Mobiel.nl

369 producten en 655 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Mobiel.nl

Review toevoegen

Algemeen

Het was makkelijk om een bestelling te plaatsen. En ik kon producten makkelijk zoeken en vinden.

Verzending

Was de levering op tijd.

Ik werd snel geholpen.

Algemeen

Op factuur staat alleen het toestelmaandbedrag x 24 maanden maar zonder de aanbetaling(excl verzendkosten+verwijderingsbijdrage). Verder: Bij incasso aanbetaling kan men NIET afleiden dat het om je mobiel gaat. Kan beter.

Algemeen

Alles was zeer overzichtelijk en duidelijk, prijzen waren in verhouding goed, en makkelijk te bestellen

Verzending

Zeer snelle levering, persoonlijk heb ik voor avond levering gekozen.

Klantenservice

Ik had een paar vragen die ik wou stellen, ze nemen echt de tijd voor je om met je mee te kijken en een oplossing op maat te geven

Algemeen

Easy order and fast delivery.
was the cheapest option to purchase the device (without contract)
Glad with service and will for sure return if looking for device only purchase

Fast and secure...

Algemeen

Complex proces (smartphone incl nieuw abonnement en nummer behoud) probleemloos doorlopen. Onduidelijkheid over start nieuwe abo zorgt voor 4 IPV 5 sterren

On time on target

Algemeen

Al jaren tevreden klant bij Mobiel.nl, na vele aanbieders vergeleken te hebben kom ik altijd weer uit op Mobiel.nl en verleng een van mijn 4 abonnementen altijd bij hen. Vaak kan ik met een zeer goede korting een mooie mobiel aanschaffen. Wij zijn altijd supergoed geholpen, per telefoon. En de afhandeling heeft nog nooit problemen gegeven. Vele malen goedkoper en beter dan via T-mobile.nl zelf. Ook de klantvriendelijkheid is bij Mobiel.nl veel beter.

Verzending

Keurig volgens afspraak verzonden, en afgeleverd. Ook altijd op tijd met vooraf een melding van tijdstip. Netjes verpakt in originele verpakking.

Klantenservice

Zoals eerder vermeld wordt je per telefoon heel prettig te woord gestaan en ze proberen je altijd goed te helpen met alle vragen. En ze zijn echt bereid om een goede aanbieding te vinden voor je, of een korting te geven.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Via de website van mobiel.nl een verlening gedaan op mijn huidige abonnement (samsung s9 plus). ik heb de overstap genomen naar een iphone 11 red 64GB. Bij het uitpakken en opstarten van het nieuwe toestel voelde dit als een downgrade van mijn vorige toestel naar dit nieuwe toestel. Direct heb ik de klantenservice geïnformeerd, dat ik het toestel wil retourneren. Het toestel is een uurtje uit de verpakking geweest en hierna weer in de originele verpakking verpakt en geretourneerd aan mobiel.nl (websend).

Tot mijn grote verbazing ontvang ik nu een mail vanuit websend, waarbij zij aangeven dat ik het toestel beschadigd heb geretourneerd en tevens geven zij aan dat er foto's van de schade zijn bijgevoegd.

1. lijkt de beschadiging mij erg merkwaardig, omdat het toestel is uitgepakt en direct weer in de originele verpakking is ingepakt
2. de genoemde foto's m.b.t. de schade zitten niet bijgevoegd in de mail

Nu bieden zij aan het toestel aan mij te willen retourneren of dat ik het waardeverlies van 10% moet voldoen. Hiermee ga ik niet akkoord.

Verzending

Op zondag besteld en maandag in huis.

Klantenservice

Update 2/6 reactie vanuit de klantenservice van mobiel.nl foto's van de schade zijn bijgevoegd maar zijn absoluut niet door mijn toedoen aangebracht. Nu foto's opgevraagd met bijbehorende imei nummer om alles te controleren. Tevens gevraagd om onderzoek te doen bij hun vervoerder.

update 3/6
Zelf ingekozen bij de klantenservice, hierbij vertelde een vriendelijke dame dat klachten alleen per mail worden afgehandeld. Hierover heb ik mijn ongenoegen geuit en de vraag gesteld om een leidinggevende te spreken, hier zou ik over worden teruggebeld en dat is ook netjes door de team manager gedaan. We hebben de situatie kunnen oplossen.

Beste jvdlinden92,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op Tweakers.

We vinden het erg vervelend dat er een waardevermindering is ontstaan aan je toestel door schade. Onze afdeling Aftersales neemt de review verder in behandeling. Je krijgt bericht hoe we dit samen met jou het beste kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Het team van Mobiel.nl

Algemeen

Het was zeer makkelijk om de bestelling te plaatsen. Zelf kom ik ook goedkoper uit dan wanneer ik had verlengt bij de provider zelf. Dit is al de 2e keer dat ik gebruik maak van de site na aanraden van een vriend en dit blijf ik ook zeker doen. Top service en ze werken ook heel snel!

Verzending

Zeer snel! Je kunt ook kiezen voor dezelfde dag leveren (mits het toestel voorradig is).

Klantenservice

Goeie behulpzame klantenservice. Ik vind het heel fijn dat ik ze kan benaderen via WhatApp. Op deze manier kun je communiceren wanneer jou dat uitkomt i.p.v. bellen en hopen dat je niet beller nummer 10 bent.

Tegen beloning

Algemeen

het is heel goed service puntkomma vanmorgen betaald en vanavond kreeg ik het van post.

Algemeen

Voor het eerst een bestelling bij Mobiel.nl gedaan en het is me uitstekend bevallen.Snel, accuraat, op tijd en keurig verpakt.

Verzending

De levering was precies zoals afgesproken

Algemeen

mobiel.nl is een zeer gebruiksvriendelijke site waarbij je alle abonnementen en toestellen kunt vergelijken. Ook als het een verlenging betreft. Het uiteindelijke bestelproces en orderafhandeling was super snel en duidelijk. Het toestel kon ik al de volgende dag ophalen bij het POSTNL afhaalpunt.

Verzending

Ik heb mijn nieuwe toestel binnen 24 opgehaald bij het POSTNL afleverpunt. Ook de track&trace info was helder.

Algemeen

Goeie service toen er wat kapot was gelijk vervanging gekregen echt top! Aanbevolen aan iedereen

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

Toestel was netjes optijd bezorgd en het lijkt dat de toestel niet eerder is gebruikt, alleen er zit een kleine krasje op de behuizing rechts onder, en stukje verf van de behuizing is weg daar, maar het toestel lijkt me niet eerder te zijn gebruikt, daarom denk ik dat het een fabriekfout is, en omdat huawei heeft een strek eind controle denk ik dat het toestel geen A line maar een B line is die goedkoper wordt verkocht aan tussenhandelaren en omdat het bewijzen moeilijk was of de kras door mij is ontstaan en of dat het een fabriekfout was heb ik besloten de toestel niet terug te sturen. Gelukkig de toestel is niet zo prijzig en ik ga niet moeilijk over doen, nu alleen afwachten tot mijn nieuw abonnement ingaat zo dat ik gebruik van kan maken.

Verzending

Het toestel was optijd en netjes bezorgd, toestel heeft klein verfschade op de behuizing en klein krasje op de behuizing

Beste Y. Mah,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We vinden het erg vervelend van je te vernemen dat je het toestel hebt ontvangen met een beschadiging aan de behuizing. Dit is absoluut niet de bedoeling. Indien je een beschadiging constateert en dit bij ons meld binnen het daarvoor gestelde manco termijn, zullen we het toestel direct omruilen voor een nieuw exemplaar.

We wensen je veel plezier met het toestel en je nieuwe abonnement.

Met vriendelijke groet,

Het team van Mobiel.nl

Algemeen

Prima site waarbij je makkelijk de juiste info kan vinden en ook je bestelling snel mogelijk krijgt

Verzending

De levering was op de door mij gekozen dag en op het juiste tijdstip. Keurig verpakt

Algemeen

Makkelijk en prima. ook prima info op de site. Bestelling ging ook goed. Misschien een stukje over het bestelproces uitloggen (identificatie, etc) zodat iemand weet dat er nog een stap NA het bestelproces komt.

Verzending

Gewoon zoals het hoort met een track en trace.

Algemeen

De site wijst voor zich. Alles wordt duidelijk aangegeven en het wijst voor zich wat de kosten zijn en de providers zijn goed te vergelijken.

Snel geleverd.

Uitstekend!!
Prima service goede telefoon makkelijk te gebruiken duidelijke uitleg en snelle levering zeer tevreden

Op tijd geleverd

Algemeen

Twee Redmi note 8T besteld met abo. Kwa prijs totaal was mobiel.nl het goedkoopste en snelle levering. Het bestelproces is ook eenvoudig.

Verzending

Product wordt snel geleverd zoals vermeld op de website.

Klantenservice

Contact loopt soepel en snel met klantservice via Whatsapp en telefoon.

Algemeen

Goed koper dan K P N mijn huis leverancier, snel en goed koop geregeld .

Niks mis mee

Klantenservice

Er kwam en onduidelijke mail, maar snelle reactie en na een dag geleverd.

Algemeen

De informatie op de site is helder en toegankelijk. net zoals de eenvoudige bestel procedure.

Verzending

snel en conform de toegezegde levertijd

1 2 3 ... 28

Scorekaart voor Mobiel.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg