug te bellen, dat doen ze niet.
Emails worden snel beantwoord, goed beantwoord.
Persoonlijk hou ik niet van als webwinkels niet te bereiken zijn via de telefoon, weet niet of ik hier nogmaals bestel.

Algemeen

Een top service! Optijd geleverd en goede communicatie. Ook het terugstorten van het geld verliep prima.

Klantenservice

Een geleverd product (DDR4 RAM) was helaas niet compatible met de rest van mijn bestelling. Ik heb het product geretourneerd en ze hebben het getest en een alternatief product aangeboden. Het prijs verschil werd netjes overgemaakt.

In tegenstelling tot sommige andere berichten, een top service

Algemeen

Op Donderdag 4 oktober een bestelling geplaatst bij hardwarewebwinkel, voor wat sata kabels voor een nieuwe build.

Verblind door de lagere prijs en de mooie groene letters dat alles op voorraad was, met de melding voor 16:00 besteld morgen in huis.. Gelijk maar de bestelling geplaatst wetende dat ik dit weekend tijd had om aan de build te werken.

Tot de dag erna geen bevestiging van verzending ontvangen, geprobeerd te bellen.. maar niemand die opneemt. Uiteindelijk een poging via whatsapp gedaan, en wonderbaarlijk wel een reactie.. bleek niet genoeg op voorraad.. ondanks dat het op de site nog wel het geval was. Bestelling kon opgesplitst worden, en de resterende kabels zouden na het weekend geleverd worden.
Behoorlijk jammer dat je hier zelf voor moet bellen.. ipv dat er proactief gehandeld word. Ben de moeilijkste niet.. en hier mee akkoord gegaan. Uiteindelijk dus een dag later dan beloofd op de site een gedeelte van de kabels ontvangen.

Precies een week later, nog steeds geen bericht ontvangen. Weer een poging gedaan via whatsapp.. aangezien op het telefoonnr nog steeds niemand opneemt. Leverancier had schijnbaar niet genoeg geleverd. Nu de belofte gekregen dat het maandag zou binnenkomen en uiterlijk dinsdag geleverd zou worden. Wederom erg jammer dat dit niet proactief naar de klant gemeld wordt.

Inmiddels is het woensdag.. en zit nog steeds op de resterende kabels te wachten..

Conclusie: Geen telefonische klantenservice, geen proactieve houding, beloftes worden niet nagekomen, en de voorraden op de website zijn niet serieus te nemen.

Verzending

Heb extra betaald voor Track en trace, nadat de bestelling is opgesplitst. Is het eerste pakket wel daarmee verstuurd.

Het tweede pakket helaas zonder overleg met brievenpost..

Klantenservice

Ze zijn niet telefonisch bereikbaar.... zogenaamd vanwege een storing.. Telefoon slaat wel over en gaat naar de voicemail. Ik denk dat er gewoon niemand is om de gesprekken aan te nemen.

Via whatsapp, wel redelijk rap.. alleen totaal niet proactief en meedenkend, constant verschuilend achter de leverancier. Waar ik niks mee te maken heb.

Goedemiddag,

Dank u voor uw review. Ik heb al even contact met u gehad maar heb u helaas niet kunnen overtuigen de review enigszins te nuanceren.

Hier is inderdaad e.e.a. niet helemaal gegaan zoals het moest gaan. We hebben geprobeerd z.s.m. dingen voor u op te lossen door een deellevering te doen via brievenbuszending waarmee u akkoord bent gegaan. U kon dus in ieder geval vooruit en wij zouden zorgen voor een spoedige nalevering.

Wij doen geen beloftes! Als het iets is wat je in deze wereld leert is het wel dat je geen beloftes kunt doen want er zijn teveel partijen betrokken. Wij schetsen een situatie die vermoedelijk gaat plaatsvinden, in 99% van de gevallen gaat dit ook zo.

Onze voorraadindicaties op de website zijn prima. U bestelde alleen meer dan onze huidige voorraad. We hebben geprobeerd om de voorraad snel aan te vullen maar door een fout bij onze toeleverancier werd er telkens maar 1 kabeltje bij geleverd (vandaar geen belofte!).

De kabels worden vandaag bij u bezorgd als postNL zijn werk doet (vandaar wederom geen belofte!).

U heeft er absoluut gelijk in dat we u een keer extra hadden kunnen informeren dat de kabeltjes nog niet binnen waren, mijn excuses hiervoor en dit is zeker een aandachtspuntje voor ons.

Jammer blijft dat mensen alleen maar hun boosheid kunnen uitten waardoor er 3 x 1 ster geplaatst wordt en niet meer richting werkelijkheid. Ik ben echt benieuwd wat iemand zou geven als ze niets geleverd krijgen en geen reactie waar dan ook op komt, minder dan 3 x 1 ster kan namelijk niet.

Algemeen

Ik bestel hier ooit wat kleine dingen, ze hebben een erg ruim assortiment met van alles en nog wat. Ze hebben ook een redelijke voorraad, en zo niet dan is het meestal de volgende dag al binnen. Ze zijn niet de allergoedkoopste maar daar krijg je wel gewoon goede service voor terug, verder zijn ze ook gewoon helder over de prijzen en verzendkosten. Naar mijn idee gewoon een betrouwbare webshop die waarschijnlijk zelf ook het idee hebben niet de goedkoopste te willen zijn omdat je dan op andere vlakken ook gaat inleveren. Uiteindelijk scheelt het slechts 2 euro, dus daarvoor zou ik het zeker niet laten.

Verzending

Normaal gesproken heb ik het product indien op voorraad de volgende dag al in huis!

Klantenservice

Krijg altijd erg snel bericht.

Algemeen

Intel NUC besteld en ik had een aantal vragen. Deze zijn zeer netjes beantwoord en uiteindelijk hebben ze hem nog gratis voor mij in elkaar gezet en Windows geïnstalleerd ook! Geweldige service!

Verzending

Zeer netjes, stevig en niet met overdadig lege ruimte verpakt.

Klantenservice

Snelle respons, goede antwoorden.

Algemeen

Ab-so-lu-te top service !

Verzending

Keurig en snel verzonden, niets op aan te merken.

Klantenservice

We hadden problemen met ons bestelde; 'ASRock mini-ITX MB - AMD AM4 - Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac'. Met de 'AMD Ryzen 5 2600' gaf dit een error in de bios. Ik braaf terugsturen en nieuwe besteld.
Dat is vrij normaal, maar...

Wordt er contact opgenomen door HardwareWebwinkel [Maurice] en er wordt aangeboden om, voor mij, de bios aan te passen (gratis). Verrassend, niet verwacht, toch gekregen. Blij verrast stem ik in en e.e.a. wordt gefixed. Héérlijke service !!!

Later probleem met de videokaart, 'XFX Radeon RX 580 GTS Black Edition - 8 GB'. Ook moederbord teruggestuurd. Hebben ze alles nagekeken, nagemeten, Topservice.

Verdienen eigenlijk 6 sterren waardering, omdat ze met je meedenken, testen, en top service verlenen!

Tegen beloning

Algemeen

De verzendmethode van dit bedrijf is reden genoeg om er nooit meer iets te bestellen.

Verzending

Verzending met GLS is waardeloos krijg zojuist bericht dat ik niet thuis geweest zou zijn,ik ben wel thuis en zat erop te wachten er is niemand aan de deur geweest en kontakt op nemen met dat bedrijf is ook onmogelijk.
Ook willen ze al mijn gegevens anders kan ik daar niets en ben verplicht daar akkoord mee te gaan.

Ik bestel nooit meer bij een bedrijf dat GLS gebruikt dit is de tweede keer gewoon niet op komen dagen van dat bedrijf.

H.m. de Vos.

Goedemorgen,

Dank u voor uw review. Uiteraard is het vervelend als u een zending verwacht en u deze niet op het moment ontvangt dat u wilde. Op het moment dat er iets mis gaat met bezorgen komt er best nog wel eens commentaar op GLS dat we met GLS versturen, maar dit hadden we ook toen we met postNL verstuurde. Wij horen dit ook van collega's die met DPD of DHL versturen enz. Overal waar gewerkt wordt gaat helaas wel eens iets mis en soms bent u zelf even niet thuis of net even achter buiten in de tuin op moment dat de bezorger aan de deur komt. Normaal zal de bezorger ook even bij de buren proberen dit af te geven maar niet alle buren willen zendingen aannemen.... Overigens als u echt niet met GLS verstuurd wilt hebben kunt u altijd even vragen of het mogelijk is om met een andere vervoerder te versturen, wij proberen altijd de wensen van de klant te respecteren.

Jammer dat u ons als shop in zijn geheel dan met 1 ster beoordeelt omdat de bezorging niet de 1e keer gelukt is. Gelukkig kunt u vandaag uw pakketje al ophalen bij de pakketshop, we wensen u veel plezier van uw aankoop.

Algemeen

Uitstekende winkel. Ze reageren erg snel via Whatsapp en zijn er vriendelijk. Ook denken mee met de klant wat betreft levering of alternatieve producten. Aanrader!

Algemeen

Geen fancy website maar wel een webwinkel met een breed scala aan producten en ook voor een goede prijs.
Snelle verzending, vrijdag middag rond half 5 besteld en nog geen kwartier later kreeg ik al een mailtje dat het verzonden was.

Verzending

Verzending was klein genoeg om met briefpost verstuurd te worden dus is mijn aankoop in een nette bubbeltjes plastic envelop opgestuurd en kreeg hem gewoon een dag later netjes door de postbode in mijn brievenbus gegooid.

Algemeen

De website is niet fancy maar het assortiment en de prijzen zijn prima! Recent twee bestellingen gedaan en beide zijn prima.

Verzending

Een van de bestellingen afgehaald. Dit kan op een thuis adres.
Vriendelijke mensen, goed ontvangen.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Dit proces was voldoende, voorraad geeft geen indicatie van het aantal artikelen, daarover later meer.

Verzending

Gekozen voor Zaterdag levering, met 3,50 toeslag. Hoe dan ook retro dat men moet bij betalen voor een zaterdaglevering bij een bestelling van meer dan 50euro. Dit brengt de verzendkosten op ¤ 8,45.

Zaterdagbezorging - indien alle producten op vooraad met 24h indicatie! (¤ 3,50 toeslag): ¤ 8,45

Dit lijkt mij wel wat, ik wou graag zaterdag gaan klussen, alle bestelde artikelen hadden de status "Op voorraad".

Ik laat de bestelling gaan en lees een dag later helaas dat er niets is gebeurd; namelijk:

"Goedemiddag,

Bedankt voor uw bestelling , helaas hebben we van artikel 86196 nog maar 2 stuks op voorraad. We kunnen u aanbieden om in plaats van 4x artikel 86196 , 2x artikel 86196 en 2x artikel 86197 te leveren, dit is de 2-poorts uitvoering.

De 86196 zal aankomende dinsdag weer binnen komen."

Geen enkel belletje, immers is volledig duidelijk dat speciaal is besteld voor een zaterdag levering. Stuur dan op wat op voorraad is!!

Dag hardware webwinkel,

Helaas lees ik dit nu pas.

Graag aanpassen. Ik heb echter gekozen en extra bij betaald voor een zaterdag levering. Dat zie ik zo helaas niet meer gebeuren helaas.

Graag een passende oplossing.

Goedemiddag,

We hebben de bestelling aangepast. Het nieuwe orderbedrag is ¤ 51.70 . We zullen het prijsverschil van ¤ 1.10 voor onze rekening nemen.

U ontvangt hier zo een nieuw orderbevestiging van.

Dag Hardwarewebwinkel,

Fijn dat de bestelling eindelijk verzonden is. Helaas kan ik mij totaal niet vinden in de oplossing.

Door deze gang van zaken heb ik helaas mijn bestelling of een gedeelte daarvan afgelopen zaterdag toen ik ze nodig had niet mogen ontvangen.

Helaas is er door jullie niet gekozen om meteen de producten te versturen welke wel op voorraad waren, jullie waren op de hoogte van spoed door de gekozen verzendwijze met zaterdag bezorging. Mochten jullie niet alsnog met een gepaste oplossing komen dan zal ik voortaan mijn producten elders bestellen. Desondanks zal ik een gepaste review achterlaten op www.tweakers.net op basis van de oplossing.

Fijne dag.

Helaas geen verdere communicatie meer en helaas kan ik dus ook geen gepaste oplossing beschrijven.

Klantenservice

Afhandeling door de klantenafdeling is gewoon waardeloos, reactie word niet volledig beantwoord; mijn communicatie word gedeeltelijk genegeerd. Jammer.

Gratis advies aan de klantenservice, Verstuur gewoon wat wel op voorraad is meteen. En lees en geeft een reactie op de gehele e-mail van een klant.

Beste Hille,

Dank je voor je review. Klachten over een meerprijs voor zaterdaglevering moet je voor bij PostNL zijn, ¤ 6,95 + 21% BTW is het bedrag wat wij er voor betalen en wat de klant dan uiteindelijk betaald, daar zit niets bovenop, verzendkosten zijn geen verdienmodel.

We hebben je op vrijdag gemaild dat er niet voldoende voorraad was van het door jou bestelde product. We hebben je een alternatief geboden zodat je zaterdag nog aan de slag zou kunnen gaan, wij gaan van uit dat mensen die via internet bestellen ook via internet bereikbaar zijn! Helaas heb je hier pas zaterdag op gereageerd en hebben we dit dan ook maandag voor je kunnen uitvoeren. We hebben de teveel betaalde kosten voor de zaterdaglevering verrekend met de uitgekozen alternatieve producten, daarnaast hebben we je uiteindelijk nog een korting doorberekend om op hetzelfde betaalde bedrag uit te komen.

Jammer dat je hier niets over schrijft en dat je het blijkbaar geen passende oplossing vind en dat je beoordeling dan meteen op 1 ster uit komt. Ik ben benieuwd hoeveel sterren je gaat geven als er niets geleverd wordt? ;-)

Algemeen

Organisatie anuleert (zonder overleg) mijn bevestige bestelling, de prijs bij nader inzien foutief (te laag) was. Naar zrggen vanwege een verkeerde koppeling. Het bestelde product was qua bedrag en vanwege dalende trend reeel. Vervelend, met name als je elders gerelateerder producten besteld hebt.

Klantenservice

Zie bovenstaande motivatie, met name omdat het zonder overleg met klant plaatvindt.

Goedenavond,

Dank u voor uw review. De door u bestelde processor was verkeerd geprijsd, een kennelijke vergissing zoals ik u uitgelegd heb. De prijs was dusdanig afwijkend (meer dan ¤ 60,-) dat u had mogen verwachten dat dit niet kon kloppen. Er stond ook nergens vermeld dat het om een aanbieding zou gaan. Derhalve hebben we de order meteen geannuleerd, u gemaild en het bedrag aan u teruggestort. De hele afhandeling zal geen 5 minuten hebben geduurd vanaf het plaatsen van de bestelling. In onze ogen hebben we dit snel afgehandeld en kon u meteen elders bestellen.

M. van Rooij - HardwareWebwinkel.nl

Site is overzichtelijk
wel oogt de site wat saai (persoonlijke mening)
betaling verliep zoals het hoort te lopen
geen onnodige dingen tussendoor

Kast was zoals aangegeven op de site binnen 24 uur
en was ook dan idd de volgende dag op te halen bij de pick-up point

Klantenservice

bij aankomst van de kast was er helaas 1 usb 3.0 poort boven op de pc die niet goed werkte gaf alleen stroom deed niks met Data

hierop werd snel gereageerd met dat ze contact op zouden nemen met de Leverancier om een vervangende usb station toe te laten sturen.

hierop duurde het helaas 3 weken voordat er weer gereageerd werd met dat het gelukt is en dat het onderdeel onderweg is.
persoonlijk vind ik 3 weken net even iets te lang om niets van je te laten horen.
maar verder heb ik de klantenservice als prettig ervaren
daarom 1 ster aftrek bij Klantenservice

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor HardwareWebwinkel

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg