Mobiel.nl

381 producten en 697 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Mobiel.nl

Review toevoegen

Algemeen

Na mijn bestelling kreeg ik spijt ivm de afmeting van mijn telefoon. Ruiling was geen probleem, ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden en de spijt-order werd binnen no time geannuleerd. De nieuwe bestelling van een ander formaat telefoon had ik snel in huis. Top geregeld!

Verzending

Info via de mail waar en wanneer mijn pakketje zou arriveren. Het verliep allemaal soepel.

Algemeen

Alles prima verlopen alleen wacht ik nog op mijn ¤15,- vriendenvoordeel die mij beloofd is.

Klantenservice

Wijnig mee te maken gehad

Beste Jelmerdeboer93,

Wanneer je in een e-mail aan aftersales@mobiel.nl even jouw ordernummer aan ons doorgeeft onder vermelding van "Tweakers review Jelmerdeboer93" kunnen wij even voor je controleren of een en ander met betrekking tot het vriendenvoordeel goed verloopt.

Algemeen

Goede overzichtelijke website!, Snelle verzending!, Bestellen en betalen gaat ontzettend makkelijk, en wanneer je besteld heb dan krijg je een zeer duidelijk scherm voor je met allerlei informatie en een overzicht van waar jouw product zich op dat moment bevind.

Algemeen

Bestelling liep vlekkeloos. Alles naar wens verlopen.product netjes verpakt en goed werkend. Geen verdere opmerkingen nodig.

Verzending

Geen aanvulling op bovenstaande nodig.

Algemeen

Ik kreeg een verkeerde simkaart toegestuurd, waardoor ik deze niet kon activeren. Nu dit probleem eindelijk duidelijk is geworden, na een week zonder telefoon en twee uur bellen met de provider en mobiel.nl bieden ze ter compensatie aan om een week van het maandabonnement te vergoeden.
Toch altijd oppassen dus met de verleiding om probleemloos en zonder extra kosten over te stappen...

Klantenservice

De dame van mobiel.nl gaf me ook nog te kennen, dat als ik gewoon eerder had gebeld, er ook geen probleem was geweest. Eigenlijk gewoon mijn eigen schuld dus dat ik de verkeerde simkaart heb gekregen...

Beste bertuskeuter,

Bedankt voor je beoordeling.

Graag willen wij je verzoeken om je ordernummer te e-mailen onder vermelding van tweakers review naar aftersales@mobiel.nl.

Wij kijken dan graag of we iets voor je kunnen betekenen.

Algemeen

Ik heb recent bestellingen gedaan. Ze hebben goede aanbiedingen, een goede orderprocedure en nog belangrijker een heel goede klantenservice. Een aanrader !

Algemeen

In eerste instantie was er wat meningsverschil over wat er nu gekocht was en wat er geleverd zou worden. Uiteindelijk hebben ze het juiste product geleverd met een paar dagen vertraging. Hoe dit uiteindelijk tot stand gekomen is werd niet gecommuniceerd maar ik ben er heel blij mee. Wat mij betreft een uitstekende service en ik zal in de toekomst zeker weer terug komen.

Verzending

Uitstekende manier van verpakken het zijn waarschijnlijk allemaal kleine pakketjes die zij versturen.

Klantenservice

De klantenservice reageert snel op vragen of opmerkingen, pas bij doorvragen worden zaken verder opgehelderd. Begrijpelijk want ze zullen vast veel vragen krijgen die met een bondig antwoord af kunnen. Iets meer pro actieve houding zou echter wel een verbeterpunt zijn in mijn ogen. Vandaar de beoordeling goed i.p.v. uitstekend.

Algemeen

Alles klopte en de prijs was gewoon goed.
Dus de keuze was niet zo moeilijk meer.

Verzending

Super snel geleverd ...en tot mijn grote verassing zat er een cadeau kaart bij van 15 euro...top!

Klantenservice

Ging iets niet goed!....even bellen! En geregeld!
lieve damen aan de telefoon gelukkig heb ik haar nummer😉 is dan wel de klante lijn...😁

Algemeen

Bestelling was snel gemaakt. Alles wat ik moest weten was duidelijk aangegeven. Stappenplan en ondertekenen van het contact ging erg makkelijk.

Verzending

Pakket kwam keurig netjes binnen op dezelfde dag. Heel fijn dat het zo snel kon.

Algemeen

Leuk om te bestellen, maar als er wat mis gaat verschuilen ze zich achter dynafix.

Snel, duidelijk.

Klantenservice

Nu mijn telefoon voor de 3de keer in een bootloop was gegaan was ik er wel klaar mee. Contact met Mobiel.nl opgenomen voor oplossing. Afspraak was om toestel op te sturen naar hun ter beoordeling. Bleek dat ze dat zelf niet kunnen en werd (ongevraagd) doorgestuurd naar dynafix. Hierna werd de toezegging gedaan (na aandringen) voor een andere oplossing en mij hiervan op de hoogte te houden. Weer niet gedaan.

Beste Meekje,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Graag willen wij je vragen om een e-mail te sturen met je ordernummer onder vermelding van tweakers review meekje naar aftersales@mobiel.nl.

Wij kijken dan graag of we iets voor je kunnen betekenen.

Algemeen

Makkelijk besteld, duidelijke stappen en je word goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling. Super tevreden over Mobiel.nl

Supersnel geleverd

Algemeen

Een paar dagen geleden de HTC U11 besteld bij mobiel.nl. De website is zeer gebruikersvriendelijk. De betaling ging snel en goed. Ik kreeg direct een mail dat mijn bestelling werd verzonden. De verzending ging goed, de mobiel was netjes verpakt. Telefoon is ook uitstekend, geen klachten over. Al met al, goede site, goede service!

Verzending

Snelle levering. Savonds besteld, volgende dag in huis.

Algemeen

Op vrijdag de 23e heb ik mijn bestelling geplaatst. Hij zou de volgende dag geleverd worden. Door een eigen gemaakte gooit bij het invullen van het e-mailadres kreeg ik in eerste unstantie geen mail. De volgende dag heb ik hierover gebeld en ze zouden het veranderen. Ik kreeg toen gelijk te horen dat de provider een storing had en de bestelling daardoor niet verwerkt kon worden. Hij zou maandag bezorgd worden. Op maandag heb ik aan het eind van de middag gekeken of hij al verzonden was, maar dit was niet het geval en ik had ook geen mail gehad dat hij niet geleverd kon worden. Ik heb toen weer contact opgenomen met de klantenservice. Die gaven aan dat er een storing was geweest, maar later bleek er iets fout gegaan te zijn waardoor de bestelling niet in behandeling was genomen. Hij zou de volgende dag weer geleverd worden. De volgende dag weer geen bezorgbevestoging gekregen. Ik weer contact opgenomen. Bleek dat ze de kleur niet op voorraad hadden en dat die pas aankomende vrijdag binnen zou komen en ik dus zaterdag de bestelling binnen zou krijgen. Op vrijdag verwachtte ik een verzendbevestiging. Rond 4/5 uur nog niks binnen. Ik weer contact opgenomen. Zeiden ze eerst dat de kleur niet bij hen geleverd was. Nadat ik wilde weten wanneer hij dan wel geleverd zou worden, bleek de levering net binnengekomen te zijn. Ik heb al met al een week moeten wachten op de levering, terwijl er op de site staat, voor ... besteld morgen in huis. Daarnaast vind ik dat ik als klant slecht op te hoogte ben gehouden van het leveringsproces. Wanneer er een storing is, dat kan gebeuren, maar laat het de klant weten. Wanneer er een product niet langer op voorraad is en later dan weer niet op tijd geleverd (bleek later wel zo te zijn) laat het de klant dan weten. Ik ben nu 2 dagen een dag thuis gebleven omdat ik de telefoon verwachtte.

Verzending

Zie bovenstaande review. Alles staat daarin uitgelegd en beschreven. .

Klantenservice

Zie bovenstaande review. Alles staat daarin uitgelegd en beschreven. .

Beste Milou33,

Wat vervelend om te horen dat een en ander zo rommelig is verlopen.
Graag willen wij voor je bekijken waar dit mis is gegaan en je een kleine attentie toesturen voor het ongemak. Wil je een e-mail sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van jouw ordernummer en daarbij verwijzen naar de review op tweakers op 5 maart? Wij gaan dan per e-mail verder contact met je opnemen.

Wij zien jouw bericht graag tegemoet.

Algemeen

Super site, makkelijk voor iedereen, je wordt er goed doorheen geholpen, logische indeling, ik heb nog wel wat verbeteringen, maarrrrrrr die houd ik natuurlijk voor mij.Dank U.

Perfecte afwikkeling

Algemeen

Makkelijk om het juiste product te vinden.erg goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service geboden tijdens het bestellen.

Verzending

Dag erna in huis. Terwijl eerst de verwachting later was in verband met de goedkeuring van de provider.

Klantenservice

Leveradres was verkeerd ingevuld en werd meteen veranderd. I werd keurig ode hoogte gehouden door het personeel.

Algemeen

Aanschaf nieuwe telefoon in de winkel Leidschendam. Slechte informatie onvriendelijk geholpen. Samsung toestel stond uit de doos standaard op Duits.

Klantenservice

Toestel gekocht in de winkel Leidschendam. Kon de 500 euro niet met Mastercard betalen. Stond volgens verkoper op de website vermeld. Vervolgens hele discussie over de gemiste kans omdat er mensen zijn die graag producten van enkele honderden euros verzekerd willen kopen. Volgens verkoper kon ik een klacht indien, waar ik de verkoper duidelijk moest maken dat hij dat beter kon doen aangezien hij bij mobiel.nl werkt. Na de Samsung thuis uit de doos te hebben gehaald stond deze ook nog op duitse taal ingesteld? Zelf maar een reset uitgevoerd.

Beste Gearjunkie,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We vinden het erg vervelend van je te vernemen dat je niet tevreden bent over de service van ons servicepunt te Leidschendam. Het betalen met Mastercard is helaas niet mogelijk. Om je van dienst te zijn en zoals je aangeeft het prettig is dat je aankoop dan verzekerd is, gaan we intern overleggen of het mogelijk is de betalingen via Mastercard bij ons in te regelen.

Tevens vinden we het vervelend dat je toestel op Duits stond, gelukkig wat het spoedig aangepast.

Algemeen

Een van de weinigen die de oneplus aanboden bij een abonnement. Prijs hiervan was gewoon de "beste" die ik kon vinden op internet.
Website was ZEER duidelijk, ook over het bestelproces netjes een schema wat zeer snel bijgewerkt werd als er een update was.

Verzending

Gebruik gemaakt van "postNL vandaag".
Order updates kwamen netjes binnen via de mail, aangegeven bezorgtijd was spot on. Erg fijn dat op deze manier een avondbezorging mogelijk was!

Klantenservice

Klantenservice gebeld omdat er even wat onduidelijkheid was over de leverbaarheid NADAT ik mijn bestelling heb geplaatst. Maar gelukkig was alles in orde. Ik had het laatste exemplaar uit de voorraad Werd snel uitgezocht gelukkig.

Algemeen

Klantenservice is niet bekend met lopende en afgelopen acties .Hierdoor ben ik ¤ 100,- extra inruilkorting misgelopen.

Verzending

Zaterdag besteld, maandag opgehaald bij een afhaalpunt

Klantenservice

Ik hoorde van een actie over ¤ 100,- extra inruilkorting bij het inleveren van een oude toestel en aanschaf van een s8 of s8+. Om zekerheid te krijgen heb ik die nagevraagd via de chat van mobiel.nl. De medewerker bevestigde (printscreen gemaakt) en heb ik twee bestellingen geplaatst.

Het formulier ingevuld van het inruilprogramma (welke nu nog steeds online staat, aankoop s8 en s8+ kun je nog steeds invullen)) en de toestellen verstuurd. Enige dagen later een mailtje terug gekregen dat ik niet in aanmerking kom voor de actie omdat dit buiten de actieperiode is.

Contact gezocht met de klantenservice met het probleem en ze vonden het erg vervelend. Ik kreeg een link te zien met daarin de actievoorwaarden erin. Het is inderdaad verlopen.

Het komt er dus op neer dat de klantenservice niet de kennis heeft van de acties. En ik als koper moet daarop dus niet blind op vertrouwen en ten aller tijde de actievoorwaarden bekijken.

Beste MH24,

Bedankt voor je beoordeling.

Wat vervelend om van je te vernemen dat je niet goed lijkt te zijn geďnformeerd.

Graag willen wij je vragen om je ordernummer met verwijzing naar je Tweakers review en de screenshots te e-mailen naar aftersales@mobiel.nl.

Wij kijken graag of we iets voor je kunnen betekenen.

Algemeen

Alles verliep goed, ze waren voor hetzelfde toestel met hetzelfde abonnement goedkoper dan bij T-Mobile zelf. Soms twijfel je dan of het te mooi is om waar te zijn, maar bij mobiel.nl is het ook echt waar.

Verzending

Goed geleverd, verpakking was ook goed. Ik vind levering op afhaalpunt wel handig, dan hoef ik niet de hele dag thuis te wachten.

Klantenservice

Had een vraag over de identificatie aangezien iDin bij mij niet kon ivm gezamenlijke rekening met mijn vrouw (mijn gegevens werden niet getoond). Hierbij werd ik keurig geholpen.

Goede punten:

- Overzichtelijke site
- Scherpe prijzen
- Veel keuzes aan toestellen

Mindere punten:

- Je kunt alleen inloggen nadat je een product hebt besteld. Daarbij is de bewerking van je account zeer beperkt en niet echt overzichtelijk. Dit kan makkelijk verbeterd worden.

- Voor zover ik weet kun je geen eigen gebruikersnaam en/of paswoord aanmaken. Dit sluit zich aan met het vorige punt.

Verzending

Er zijn 2 leveringen geweest. Eerste keer ging het allemaal prima en was er niks aan op te merken. Het tweede ging het iets minder. Dit begon met een vertraging van een vervangend toestel. Op zich is een vertraging normaal in December en daar kan mobiel.nl niks aan doen. Echter, ze hebben mij niet van op de hoogte gesteld van deze vertraging. Ik kwam er pas achter nadat ik zelf er naar vroeg.

Dus, het zou fijn zijn als ze hun klanten in de toekomst van vertragingen op de hoogte stellen.

Klantenservice

Hier hebben ze zich uitstekend vertoond. Nadat ik een LG V30 had besteld wilde ik wachten met openmaken, omdat ik op mijn hoesjes wilde wachten om krassen te voorkomen. Ná een week waren de hoesjes binnen en ging ik alles checken. Hierbij had ik waargenomen dat er een defect onder het scherm bevindt. Normaal gesproken wordt het telefoon naar LG verzonden voor reparatie, omdat het "Manco" periode(wat ik in de eerste instantie niet van op de hoogte was) van 2 dagen al verlopen is. Echter, de medewerker die ik aan de lijn had was zeer meelevend met het feit dat het telefoon pas uit het verpakking was gehaald. Hij had mij voorgesteld het telefoon terug te verzenden, waarna ze zullen beoordelen of het naar reparatie of een nieuw toestel zal worden beloofd. Uiteindelijke was het een nieuw toestel geworden. Ik vind dat ze over het gehele zaak zeer netjes hebben onderhandeld en begrip toonde dat soms ver te zoeken is bij andere zaken.

Aan de hand van het hierboven getoonde verhaal kan ik mobiel.nl van harte aanraden.

1 2 3 ... 14

Scorekaart voor Mobiel.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8