Bol.com

Gebruikers over webshop Bol.com

Review toevoegen

Winactie

Algemeen

Makkelijk bestellen. Mooi overzicht de prijzen staan er duidelijk op. en overzichtelijk. genoeg keuze. Word op rijd geleverd

Verzending

Word netjes op tijd geleverd

Word goed geholpen.

Algemeen

Het product is onmiddellijk beschikbaar dan tegenover een winkel. Je hoeft geen stress te hebben in de winkel want je kan het laten bezorgen thuis.

Verzending

De verzending was zeer snel maar had het verkeerde artikel gekregen. Ze hebben me meteen geholpen en de volgende dag had ik al de juiste. Bol.com is zeer snel. Ik geef ze dan ook een 10/10.

Klantenservice

Steeds tot de dienst als er iets verkeer loopt.

Beste Marianne,

Heel erg bedankt dat je ons laat weten blij te zijn met bol.com. Stress zou niet nodig moeten zijn want het gemak van online winkelen staat bij ons hoog in het vaandel.

Groetjes,
Jolanda van bol.com

Algemeen

Bol.com de winkel van ons allemaal. Dat klopt, je kunt er alles vinden. Het is bijna altijd gratis verzonden omdat je altijd wel aan de 20 euro komt.

Maar wat maakt Bol.com nou zou speciaal, snelle leveringen, achteraf betalen, geen gezeik met retour en dat je zelf de retour kosten moet betalen. Een klantenservice die met je meedenkt. En natuurlijk ontzettend scherpe prijzen.

En gaat er een keer wat mis, krijg je een hand geschreven kaartje. Zo zie je dat vriendelijkheid niks kost.

Van mij krijgen ze een dikke welverdiende 10!

Verzending

Er staat overal duidelijk beschreven tot hoe laat je het kan bestellen als je het de volgende dag geleverd wil hebben. Prima service!

PostNL laat alleen soms op zich wachten maar daar heeft Bol.com geen invloed op.

Klantenservice

Klantenservice die met je mee denkt, bijna overal antwoord op kan geven. Gaat er een keer wat mis krijg je een handgeschreven kaartje.
Zo zie je dat vriendelijkheid niks kost.

Beste klant,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. En inderdaad, vriendelijkheid kost niets!

Voor deze review krijg je van mij ook een dikke 10!

Algemeen

Snel, makkelijk en duidelijke service. Je krijgt meteen en bevestigings mail met alle nodige informatie.

Beste klant,

Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. We zien je graag terug in onze winkel!

Algemeen

Makkelijk, snel en duidelijk, zoals altijd bij bol.com. Je krijgt meteen een bevestiging van de dag van levering

Verzending

Optijd bezorgt en in uitstekende conditie

Beste Jay06012000,

Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent over ons. We doen elke dag ons uiterste best om makkelijk, snel en duidelijk te zijn. En zo te lezen, doen we dat goed!

Groeten, Manon van bol.com

Algemeen

De Nederlandse Amazon. Zeer betrouwbaar, prima klantenservice en een goede prijs. Dit is dé webshop van Nederland

Verzending

Wordt op de dag geleverd die aangegeven wordt. Eigenlijk altijd volgende dag.

Klantenservice

(niet bij deze bestelling last van gehad maar wel een andere keer) Je wordt geholpen zoals je verwacht geholpen te worden. Bij mij dachten ze goed mee met een passende oplossing en uiteindelijk werd die ook nog gevonden.

Beste klant,

Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. We zien je graag snel terug in onze winkel!

Chiel Karma 12,7K

Algemeen

Lang niet altijd de goedkoopste, wel veel uit eigen voorraad waardoor ik af en toe toch wat bij bol bestel.

Verzending

Besteld als brievenbuspakje, als normaal pakje geleverd waardoor ik `m misloop.

Klantenservice

Contact gezocht via chat. "Binnen 2 minuten staat een medewerker u te woord". Na 5 minuten geen reactie de chat maar gesloten. Automatische mailtjes gaan allemaal goed, verder klantcontact is waardeloos.

Beste chiel,

Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de verzending en onze klantenservice. Graag wil ik nog even met je in contact komen.

Algemeen

Prima verhouding prijs-kwaliteit. Afrekenen gaat snel en makkelijk. Goede en volledige informatie over bestelling en levering.

Verzending

's Avonds besteld, volgende dag al geleverd.

Beste aptos,

Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent.

Algemeen

ik heb een tijdje geleden een nokia 5 gekocht bij bol.com . echter is deze telefoon 20-04-2018 kapot gegaan (bootloop) we hebben toen contact gehad met bol . en we hebben een nieuwe toegestuurd gekregen . echter nu een kleine 3 weken later is ook deze nokia 5 kapot . de telefoon heeft een black screen en dr valt niets meer me te doen . dus ook nu hebben wij contact gehad met bol . en nu worden we hondsbrutaal te woord gestaan . we moeten de telefoon maar ter reparatie aanbieden . en anders niets !! . dat wort ons letterlijk gezegd en de telefoon wort gewoon opgegooid voor ons . de honden luster er nog geen brood van !!. terwijl ik vind dat een telefoon van net 3 weken jong het gewoon hoort te doen . ik heb ook gevraagd om kosteloze vervanging . maar daar doet bol dus niet aan . dit was daarom ook de laatste keer geweest . dat wij daar iets hebben gekocht !!!

Klantenservice

je krijgt een grote mond van ze . en ze gooien de telefoon neer . we moeten ons maar niet aanstellen .

Beste redboy1,

Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Mijn excuses voor het ongemak. Graag wil ik samen met je kijken naar een gepaste oplossing.

Helaas kan ik geen klantgegevens van je vinden. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Algemeen

Ik krijg een email van bol.com, waarin me gevraagd wordt om een account te maken op tweakers (!) en dan een beoordeling over bol.com te schrijven in ruil voor eur 2.50 korting op een volgende bestelling. Dit soort manipulatie van reviews is niet meer dan schandalig en beoordelingen van bol.com moeten dus met onmiddelijke ingang niet meer serieus genomen worden. Ik denk dat ze daar bij de afdeling marketing knettergek zijn geworden, stelletje oplichters. Overweeg je spullen dus elders te kopen. ik mag hopen dat tweakers.net zelf niet aan deze onzin meewerkt. Toedeledoki bol.com

Beste jnpl,

Bedankt voor je reactie. Ik snap goed wat je bedoeld, echter vragen wij om zelf een review te plaatsen. Je kunt natuurlijk zelf bepalen of je een positieve of een negatieve review plaatst. Goed om te zien dat jij hebt besloten om wel een review te plaatsen (tegen beloning), bedankt!

Algemeen

Perfecte klantenservice, snelle verzending en gratis retourneren. Retourneren doe ik altijd via het AH servicepunt en krijg altijd snel mijn geld terug. Zeer tevreden!

Beste tjibbedehaan,

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review.

Groet,

Algemeen

betalen bij bol.com is probleemloos. vind altijd wat ik zoek. prijzen zijn niet altijd voordeliger maar aangezien ik alleen collector editions videogames koop heb ik niet altijd veel keus. geen klachten over leveringstijden. persoonlijke aanrader!

Beste roumgo,

Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent.

Algemeen

alles liep gewoon vlot totdat er een levering moest plaats vinden. ik heb expres een duurder kabeltje bij hun gekocht zodat ik het de volgende dag in huis zou hebben. (goedkoper kabeltje was pas 4 dagen later in huis)
klantenservice gebeld en vervolgens afgewimpeld worden door te zeggen dat het vast wel na het weekend word bezorgt. (op dezelfde dag als het goedkopere kabeltje). ben er een beetje klaar mee!

Klantenservice

word afgewimpeld met de geruststelling dat het dan volgende week wel komt. daar gaat mijn extra geďnvesteerde geld! bedankt bol.com!

[edit]: nadat ik mijn review had geplaatst werd er direct met mij contact opgenomen. samen hebben we naar een passende oplossing gezocht.
uiteindelijk prima geholpen door bol.com!

Beste jwduitje,

Wat jammer dat uw kabeltje niet op tijd bezorgd is, dat is natuurlijk niet de service die u van ons kunt verwachten. Ik heb uw gegevens helaas op basis van deze review niet kunnen vinden. Ik zou u dan ook willen verzoeken een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com en dan te verwijzen naar deze review, dan kunnen wij even meekijken. Ik wens u verder een heel fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Isaac

Algemeen

Ik begon vorig jaar met bestellen en ben zelf gek op lezen. Ik heb al mijn Engelstalige boeken van bol.com en ben erg verrast over het brede aanbod aan Engelse boeken

Verzending

Ik bestel regelmatig producten van de webshop en deze komen altijd optijd en goed aan. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik een product beschadigd binnen kreeg

Klantenservice

Ik had de klantenservice kort geleden nog nodig vanwege een probleem met de Sims 4, ik ben toen goed geholpen en het is uiteindelijk gelukt dankzij de doorverwijzing naar EA.

Beste Baileybraam,

Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent!

Algemeen

bestelling plaatsen ging super makkelijk in een paar muisklikken.
Volgende dag al in huis. SUPER.

Verzending

voor 23:59 uur besteld volgende dag in huis.

Gewoon goed.

Beste Remko2106,

Bedankt voor je review en fijn dat je zo tevreden bent! Ik wens je nog een heel fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Isaac

Algemeen

geen hulp en weinig verantwoordelijkheid ,betalingsproblemen,no respons emails en zeer onbeleefde mensen op de klantenservice

Verzending

Het product werd nooit geleverd,ze gaan terugbetalen en ik dus een week voor niets gewacht ,emails onbeantwoord enz

Klantenservice

schuiven de verantwoordelijkheid steeds af en zeer onbeleefd emails onbeantwoord en de fout ligt bij automatismen ,grappig .... deze levering werd geleverd ...helemaal niet

Beste Patje07,

Goed dat je hier een melding van maakt. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Winactie

Algemeen

Het nieuwe winkelen ONLINE ideaal, de volgende dag thuis en betalen gemakkelijk via ideal. Voor mij 73 jaar zeer gemakkelijk en hoef mijn huis niet meer uit en geen winkel in en winkel uit. Top bedrijf

Beste wiloosterhuis,

Bedankt voor jouw positieve review! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent.

Algemeen

Het was een makkelijke verzendig, met veel kortng dus daar was ik blij mee. Goed prijs, goede service. De cadeaukaarten mogen wat beter weergegeven worden.

Verzending

Niet de fout bol.com, maar ik moest een dag wachten omdat ik heel even niet thuis was, maar de buren waren dat wel...

Beste Lars_Dekkers,

Bedankt voor jouw feedback.

Algemeen

De bestelling plaatsen was makkelijk en snel, de producten waten ook snel te vinden en het betalen was simpel en goed aangegeven

Beste Timo4105,

Bedankt voor je positieve review!

Groet,

Algemeen

De laptop werd niet de dag erna geleverd, zoals werd geafficheerd en beloofd.. Toch heeft Bol.com een mooie service geleverd. (heeft telefonisch correct uitgelegd wat er aan de hand was, en ook naar een oplossing gezocht)

Verzending

product was goed verpakt, doch was de levering niet op tijd..

Beste Jensdecuyper,

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je goed verder geholpen bent wanneer de bezorging vertraagd was. Weet dat onze klantenservice altijd voor je klaar staat!

Charlotte van bol.com

1 2 3 ... 114

Scorekaart voor Bol.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8