Mobiel.nl

622 producten en 961 uitvoeringen

Wie slim kiest, kiest bij Mobiel.nl

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe telefoon doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. De winkel met telefoons en abonnementen. Wij zetten al het aanbod van de toonaangevende providers en merken overzichtelijk op een rijtje, zodat jij slim zelf de juiste keuze kan maken.

Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Ook voor accessoires voor je telefoon ben je bij ons aan het goede adres. Met meer dan 1000 accessoires in ons assortiment zit er altijd wat voor jou bij.

Onze garanties:
- Beste prijsgarantie
- Nummerbehoudgarantie
- 31 dagen omruilgarantie

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Onze klantenservice staat voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, 7 dagen per week. Of je nou liever belt, mailt of een berichtje via WhatsApp stuurt, wij helpen je zo snel mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Het team van Mobiel.nl

Scorekaart voor Mobiel.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 961 producten, 937 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,7 (1,3% onder gemiddeld)