Mobiel.nl

247 producten en 498 uitvoeringen

Mobiel.nl (voorheen Studentmobiel) helpt je graag bij je zoektocht naar een nieuwe telefoon, een abonnement met toestel of een sim only-abonnement. In de wildgroei van abonnementen en telefoons zijn wij er om je wegwijs te maken en te helpen aan datgene dat bij jou past. Kom je er zelf niet uit? Dan zit er een team van specialisten klaar om je te helpen.

Dus mag je verlengen of ben je toe aan een nieuw abonnement? Check eerst Mobiel.nl.
Bereikbaarheid klantenservice: ma-vr 9:00 - 22:00 / za 9:00 - 17:00 / zo 10:00 - 18:00

Met vriendelijke groet,
Het team van Mobiel.nl

dit zijn wij

Scorekaart voor Mobiel.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 498 producten, 379 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,4 (4,6% onder gemiddeld)