Bol.com

8.192 producten en 10.273 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bol.com

Review toevoegen

Algemeen

Helaas ging er wat mis met de levering van de bestelling van bol.com (dit lag aan PostNL). Ik probeerde contact te krijgen via de chat maar dit mislukte op één of andere manier. De medewerker (Joep) zocht gelijk contact en kwam met een oplossing. Dankzij de snelle service is dit allemaal heel erg snel opgelost!

snelle service en levering. op tijd geleverd
zeer tevreden van bestelde artikel. ik ga nu extra accessoire bijbestellen

snelle levering

snelle service en levering. op tijd geleverd
zeer tevreden van bestelde artikel. ik ga nu extra accessoire bijbestellen

snelle levering

Beste williamroelants,

Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je extra accessoire bij gaat bestellen.

Algemeen

Gewoon super goed webshop! Pas laat besteld en volgende dag al vroeg in huis. Reviews op Bol.com beloven wat mijn aankoop doen.

Verzending

Netjes verpakt en zeer snelle levering zoals altijd

Klantenservice

Eigelijk nooit nodig gehad, maar zal wel goed zijn. Bestelling zijn altijd netjes binnen gekomen

Beste Bloempja,

Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je tevreden bent.

Algemeen

Eenvoudige bestelling zoals altijd bij bol.com. Webshop is makkelijk en duidelijk. Meerdere betalingsmogelijkheden en overzichtelijk.

Verzending

Product besteld op zaterdag, zou maandag geleverd worden. Vanwege het weer is dit helaas uitgesteld naar de dinsdag.

Klantenservice

Chromecast Audio en Chromecast Ultra besteld. Bij binnenkomst bleek de Chromecast Ultra al uit de verpakking te zijn geweest en gebruikt (seal verbroken, krasjes op het plastic, vingerafdrukken op het plastic, adapter niet netjes opgerold in de doos, doos ook niet juist meer ingepakt). Op zich vind ik een gebruikt product geen probleem, maar niet als je betaald voor een nieuwe. Contact gezocht met de klantenservice en kreeg direct een nieuwe toegestuurd en de oude kan ik kosteloos retour sturen naar een antwoordnummer. Had eventueel ook voorgesteld om 10/15% van de waarde als bol.com tegoed te ontvangen maar hier kon wel een week overheen gaan en dat vind ik te lang duren.

Beste WoBBeL,

Bedankt voor het delen van je ervaring en het schrijven van deze positieve review. Wat super om te horen dat je zo tevreden bent met onze winkel.

Algemeen

Kindertablet bestel, snel geleverd en tegen een goede prijs. Bleek niet te bevallen dus zonder problemen teruggestuurd en geld terug ontvangen. Altijd prima ervaringen met bol.com en koop er inmiddels al 15 jaar.

Verzending

Verzending is altijd netjes, goed verpakt en overal het algemeen altijd op de afgesproken tijd.

Klantenservice

Prima klantenservice, paar keer moeten gebruiken en je wordt netjes geholpen.

Beste h3nk13,

Bedankt voor je positieve review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze winkel.

Algemeen

Producten ok . Zoals gewend bij bol . com . Geen verdere opmerkingen . .

Verzending

Levering van het pakket achter het huis.
Op zich heb ik daar geen probleem mee, maar wel als het regent. Dan moet de postbode toch ook zien dat dat een slecht idee is, en dat hij of zij dit beter aflevert bij de buren, of zelf gewoon terug meeneemt, en aflevert op een centraal postpunt.
Het heeft de hele dag geregend, dus het argument "het regende toen niet" gaat niet op.
Dit is het toppunt van luiheid en nonchalance van de postbode. De kartonnen dozen (2) waren kletsnat tot binnenin.
Als dit nogmaals gebeurt, bestel ik wel bij een webwinkel die PostNL niet als leverancier gebruikt.

Beste P2daDidi,

Bedankt voor uw positieve review, goed om te lezen dat u tevreden bent over onze winkel. Wat betreft de manier van bezorgen. Dit is natuurlijk hoe je het kunt verwachten en ik ga deze feedback intern doorzetten zodat dit in de toekomst niet nogmaals gebeurt.

Algemeen

Van bestellen tot betalen, alles gaat heel gemakkelijk. De e-mail met de bevestiging van je bestelling is heel overzichtelijk en komt prompt in je postbus.

Verzending

Ik heb hier al meerdere bestellingen geplaatst en altijd tevreden, vooral ook over de korte en stipte leveringstijd.

Klantenservice

Ik heb ze (gelukkig) nog maar één keer nodig gehad naar aanleiding van een verkeerd geleverd artikel (bleek gewoon verkeerde sku te zijn op de site) en ik moet zeggen dat de aangereikte oplossing mij zeer tevreden stelde (artikel werd nadien juist geleverd en ik mocht het andere, verkeerde artikel behouden, hoewel men mij prompt mijn geld had terug gestort!)

Beste JimmyVD310,

Wat een mooie review, ontzettend bedankt voor het delen van deze ervaring. We vinden het fijn om te horen dat je altijd met veel plezier kunt winkelen bij bol.com

Algemeen

Zeer snelle levering - normaal wordt alles binnen de 24 uur geleverd, en dat was ook zo.

Verzending

snelle levering, en zeer goed verpakt - wat voor LP's echt wel nodig is

niet nodig gehad

Beste geert68,

Bedankt voor je positieve review. Goed om te lezen dat je zo positief bent over onze winkel.

Algemeen

Ik heb bij bol.com vaak games gekocht zoals pre-order van aantal games
En het is altijd op tijd gekomen.

Beste darkempire,

Fijn om te horen dat je games altijd netjes op tijd worden geleverd. Zo zien wij dit graag. Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring.

Algemeen

Bestelling van een DELL ULTRASHARP U2414H- IPS monitor. Op verschillende sites informatie over dit scherm opgezocht en beslist om dit bij Bol.com te bestellen. Heel tevreden over de keuze van dit artikel en ook over de leverancier.

Goede verpakking, correcte levering

Beste Adminisa,

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over je product en de service die je van ons hebt ontvangen. Ik wens je heel veel gebruikersplezier van je aankoop.

Algemeen

Alles verliep vlot en werd keurig op tijd geleverd. Zal zeker nog meer bestellen bij bol.com

Keurig op tijd

Beste Pim.Burgerhout,

Bedankt voor je positieve review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent.

Algemeen

Voorgaande bestelling was een teleurstelling! Ga nu nogmaals proberen. Een product te bestellen. Hoop op geluk

Verzending

Weken gewacht en opnieuw bestelling geplaatst door klantenservice. Uiteindelijk aangekomen.

Behulpzaam

Beste Varsha,

Fijn om te lezen dat je na een negatieve ervaring toch nog gebruik maakt van onze winkel. Mocht je vragen of problemen ondervinden staan we altijd voor je klaar met een antwoord of een oplossing.

Algemeen

Heel goede service, correct, geen probleem met garantie, goede dienst na verkoop, goedkoper dan in eigen land aan te kopen.

Verzending

Mogelijk Thuis of op afhaalpunt te laten leveren.

Beste touchke,

Algemeen

Top bedrijf! Bestelling gedaan en deze kwam netjes op tijd aan. De verwachting die was gewekt voor het product (afbeelding, productomschrijving), voldoet volledig aan de realiteit. Erg tevreden .

Verzending

Snelle levering. Aangegeven wanneer de postbode langs zou komen, dit was ook binnen het gestelde timeframe.

Klantenservice

Geen ervaring gehad met de klantenservice, gewoon niet nodig geweest!

Beste kevinvleeuwen,

Wat een super mooie review. Goed om te lezen dat je ervaring met onze winkel zo goed is.

Algemeen

Product makkelijk te vinden en te bestellen. Was een goede aanbieding en elders minimaal ¤230 duurder.

Verzending

Levering was op de afgesproken tijd en goed verpakt.

Klantenservice

Het product op de site had een 'finger reader', maar het geleverde product niet. Gemeld bij de klantenservice. Na een paar dagen een tegoedbon gekregen waardoor ik alsnog het juiste product kon aanschaffen.

Beste goofy_2005,

Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je een goede deal hebt kunnen vinden in onze winkel. Ik wens je veel gebruikersplezier van je aankoop.

Algemeen

Black Friday deal op vrijdagnacht besteld, zaterdagochtend geleverd. Ondanks de ongetwijfeld storm die het bij Bol.com gelopen moet hebben, want ze hadden als een van de weinige winkels echt zeer veel goede aanbiedingen, was de bestelbevestiging er vrijwel direct, verzendbevestiging ook heel snel en de bezorging was ook perfect op tijd en volledig zoals beloofd.

Verzending

Goed verpakt, snel verzonden en perfect op de hoogte gehouden.

Beste MooDyBLueS,

Goed om te lezen dat je een met Black Friday een leuke deal hebt kunnen vinden. Ik wens je veel gebruikersplezier van je aankoop.

Algemeen

Voor mijn nieuwe setup had ik een SSD nodig. Deze was vrijwel het goedkoopst bij Bol.com. Het was inmiddels na 23:00 uur en gelukkig kan je bij Bol.com je bestelling doen voor 23:59 uur, zodat de bestelling de volgende dag binnen is.

Het bestellen ging zoals gewoonlijk vlotjes. Niks op aan te merken!

Verzending

De verzending ging goed. Via e-mail werd ik netjes op de hoogte gehouden van het hele proces. Inmiddels was het nacht, dus heb ik mijn e-mail niet meer nagekeken. De bezorger stond rond 11:15 uur voor de deur met m'n pakketje.

De mail met het onderwerp 'De bezorger is onderweg' kreeg ik om 10:11 uur in mijn mailbox. Hierin stond dat ze het pakketje tussen 08:45 en 11:15 uur verwachten te leveren. Voor mij is dit niet van toepassing voor deze keer, maar is het niet beter dat de mail wordt verzonden voor deze tijd?

Beste PSPfreaky,

Bedankt voor je positieve review, ik zal de feedback omtrent de bezorg mail doorsturen naar de betreffende afdeling. Veel plezier van je aankoop!

Algemeen

Alles gemakkelijk te vinden en betaling ging heel snel en levering was ook op tijd

Beste Danny Swennen,

Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je betaling en levering naar wens is verlopen.

Algemeen

Durch einen Telefonanruf von bol.com in deutscher Sprache wurde meine Frage zur meiner Zufriedenheit beantwortet. Die anschliesenden Antworten beziehen sich aus die zuletzt gelieferte Ware.

Klantenservice

Ein deutschsprachiger Mitarbeiter beantwortete telefonisch meine Fragen.

Liebe Gerhard Männel,

Vielen Dank für Ihre positive Antwort,

Freundliche Grüße,

1 2 3 ... 106

Scorekaart voor Bol.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg