Bol.com

12.611 producten en 15.628 uitvoeringen

Review door Surpunt , woensdag 21 juni 2017 17:26

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 1 Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik had de PG258Q besteld, eerste zending had 2 dode pixels. Daar kan bol.com niks aandoen. Vervanging gevraagd, 8 dagen later kreeg ik een "gebruikte" met vettige vingers en bekrast scherm terug. Ondertussen zat ik dus 8 dagen zonder monitor.. Vervolgens dit aangegeven, daarna ben ik meerdere malen gecontacteerd via de telefoon om excuses te maken. Prima geaccepteerd kan gebeuren. Wederom terug gestuurd, 7! dagen gewacht. Krijg ik gewoon het zelfde gebruikte scherm aangeleverd. Tja en dan stuur ik weeeeeer een mailtje en dan krijg ik weer zo'n simpel bijna geautomatiseerd mailtje terug met excuus en de vraag of ik hem wil refunden of nog maals een "nieuwe" wil. Het is goed geweest, ik haal hem ergens anders.

Verzending

De eerste keer met doos om de productdoos geleverd, de 2 keer erna zonder. Totaal niet netjes.

Klantenservice

Zie toelichting van de algemene beoordeling. Hier ga ik in op de klanten service.

Gepost door Service bol.com, donderdag 22 juni 2017 09:23

Beste Surpunt,

Wat ontzettend vervelend dat jij zoveel problemen hebt ervaren met de bestelling van de PG258Q. Graag kijk ik met u mee naar een oplossing. Aan de hand van dit bericht kan ik helaas jouw gegevens niet vinden. Zou je, indien gewenst, een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com? Als je refereert aan dit bericht en het bestelnummer noemt, wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Review door plips , woensdag 21 juni 2017 13:44

Algemeen

Het liep zoals je mocht verwachten, bestellen, betalen en wachten op het artikel. Dat was er keurig op tijd.

Was keurig op tijd

Gepost door Service bol.com, donderdag 22 juni 2017 09:00

Beste plips,

Fijn dat jouw bestelling zo goed is verlopen! Dat horen wij graag.

Review door StaBellaBu , woensdag 21 juni 2017 10:36

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Bij Bol.com kan ik meestal alles vinden. Het is prettig om 's avonds laat nog te kunnen winkelen en de producten de volgende dag in huis te hebben. De levering verloopt altijd wel soepel.

Verzending

De producten van Bol.com komen altijd netjes en goed verpakt aan. Vooral boeken worden handig verzonden.

Klantenservice

Ik hoefde niet zo vaak contact te leggen met de klantenservice, maar ze zijn wel goed.

Gepost door Service bol.com, donderdag 22 juni 2017 08:59

Beste StaBellaBu,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons assortiment en onze service. Bedankt voor je review!

Review door Makie , dinsdag 20 juni 2017 23:03

Algemeen

Tot op heden zeer goede ervaringen met Bol.com. Meestal zeer snelle levering via PostNL en vaak goede prijzen. Deze extra bestelling van de Playstation VR case is goed verlopen.

Verzending

Product was goed verpakt en snel door PostNL afgeleverd. Ook de informatie voorziening inzake de levering is goed. Via de PostNL app werkt het ook goed.

Klantenservice

Klantenservice heeft goede ondersteuning geboden tijdens een probleem met bestellen. Ook met de retorurzending is snel opgepakt en gecrediteerd.
Tijdens het openmaken van mijn eerdere bestelling van de Playstation VR case bleek dat er allerlei vekken op de case te zitten, dus retour en gelijk de bestelling normaals geplaatst.

Gepost door Service bol.com, woensdag 21 juni 2017 08:05

Beste Makie,

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze winkel. Ik wens je veel gameplezier!

Review door MrRuthless , dinsdag 20 juni 2017 22:33

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Favoriete winkel. Snelle levering, goede prijs-kwaliteit en uitstekende service. Als er toch eens iets mis gaat lossen ze het snel en correct op. Zeker voor de externe handelaren op Bol.com is het fijn dat Bol.com de kwaliteit en levering garandeert.

Gepost door Service bol.com, woensdag 21 juni 2017 08:00

Beste MrRuthless,

Wat een leuk bericht! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over bol.com. Mocht er iets zijn, laat het ons gerust weten. Wij kijk graag met je mee!

Review door Pom68 , dinsdag 20 juni 2017 12:51

Algemeen

Zeer snelle levering en goede prijs. Geen verassingen, het product zag er uit zoals op de foto.

Verzending

Enkele dagen, het was een product aangeleverd door een 3de partij. Anders is het meestal de volgende dag al. Stond ook netjes vermeld.

Gepost door Service bol.com, woensdag 21 juni 2017 07:57

Beste Pom68,

Bedankt voor je review. Goed dat je dit laat weten!

Review door azrakunz , dinsdag 20 juni 2017 12:00

Algemeen

De site is erg overzichtelijk, dus producten zijn makkelijk te vinden. Er zijn veel betalingsmogelijkheden, wat erg fijn is. Ook is de optie om verlanglijstjes te maken een groot pluspunt.

Verzending

Ik had twee producten besteld een boek en een album met een releasedatum. Het boek had ik netjes de volgende dag in huis, het album op de dag van release. Beide netjes verpakt en onbeschadigd. Ik ben helemaal tevreden.

Gepost door Service bol.com, woensdag 21 juni 2017 07:56

Beste azrakunz,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze winkel. Dat horen wij graag!

Review door hwassenberg , dinsdag 20 juni 2017 11:54

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

zeer prettige website met duidelijke foto's en voldoende productinformatie. Een goede aanvulling zou zijn als je producten makkelijker kan vergelijken met elkaar.

Verzending

snelle verzending en bij het product wordt de levertijd al aangegeven.

Klantenservice

super goede, snelle en vriendelijk service. Goed bereikbaar en problemen worden direct opgelost.

Gepost door Service bol.com, woensdag 21 juni 2017 07:56

Beste hwassenberg,

Bedankt voor je positieve bericht. Mocht er iets zijn, laat het ons dan gerust weten. Wij staan voor je klaar!

Review door RonBur , dinsdag 20 juni 2017 10:48

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Makkelijk navigeren en zoeken op de website. Ruim aanbod. De levering meestal op tijd. Goede aanbiedingen.

Verzending

Meestal worden de bestellingen tijdig en volledig geleverd

Klantenservice

Eenmalig niet complete levering. Een mail was genoeg voor nalevering van missende onderdeel.

Gepost door Service bol.com, woensdag 21 juni 2017 07:55

Beste RonBur,

Bedankt voor je review! Goed dat je dit laat weten.

Review door Opreismetgijs , dinsdag 20 juni 2017 09:51

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Het werkt allemaal heel soepel en het is al helemaal snel met een account op bol.com en het is dan binnen een minuut afgerekend

Verzending

Meestal wel op tijd geleverd

Klantenservice

Bij mij was een product kwijtgeraakt bij postNL en ik heb toen een nieuw pakket gekregen en was allemaal heel snel afgehandeld

Gepost door Service bol.com, woensdag 21 juni 2017 07:54

Beste Opreismetgijs,

Bedankt voor je positieve bericht. Dit horen wij graag!

Review door pBook , maandag 19 juni 2017 12:47

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 1 Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Enorm aanbod en scherpe prijzen. De verkoop van spullen van derde partijen vind ik een gouden greep.

Verzending

In korte tijd een aantal bestellingen gedaan die niet op tijd geleverd werden. Mijn laatste bestelling is überhaupt nooit aangekomen en 'opeens' geretourneerd door het AH afhaalpunt terwijl ik een mail kreeg dat het pakketje klaarstond.

Klantenservice

De klantenservice schiet snel in de verdediging. Ze pretenderen bestellingen voor 23:59 de volgende werkdag te leveren maar dit kunnen ze niet waarmaken. Zodra je daar iets van zegt krijg je meteen de volle laag dat je dan maar eerder had moeten bestellen dan rond 23:00. Het is natuurlijk prima als bol.com dat niet kan waarmaken maar dan moeten ze er ook niet mee adverteren. Niet echt een behulpzame klantenservice.

Gepost door Service bol.com, dinsdag 20 juni 2017 09:26

Beste pBook,

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons assortiment.
Spijtig te vernemen dat je niet goed bent geholpen door onze klantenservice. Dat kan niet de bedoeling zijn. Indien je het prettig vindt om alsnog even telefonisch contact hierover te hebben, zou je dan een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com? Als je refereert naar deze review en het bestelnummer noemt, wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Review door tMb , zaterdag 17 juni 2017 12:19

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 1 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Het proces t/m betaling heeft Bol prima op orde. Artikel eenvoudig gevonden en snel betaald met iDeal. Heel klein minpunt is de hoeveelheid afbeeldingen in de bevestigingsemail. Ik heb externe afbeeldingen in m'n e-mail client uit staan uit privacy-overwegingen en dan is de mail niet meer te lezen.

Verzending

De ervaring na betalen was echter waardeloos. Ik had voor een beperkte meerprijs avondbestelling gekozen. PostNL kwam de door mij opgegeven avond niet opdagen. De dag erna kwamen ze overdag langs toen ik niet thuis was. Vervolgens werd de bestelling (prullenbak) naar een postkantoor gestuurd. De bestelling kwam daar pas na 5 dagen aan. Ik was al een keer voor niks langs geweest (mijn fout, ik begreep de bestelstatus niet).

Bijna 2 weken na bestellen de prullenbak eindelijk in huis; is deze beschadigd tijdens transport. Op vier plaatsen deuken in het RVS. Bol.com heeft geen extra bescherming toegevoegd maar gewoon in de verpakking van SimpleHuman vervoerd. Ik vreesde het al toen ik de verpakking zag bij het afhalen.

Prullenbak gaat retour en hopen dat ze snel een nieuwe leveren. Het verhaal gaat dus door. If anything can go wrong, it will...

Klantenservice

Gebeld over niet 's avonds leveren van PostNL terwijl ik deze optie wel had gekozen. Mijn extra geld voor avondlevering terug gekregen. Parallel ook een mail gestuurd, antwoord daarop was een stuk minder netjes "neem contact op met postNL voor een nieuwe bezorgpoging". Het loont dus om te bellen!

Gepost door Service bol.com, maandag 19 juni 2017 11:05

Beste tMb,

Dank voor je review, graag wil ik even met je meekijken.
Helaas kan ik gegevens aan de hand van deze review zo niet vinden, wil je anders een email sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er spoedig contact met je opgenomen.

Review door snefkens , vrijdag 16 juni 2017 10:30

Algemeen

Veel manieren om te betalen, kan zelfs op rekening. Facturen staan prima op de website vermeld en je krijgt keurig een reminder als je een factuur niet betaald hebt.

Klantenservice

Batman besteld voor de ps3 en was niet geleverd. Klantenservice gebeld en zonder moeilijk te doen direct een nieuwe opgestuurd. Top Service!

Gepost door Service bol.com, maandag 19 juni 2017 11:01

Beste Snefkens,

Bedankt voor de positieve review, dat doet ons goed.
En weet je?....we blijven ons best voor je doen.

Review door LaraGubbels , woensdag 14 juni 2017 20:44

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Producten zijn heel makkelijk te bestellen en zit je boven de ¤20,- dan is je verzending gratis. Het pakketje komt altijd de volgende dag aan (mits anders aangegeven). Ik ben nooit problemen gehad met dit bedrijf en de pakketjes worden altijd in goede staat afgeleverd.

Gepost door Service bol.com, donderdag 15 juni 2017 10:54

Beste Lara,

Review door LaraGubbels , woensdag 14 juni 2017 20:44

Gepost door Service bol.com, donderdag 15 juni 2017 10:53

Beste Lara,

Review door Nickvl91 , woensdag 14 juni 2017 07:31

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Eenvoudige betaling met veel mogelijkheden! Ook het zoeken naar artikelen is zeer duidelijk en overzichtelijk.

Verzending

Tot hier toe altijd zeer tevreden geweest over de geleverde producten!

Klantenservice

Zeer tevreden, wanneer er toch iets verkeerd loopt doet de klantenservice altijd hun uiterste best voor een correcte oplossing.

Gepost door Service bol.com, donderdag 15 juni 2017 10:53

Goedemorgen Nickvl91,

Bedankt voor de positieve review, dat doet ons goed.

Tony
bol.com

Review door Mike.M , dinsdag 13 juni 2017 11:14

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Bestel al jaren bij bol.com. Groot aanbod, concurerende prijzen en altijd netjes op tijd! Ik ben een zeer tevreden klant.

Verzending

Zolang ik al bij bol.com bestel zijn ze altijd netjes op tijd. Nog nooit meegemaakt d at een pakket vertraagd was.

Klantenservice

Eerlijk gezegd nog niet eerder met de klantenservice in contact geweest. Op zich is dat natuurlijk een goed teken. Rating staat op goed omdat de mogelijkheden om contact te zoeken, en de beschikbare uren, duidelijk en veelzijdig zijn.

Gepost door Service bol.com, woensdag 14 juni 2017 12:38

Hi Mike,

Fijn om te lezen dat je blij met ons bent. Ik hoop dat je nog lang een tevreden klant blijft. En....als er wat is kan je altijd contact opnemen. Onze experts helpen je graag.

Met vroendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Review door kozido , dinsdag 13 juni 2017 11:14

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

In het verleden veel cadeaubonnen gehad. Helaas wordt de verloopdatum van de cadeaubonnen niet erg duidelijk aangegeven in het betaaloverzicht (je moet elke digitaal ingevulde bon apart openen om dit te kunnen zien). De bovenste cadeaubon hoeft daarbij ook niet de eerst verlopende te zijn. Erg jammer gezien ik daardoor cadeaubonnen niet heb kunnen gebruiken, maar ook wel een beetje mijn eigen schuld.

Verzending

De laatste levering is het pakket op de mat gezet in mijn appartementgebouw. Met andere woorden in een openbare ruimte waar iedereen die hier langs komt het pakket mee kon nemen. Gelukkig is dit niet gebeurd, maar ik hoop dat dit niet vaker gebeurt. Als klant zal ik dan weer de nodig moeite moeten doen om toch de (al betaalde) artikelen te krijgen en bewijs te leveren denk ik.

Review door Dani.Bachkhaz , zondag 11 juni 2017 11:35

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 4

Op 8-6-2017 heb ik een Samsung tv besteld (4249939710) en ik heb gekozen dat zij op 10-6-2017 sturen. Maar zij hebben mijn bestelling geannuleerd van zelf. Toen ik de tv heb besteld was de prijs bij coolblue dezelfde en nu 50 euro hoger.
Bedankt voor uw contact wij hebben een oplos gevonden en ik ben blij mij

Met vriendelijk groet,

Dani Bachkhaz

Gepost door Service bol.com, maandag 12 juni 2017 09:29

Beste Dani,

Wat vervelend dat je bestelling is geannuleerd. Graag kijk ik even met je mee om te kijken wat er is gebeurd. Aan de hand van dit bericht heb ik jouw gegevens gevonden. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Review door Jasphur , zaterdag 10 juni 2017 16:37

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Snelle en overzichtelijke app en veel betaald opties. Dit maakt bestellen zeer gemakkelijk, wat misschien soms zelfs een beetje gevaarlijk is.

Gepost door Service bol.com, maandag 12 juni 2017 09:25

Beste Jasphur ,

1 2 3 ... 99

Scorekaart voor Bol.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8