Bol.com

8.624 producten en 10.713 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bol.com

Review toevoegen

Algemeen

Een screenprotector besteld voor mijn nieuwe HTC U11. Een voordeel tijdens het shoppen vind ik, dat naast duidelijke productomschrijving, ook alternatieven worden getoond. Vr het bestellen werd ik wel even op verkeerde been gezet. Standaard wordt goedkoopste prijs vermeld. Echter geldt deze prijs bij hogere aantallen.

Verzending

Tijdens bestellen op zaterdag werd duidelijk vermeld, dat dinsdag het pakketje zou worden bezorgd. Bezorging geheel volgens planning. Product met zorg verpakt.

Algemeen

groot assortiment, goed geprijsd, bestellen is heel makkelijk en voor dat je het weet heb je je pakje

Beste solidremco,

Bedankt voor je positieve review!

Groet,

Algemeen

Ik bestel altijd via bol.com.
Ik weet direct wanneer het product geleverd word. Voor de beste prijs en de beste service

Verzending

De volgende dag al geleverd. De mediaspeler werkt super, de afstandsbediening deed het niet en kreeg direct een nieuwe thuis gestuurd

Klantenservice

Via Facebook direct geholpen en direct een oplossing gekregen

Beste EricaKuipers,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor je positieve review!

Algemeen

Zoals gewoonlijk snelle bestelling via mijn account en de andere dag goed verpakt geleverd in de brievenbus, Toppie!!

Verzending

Goed verpakt, levering in brievenbus

Goedemorgen Frankie,

Bedankt voor je positiviteit, we blijven ons best voor je doen.

Fijne dag & groet,

Algemeen

Als je oplet een goede prijs en aflevering zoals beloofd en op korte termijn mogelijk. Top service.

Verzending

Gebeurt op de dag naar wens binnen een redelijke tijdswindow.

Klantenservice

Cadeaubon werkte niet. KS heeft online realtime eea aangepast waarna ik de cadeaubon alsnog kon gebruiken

Beste Charlie,

Dank voor je review, jammer van die cadeaubon, gelukkig heeft onze klantenservice het snel kunnen oplossen.

Fijne dag & groet,

Algemeen

Zeer makkelijk, duidelijke site, bol.com is het eerste waar ik aan denk als ik iets moet hebben.

Verzending

Soms duurt het even voordat ik de bestelling binnen heb, terwijl ik er eigenlijk van uit ga dat het 2 dagen is, normaal gesproken.

Beste Ram,

Bedankt voor je mooie review.

Groet

Algemeen

Snelle levering en fijne afhandeling van de order. De leverdatum klopte en er zijn geen moeilijkheden geweest.

Verzending

Het product werd optijd afgeleverd en was nog helemaal heel. In de doos zat een klein deukje maar dat is te verwachten bij de post. De belofte van vandaag besteld morgen bezorgd is nagekomen.

Beste RGort10,

Bedankt voor je positieve review :-)

Groet
Tony bol.com

Algemeen

Ben zeer tevreden over Bol.com. Of het nou om schriftelijk of telefonisch contact gaat. Word altijd met zeer veel respect behandeld. Mede worden producten of reizen binnen twee weken vergoed indien ik er vanaf wil zien. Mede ben ik zeer tevreden over hun assortiment. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Een aanrader!

Verzending

Geen slechte ervaringen en hebben een groot assortiment.

Word netjes behandeld

Bedankt Gaby68

Algemeen

Ik ben meestal zeer tevreden over bol. Het is makkelijk en snel en als er iets is word je goed geholpen

Met zorg verpakt

Hi Maaikes,

Fijn dat je ons laat ween tevreden te zijn met ons.

Jolana vanbol.com

Algemeen

Zowel de producten vinden als de bestelling plaatsen en betalen gaan makkelijk. Levering is ook heel snel.

Algemeen

Goedkoopste prijs wat uiteraard erg belangrijk is , snelle levering op afgesproken tijdstip. Gied verpakt

Dankjewel Nici

Algemeen

Makkelijk te bestellen, al duurde de bezorging langer dan normaal. Dat kwam denk ik doordat het vanaf een ander iets moest komen. Normaal gesproken heb je het morgen in huis, dus dat is top.

Verzending

Levering in goede staat, altijd netjes verpakt. Komt aan en kan makkelijk terug gestuurd worden indien het niet naar mijn wensen is.

Klantenservice

Had wat problemen met een product, kon ik hem versturen naar reparatie service. Heb te horen gekregen dat het niet gerepareerd kon worden en kreeg mijn geld terug.

Bedankt voor je review. we zijn er blij mee.

Algemeen

Ik koop blijkbaar veel artikelen die niemand anders koopt, want de ene bestelling na de andere wordt geannuleerd. Van de laatste 10 bestellingen zijn er 5 door Bol geannuleerd. Maar weer even een paar shopreviews schrijven dus.....

Klantenservice

Ik kreeg de indruk dat ik van twee geannuleerde bestellingen na twee maanden nog niets had teruggezien, dus maar even bellen. Waarom belt u zo laat was de reactie. Alsof ik niks beters te doen heb. Hoe dan ook, ik werd teruggebeld en de fout bleek geheel bij Bol te liggen. Raar genoeg kreeg ik geen compensatie in de vorm van een bon of zoiets. Die krijg ik vaak wel, terwijl ik denk "dat was niet nodig", maar bij de laatste twee annuleringen waarbij ik in twee maanden nog geen geld had teruggekregen dus niet en nu was een bon wel op zijn plaats geweest Vreemd.

Algemeen

Nintendo switch besteld maar dat liep niet zo gemakkelijk. Na een keer of 10 proberen en na contact met het klachtencentrum kwamen we er achter dat het gratis hoesje niet meer leverbaar was en hij daarom niet aangevinkt moest worden.
Een lokkertje die al op was, jammer.

Verzending

Vandaag besteld, morgen in huis werkt dus ook niet altijd. Heeft dagen gebuurd en een onrustige zoon in huis die op zijn switch liep te wachten.

Klantenservice

Ze zijn slecht te bereiken, ook via de chat. Wordt gezegd binnen 3 minuten of zo, heb zeker 10 minuten zitten wachten tot er iemand terug reageerde.

Beste Jan,

Heel jammer dat je niet de gratis hoes kon bestellen. Excuses ook voor de te late levering. Wij willen graag nog even contact met je hierover. Als jij contact op prijs stelt, stuur dan een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer naar dit bericht. er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Algemeen

Op mijn oudjaarsdag een Nintendo Switch besteld omdat hij die dag plots een dagdeal had. Mijn bestelling zou eerst pas over vier dagen geleverd worden, maar diezelfde avond kreeg ik nog bericht dat het alsnog op tijd verzonden kon worden waardoor ik het een dag later op mijn verjaardag gewoon in huis had. Top!

Beste Wouter,

Bedankt voor je bericht. Het is natuurlijk veel te laat om je alsnog te feliciteren, toch doe ik het. Alsnog gefeleiciteerd.

Algemeen

Bol is een complete webshop die snel levert. Ik kijk altijd of Bol het in het assortiment heeft. Soms bestel ik even voor 0.00 uur en 's morgens om 10.00 uur heb ik het pakketje. Ebooks koop ik hier ook.

Verzending

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van levertijd.

Beste Faaan,

Heel erg bedankt voor je mooie bericht.

Fijne dag nog.

Algemeen

Fijne winkel om te bestellen. Veel producten kunnen bij de AH afgeleverd worden, een welkome aanvulling voor mensen die steeds maar de post missen... Snelle levering, zondagmiddag besteld, maandag al af te halen.

Verzending

Mooie stevige doos. Had wellicht iets beter dicht gemaakt kunnen worden, de producten (lampen) schoven ook heen en weer in de doos. Maar verder helemaal prima in orde!

Beste Frank__B,

Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons! Hopelijk zien we je snel terug.
Tot dan wens ik je fijne dag!

Isaac

Winactie

Algemeen

Bol.com is naar mijn mening altijd zeer goed om je artikelen bij te bestellen en er is een groot assortiment wat ervoor zorgt dat bijna iedereen wel kan vinden wat hij/zij zoekt.

Verzending

Het product is bijna altijd de volgende dag in huis, in goede staat. En zelfs als dit niet het geval is is dat duidelijk aangegeven.

Klantenservice

Elke keer dat ik gevruik heb gemaakt van de klantenservice ben ik goed geholpen en meestal ook snel.

Beste Tomsskiee,

Bedankt voor je review! Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog vaker van dienst zijn. Nog een fijne dag!

Isaac

Algemeen

Bol.com is een fijne overzichtelijke site waar ik gemakkelijk bestel. Bol.com communiceert duidelijk via (automatisch gegenereerde) e-mails over de status van de bestelling en/of betalingen.

Verzending

Levering is altijd netjes volgens verwachting en product is altijd netjes verpakt. Ik vind Bol.com n van de fijnere webwinkels!

Klantenservice

9 van de 10 keer is er geen contact met de klantenservice omdat alles naar wens verloopt. (Uit een eerdere ervaring weet ik dat de klantenservice van Bol.com erg vriendelijk en oplossinggericht is. Eventuele beschadigde producten worden netjes volgens verwachting (kostenloos) oplost).

Beste xViciousVixen,

Bedankt voor je positieve review! Goed dat je zo tevreden bent over bol.com.

Algemeen

Bol.com is altijd goed met betalingen. Je mag het vaal a achteraf doen waardoor je het niet meteen hoeft te doen. Erg prettig

Verzending

Altijd voor 11 uur besteld de volgende dag geleverd. Bol.com is nooit te laat. Althans niet voor onze producten. Super service!

Klantenservice

Hey komt wel een voor dat je een defect product krijgt. Ik belde dan de servicedesk en ik kon het kosteloos terugsturen en de volgende dag had ik weer een nieuwe in huis.

Beste Robert2812,

Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je zo positief bent over onze service.

1 2 3 ... 117

Scorekaart voor Bol.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg