Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Mobiel.nl

414 producten en 719 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Mobiel.nl

Review toevoegen
Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

zeer tevreden alles netjes geregeld door mobiel.nl ben er zeer tevreden mee heb al aantal jaren besteld en heb niets te klagen

Verzending

sneller levering alles op tijd zoals afgesproken

Klantenservice

geen klachten nog gehad zeer tevreden met hoe alles verloopt

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Wat een verschrikkelijk kill bedrijf is dit. Binnen de omruilgarantie termijn een kras op mijn iPhone X (in de 8 iPhone jaren daarvoor nooit een kras gehad!). Op internet veel vergelijkbare gevallen gelezen dus eerst telefonisch aangemeld bij Mobiel. Gebeurde niets dus via mail wederom probleem bij ze neergelegd. De mail wordt gebruikt als start contactmoment en valt enkele dagen buiten de garantie. Na een maand mailcontact over en weer sturen ze me ongevraagd een screenprotector en wordt de case gesloten! Alsof een screenprotector de kras op mijn iPhone verhelpt?!

Op de klantservicepagina van mobiel.nl staat het volgende:
"Klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk. Mocht je toch een opmerking of klacht hebben, horen wij dat natuurlijk graag. Dan doen wij er alles aan om jou alsnog tevreden te stellen."

Ik zou graag willen weten wanneer ze hiermee gaan beginnen en mij alsnog tevreden gaan stellen. Ik heb er op dit moment weinig vertrouwen meer in en voel me dus ook ontzettend benadeeld (zeker omdat ik al binnen de garantie termijn telefonisch contact heb gehad)..

Verzending

Levering op tijd

Klantenservice

Zie algemeen verhaal hierboven. . . .. . . .

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Let op! Als je een los toestel in je winkelwagen plaats en je gaat de winkelwagen/ bestelling direct daarna afrekenen kan je voor de onprettige verrassing komen te staan dat je veel meer moet afrekenen.

Bij mij was het verschil tussen het laatste moment voor afrekenen en afrekenen (een verschil opgetreden in 1 sec) 20 euro, 20 euro duurder welteverstaan.

Gelukkig heb ik dit gezien en geannuleerd. Maar vertrouwen geeft het niet

Klantenservice

Bij de klantenservice verslijten je ze voor gek als je bovenstaande meld.
Daarnaast schermen ze met 'de beste prijsgarantie'. Kijk hier op tweakers maar eens in de pricewatch, weet je meteen wat voor een belofte 'de beste prijsgarantie' waard is

Beste brouwer299,

Wat vervelend dat je bovenstaande hebt ervaren en daardoor je order hebt geannuleerd. Ons systeem past de prijzen van de losse toestellen automatisch aan naar de prijs die bekend staat bij de leverancier. Indien dit in het vervolg nogmaals voorkomt willen wij je vragen dit door te sturen naar aftersales@mobiel.nl met je ordernummer in het onderwerp van de mail.

Met vriendelijke groet,

Het team van Mobiel.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zeer snelle levering van telefoon dezelfde dag zelfs. Bij bel simpel moeilijke vordering bij bestellen hier zo klaar.

Verzending

Zeer snelle levering zelfs nog op dezelfde dag

Klantenservice

Alles zeer makkelijk af te ronden

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling was makkelijk en snel geplaatst. Website is snel en overzichtelijk. Prijzen waren duidelijk. Betalen ging snel.

Verzending

Pakketje was volgende dag geleverd is een bruine doos.

Klantenservice

Wilde mijn abonnement wijzigen, super geholpen.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik was al sinds dag 1 klant van Studentmobiel.nl en was altijd zeer te spreken over het bedrijf. Echter sinds het Mobiel.nl geworden is, is de service tot een dramatisch niveau gedaald.

Allereerst de zeer opdringerige telefoontjes om een verlenging aan te smeren. Ik ben wel 30x gebeld en heb meerdere malen aanegeven dat ik geen interesse heb omdat ik zelf bij een grote provider werk. Ze bleven maar terugbellen.

Vervolgens raakte mijn iPhone 7 Plus defect binnen de garantietermijn en ik heb het toestel netjes aangemeld binnen de garantietermijn. Je krijgt vervolgens GEEN email ter bevestiging, dus als je het RMA nr. niet opschrijft kan je deze nergens terugvinden. Ik bel na 2 dagen naar de klantenservice om het RMA nr. op te vragen. "Sorry meneer, maar uw garantie is sinds gister verlopen en het toestel moet bij ons binnen zijn binnen de garantieperiode". Wat een klinkklare onzin. Dus als je telefoon op de laatste garantiedag defect raakt moet je naar Leidschendam racen om je toestel binnen de tijd af te leveren? Het is gewoon een manier om onechtmatig de garantie te verkorten. Ik heb het toestel immers binnen de garantietermijn aangemeld.

Na dreigen met slechte reviews en de Geschillencommissie geven ze aan: "stuur de iPhone maar op en dan kijken we wel wat we kunnen doen". Als ik de overige 1 Ster reviews (en dat zijn er echt heel veel) lees, weet ik al wat er gaat gebeuren: "valt niet onder garantie, want gebruikersschade".

Zo zonde dat zo'n bedrijf denkt dat ze zo met haar vaste klanten moet omgaan en haar reputatie zo te grabbel gooit. Geldwolven zijn het. Je bent nu in ieder geval weer twee klanten kwijt.

Verzending

Geen bijzonderheden.

Klantenservice

08-11-2018 Reactie op de reactie van Mobiel.nl: Je blijft het feit negeren dat het toestel was aangemeld binnen de garantietermijn en dat nergens staat beschreven dat het toestel daadwerkelijk binnen de garantietermijn bij jullie moet zijn. En waarom ik het toestel nu niet alsnog opstuur? Jullie geven aan: "stuur maar op en dan kijken we wel wat we kunnen betekenen" en jullie geven mij geen enkele garantie dat het defect wordt gerepareerd omdat jullie bij het standpunt blijven dat de garantie verlopen is. Dat standpunt is onterecht aangezien het toestel is aangemeld binnen de garantieperiode. Als jullie dat standpunt niet fundamenteel aanpassen en jullie verantwoordlijkheid nemen om het toestel onder garantie in behandeling nemen, stuur ik 'm niet op en zet ik de gang naar de geschillencommissie door.

Beste Oscar,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We vinden het erg fijn van je te vernemen dat je al sinds dag 1 klant bij ons bent en we willen je graag als klant behouden. Je geeft aan dat onze service tot een dramatisch niveau is gedaald. Dit vinden we heel erg en bieden dan ook onze oprechte excuses aan dat je dit zo hebt ervaren. Graag willen we ervoor zorgen dat onze kwaliteit en behulpzaamheid in alle opzichten tot het hoogste niveau blijft en doen we er alles aan onze klanten naar tevredenheid van dienst te zijn.

Je geeft aan dat je 30 keer gebeld bent voor een verlengingsaanbod. Om je van dienst te zijn gaan we bekijken hoe het komt dat er meerdere malen telefonisch contact met je is opgenomen en we gaan intern in overleg dat dit niet naar behoren is.

Tevens vinden we het erg vervelend dat je iPhone 7 Plus defect is geraakt. Je hebt het toestel binnen de garantietermijn aangemeld op onze website. Helaas hebben we tot op heden het toestel nog niet van je mogen ontvangen. Indien het toestel niet binnen het garantietermijn bij ons ontvangen is, kan het toestel niet meer binnen garantie gerepareerd worden.

Helaas wil je het toestel nu niet meer naar ons verzenden en stel je ons hierdoor niet meer in de gelegenheid om een passende oplossing voor je te kunnen bedenken. Graag willen we je adviseren om het toestel alsnog naar ons te verzenden zodat we samen met jou een passende oplossing in deze situatie kunnen bedenken.

Met vriendelijke groet,

Het team van Mobiel.nl

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Lekker snel. Goed geholpen, kreeg gelijk reactie. Kreeg mijn toestel de volgende dag al binnen. Zeer goede site.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Winactie

Algemeen

Ik heb afgelopen keer een bestelling geplaatst via mobiel.nl. Ik kreeg al vrij snel antwoord en een bevestiging dat ik mijn nieuwe toestel dezelfde dag al kon ophalen. Verder heb ik het op het ophaalpunt van mobiel.nl in Leidschendam goed ervaren. Je wordt daar goed ontvangen door de medewerkers en ze geven je een goede advies en service.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Alles prima in orde, niks te klagen, dus daarom deze review hier op Tweakers geplaatst.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Telefonische bereikbaarheid is matig, het duurt vrij lang (tot 6 minuten) voor je oproep beantwoord wordt. Men neemt wel keurig de tijd en je wordt correct geholpen

Klantenservice

Hoewel het lang duurde alvorens de telefoon beantwoord werd was de service aan de telefoon en later bij het ophalen in de winkel prima

Beste 4me2,

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review.

We bieden onze oprechte excuses aan dat de wachttijd langer duurde dan verwacht. Zojuist hebben we jouw review intern overlegd en we doen er alles aan om de wachttijd van onze afdeling klantenservice zo kort mogelijk te houden.

Met vriendelijke groet,

Het team van Mobiel.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Had een telefoon besteld bij KPN, deze bleek niet op voorraad (na een week wachten hoorde ik dit pas). Vervolgens heb ik hetzelfde toestel besteld bij mobiel.nl en de volgende dag had ik ‘m al binnen. Echt geweldige en supersnelle service. Zeer tevreden!

Verzending

Aangezien je moet tekenen voor ontvangst en ik overdag nooit thuis ben, heb ik gekozen voor de optie om het toestel af te laten leveren bij de Gamma. Dan kun je ‘m gewoon na je werk ophalen. Ideaal!

Klantenservice

Heb geen reden gehad om contact op te nemen met de klantenservice, kan hier dus niet echt over oordelen. Maar het feit dat ik er geen gebruik van heb hoeven maken zegt al genoeg...

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het bestellen was makkelijk en binnen 5 minuten was alles geregeld. Site was heel makkelijk te bedienen handig voor oudere menaen

Verzending

Binnen een dag na de aanbetaling had ik mijn nieuwe telefoon in huis. Post NL was zelfs eerder dan hun aangegeven tijd.

Klantenservice

Klantenservice is goed enige minpuntje vind ik is dat ze sneller zouden kunnen reageren via de mail. Kreeg na twee dagen antwoord op een eerder verstuurde mail . Verder wel goed en gelijk de geholpen

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Site is erg duidelijk, je weet precies waar je aan toe bent ! Geen extra kosten oiod.

Verzending

's avonds besteld, volgende ochtend op het afhaalpunt, perfect geregeld, zeer snel. Netjes verpakt, alles ver heel duidelijk! En de goedkoopste die ik kon vinden !

Klantenservice

Er kwam een sms niet door, even gebeld, daarna perfect geregeld ! Ben zelfs nog teruggebeld, omdat er iets niet goed stond.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik had een toestel besteld bij Mobiel.nl. Echter was de levertijd later dan verwacht (niet helemaal duidelijk op de site). Gelukkig kon ik de order achteraf ook ophalen in de fysieke winkel in Utrecht. Daar ben ik fantastisch geholpen.

Verzending

De levertijden mogen duidelijker, ipv dat (achteraf) bleek dat ik meer moest betalen om het toestel de volgende dag binnen te kunnen krijgen. Al was het gelukkig mogelijk hem in de winkel zelf op te halen.

Klantenservice

Fantastisch! De order zelf ophalen was zo geregeld en ik ben fantastisch geholpen in de winkel. Het personeel is leuk om mee te kletsen en denken erg met je mee. Daarnaast benik later nog teruggekomen om een screenprotector te kopen, deze werd gratis geplaatst. Echt top service!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb niet veel ervaring met on line bestellingen maar bij mobiel.nl heb ik een Wiko vieuw2 pro mobieltje besteld(Frans topmerk).Service is uitstekend. Zowel het bestellen-afrekenen en nazorg(aftersales) zijn uitstekend. De nazorg verdiend een extra pluim. Ik deed iets fout en het telefonisch contact hielp me voortreffelijk.

Verzending

Alles verliep naar behoren.

Klantenservice

Twee x contact gehad over vermeende fabricage fout. Lag echter ,na telefonisch contact, aan mij. Uitstekend te woord gestaan en doelgericht opgelost.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Alles was duidelijk en overzichtelijk.
Scherpe prijs aanbieding ( Goedkoper dan als ik het bij de provider zelf zou afsluiten ).
Volgende dag alles netjes en goed verpakt in huis.

Kortom, zeker een aanrader.

Verzending

Zeer goed en stevig verpakt, tevens ook een duidekijke berichtgeving over de verzending.

Klantenservice

Deze keer geen gebruik gemaakt van de klantenservice maar uit ervaring weet ik dat deze zeer professioneel is.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het voltooien ging niet via mijn telefoon maar werd vriendelijk te woord gestaan en geadviseerd om via de pc te activeren en te betalen. Alles ging in een razend tempo. Was binnen een uur goedgekeurd en kon toen ik nog een uur later belde het afleveradres nog wijzigen. Goede service snel en netjes geregeld en te woord gestaan

Verzending

Was de volgende dag al binnen

Klantenservice

Zie hierboven

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima service. 2 telefoons snel geleverd.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

Duidelijke voorwaarden en goede service

Verzending

Snelle verzending, correct verzorgd

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Betrouwbaar en gewoon de voordeligste

Verzending

Ophalen bij afhaalpunt werkt goed

1 2 3 ... 17

Scorekaart voor Mobiel.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True