Bol.com

8.630 producten en 10.685 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bol.com

Review toevoegen

Algemeen

Complete en overzichtelijke site en mooie prijzen. Zeer snelle levering

Verzending

bestelling wordt doorgaans op tijd geleverd. Vaak de volgende dag nog. De opgegeven levertijd wordt soms net iets later, maar dat vind ik geen probleem.

Beste jeronimo1968

Wat fijn dat je tevreden bent over ons assortment en mooie prijzen. We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Groeten, Manon van bol.com

Algemeen

2 producten besteld, waarvan 1 met spoed, en extra moeten betalen om het in de avond bezorgd te krijgen. Vervolgens al een heel geklootviool met de PostNL omdat ze vertraging hadden. Daarna blijkt dat het product dat met spoed geleverd moest worden niet meer beschikbaar is. Vervolgens op de site van Bol.com kijken, en ja hoor... hij staat er nog steeds als "Op voorraad" en "Voor 23:59 besteld, morgen in huis".

Als ik het product nu los moet bestellen mag ik waarschijnlijk wr voor avond bezorging n bezorgkosten zelf gaan betalen omdat het niet over de 20 euro heen komt.

Verzending

Kwam vertraagd binnen, en daarvoor moet je dus extra betalen.

Klantenservice

Mensen van de klantenservice zijn vriendelijk

Beste RedWeasel,

Goed dat je hier een melding van maakt. Mijn excuses voor het ongemak. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Algemeen

Ik ben bij Bol.com erg tevreden met de Artikelen die ik tot nu toe daar besteld heb. Bij vertraging houd Bol.com je keurig op de hoogte en heeft men een goede klantenservice. Tot nu toe 1x wat gehad maar dit is naar behoren opgelost.

Verzending

De levering is tot nu toe altijd goed geweest. Ik heb daar geen klachten over.

Klantenservice

De vragen of problemen die ik heb, worden keurig beantwoord! Ik heb wel eens een fout ontdekt en dat is toen keurig aangepast.

Beste Astuiver82,

Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent.

Algemeen

levering via bol door een andere partij, iets trager dan normaal, maar prima

Verzending

keurig en stevig verpakt, exact het product zoals besteld

Beste Monker,

Bedankt voor je review!

Algemeen

Voor de vakantie ben ik opzoek naar een Microsoft Surface Pro. Via de zoekfunctie heb ik meteen de tablet gevonden die ik zocht. Product was snel ter plekke, maar helaas was de dure tablet zeer slecht verpakt. Geen luchtkussens om eventuele stoten op te vangen. Het resultaat was tevens dat de tablet een beetje beschadigd was. Het magnesium frame om het scherm zat aan de bovenkant los, wat geen goed teken is. Schade kan helaas gebeuren, maar tot overmaat van ramp is het product ook nog uitverkocht. Dit geeft een zure nasmaak aan de verder geweldige webshop, gezien het niet de eerste keer is dat een product kapot aan komt.

Gelukkig heb ik nog enkele dagen voordat ik op vakantie ga en hoop nog op een passende oplossing.

Verzending

Het pakketje kwam op afgesproken tijd aan, maar had ook zijn gevolgen. Een dure Microsoft Surface Pro zou je op zijn minst goed willen beschermen, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Gewoon los in een kartonnen doosje er omheen en hopen dat de tablet de verzending overleefd. Bij openen van de verpakking was al snel duidelijk dat het apparaat de nodige schade had opgelopen.

Klantenservice

Edit: Ben benaderd door Bol.com en ze hebben hun excuses aangeboden. Het probleem is keurig afgehandeld en heb compensatie gekregen voor alle problematiek. Klantenservice is iets waar Bol.com zeker in uitblinkt!

Beste Roland_gg

Wat ontzettend jammer dat de tablet beschadigd is aangekomen bij je. Dergelijke artikelen zullen inderdaad goed verpakt moeten zijn. Heb je hierover al contact opgenomen met de klantenservice? Zo niet, dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@bol.com en refereren aan deze review. Je mail zal dan naar mij worden doorgestuurd.

Groeten,
Manon van bol.com

Algemeen

Helder makkelijk en betalen achteraf is geen probleem

Klantenservice

Sony MDR-XB650BT hoofdtelefoon gekocht voor mijn zoon. Binnen een jaar scheurde de plastic houder van de oorschelp. Sony benaderd, maar geen garantie op breuk, zelf lijmen lukte niet, maar hij was nog min of meer bruikbaar. Onlangs brak de oorschelp helemaal af, toch maar ingestuurd in poging garantie te krijgen, maar we kregen bericht dat breuk niet onder garantie viel en hebben toen afstand gedaan van deze hoofdtelefoon. Vervolgens kregen wij toch het aankoopbedrag geretourneerd van bol.com. Dat verdient een pluim, dus vandaar deze review.

Beste wlmpie,

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat de situatie met je hoofdtelefoon goed is opgepakt.

Algemeen

Fijne webshop om te bestellen met een zeer uitgebreid scala aan producten.
Als je een vaak besteller bent bij Bol.com is het select abonnement zeer aan te raden aangezien je veel voordeel kunt halen uit verzendkosten, avondlevering, zondaglevering en same day delivery.

Over het algemeen altijd optijd al wil PostNL niet altijd meewerken.

Verzending

Veel verschillende mogelijkheden tot verzending zoals same day delivery, avond en zondags levering.
Wordt altijd netjes en goed ingepakt verzonden.

Beste Ronald-v-M,

Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent!

Algemeen

Ik kies graag voor Bol.com. Veel keuze, snelle levering en ik kan altijd achteraf betalen..

Verzending

Snelle levering en goed verpakt.

Klantenservice

Ik had een probleem met het automatisch verkrijgen van mijn verjaardagskorting. Ik werd onmiddellijk gebeld en de medewerker klantenservice verwerkte de korting onmiddellijk tijdens de nieuwe aankoop.

Beste Jori50,

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en bedankt voor je bericht.

Algemeen

Bol.com heeft zoals gewoonlijk altijd alles goed op orde. Product was goed en de bezorging keurig. Niets op aan te merken. Volgende keer kom ik gewoon weer terug naar Bol

Hey QuintenR.,

Toppie, bedankt voor je bericht.

Algemeen

Duidelijke website, ruime keuze,uitstekende en attente service.

Verzending

Goede keuze in levertijden en pakketten komen altijd aan rond de beloofde levertijd.

Klantenservice

Slechts een voorbeeld van hoe men meedenkt en attent is; ik reageerde op het extra meeleveren van een persoonlijke hygiene item wat ik niet had besteld met het 'jolige' antwoord dat ik liever een batterypack voor mijn mobiel had gehad gezien het feit dat ik op vakantie ging. Als antwoord kreeg ik een pakketje met... een batterypack en een 'persoonlijk' Fijne vakantie kaartje erbij.

Beste yared

Dat is zeker goed opgelost. Als je dan ook nog een topvakantie hebt gehad, is het allemaal helemaal fijn.

Jolanda

Algemeen

Altijd snel opgestuurd en geleverd. Altijd op tijd. Gewoon top!Weer erg blij met Bol.com !

Beste rosewonder,

Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent!

Algemeen

Bij Bol.com bestellen gaat gemakkelijk.
Wat mij in het bijzonder aanspreek ze hebben een uitstekende service als er iets mis is.

De volgende dag in huis

Mariline,

Goed e lezen dat je zo tevreden bent over ons. We zijn daar blij mee.

Algemeen

De website is makkelijk en eenvoudig. Via de zoekbalk vind je eenvoudig je producten en vanuit daar kun je verder en simpel je bestelling plaatsen en wordt het vaak de volgende dag geleverd.

Verzending

Ik heb over het algemeen altijd een goede ervaring gehad bij de levering.

Klantenservice

Vaak wordt je snel geholpen en zorgen de werknemers voor een fijne klankervaring.

kishanmanraje,

Heel erg hartelijk bedankt voor je positieve review.

Algemeen

hebben veel, bent snel over bedrag voor geen verzending- dat is top
snel
klantvriendelijk

Verzending

tot nu toe altijd keurig verpakt

Klantenservice

als er toch een keer problemen zijn ben ik altijd snel en correct geholpen.

Hi Aurum_Pinky,

Bedankt voor je bericht en mocht je in de toekomst vaak onder de 20.00 bestellen, dan kan je nog altijd een select abonnement nemen. Zie: https://www.bol.com/nl/m/service/select/index.html

Algemeen

Lastig om afprijzingen en juiste acties zelf te vinden. Verder zijn er meerdere bedrijven die hetzelfze aanbieden.

Verzending

Nog nooit te laat geleverd en duidelijk via PostNL

Bedankt voor je bericht ennuhhhhh.....zijn er acties, wordt dit altijd aangegeven op de beginpagina van onze website.

Algemeen

Assassin's Creed: Origins voor de Xbox One besteld met een dagaanbieding. Nergens eerder was de game goedkoper.

Verzending

Netjes de volgende dag geleverd in de standaard wit-blauwe envelop. Product in perfecte staat geleverd.

Beste jmurc,,

Bedankt voor je bericht en veel spelplezier.

Algemeen

Bol.com heeft een overzichtelijke en complete site. De producten zijn vaak scherp geprijsd en het bestelgemak is groot. Ook de betaling verloopt gemakkelijk.

Verzending

het bestelde product is inderdaad al de volgende dag in huis. Als dit niet mogelijk is, wordt dat netjes aangegeven.

Beste jagraaf,

Bedankt voor je review.

Algemeen

Het was makkelijk te bestellen en snel geleverd en het item werkt goed echt top

Beste rosewonder,

Bedankt voor je positieve review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent.

Algemeen

Proces is makkelijk en verloopt erg snel en soepel. Betaling is handig door verschillende mogelijke betaalwijzes

Verzending

Ik heb gekozen voor avondlevering, dezelfde avond. Hiervoor extra betaald en cadeauservice. Eenmaal s avonds krijg ik de melding dat het pakketje vertraagd is en de volgende avond geleverd zou worden. Dit terwijl ik het pakketje de volgende dag nodig zou hebben. Uiteindelijk werd het pakketje zelfs 2 avonden later geleverd.

Klantenservice

Klantenservice van zowel PostNL als bol.com gebeld maar werd niks verder geholpen. Via trustpilot een review geschreven en kreeg de reactie: je hebt inmiddels bericht gehad, het komt goed. Nou ik weet niet wat voor een onnozel persoon er daar op de klantenservice zat. Maar als het pakket 2 dagen te laat geleverd wordt moet Bol.com zich achter de oren krabben en een klant helpen. Niet zeggen: het komt goed.

Beste BasRuijsch,

Bedankt voor je review. Mijn excuses voor de te late levering. Wij zullen je feedback meenemen.

Algemeen

Product was makkelijk te vinden, te bestellen en te betalen. Prijs klopte en was concurrerend met andere aanbieders.

Verzending

Snelle levering en ruime retourtijd (als nodig), goede kwaliteit product.

Klantenservice

Geen gebruik van hoeven maken.

Beste AnnemiekeW,

Bedankt voor je review!

1 2 3 ... 119

Scorekaart voor Bol.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg