Mobiel.nl

481 producten en 793 uitvoeringen

Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. Wij zijn er om orde in de chaos te scheppen, zodat jij slim kan kiezen wat het beste bij je past.

Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is.

Bereikbaarheid klantenservice: ma-vr 9:00 - 22:00 / za 9:00 - 17:00 / zo 10:00 - 18:00

Met vriendelijke groet,
Het team van Mobiel.nl

Scorekaart voor Mobiel.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 793 producten, 435 unsorted producten
Prijsindex Nederland 100,1 (0,1% boven gemiddeld)