Mobiel.nl

368 producten en 682 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Mobiel.nl

Review toevoegen

Algemeen

Naar mijn meningen is het een goede website (overzichtelijk), hebben ze goede prijzen en tevens is de levering ook dik in orde.

Verzending

Nadat ik de bestelling had afgerond om 19:58, kreeg ik alsnog de telefoon de volgende dag keurig netjes binnen! Dus voor 20:00 besteld, morgen in huis klopte (in mijn geval) als een zwerende vinger!

Algemeen

Ik heb bij Mobiel.nl een mobiel + abonnement besteld, in eerste instantie ging er het een en ander fout, daarover meer onder het kopje klantenservice. Maar uiteindelijk ben ik met een andere deal doorgegaan en ben ik alsnog tevreden over het eindresultaat.
Vooral de mogelijkheid om de zelfde dag je toestel op te halen is fijn, helaas zijn er geen winkels in het oosten van nederland, dat had het toch nog wat fijner gemaakt.

Warning: TLDR
Zoals bij de algemene toelichting beschreven ging er in het proces het een en ander mis en ik weet eigenlijk nog steeds niet wat, laat ik wel voorop stellen dat ik steeds beleefd en meedenkend te woord werd gestaan.

In eerste instantie bestelde ik mijn mobiel in combinatie met een abonnement bij een andere provider waarbij ik voor het toestel het volledige bedrag van ¤601,- in één keer heb afbetaald, als je een toestel in één keer afbetaald is er geen sprake van een lening, in dat geval komt er geen krediet check te pas. Echter kreeg ik aan het eind van de dag een melding dat ik toch niet door de kredietcheck zou zijn gekomen, het was echter te laat om de klantenservice te bellen.
De volgende dag heb ik meteen met de klantenservice gebeld en gevraagd wat er mis ging, deze informatie kregen zij niet vanwege privacy en ik werd doorverwezen naar de Provider en degene die de check uitvoert.
De provider wist echter van niets, er was geen aanvraag bij hen doorgekomen en zij zetten ook vraagtekens bij het geweigerd worden op basis van krediet omdat ik het toestel had afbetaald. Nog een belletje naar Mobiel.nl, weer het zelfde verhaal, de medewerker zou handmatig nogmaals mijn aanvraag doorsturen. Ik kreeg netjes een mail dat de bestelling weer in aanvraag was en wachtte weer (on)geduldig op het mailtje dat ik mijn bestelling kon afhalen.

Helaas, aan het eind van de dag wederom het zelfde bericht als voorheen, afgewezen, toch maar eens een mail naar de instantie die de lastentoets uitvoert.
Het zou twee tot drie weken duren voor ik antwoord van hen krijg, zo ongeduldig als ik was kon ik toch niet zo lang op die mooie nieuwe telefoon wachten dus heb ik toen het toestel in combinatie met een andere provider gekozen, het toestel was echter wel ¤50,- duurder. Aangezien ik al had betaald heb ik de klantenservice weer gebeld, ditmaal met de vraag of de eerdere betaling kon worden omgezet naar de nieuwe bestelling. Dit werd netjes voor mij geregeld, met excuses voor het feit dat de eerdere bestelling niet lukte, het zou echter wel aan de provider hebben gelegen.

Ongeveer twee weken later kreeg ik eerst een telefoontje van mijn vorige provider, zij vonden het _uiteraard_ jammer dat ik wegging en wilde graag weten waarom zodat zij dit in de toekomst wellicht kunnen verbeteren. Nadat ik mijn verhaal had uitgelegd vertelde de medewerker mij dat hij het zou onderzoeken, hieruit bleek dat er geen aanvraag was binnengekomen.
In diezelfde week kreeg ik ook een brief van de organisatie die de inkomens- en lastentoets uitvoerde, daarin stond dat ik kredietwaardig werd bevonden en bovendien dat er geen eerdere aanvraag was gedaan.

conclusie:
Al met al ben ik steeds beleefd te woord gestaan en heb ik het idee gehad dat de mederwerkers van Mobiel.nl echt voor mij bezig waren om het uit te zoeken, hierdoor ben ik alsnog voldoende tevreden over mijn ervaring.
Ik ben echter nog steeds niets wijzer van het probleem, maar ik heb me er inmiddels bij neergelegd omdat ik nu alsnog die mooie nieuwe tel heb

Algemeen

Eerder goeie ervaring met hun gehad, bij mijn verlenging dit jaar weer terug gekomen naar hun.

Verzending

Kreeg een goeie feedback bij mijn vragen die in nog had ivm mijn verleningen. Makkelijk te bestellen. Duidelijk door het hele bestel proces kunnen gaan.
Voor 23.59 uur besteld, de volgende dag in huis. Werd keurig op de hoogte gesteld door middel van emails hoe de status van mijn order verliep.

Klantenservice

Mijn vorige ervaring was iets minder soepel dan deze, maar voor alsnog prima opgelost door de klantenservice. Ondanks dat heb ik er toch weer voor gekozen weer bij mobiel.nl te verlengen puur omdat ze toch de goedkoopste waren in verlengen als ik hun met andere sites en zelfs bij mijn eigen provider vergelijk. Mijn vragen bij deze verlenging waren dit keer gewoon prima behandeld.

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen en ook met het oog op een mooie kobo e-reader natuurlijk nog een extra motivatie.

Klantenservice

Tja wat moet ik hier nou over zeggen. Die Kobo E-reader zat er mooi niet bij. Misschien dat het gesprek zelf meer zegt als datgene wat ik hier ga opschrijven?

Er zou bij een nieuw abonnement van kpn een kobo e-reader zitten. Hier word verder niet meer over gesproken in mailverkeer en het zat ook niet bij de binnen gekomen telefoon. Is er enig zicht op wanneer die wel binnen gaat komen?
Zo 13:40
Goedemiddag, deze actie liep tot en met 17 juni en was geldig voor klanten die een nieuw abonnement of een nieuwe Sim Only bestelde. Heb je voor mij je ordernummer, postcode, en geboortedatum dan kijk ik het namelijk even voor je na. ^JD
Je hebt internet voor thuis van KPN of XS4ALL en profiteert daardoor van ¤5,- korting en andere voordelen. Hoe meer je hebt, hoe meer je krijgt! In onderstaand aanbod zit de dubbele data verwerkt. Nu tijdelijk bij elk nieuw KPN abonnement een Kobo Aura e-reader cadeau.
hier staat geen datum bij en niet dat het alleen maar voor sim only is. Ik heb een abo van 2 jaar genomen en dit stond erbij.
Er is een foto van gemaakt met datum
staat er vandaag nog steeds op
O dat is bijzonder want ik kan het niet vinden. Heb je voor mij een link en screenshot van de pagina waar je op zit? En dan ook gelijk je ordernummer, postcode en geboortedatum?
Samsung Galaxy S9 kopen - Mobiel.nl
Samsung Galaxy S9 met of zonder abonnement. Makkelijk vergelijken én kopen. Voor 23:59 besteld = morgen in huis. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.
mobiel.nl
ordernummer 2236303
****** nummer 7
31-01-1962
Dat is inderdaad i.c.m. een Samsung Galaxy S9, ik heb het vermoeden dat de actie door is gezet met dit toestel. Echter is deze actie niet meer geldig i.c.m. een Samsung Galaxy S9 +
staat er niet bij
dit stond op de 22ste ook bij de 9+
en nog steeds dus
bij het zorgeloos pakket
dat wat ik heb genomen
Jeetje dat is wel heel vreemd. Ik ga hier achteraan en ik zorg dat je die e-reader alsnog krijgt. ^JD
Helemaal super. Bedankt.

We gaan zien wat er waar word gemaakt.

Mijn e-reader vandaag gekregen. Chapeau mijn complimenten gaan naar Mobiel.nl toe. Ze komen in ieder geval hun afspraken na.

Algemeen

alles goed te vinden en te vergelijken. Heb gekozen voor abo en mobiel en betalingen gingen snel en telefoon was dag later ook al binnen.

Besteld rond 18:00 telefoon binnen om 12:45 dag later

Algemeen

Een mobiel + abo besteld en de actielijst een week later afgerond. De actielijst bestaat uit het contract ondertekenen, kopie legitimatie versturen en het openstaande bedrag betalen. Ze geven aan dat ze de volgende dag leveren als je de actielijst voor 8 uur afrond, welke ik om 19:30 had afgerond. De telefoon werd niet verzonden en was opeens niet meer op voorraad, de 2e dag in middag wel maar op de 3e dag na het afronden van de actielijst had ik nog steeds geen verzendbevestiging. Ik heb op de 3e dag contact opgenomen met de klantenservice (zie klantenservice).

- De mobiel + abo worden dus niet geleverd voor de verwachte/afgesproken prijs.
- Ik ben 1-2 uur van mijn tijd aan dit proces kwijt.

Edit: aan de telefoon was mij verteld dat ik 100 euro zou moeten bijbetalen, inmiddels heb ik bericht gekregen dat ik 121 euro moet bijbetalen...

Edit 2: Er is nogmaals 12,50 aan extra kosten bijgekomen. Het toestel is zonder mijn akkoord naar mij verzonden en ik moet de extra kosten onder rembours betalen!

Klantenservice

Bijna een half uur in de wachtrij gestaan. Klantenservice geeft aan dat mijn telefoon niet is verzonden omdat de prijs tussentijds is verhoogd en ik 100 euro meer moet betalen dan staat aangegeven in het contract en het bedrag in de actielijst. Verder kan de klantenservice niks betekenen.

Beste klant,

Bedankt voor het plaatsen van je feedback.

Wij vinden het vervelend dat het een en ander niet naar behoren lijkt te zijn verwerkt. Graag willen wij je verzoeken om je ordernummer te e-mailen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van tweakers review.

Zodra wij je gegevens hebben ontvangen kijken wij graag wat er mis is gegaan en of wij nog iets voor je kunnen betekenen.

Algemeen

Ik ben super goed geholpen door mobiel.nl. De website was overzichtelijk en duidelijk en de verzending snel en goed geregeld. Super! Ik vond het lastig om te kiezen tussen de 7 en 7 plus maar ook op de website kan je goed vergelijken en Zijn de prijzen het laagst. Kort om super service! Een aanrader!

Algemeen

Duidelijke website. Snelle service, doen wat er wordt beloofd. Goede mailwisseling, met duidelijke stappen. Ga zo door.

Verzending

Bestelde product geheel naar wens.

Klantenservice

Zowel mail als telefonisch goed bereikbaar.

Algemeen

Supersnelle afwikkeling in tegenstelling tot andere zaken die je iets beloven en niet nakomen. En deze site supersnel is

Verzending

Doosje is iets aan de dunne kant iets meer opvulling?

Klantenservice

Snel telefonisch contact en of per mail

Algemeen

Snelle levering, bestellen gaat makkelijk en er is een duidelijk overzicht van de kosten per maand. Wanneer je minder per maand wilt betalen kan je er ook voor kiezen meer voor het toestel te betalen.

verschillende leveropties mogelijk

Algemeen

Toestel besteld i.c.m. abonnement (overstap). Website werkt prima, bestelproces is duidelijk. Hier dus niets op aan te merken.
Het ging mis bij de verwerking van de order, zie klantenservice.

Verzending

Verpakking was prima, kleine doos met een beetje opvulmateriaal, verder standaard PostNL levering.

Klantenservice

Bestelling 's avonds geplaatst en gekozen voor levering op de avond erna. Leek allemaal prima te verlopen. Op de ochtend dat het toestel verzonden had moeten worden (1 uur voor de deadline van de same-day delivery), kreeg ik een email met de mededeling dat niet de juiste legitimatiegegevens zijn ontvangen en of ik de juiste gegevens alsnog wilde aanleveren. Ik heb dit tijdens het bestellen toch echt meermaals gecontroleerd.
Vrijwel meteen na het ontvangen van deze mail kreeg ik ook een email van Tele2, de provider waar ik naartoe zou overstappen.
Gezien Mobiel.nl in feite een tussenpersoon is, heb ik enkele minuten na het ontvangen van de mails Tele2 gebeld omdat ik dacht dat dit directer was en hiermee de legitimatie geverifieerd. Het rijbewijsnummer klopte maar werkte niet, ofzo. Uiteindelijk wel gelukt met het paspoort. Ik ging ervan uit dat Mobiel.nl met enige interval wel bij Tele2 zou informeren of de gegevens al ontvangen zijn zodat de order nog op tijd voltooid kon worden.
Toen ik na 12:00u nog niets had gehoord of gezien op de orderpagina heb ik toch Mobiel.nl maar gebeld om te vragen hoe het nou zit. Stond bijna een kwartier in de wacht wat ook niet handig is bij dit soort gevallen. Blijkbaar werden de legitimatiegegevens niet weer opgevraagd bij Tele2 en had ik dus ook met hen nog de legitimatiegegevens moeten doornemen. Had dat er dan bij gezegd... Ook hier weer rijbewijs geweigerd terwijl het nummer gewoon klopt, maar in tegenstelling tot Tele2 werd het paspoort ook geweigerd. Dit was omdat 'ie verlopen is. Op zich logisch maar als Tele2 het goedgekeurd heeft wat is dan het probleem? Medewerker zou er achteraan gaan, uiteindelijk werd toch met Tele2 overlegd en was het goed nadat de order opnieuw ingeschoten was. Door dit gehannes kon hij uiteraard niet meer dezelfde avond geleverd worden terwijl ik alleen die avond echt tijd had. Hij zou dus de volgende dag 's middags worden geleverd en ik zou een email krijgen met verdere info over de opnieuw ingeschoten order en de voortgang ervan.

Twee uur later nog geen e-mail ontvangen, dus maar weer contact opgenomen. Dit keer via de chat omdat ik zag dat die online was. Hier werd me verteld dat de order voltooid was en het toestel met PostNL was meegegeven. Oke maar waarom moet ik er weer naar vragen en krijg ik er geen emails over? Ik had voor levering diezelfde avond ook bijbetaald en pas na navraag werd dit van het openstaande bedrag afgehaald.
Uiteindelijk toch in de loop van de middag mail gehad dat hij aan PostNL is meegegeven. Het gekke is dat in de mail stond "Je pakket wordt vandaag bezorgd tussen 18:00 en 21:00 uur".

Het toestel heb ik pas de avond erna ontvangen, in plaats van in de middag zoals je zou verwachten aangezien het pakket 's middags aan PostNL is meegegeven.

Kortom; er werd me behoorlijk laat meegedeeld dat de legitimatiegegevens niet correct waren (al was het wel gewoon correct), Mobiel.nl communiceert niet uit zichzelf met de provider, de mail over de verzending bevatte onjuiste informatie, en de order werd de dag erna toch 's avonds geleverd terwijl het ook 's middags had gekund. Zo ben je met een eenvoudige overstap toch wel weer even zoet. Niet al te beste eerste ervaring.

Beste LW.,

Bedankt voor je beoordeling en je feedback.

Fijn dat je tevreden bent over onze website en de verzending.

Wij vinden het jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over de klantenservice en de verwerking van je order. Indien er gegevens ontbreken of wij aanvullende informatie nodig hebben vragen wij de klant om contact met ons op te nemen.

Uit je review maken wij op dat je contact hebt opgenomen met je nieuwe provider. Omdat het dossier wellicht nog niet compleet was, hebben zij mogelijk ook (nog) geen inzage in de aanvraag.

Graag willen wij je verzoeken om je ordernummer te e-mailen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van tweakers review LW.

Wij kijken dan graag wat er mis is gegaan.

Algemeen

Verleidende mailtjes dat ik mijn abbonement binnenkort kon verlengen (in mijn geval over 2 dagen) en nu al kon aanvragen. Dus ik alles ongevoerd netjes betaald en kon aangeven dat ik het de volgende dag in huis had, extra betaald.
Maar dat ging niet op, dus verleidend om zo klanten te houden en dat je niet naar een andere gaat..

Verzending

Toen hij verstuurd kon worden ging het wel snel

Algemeen

Product was makkelijk te vinden en de rest van het bestelproces verliep ook gemakkelijk. Het volgen van de order was ook goed te doen

Verzending

Levering was op tijd en in het aangegeven tijdsvak

Klantenservice

Ik heb bij een andere bestelling een kapotte kabel vernieuwd gekregen zonder enig probleem

Erg fijne website.
Qua verzending beetje onduidelijk.
Heb de mogelijk om het op te halen bij een ophaal punt totaal niet gezien. (dit valt mij altijd wel op)
Had ook wel verwacht dat als ik op vrijdagavond rond 7 uur bestel dat ik het dan zaterdag wel kan verwachten.
Helaas kreeg ik zondagavond pas van PostNL te horen dat zij het toestel hebben en vervolgens moest ik nog extra bij betalen om het in de avond te laten komen. (hier mag wel wel wat aan gedaan worden dit is voor de meeste mensen noodzakelijk omdat er overdag gewerkt wordt)

Verzending

Had de verzending sneller en beter verwacht.
Vrijdagavond besteld is niet zaterdag in huis, maar maandagochtend..
Extra betalen voor avond levering is misschien een beetje outdated.

Post NL is btw niet mijn favoriet. vaak krijg je dan de doos beschadigd binnen.
Gelukkig was het goed verpakt

Beste LoneWolf_NLD,

Bedankt voor je feedback.

Wij vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over de levering van je pakket. Op dit moment bieden wij verschillende leveringsmogelijkheden aan. Jouw feedback zullen wij gebruiken om te kijken of wij dit punt kunnen verbeteren.

Sorry voor het ongemak en wij wensen je ondanks de levering veel plezier met je bestelling.

Algemeen

Was op zoek naar een goedkope abo met een Galaxy S8. Kwam terecht op Mobiel en vond een scherpe prijs met een Tele2 abo.

Verzending

Niks op aan te merken. Had mn nieuwe foon de volgende dag in huis.

Klantenservice

Klantenservice was goed. Me samsung werkte niet toen ik hem uit de doos haalde. Contact opgenomen en mocht het gratis terugsturen. Kapotte toestel werd meteen omgeruild voor een nieuwe. Echt top!

Algemeen

Iphone 7 gekocht. Snel gevonden via de website, duidelijk overzicht van zowel los toestel als icm abo. Prima prijs

Verzending

Zaterdag besteld, maandagochtend in huis. Prima.

Algemeen

Zeer duidelijke website met scherpe prijzen tov de provider (T--Mobile voor mij). Hele snelle bestelling gekozen. Had dezelfde avond de Galaxy S9 in huis!

Verzending

Snel geleverd diezelfde avond. 11:30 besteld en 19:30 thuis (tegen kleine meerprijs)

Klantenservice

Verrast hoe goed en diepgaand ze kennis over de telefoons hadden!

Algemeen

Goede service, snel geleverd en een goed aanbod gekregen. Je kan op de site makkelijk alle providers met elkaar vergeleken. Op deze manier had ik een goede deal gekregen.

Algemeen

iPhone X besteld icm een Vodafone verlenging. Website ziet er goed uit. Aanbod is prima. Toestel was in mijn geval aanzienlijk goedkoper via Mobiel.nl dan via Vodafone zelf.

Verzending

Toesteldoos was goed beschermd verpakt. Had mijn pakket op de dag van bestelling 's avonds al in huis!

Klantenservice

Contact opgenomen met de klantenservice vlak voor ik de bestelling plaatste. Werd snel geholpen en uiterst vriendelijk en correct te woord gestaan. Medewerker had kennis van zaken.

Algemeen

De score hier is enigzins lastig om te bepalen, want over het algemeen werkt de site redelijk goed als webshop, en de klantenservice doet wel hun best, maar ze verkopen producten waarop ze geen reparaties kunnen leveren.

Inmiddels is het hele proces goed afgelopen, maar met de nodige moeite. Zie klantenservice voor het hele verhaal.

Verzending

Verzending is goed, en mijn uiteindelijk nieuwe telefoon is met same-day delivery verstuurd. Verpakking is goed, namelijk een onherkenbare bruine kartonnen doos met daarin de daadwerkelijke mobiel.nl doos. Goed vastgezet met papieren opvulmateriaal. Niks te klagen hier.

Klantenservice

Laten we beginnen met het positieve, de webchat is vaak behulpzaam, en heeft mij bij de initïele aankoop van het product goed geholpen. Maar op het moment dat je te maken krijgt met RMA/reparaties, lijken ze vaak niet meer in staat om te helpen.

Ik heb bij deze webshop mijn Pixel 2 64GB Zwart gekocht i.c.m. een T-Mobile abonnement. De aankoop hiervan ging probleemloos, en ik kreeg mijn mobiel de dag na nummeroverdrachtbevestiging binnen.
Tot op het moment dat ik mijn mobiel liet vallen op een stenen ondergrond. Het glasplaatje op de backcover was gebroken, maar de telefoon was nog wel volledig functioneel.

25/26 Feb: Gezien ik mijn initïele aankoop bij mobiel.nl had gedaan, heb ik een RMA geopent (er lijkt geen specifieke optie voor reparaties te zijn) waarin ik duidelijk heb aangegeven dat ik ervan op de hoogte ben dat dit buiten de garantie valt, en ik voor de reparatie wil betalen. In de RMA vroeg ik specifiek om een prijsopgave tussen alleen het glasplaatje, en de gehele backcover. Alhoewel de metalen backcover wat schade had, was het niet iets waar ik niet mee kon leven als alleen het glasplaatje duidelijk goedkoper was.
Ik heb de RMA bevestigd bij de webchat omdat ik geen mailbevestiging kreeg, en heb deze de volgende dag direct op de post gedaan. De webchatmedewerker heeft bevestigd dat een reparatieproces meestal tot 2 weken duurt.

1 Maart: Ik krijg de ontvangstbevestiging binnen. Een beetje aan te late kant gezien het proces zogenaamd 2 weken moet duren.

2 Maart t/m 25 April: Onbekend. Ik heb hier meermaals contact moeten opnemen met de klantenservice voor een status, aangezien berichtgevingen uitbleven. Helaas heb ik hier geen exacte datums voor, maar het de status updates gingen als volgt:
- Telefoon is onderweg naar reparateur.
- Even later, telefoon ligt bij de reparateur.
- Wij proberen een status update te krijgen bij de reparateur, de reparateur reageert niet en neemt de telefoon niet op. (Eh... okay? Lekker professioneel.)
- Wij krijgen nog steeds geen contact met de reparateur.
- Je telefoon ligt in Engeland, waar de reparateur is.
- Wij escaleren onze ticket bij de reparateur.
- De reparateur in Duitsland heeft het product doorgestuurd naar de reparateur in Engeland.
- Wij krijgen nog steeds geen contact met de reparateur.

Zoals je ziet, is hier veel sprake van inconsistentie, waar is de telefoon nou precies? Hoeveel partijen zijn ermee bezig? Wie is er nou verantwoordelijk? Mobiel.nl belooft dat zij er elke dag weer naar kijken. Na meerdere telefoontjes met aftersales hebben ze de belofte gemaakt elke week mij een statusupdate te sturen, deze bleef uit.

In deze periode hebben ze mij een tegemoetkoming verstuurd, een reep pure chocolade met een "Sorry"-verpakking, beetje typisch dat ze überhaupt een dergelijk iets hebben liggen. Later in het traject hebben ze ook de belofte gemaakt mij te vergoeden voor de tijd dat ik mijn mobiel niet meer in bezit had.

26 April: Ik krijg een mail met goed nieuws, de fabrikant vergoed het apparaat zodat mobiel.nl mij een nieuw apparaat mag sturen. (Woorden van mobiel.nl), deze werd dezelfde dag nog verstuurd en had hem in de avond binnen.
Persoonlijk heb ik een enorm sterk vermoeden dat het apparaat kwijt was, en dat één van de vele betrokken partijen dit niet wou toegeven.

Hierna bleef het stil bij mobiel.nl. Anderhalve week later heb ik nogmaals een mail gestuurd om ze te herinneren aan de vergoedingsbelofte. Hierop kreeg ik een reactie dat het aanbod niet meer van toepassing is.
... pardon? Ik werd vergoed voor de gemiste tijd, dat de reparatie niks heeft gekost verandert niks aan dat feit. Na ze hierop attent te hebben gemaakt werd het bedrag alsnog overgemaakt.

Om het samen te vatten:
- Beloftes om mij op de hoogte te houden worden niet waargemaakt.
- Problemen werden vaak op mij teruggeschoven.
- Ze proberen terug te krabbelen op beloftes.

Het is heel erg interessant om je te bedenken dat de algemene voorwaarden geen regels hebben voor reparaties, alleen garantie. Alleen bij garantie beloven ze een 14 dagen reparatietijd, bij normale reparaties is hiervan geen sprake. Wees hiervan op de hoogte.

@ Reactie hieronder:
- Die coulance komt niet van jullie, dat was de fabrikant zoals jullie zelf hebben aangegeven in de mails.
- De vergoeding, het klopt dat jullie die hebben gegeven, na aandringen, want jullie probeerden eerst terug te krabbelen.
- Tevredenheid. Ja, de kwestie is naar tevredenheid opgelost, maar dat is ook een vereiste, ik ga niet met minder dan een succesvolle resolutie akkoord. Mijn klachten hier gaan puur over het proces, niet het resultaat.

Beste Ikkerens,

Bedankt voor je feedback.

Wij vinden het jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met de door ons gerealiseerde oplossing. Je hebt jouw toestel ter reparatie aangeboden met gebruikersschade, uiteindelijk hebben wij ervoor zorg gedragen dat het toestel uit coulance volledig kosteloos is vervangen voor een nieuw toestel.

In het geval van gebruikersschade wordt er een prijsopgave opgemaakt door het reparatiecentrum. Omdat er voor jouw toestel nog geen eenduidig reparatietraject zoals voor de grotere merken als Samsung of Apple, heeft de afwikkeling langer op zich laten wachten dan je wellicht gewent bent. Hiervoor hebben wij onze excuses aangeboden. Daarnaast hebben wij hier een vergoeding tegenover gesteld voor de periode dat je jouw toestel niet hebt kunnen gebruiken en je hebt een gloednieuw toestel ontvangen. Wij gingen er dan ook vanuit dat de kwestie naar tevredenheid was opgelost.

1 2 3 ... 15

Scorekaart voor Mobiel.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg