Mobiel.nl

386 producten en 686 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Mobiel.nl

Review toevoegen

Algemeen

Het voltooien ging niet via mijn telefoon maar werd vriendelijk te woord gestaan en geadviseerd om via de pc te activeren en te betalen. Alles ging in een razend tempo. Was binnen een uur goedgekeurd en kon toen ik nog een uur later belde het afleveradres nog wijzigen. Goede service snel en netjes geregeld en te woord gestaan

Verzending

Was de volgende dag al binnen

Zie hierboven

Algemeen

Prima service. 2 telefoons snel geleverd.

Winactie

Algemeen

Duidelijke voorwaarden en goede service

Snelle verzending, correct verzorgd

Algemeen

Betrouwbaar en gewoon de voordeligste

Verzending

Ophalen bij afhaalpunt werkt goed

Algemeen

Had een goede deal gevonden op Pepper, waarbij je je abbo gelijk opzegt en dan een mooie deal voor het toestel krijgt. Duidelijke website, goede prijzen.

Verzending

De mobiel kwam niet op dezelfde dag aan jammer genoeg ( voor 12 uur besteld, dezelfde middag in huis) maar een daje later. Geen probleem, nog steeds snel!

Algemeen

Bestelling kwam zoals vermeld stond dezelfde dag nog binnen. Helaas werkte de iPhone niet naar behoren (snel lege accu & erg warm bij gebruik), na contact opgenomen te hebben kon ik deze de dag erna direct om komen ruilen! Top service.

Algemeen

Websitebezoek is eenvoudig, bij problemen (groot en klein) direct hulp via de chat-optie. Bestelling binnen 48 uur in huis, alles dik in orde!

Geleverd volgens afspraak!

Klantenservice

Ik kreeg via de chat functie direct hulp bij een (zelf veroorzaakte) administratieve aanpassing, enorm fijn.

Algemeen

Product door persoonlijke omstandigheden moeten retourneren. Verwerking ging vlot en eenvoudig. Geen gezeur, geld terug, prima !

Snel

Klantenservice

Snelle communicatie, als ging zoals besproken.

Algemeen

Iphone 7 besteld. Alles netjes verpakt en snel geleverd. Telefoon werkt zoals het hoort. Gewoon alles zoals je het mag verwachten! Goede webshop

Verzending

Originele gesealde verpakking netjes met documentatie en bescherming geleverd. Levering kunnen volgen met de track en trace. Ook de optie om in de avobd te laten bezorgen was voor mij erg handig.

Klantenservice

Geen klachten gehad dus geen gebruik van gemaakt.

Algemeen

Telefoon besteld bij mobiel.nl die vervolgens “ vermist” raakt bij de verzending. Document PostNL ingevuld en gemaild. Krijg geen bevestiging op de mail. Dus bellen. Vriendelijke jongeman die informeert bij backoffice en aangeeft dat mail wel is ontvangen en onderzoek wordt opgestart. In afwachting daarvan krijg ik voorlopig niet mijn al wel betaalde telefoon. Kwartier na dit telefoontje krijg ik mail dat ik telefoon besteld heb en men er van uit gaat dat deze goed is afgeleverd. Of ik een review wil geven. Dat wil ik wel. kort gezegd er zijn wat aandachtspunten voor mobiel.nl Reageer op een binnenkomende mail minstens met een ontvangstbevestiging. Stuur geen standaard mail met verzoek om review naar een klant die zijn telefoon niet heeft ontvangen en nu onbekend hoe lang moet wachten op zijn al betaalde telefoon. Geef de klant op zijn minst niet het gevoel dat na een bestelling en betaling het vervolgens het probleem van de klant is dat de telefoon tijdens de zending vermist raakt. Klantvriendelijkheid heet zo iets.

Verzending

Het product is niet geleverd maar vermist geraakt bij post.nl

Klantenservice

Vriendelijke jongeman die in ieder geval de indruk geeft dat het vervelend is voor de klant maar kan mij natuurlijk ook niet aan mijn telefoon helpen.

Algemeen

Goede en snelle service. Kan tenminste bestellen met pakjegemak. Enige nadeel dat je niet met creditcard kan bestellen dan is je telefoon meteen verzekerd voor langere termijn. Daarnaast zijn dit NL toestellen waarbij de acties van samsung geldig zijn.

Verzending

Kan verzenden met pakjegemak. Hoef er niet voor thuis te blijven.

Klantenservice

had verkeerd emailadres ingegeven. via whatsapp snel en vakkundig geholpen

Algemeen

iPhone 6S 64gb B grade voor mijn dochtertje besteld, zag er eigenlijk als nieuw uit. Werkt zoals het moet.

Zeer matige webshop.
Ik denk dat als je een nieuw abonnement afsluit dat het makkelijker gaat maar het duurde drie dagen voordat er iets gebeurde en daarvoor moest ik een paar keer bellen.

Verzending

* Geen voor 23:59 besteld morgen in huis als het om een verlenging gaat.
* Niet mogelijk om bij bedrijfspanden af te kunnen laten leveren, omdat het niet mogelijk is om bij verzending een bedrijfsnaam toe te voegen.

Klantenservice

* Als je belt met vragen over status etc, zijn er toevallig wat problemen met het systeem maar als je doorvraagt, blijken ze gewoon niet lekker te communiceren met telecom providers

Algemeen

Ik vind mobiel.nl een fijne webshop. Ik bestel al jaren bij mobiel.nl omdat ze elke keer qua telefoons het goedkoopste blijken te zijn. Ik weet dat mobiel.nl goede Nederlandse telefoons levert (andere webshops leveren namelijk vaak telefoons uit andere landen).
Zelfs via provider was de telefoon veel duurder, abonnement was qua prijs wel gelijk.

Je wordt na plaatsen van de bestelling goed op de hoogte gehouden van het proces en levering is super snel.

Verzending

Na het plaatsen van de bestelling werd ik per mail op de hoogte gehouden van de status van de zending. Enige jammere vond ik dat ik geen voorkeursdag en tijdstip kon aangeven in de bezorging. Bij andere webshops kan dit al wel.
Verder prima bezorging. Na bestellen werd hij de volgende dag voor de eerste keer aangeboden (ik was alleen niet thuis), dus na 3 dagen had ik hem wel in huis.

Klantenservice

Geen contact gehad met klantenservice, maar je wordt per mail netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Algemeen

Vriendenvoordeel schijnt niet te gelden. Dat stond bij het bestellen niet duidelijk vermeld. Achteraf wordt naar voorwaarden verwezen die ergens op de site verscholen is. Ik ben bij de bestelling wel uitgegaan van die vriendenvoordeel van ¤ 30.

Verzending

Verzending is oke. Doos van telefoon lag wel los in de verzenddoos.

Klantenservice

Ze kunnen actievoorwaarden duidelijker op de site plaatsen zodat klanten niet misleid worden

Beste ebeyink,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We vinden het erg vervelend van je te vernemen dat er onduidelijkheid is over de voorwaarden van het vriendenvoordeel.

Allereerst bieden wij onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Met deze reden willen we je vragen of je een e-mail wil sturen naar aftersales@mobiel.nl. In het onderwerp van deze e-mail kan je vermelden: "Review Tweakers en je ordernummer", wil je in de tekst van de e-mail een korte omschrijving geven van je klacht?

Zodra we de e-mail ontvangen kunnen we nagaan wat er precies mis is gegaan.

Met vriendelijke groet,

Het team van Mobiel.nl

Algemeen

Mijn plan was om een abonnementsverlenging mét een nieuwe telefoon te bestellen. De telefoon en de abonnementsverlenging apart bestellen was echter goedkoper. Dus toen alleen maar de telefoon besteld en de abonnementsverlenging voor dezelfde prijs bij de provider gedaan.
Voor 12:00 besteld, dezelfde dag geleverd was mooi beloofd, maar niet realistisch.

Verzending

Heel snel de verzendbevestiging ontvangen, maar daarna ging het behoorlijk mis bij Post.nl. Goed verpakt.

Algemeen

Ik mocht mijn abonnement verlengen van Tele2, en dat heb ik via Mobiel.nl gedaan, zoals ik al eerder had gedaan, vanwege de goede prijzen. De telefoon (iPhone 8.) die ik kreeg, had een klein defect. Ik ben naar de fysieke winkel gegaan, en deze werd gelijk omgeruild door een aardige medewerker. Toen ik thuiskwam zag ik toevallig nog een enveloppe liggen met een kortingscode die ik kon gebruiken, deze had ik niet gebruikt aangezien ik deze enveloppe niet gezien had in eerste instantie. Na contact via Twitter is de korting alsnog verrekend en wordt het bedrag teruggestort.

Niets meer dan lof voor de topservice van Mobiel.nl!

Verzending

Op zich prima, zou alleen wat meer beschermend plastic in de doos mogen voor tijdens de transport.

Klantenservice

Top! Aardige en meedenkende medewerkers die mij hielpen.

Algemeen

Very fast shipping, and delivery was controlled. So I could choose the delivery time.

Winactie

Algemeen

Je wordt prettig en deskundig geholpen.
Prima club

Algemeen

Site is heel overzichtelijk en vrij netjes...
Bestellen ging heel makkelijk, je word goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling via mail, voor vragen kun je bellen of appen, ook handig dus(vrijwel meteen antwoord)
De medewerkers zijn behulpzaam en doen echt hun best(klant is koning) om je te helpen.
Levering precies zoals aangegeven op de site!(net is een doos en bezorgd door post nl.

Beste service tot nu toe!

Verzending

Mobiel abbonoment met nieuwe telefoon en hoesje

Klantenservice

Goed nederlands pratende medewerkers.. helpen zeeeeer goed!

1 2 3 ... 17

Scorekaart voor Mobiel.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg