Bol.com

11.631 producten en 14.404 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bol.com

Review toevoegen

Algemeen

Makkelijk de bestelling geplaatst en heel snel aangekomen op afleveradres. Vanaf het moment van betaling tot aan de levering alles verliep even vlotjes.

Verzending

Product werd voor 23u59 besteld en de dag erna reeds geleverd. Heel snel dus.

Beste IrisPetzold,

Wat fijn dat je bestelling snel en zonder problemen geleverd is. Ik hoop dat je tevreden bent met je aankoop!

Groeten, Manon van bol.com

Algemeen

Overzichtelijke website met concurrerende prijzen. Bestelling plaatsen is zo gepiept en betaling mag zowel voor -als achteraf. Wat wil je nog meer ?!! Levering zoals altijd weer supersnel.

Beste richka,

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze winkel. We zien je graag snel terug!

Groeten,
Manon van bol.com

Algemeen

Duidelijke webshop, uitgebreid assortiment en een snelle levering. Prijzen soms hoger dan andere webshops, maar wordt goedgemaakt door de snelle levering

Verzending

Snelle levering, producten vaak de volgende dag al in huis. Zelfs als je om 23.00 nog wat besteld heb je het de volgende dag. Producten altijd goed verpakt.

Klantenservice

Van de vele producten die ik heb besteld heb ik 1 keer een verkeerde levering gehad. Klantenservice was vriendelijk en bood oplossingen aan waar je iets mee kunt.

Beste Zetmeel94,

Bedankt voor je fijne review. We zien je graag snel terug in onze winkel!

Groeten,
Manon van bol.com

Algemeen

Alles is vlotjes en zonder problemen verlopen. Het was gemakkelijk te bestellen en te betalen

Verzending

Alles is vlotjes verlopen. Alleen bij de levering was niet alles aanwezig? Maar na een telefoontje naar bol.com is alles opgelost.

Goedemorgen Bennyecht,

Dank voor je mooie review :-)

Fijne dag & groet,

Algemeen

De bestelling plaatsen op bol.com was makkelijk en snel gedaan. De prijs van het product was marktconform.

Verzending

Levering was zoals afgesproken, op tijd.

Beste Sjoers1990,

Bedankt voor je bericht en we gaan zo door.

Algemeen

ik ben altijd tevreden over bol.com. echt de moeite om bol. com te bezoeken.
als je vragen hebt, word je altijd goed geholpen

Beste Hildeke,

Dat klinkt goed :-)

Dank voor je review en fijne dag gewenst.

Groet,

Algemeen

Zeer uitgebreid en overzichtelijk assortiment, ik had mijn producten dan ook zo gevonden. De levertijden worden nagekomen en ideaal dat het dezelfde dag nog in huis kon zijn.

Snel en zoals aangegeven

Beste hugo.p,

Dank voor je positive review en fijn dat je dit laat weten.

Fijne dag & groet,

Algemeen

Over het algemeen altijd erg tevreden over de producten van Bol. De levering naar AH punten is ideaal.

Klantenservice

Mijn telefoon opgestuurd voor reparatie. Ik ben sterk van mening dat dit onder de garantie valt. Volgens de reparateur valt de reparatie niet onder de garantie. Een meningsverschil kan er zijn maar ik vind het erg kwalijk dat er niet goed kan worden uitgelegd waarom de reparatie niet onder garantie zou vallen. Wordt mijn telefoon niet gerepareerd weer opgestuurd en zit ik met het gevoel dat ik bestolen word. Erg jammer.

Beste Shalaka,

Dank voor je review, graag kijk ik even mee wat er nu aan de hand is met je telefoon. Helaas kan ik je gegevens aan de hand van deze review zo niet vinden. Wil je daarom, indien gewenst, een bericht sturen naar klantenservice@bol.com en dan te refereren aan deze review?

Dank en groet,

Algemeen

Al jaren lang klant bij Bol. Makkelijk zoeken en diverse betaalmogelijkheden.
Grote variŽteit van artikelen.

Verzending

Deze slechte score is grotendeels niet aan Bol te wijten, maar wel vanwege de onmogelijkheid in de keuze om bij gebruik van postnl te kiezen voor aflevering met handtekening of aangetekend.
Mijn pakket werd als afgeleverd gezet, terwijl dat helemaal niet zo was. Ook niet bij de buren. En bij onderzoek (door bol) werd glashard ontkent, dat het pakket niet bezorgd was.

Klantenservice

Dit is perfect opgelost door Bol. De klantenservice heeft volledig de verantwoording genomen en mij een (perfecte) oplossing geboden.

Beste Rinaldootje,

Wat jammer om te lezen dat het is misgelopen met de levering van je artikel! Goed dat de klantenservice dit goed voor je heeft opgelost. Weet dat je altijd contact met ons kan opnemen bij vragen.

Vriendelijke groet,

Charlotte van bol.com

Algemeen

De site werkt steeds beter, maar soms is het om een specifiek product te vinden nog wat zoeken. Verder zijn de uitgebreide technische informatie en de vele reviews uiterst handig, en ben ik zo al meermaals behoed geweest voor een potentiŽle miskoop. Ook is het betaling- en kortingensysteem helder en betrouwbaar.

Verzending

Bol.com weet de bestellingen steeds opnieuw compact en stevig te verpakken, waardoor de printer (toch delicaat) die ik bestelde, geleverd werd zoals het hoort, zonder enig risico op beschadigingen.

Klantenservice

Zoals gebruikelijk werd alles helder, correct en op tijd afgehandeld. Ook bij vroegere bestellingen was dit telkens het geval. Eenmaal ging het pakket verloren (bestelling dec '15) en ook toen werd een gepaste oplossing gezocht, zonder dat ik al te veel hoefde te doen.

Beste Kervelsoepe,

Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met bol.com!

Ik wens je een fijne dag.

Roos van bol.com

Algemeen

Betaling ging niet maar is rap opgelost de zelfde dag nog kunnen bestellen dus een goede communicatie een echte aan rader

Verzending

Paketje goed verpakt en op tijd geleverd

Klantenservice

Perfecte communicatie tussen mij en bol.com vriendelijke werknummers

Beste Killiancras,

Fijn dat je dit laat weten, dank je wel :-)

Groet en fijne dag,

Algemeen

De aankoop van het artikel verliep zeer vlot. We vonden het stuur gemakkelijk terug en kregen meer uitleg op het scherm dan er in de retailwinkel beschikbaar was. De prijs was correct aangegeven en de betaling verliep zeer vlot via Bancontact.

Verzending

Levering was op tijd en volledig.

Beste SeCReTJe,

Bedankt voor je review.

Fijn om te vernemen dat het bestellen via bol.com goed is verlopen.

Groet en fijne dag,

Algemeen

Makkelijk te bestellen, snelle levering, goed product, uitstekende service. Altijd prettig om daar te winkelen.

Verzending

Snelle verzending. Goed verpakt.

Klantenservice

Bij vragen of klachten altijd een nette oplossing. Goed bereikbaar

Beste Chantal,

Bedankt voor alle positiviteit. We blijven ons best voor je doen :-)

Groet

Algemeen

Ik heb hier op 21-7-17 een Samsung Salaxy S8 gekocht. Ik koos voor Bol.com omdat je er dan een Gear Vr set bij zou krijgen.
Hierbij loop ik helaas tegen wat problemen. Helaas, pindakaas? Dat hangt nog af van de Klantenservice.
In mijn bestelling staat een EAN nummer van een toestel dat in aanmerking komt voor deze actie. De pakbon meld echter een toestel dat dit niet doet.
Samsung heeft dus terecht mijn aanmelding afgekeurd.
Dit ontdekte ik samen met de Messenger support van Samsung (Dikke 10 voor die man)
De support van Bol.com kreeg ik niet te pakken, dus wacht ik een reactie op mijn mail af.

Verzending

Snel en geleverd op de dag die was aangegeven.
Track en Trace klopte

Klantenservice

De reactie op mijn support vraag werd netjes afgehandeld en nadat ik de benodigde informatie had verstrekt, kreeg ik een telefoontje dat ik alsnog een Gear VR kit opgestuurd zal krijgen.
Uiteraard zal ik daar nog even op moeten wachten, maar ik ben er alle vertrouwen in.

Beste Sir_Markus,

Bedankt voor je review! Er is bij bepaalde EAN-nummers inderdaad iets misgelopen met deze actie. Als het goed is, ontvang je hier in de loop van de dag een e-mail over.

Vriendelijke groeten,

Charlotte van bol.com

Algemeen

Eenvoudig en snel besteld, prima service. Bij een defect product handelen zij altijd netjes. Als producten niet meer gerepareerd kunnen worden krijg je (ook al is het na 6 maanden) je geld terug.

Snelle levering.

Klantenservice

De medewerkers zijn altijd netjes en helpen snel. Een aanvraag voor reparatie was snel gedaan, ik kreeg binnen 10 minuten een bevestigingsmail.

Beste Leen,

Bedankt dat je je tevredenheid over ons hebt gedeeld.

Algemeen

Ik kreeg een verjaardagscadeautje....
Wat leuk
2,50 maar liefst.
Dus ik ging iets bestellen...
Maar ik kreeg mijn verjaardagscadeautje toen niet
ik mailde de klantenservice.
(samengevat) "nee meneer, uw cadeautje is bijna nergens geldig op"

Oh ik moest ook nog een gegeven paard niet in de bek kijken.
(ook al was het een kabouterpaardje)
Maar dit paard was gewoon dood...

Zo jammer,
ik was vanaf het begin klant bij jullie.... was!

Klantenservice

Het staat boven al, dat lijkt me toch wel duidelijk genoeg.

EDIT
Nee bol, jullie hopeloze reactie op mijn facebook was de druppel die de emmer deed overlopen.

2,50
niet op een horloge van 365 euro
niet op een horlogedoos van 30 euro
niet op een cremebrullee brandertje van 15 euro

Nergens op want het is niet geldig op spul van toeleveranciers.
waar slaat dat dan op?
Ik weet heel toevallig hoe dat verdienmodel van jullie in elkaar steekt en hoe toeleveranciers worden uitgemolken.
En dan nog kan die zielige knaak er niet af.
Maar ook op jullie eigen spullen krijg je die korting niet, het is gewoon bedrog.
Ga eens lezen bij het HBD over oneerlijke handelspraktijken, daar staan toch aardig wat dingen bij die voor jullie goed herkenbaar zijn zoals al die fake kortingen.

Goeje reclame dit verjaardagscadeautje. NOT.

Aan een dood paard heb je niet veel. jammer. Ik wil het graag goed met je maken. Als je je klantgegevens stuurt naar klantenservice@bol.com en refereert naar dit bericht, wordt er contact met je opgenomen.

met vriendelijke groet,

Algemeen

Onlangs heb ik iets besteld bij Bol.com, wat niet de eerste keer was. Ik ben zeer tevreden over de klantenservice en de gemakkelijke website. Nog nooit problemen gehad met het bestellen of retourneren van artikelen. Bol.com raadt ik daarom ook aan aan vrienden en familie.

Verzending

Snelle thuislevering. Mogelijk pakket zelfs bij de buren of op een afgesproken plaatst te laten leveren.

Klantenservice

Steeds snel geholpen bij vragen. Nog geen klachten gehad.

Beste Jessicavh,

Bedankt voor je bericht en we gaan zo door.

Algemeen

Het bestellen was makkelijk en het is wel jammer dat als er staat 19.99 euro dat er dan geen 20 euro van gemaakt worddt, want nu komen er verzend kosten bij.

Verzending

Het gaat hoed, alleen soms duurt het langer

Algemeen

Leveringstijd altijd zoals voorzien op de site, weinig op aan te merken. Goederen komen altid netjes aan.

Verzending

Levering op tijd, zoals altijd.

Klantenservice

Indien je met vragen zit, kan je steeds terecht bij de helpdesk, waar je snel wordt geholpen. .

Algemeen

je vindt makkelijk alles terug op de site, vlotte bestelmethode, gemakkelijke wizzard en betaal mogelijkheid

Verzending

snelle levering op het juiste adres

Klantenservice

als je vragen hebt, krijg je daar vrij snel antwoord op en de chat"persoon" werkt zeer goed

1 2 3 ... 101

Scorekaart voor Bol.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg