Mobiel.nl

524 producten en 835 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Mobiel.nl

Review toevoegen

Algemeen

Sim Only abo besteld via de website en een dag later de sim al in huis. Bovendien tegen een mooie prijs.

Verzending

Gewoon netjes per PostNL en hoewel deze de laatste tijd wat onbetrouwbaar is kam de sim wel de volgende dag al.

Klantenservice

Ik had gezien dat er een extra Black Friday korting van 35 euro was, maar niet hoe en waar ik deze kon claimen. Mailtje naar de klantenservice en de volgende ochtend al een mailtje terug dat de korting geregeld wordt. Dat noem ik echt klantvriendelijk.

Algemeen

Alles naar wens. Snelle afhandeling en dag later al sim kaart in de bus. Transparante ervaring.

Verzending

In zeer goede staat afgeleverd. Bedrijf reageert snel en adequaat.

Klantenservice

Heb geen direct telefonisch contact gehad, maar via de correspondentie was het inhoudelijk duidelijk en de toon vriendelijk.

Verzending: Score: 4

Algemeen

alles goed verlopen alleen oppo x3 lite scherm is al bekrast te zachte bescherming
slecht product

prima gelopen de bestelling

prima

Algemeen

Goede aanbiedingen/kortingen en/of scherpe prijzen (als je het goed in de gaten houdt). Makkelijke en overzichtelijke website, snel uitchecken en ook vrij snelle bevestiging via de providers. Ook de code via ING werkte zonder problemen voor een extra korting op mijn bestelling.

Verzending

Het pakket werd snel verzonden nadat de aanvraag bij de providers was bevestigd. De volgende dag was de telefoon al geleverd. Snelle updates over de levering (ook met dank aan PostNL). Fijn dat het pakket ook kan worden afgehaald door familie bij een ophaalpunt (soms niet mogelijk vanwege fraude etc).

Klantenservice

Er was een wijziging in het factuuradres nodig vanwege de IDIN en mijn opgegeven adres niet matchten. Dit werd netjes gecommuniceerd via de email en automatisch aangepast.

Algemeen

Alles prima. Bestelde Iphone bevalt prima. Alles klopt bij deze winkel. VIP dienstverlening. Ga zo door!

Verzending

Alles prima. Supersnel bezorgd. Goed verpakt.

Klantenservice

Alles duidelijk per email en online statusbestelling. Prima.

Algemeen

Ik ben altijd tevreden met deze geweldige webwinkel, lang ervaring met hun goede handelingen, snelle oplossingen en met aandacht aan de klant wensen.

Verzending

Altijd perfect, snel, duurzaam en zoals beloofd op tijd thuis.

Klantenservice

Beste klantenservice met grote hart, snelle reacties en met goede oplossing zoals de klant wens zonder gedoe .

Algemeen

Makkelijk te bestellen, alles duidelijk omschreven en snelle service. Je hoeft niets meer uit printen en alles gewoon digitaal geregeld.

Verzending

Voor 11:30 uur besteld en die zelfde avond al in huis.

Algemeen

Bestelde mijn vorige telefoon hier ook. Handig dat je geen contracten hoeft uit te printen en in te scannen. Alles online.

Verzending

Besteld en volgende dag in huis. Enige verbeterpuntje:
Nummerbehoud was in de ochtend (dag volgend op bestelling) overgezet, terwijl mobiel s avonds pas kwam.

Beste Re.vosselman,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op Tweakers.

We willen je graag bedanken voor de feedback en doen er alles aan dat de bestelling zo goed mogelijk wordt verwerkt. Intern gaan we bespreken hoe we er in de toekomst ervoor kunnen zorgen dat jouw te behouden telefoonnummer wordt overgezet naar de nieuwe provider, nadat je het pakket ontvangt.

Algemeen

Een Sony xperia 10 lll gekocht uit de koopjeskelder...
Mooi toestel met wat korting..
Ben er blij mee

Verzending

Had 't toestel snel binnen..

Klantenservice

Bij vragen krijg je snel hulp of antwoord...

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik heb vorige week een iPhone 13 pro gekocht bij mobiel.nl. Toen ik het toestel kreeg vond ik het toch te zwaar en vroeg binnen een paar dagen of ik het toestel mocht omruilen voor een iPhone 13. Dat was geen probleem. Nu krijg ik echter een bericht dat ik 10% waardevermindering moet betalen vanwege krasjes op de behuizing. Ik ben enorm zuinig geweest op het toestel. Heb nog met een microvezeldoekje het toestel gepoetst om vingerafdrukken weg te poetsen. Toestel zag er gewoon als nieuw uit. Na wat heen en weer gebel en gemail met mobiel.nl hebben zij mij het toestel opnieuw toegestuurd zodat ik zelf de krasjes zou kunnen zien. Ik kan de beschadigingen eigenlijk niet zien. Mijn man ook niet. De klantenservice gaf aan dat je de krasjes soms ook niet met het blote oog zag, maar dat het toestel onder een soort microscoop werd bekeken op krasjes.
Blijkbaar heb ik de omruilgarantie anders geïnterpreteerd als hoe het bedrijf het had bedoeld. Ik had liever gehad dat dit duidelijker aangegeven was op de website. Zodra je het toestel in je handen houdt heb je volgens mij al kans op minuscule krasjes. Al met al, snelle levering, maar naar mijn mening misleidende omruilgarantie.

Verzending

De levering was goed. Helaas was de nazorg niet goed.

Klantenservice

De klantenservice dame was heel aardig. Ze zei alleen dat het geen probleem was om het toestel om te ruilen en blijkbaar was het dat wel want mijn toestel dat ik heb teruggestuurd zag er goed uit maar is nu toch zogenaamd beschadigd.

Beste Monique7787,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op Tweakers.

We begrijpen dat je de iPhone 13 Pro wat te zwaar vind en dat je deze graag wilde omruilen voor een iPhone 13. Om een toestel bij ons te kunnen omruilen, bieden wij als extra service 31 dagen omruilgarantie aan. Om hier gebruik van te kunnen maken, dient het toestel te voldoen aan de 31 omruilgarantie voorwaarden die op onze website beschreven staat: https://www.mobiel.nl/vra...b0-4d60-b5a1-f6c2044f2732.
Indien de foto's die door ons gemaakt zijn van de schade niet zichtbaar zijn in de e-mail, willen we je adviseren de foto's in een reactie op de e-mail op te vragen.

Algemeen

Keuze voor deze shop was de goede reviews hier op Tweakers en de beste prijs voor de combinatie smartphone/abonnement.

Verzending

Afhandeling ging zonder issues en lekker vlot.

Algemeen

vriendelijk personeel denken met je mee en nemen ook de tijd om alles uit te leggen en ze hebben een ruime voorraad aan toestellen in huis

Algemeen

Ik heb om 12:30 mijn Samsung S21 besteld via Mobiel.nl, ik heb mijn telefoon om 17.20 opgehaald in Utrecht. Order was nog niet doorgevoerd, medewerker was zo makkelijk om hem zelf door te voeren. Top service gehad!

Klantenservice

Had gebeld met een medewerker betreffende de status van mijn bestelling. Na 16:00 werd er na 2 pogingen niet opgenomen met het algemene klantcontactpunt. Echter niet compleet onbegrijpelijk, tijdens dit uur zijn er vele belletjes.

Algemeen

Ik heb via mobiel.nl een telefoon inclusief abonnement besteld. De dag erna gelijk het toestel ontvangen en ik ben zeer tevreden over hoe mobiel.nl de status van mijn bestelling besprak. Ik kreeg meerdere mails en werd erg goed up to date gehouden.

Algemeen

Via Mobiel.nl heb ik op een snelle en makkelijke manier een voordelig telefoonabonnement kunnen vinden en afsluiten. Enkele dagen later ontving ik al de simkaart in de post. Alles is heel soepel verlopen. Als je op zoek bent naar een nieuw telefoonabonnement en je wilt voordelig uitkomen, is Mobiel.nl absoluut een aanrader.

Verzending

Binnen een paar dagen na bestelling al ontvangen. Netjes ingepakt in een smal pakketje dat fijn door de brievenbus past, waardoor ik niet thuis hoefde te zijn.

Winactie

Algemeen

Ja, heel erg tevreden alle bestellingen komen op tijd en ze zijn heel erg vriendelijk, hartelijk dank 👍👍

Klantenservice

Hartelijk dank en heel erg vriendelijk

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bestelling plaatsen was makkelijk. Kortingscode ingegeven welke ook direct werd geaccepteerd. Bestelling lijkt daarna prima te zijn tot en met het punt dat je alle gegevens hebt ingevuld en de bestelling daadwerkelijk hebt geplaatst, Dan krijg je een e-mail voor de stappen achteraf (o.a. legitimeren) waar verder weinig informatie in staat. Bij het legitimeren zie je in eens op stap vier dat de korting niet meer verrekend wordt.

Via klantenservice komt het omdat het limiet bereikt is. Dat kan dan toch ook eerder aangegeven worden en de bestelling niet door laten gaan?

Klantenservice

Klantenservice lijkt niets te kunnen doen. Enige positieve is dat de reactietijd redelijk kort is via WhatsApp.

Beste Sietse1990,

We vinden het erg vervelend dat het gebruiken van de kortingscode niet is gelukt. Graag willen we bekijken wat we nog meer voor je kunnen betekenen. Om je van dienst te kunnen zijn, willen we je vragen om een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. Review Tweakers Sietse1990 en het ordernummer van jouw bestelling. Vermeld hierin ook over welke kortingscode het gaat. Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Sinds meer dan 5 jaren ben ik weer terug ondanks dat het probleem van toen niet is opgelost. Gelukkig ben ik het weer vergeten waar het over gaat.

Nieuwe start!!!

Ik geef nooit een 10 maar voor deze keer een 10 met een griffel.
Alles binnen 15 minuten geregeld telefonisch.
Fouten worden overal gemaakt anders kun je niets meer leren toch?

Succes

Normaal

Klantenservice

Zoals eerder omschreven binnen 15 minuten geregeld voor een verlenging.

Gelukkig ben ik het weer vergeten waar het over gaat.

Nieuwe start

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

De keuze voor een nieuwe telefoon was gevallen op een iPhone 12 Pro. Bij mobiel.nl een nette prijs, en eerdere bestellingen waren altijd prima.
Op zaterdag besteld en maandag in huis, tot zover prima. Bij het uitpakken viel echter direct op dat de seal van de iPhone afweek van de ‘Apple standaard seal’. Toch de seal eraf gehaald om het toestel te bekijken. De telefoon had geen beschermende folie op het scherm, de laadkabel zat met twee boterhamzakjessluitstrips aan elkaar en de sim ejector tool was al eens gebruikt. Kortom een gebruikt toestel terwijl ik een nieuw toestel had besteld. Balen dus, meteen gebeld en de medewerker die ik aan de lijn kreeg keek niet echt op van mijn verhaal. Ik kreeg een standaard mail met retour label erin en kon de telefoon terugsturen. Na ontvangst werd een nieuwe opgestuurd. Hier ging weer een paar dagen overheen, beetje jammer.
Daarna werd een nieuwe telefoon opgestuurd, dit keer echt nieuw.

Uiteindelijk opgelost, maar ik vind het belachelijk dat geprobeerd wordt om een tweedehands telefoon voor de nieuwprijs te verkopen. Sommigen zullen het niet doorhebben en betalen de volle mep voor een tweedehands toestel. Zet er dan bij dat het een tweedekans of refurb product is met x euro korting, dan kun je vooraf de afweging maken of je dit het waard vindt.

Verzending

Verzending op zich prima verpakt en snel verzonden, product zelf dus niet het juiste.

Klantenservice

Na melding dat het om een telefoon ging die uit de verpakking is geweest werd er niet echt verrast gereageerd. Volgens mij was dit niet de eerste keer (zag ook een collega tweaker met hetzelfde probleem).

Beste Mriceke,

We vinden het erg vervelend dat je een toestel hebt ontvangen die al eerder uitgepakt leek te zijn. Vanuit Mobiel.nl bieden we onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Graag willen we bekijken wat we nog meer voor je kunnen betekenen. Om je van dienst te kunnen zijn, willen we je vragen om een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. Review Tweakers Mriceke en het ordernummer van jouw bestelling. Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Algemeen

Bij Mobiel.nl is alles super makkelijk en simpel te regelen. En tegen goede prijzen in vergelijking met de providers. Die toch net iets duurder zijn.

Verzending

Ik had een verkeerde kleur online besteld en telefonisch gelijk gewijzigd. Binnen 1 dag was de juiste telefoon in huis

Klantenservice

De medewerkers zijn vakkundig en handelen snel.

1 2 3 ... 34

Scorekaart voor Mobiel.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg