Mobiel.nl

Gebruikers over webshop Mobiel.nl

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Super goede shop, zo doorgaan en niets veranderen. Het gaat allemaal netjes de bestelling en de gehele afronding.

Verzending

Ik heb mijn produkt afgehaald in Leidschendam lag netjes klaar

Klantenservice

Kreeg netjes antwoord op mijn vragen.

Algemeen

Zeer goede service, snel contact (geen lange wachtrij), weten waar ze het over hebben. En hele goede actie's waren het goedkoopste qua toestel en abonnement. Tot nu toe ontzettend tevreden. Ontzettend aardige medewerkers.

Verzending

Ik heb de S9 besteld, hier kreeg ik nog extra korting over via Samsung. Toestel is netjes en wat ik had verwacht.

Klantenservice

ontzettend aardige mensen, kundig en vriendelijk. Geen lange wachtrijen, ook via Chat en via whatsapp goed en snel bericht terug. Fijn is ook dat ze lange openingstijden hebben zodat je ook na je werk nog rustig even kan bellen.

Galaxy S9 besteld.
Dinsdags besteld, woensdag in huis.
Levering top, product top.
mobiel.nl is een betrouwbare leverancier die zijn afspraken nakomt.

Verzending

Dinsdags besteld, woensdag in huis.
Product in goede staat ontvangen.

Algemeen

Goedkopere iPhone 8 dan wanneer ik deze zou afnemen / verlengen bij Tele2.
Scheelde toch 3 euro pm op 24 maanden.

Verzending

Toestel afgehaald, dan was het gratis.

Klantenservice

Online portal is ook duidelijk met info over status bestelling en klantenservice is zeer snel en makkelijk telefonisch te bereiken.

Algemeen

Great little site through which I could get a phone much cheaper than what was available on the official tele2 website. A bonus for foreigners is that you can actually do it online and don't have to visit tele2's shops to give your proof of address.

Verzending

Just as they said, ordered before 23:59 and got it the very next day.

Algemeen

Net zoals de eerste keer dat ik bij Mobiel.nl terecht kwam via Tele2 , prima en snel geholpen en afgehandeld!!!

Verzending

Snel en onbeschadigd bezorgd!

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Erg fijne website. Abonnement makkelijk zelf samen te stellen. Betalen via de website ging ook erg makkelijk.

Verzending

De mobiel zou verstuurd naar mijn thuis adres, zelfs op het laatste moment tijdens de kerstdagen kunnen aanpassen naar afhalen locatie Leidschendam.

Klantenservice

Bij afhalen van de iPhone X, een hoesje en glass screen protector aangeschaft. De screenprotector is niet passend voor de telefoon, bovenin laat het een stuk "scherm" over en een de linkerzijde hetzelfde. Contact opgenomen via de klantenservice waarbij ik te horen krijg dat dit gewoon hoort.

Beste James 25,

Hartelijk bedankt voor je review op Tweakers.

Wil je alsjeblieft een e-mail sturen naar aftersales@mobiel.nl. In het onderwerp van deze e-mail kan je vermelden: Tweakers review James25 en het ordernummer van je bestelling. Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review verder in behandeling.

Algemeen

prima bedrijf met goede aanbiedingen. reageren snel en zijn goed in de communicatie. ondanks dat het net oud en nieuw is geweest en kerst vakantie toch antwoord!

Algemeen

De klantenservice is erg vriendelijk, reageert snel en handelt in het voordeel van de klant. Het hele orderproces is snel en overzichtelijk.

Verzending

Bestellingen worden snel verzonden. Echter mogen ze wel wat meer vulmateriaal in de dozen stoppen, want mijn telefoon kon gewoon alle kanten opschuiven in de doos.

Klantenservice

Hele vriendelijke klantenservice en er wordt snel gereageerd. Ideaal datcje met ze kan chatten op de website of via whatsapp.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik heb een mobiel abonnement verlengd Jammer dat het abonnement dit wilde verlengen volgens Mobiel al verlengd was. Ik was op het moment dat dit afliep niet in de gelegenheid om direct te verlengen De medewerker van Mobiel heeft toen mij geadviseerd om via sim te verlengen nu is mij toe stel aan vervanging toe en nu moet ik wachten toe de sim verlenging is afgelopen DE afspraak was toe ik kon altijd nog een toestel bij de verlenging uitzoeken en dan het abonnement voort zetten Dit is dus niet waar Deze verkoop praatjes doe Mobiel niet goed je moet gewoon eerlijk zijn tegen over een klant geen mooie praatje maar eerlijk. NU heb ik een 23 abonnementen dus voor mij was dit snel op gelost nu heb er dan altijd wel een die in de afloop periode zit dus via een truc de verlenging uit gevoerd. Toch een vervelend gevoel van over gehouden . Stel ik had maar een abonnent gehad mij toestel versleten en had geen geld gehad voor direct een nieuwe. Had ik gewoon zonder gezeten en dat is geen prettig gevoel.

toestel zelf opgehaald

Klantenservice

Prima te wordt gestaan vriendelijk en correct

Beste Wim Vermeer,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op Tweakers.

Je geeft aan dat onze medewerker had geadviseerd om alleen het abonnement te verlengen met een Sim Only abonnement. Het is mogelijk om bij bepaalde providers het abonnement te verlengen met een maandelijks opzegbaar abonnement. Dan ben je zelf in de gelegenheid het abonnement maandelijks om te zetten naar bijvoorbeeld een abonnement met een gewenst toestel of het abonnement stop te zetten.

Om je van dienst te zijn gaan we intern in overleg met onze medewerkers dat dit zo goed en duidelijk mogelijk moet worden uitgelegd. Nogmaals willen we je bedanken voor je feedback. Hiermee kunnen we onze klanten nog beter helpen.

Algemeen

Prima duidelijke website. Makkelijk abonnement kunnen verlengen, bestelproces goed kunnen volgen, vanaf de bestelling tot de verzending zat ongeveer een uur tussen.

Verzending

Op vrijdagmiddag abonnement verlengd, nieuwe telefoon besteld en zaterdagmorgen in huis. Top geregeld

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Bestellen en het proces is duidelijk verlopen. Afhandeling is nog in proces 5 dagen verder.

Verzending

Besteld voor 20.00 uur De volgende dag was de bestelling binnen. Jammergenoeg een gebruikt exemplaar ontvangen. Op de verpakking een dubbel zegel en op het toestel geen beschermingsfolie maar doordat het toestel niet goed gereset was kon ik niet eens installeren. Deze dezelfde dag teruggestuurd i.o.m. klantenservice met de vraag voor een nieuw exemplaar wat hier ook toegezegd werd. Nu 4 dagen verder en heb niets meer vernomen van mijn bestelling....... Na 4 dagen bericht gekregen dat er een nieuw toestel wordt opgestuurd. Als hier geen vervolg op komt is het goed gegaan

Klantenservice

Kreeg een gebruikt toestel binnen terwijl ik een nieuwe bestel en verwacht. Hierover gebeld en alles wordt volgens protocol behandeld. En protocol is als er "problemen" zijn voor de klant vaak niet klantvriendelijk.

Beste Ferry Me,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Je geeft aan dat je geen nieuw toestel hebt ontvangen. Dit is absoluut niet de bedoeling en daarom bieden we onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Graag willen we er alles aan doen dit zo spoedig mogelijk te corrigeren. Wil je alsjeblieft een e-mail sturen naar aftersales@mobiel.nl. In het onderwerp van deze e-mail kan je vermelden: Tweakers review Ferry Me en het ordernummer van je bestelling. Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review verder in behandeling.

Algemeen

Best Service. Easy to find mobiles and subscriptions. Good website design. Quick service. I would definitely shop from here.

Verzending

Ordered a phone and subscription at 22:30 and received phone next day at 11am. Best Service .

Simply BEST

Algemeen

Telefoon besteld en voor avondbezorging de volgende dag gekozen. Werd toen ook prima verpakt bezorgd. Helaas was ik niet tevreden met de geluidskwaliteit tijdens bellen dus heb ik hem terug gestuurd. De post deed er erg lang over, maar toen hij aankwam de volgende dag een mail ter bevestiging gehad en de dag daarna had ik mijn geld inclusief de 2 euro toeslag voor avondbezorging terug op mijn rekening.

Algemeen

Ik ben al jaren klant bij mobiel.nl en nooit problemen gehad, altijd goede en snelle service.

Algemeen

iPhone XR red 64GB besteld, maar was volgens website niet op voorraad. Via de telefoon levertijd opgevraagd. Snel en netjes te woord gestaan. Vervolgens besteld en voor de best te krijgen prijs de volgende dag in huis gekregen. Erg tevreden over deze levering.

Algemeen

Geniale website met de meeste simpele en snelle manier om een compleet abbo af te sluiten met mobiel. top service met strakke prijzen op toestellen. Klantenservice is altijd vriendelijk. Ik heb sinds 2009 bij studentmobiel mn eerste toestel besteld en dat was de iphone 3G. Ik heb nu afgelopen Di de iphone xs Max bij ze gekocht na alle jaren is mobiel.nl nog steeds de chillste winkel.

Algemeen

Goed mijn keuze kunnen vergelijken en maken op de site. Ben erg tevreden met alles.

Verzending

Allemaal heel soepel en netjes geregeld. Binnen twee dagen had ik mijn nieuwe telefoon.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Op Black Friday een iPhone X met abonnement besteld voor een leuke maandprijs. Helemaal blij. Vervolgens een paar uur later ontvang ik een mail met de mededeling dat het abonnement 7 euro te laag op de site stond. Aangezien ik me al helemaal had verheugd op de telefoon heb ik (nadat ik uren geen reactie op mijn mail/app kreeg) toch maar akkoord gegeven terwijl ik dit uit principe het liefst niet deed natuurlijk. Vind het zeer slecht dat als je zelf een fout maakt, die overigens al minstens sinds de avond ervoor online stond, je de klant niet tegemoet komt!!!

Verzending

Vrijdag besteld, volgende dag in huis. Prima.

Klantenservice

Gebeld en snel alles geregeld, tot de prijsverhoging per mail werd mede gedeeld. Daarna duurde appen/mailen heeeeel lang.

Beste M27,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Vanwege het Black Friday weekend is de reactietijd van ons per mail / whatsapp momenteel iets langer dan dat je gewend bent. We vinden het erg vervelend van je te vernemen dat er een fout op onze website heeft gestaan en bieden daarom ook onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Helaas zijn fouten op onze website onder voorbehoud.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

dat was prima geregeld, daar ligt het probleem ook niet maar bij Post NL. die blijven in gebreke

Verzending

vrijdag j.l mobiel besteld. zaterdag afleverdag maar tot op heden geen mobiel , waardeloos van Post NL en met de smoes over Black Friday, super slecht van dit kl....bedrijf

Beste Alex Ligt,

Wat vervelend dat je je toestel nog steeds niet hebt ontvangen! Graag willen wij je helpen door het verzendingsproces te versnellen. Hiervoor kunnen wij een onderzoek opstarten bij onze logistieke partner alleen hebben wij daar een getekende verklaring vanuit de klant voor nodig. Graag vragen wij je vriendelijk om de toegestuurde verklaring per mail met de hand te ondertekenen en te mailen naar onze afdeling Aftersales, de instructies hiervoor zijn in de mail terug te vinden.

Wij hopen dat je toestel hiermee zo spoedig mogelijk wordt bezorgd!

1 2 3 ... 19

Scorekaart voor Mobiel.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg