ServerZaak.nl

Gebruikers over webshop ServerZaak.nl

Review toevoegen
Verzending: Score: 0

Algemeen

We hadden met spoed een vervangend apparaat nodig (Cisco Firewall). Gevonden bij ServerZaak.nl
Donderdag avond besteld, vrijdag ochtend opgehaald, zelfs koffie gekregen een een rondleiding. Super service en alles is verder netjes afgehandeld.

Algemeen

Ik heb een monitor besteld, deze werd dezelfde dag nog verstuurd. Bij ontvangst op zaterdag bleek het paneel beschadigd. Meteen een mail gestuurd naar serverzaak en binnen 20 minuten kreeg ik antwoord. De eigenaar kwam vervolgens op maandag kosteloos een nieuw scherm brengen op een naar mij gekozen tijd. Topservice!!

Verzending

Het artikel werd dezelfde dag nog verzonden, echter was het pakket beschadigd bij ontvangst zoals toegeligt hierboven werd dit uitstekend afgehandeld

Klantenservice

Binnen 20 minuten reactie op mijn email. Binnen 2 dagen kwam de eigenaar persoonlijk een nieuwe monitor brengen

Algemeen

goede en duidelijke afhandeling van de aankoop kan bijna niet beter.
ga er vaker wat bestellen.

Verzending

erg snelle levering en goede verpakking van het produkt

Algemeen

ServerZaak is een bedrijf waar je met een goed gevoel al je server benodigdheden kunt kopen tegen een zeer redelijke prijs.

Verzending

Verzending was zeer goed verpakt

Klantenservice

De service en support kan ik aanmerken als excellent iets wat je niet snel terug vind bij andere bedrijven.

Algemeen

Scherpe prijzen, goed verpakt en snel geleverd. Bovendien uitstekende service en nette communicatie! Ik bestel graag weer.

Bedankt voor de review en we zien je graag terug!

Algemeen

Bestelling was heel goed verpakt en duidelijk communicatie omtrent de bestelling en status, helemaal niets op aan te merken.

Verzending

Stevige doos, goed ingetaped en met voldoende bubbelfolie, met dit doosje kunnen ze gooien.

Algemeen

ECC geheugen besteld, kwaliteit uitstekend, uitzonderlijk goed verpakt!
Heb nu 72Gb tot mijn beschikking in mijn server.

Verzending

Gisteren besteld en vandaag geleverd.

Bedankt voor de bestelling en review!

Algemeen

bestel al langere tijd bij serverzaak en de communicatie en levering is altijd top! Goeie kwaliteit spullen en goeie prijzen!

Verzending

vandaag besteld = morgen in huis bij ze. Netjes verpakt en gewoon goed geregeld.

Klantenservice

een keer gehad dat een product niet helemaal lekker werkte, en ze hebben dit gewoon perfect opgelost. Ze kwamen zelfs 1x op locatie om de hardware op te halen, wat een ongekende service. Hiermee onderscheiden ze zich met anderen!

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Snel geleverd en een prima product.
Makkelijk te monteren goed in gepakt, in goede staat geen beschadigingen.

Verzending

Geleverd werkstation geheugen en ook het zelfde als er in aangebracht was.
Geen enkel probleem dus.

Bedankt voor de review Jaro!

Algemeen

Zeer nette overzichtelijke website, waar ik prima kon vinden wat ik nodig had, bestelling en betaling waren zonder problemen gemaakt.

Verzending

Grote supermicro kast besteld die zeer goed ingepakt was in een grote doos, met de nodige piepschuim en hier en daar een rol karton om schuiven te voorkomen.

Klantenservice

Reageren zeer snel en adequaat op vragen via email, ik wou zeker weten bijvoorbeeld dat een bepaalde voeding geschikt was o.a.

Bedankt voor je review!

Algemeen

Na meerdere bestellingen vind ik het tijd voor een review.

Fijn dat er winkels zijn die refurbished artikelen aanbieden.
Sommige oudere producten zijn zeker als ze getest zijn nog jaren erg goed bruikbaar.
En zo kun je tegenwoordig enterprise grade spullen kopen voor thuis.
Prijzen zijn netjes, je hoeft echt niet naar ali te gaan, hier weet je tenminste wat je krijgt. Daarnaast koop ik liever lokaal en het is fijn om zo nodig echte ondersteuning of advies te krijgen.
Tot nu toe tevreden met elke levering.

Verzending

De spullen worden erg goed verpakt. In mijn geval cpu en ram. Schoon en netjes gesealed in antistatisch plastic en vervolgens met ruime bubbelplastic en kussens in een doos, ook duidelijke waarschuwingen voor breekbare spullen op de buitenkant. Alle beetjes helpen ;-)
Levering is elke keer snel.

Algemeen

Zeer snelle reactie/informatie per mail ontvangen bij mijn zoektocht naar aanvullend geheugen. Ondanks dat ze niet de goedkoopste waren heeft de geleverde service ervoor gezorgd dat ik direct de order bij ze geplaatst heb. Geleverde bankjes werken perfect!

Verzending

Bankjes geheugen netjes individueel en in anti-static plastic verpakt. Rond 13.30 uur besteld en de volgende ochtend om 9.00 uur al geleverd!

Klantenservice

Bij vragen altijd zeer snelle en kundige reacties per mail ontvangen.

Bedankt voor de review Leon!

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik bestelde een synology nas die ik bij tweakers als refurbished zag staan, maar het bleek een tweedehands, en de schroefjes ontbraken... Na contact met hen gingen ze kosteloos de ontbrekende schroefjes nasturen. Dat is erg fijn want zo kan ik de schijven ook daadwerkelijk monteren in de NAS. helemaal top dus.

Verzending

Bestellingen voor 13u zouden worden geleverd op de volgende dag. Wel, de bestelling was na 13u en desondanks stond UPS de volgende dag al onverwacht snel voor de deur.

Klantenservice

Na kort even over en weer mailen ivm de schroefjes, en een eerste aanbod om ze via UPS na te sturen (wat erg duur was) werd bijgesteld om ze alsnog kostenloos na te sturen, wat voor schroefjes helemaal top is.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Goede service een deskundige uitleg en de klanten helpen met het zoeken naar een oplossing, het lijkt voor de hand liggend, maar niet iedere winkel neemt de moeite of heeft het personeel met de nodige kennis

Klantenservice

Ik had een SAS controller nodig, voor mijn Unraid setup. Aangezien ik geen ervaring had met de compatibiliteit of het flashed naar de juiste BIOS heb ik contact opgenomen met Serverzaak. Zij hebben met uitstekend geholpen, een correct product aangeraden en het werkte perfect.

Super bedankt voor de review!

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

De switch was iets duurder dan te doen gebruikelijk in mijn optiek maar ultimo zijn daar natuurlijk goede redenen voor.

Verzending

Prima verpakt en ondanks dat aangegeven was dat er waarschijnlijk iets zou ontbreken, was het toch wel compleet!
Echt super natuurlijk!

Klantenservice

Vragen werden snel beantwoord, helemaal prima en zeer vriendelijk

Algemeen

Snelle reactie via het contactformulier, aansluitend een zeer prettig contact met goede adviezen. Een verademing om zo geholpen te worden.

Verzending

Bij het bestelling is helder aangegeven wanneer de order verzonden zou worden, duidelijk op de hoogte gehouden en exact geleverd zoals op voorhand aangegeven. Keurig verpakt (veilig, voldoende bescherming en antistatisch)

Klantenservice

Meest prettige is dat er een control vraag gesteld werd om tot een goed advies te komen (ter voorkoming van teleurstelling).

Bedankt voor de review !

Algemeen

Eerste bestelling bij deze shop laat een hele goede indruk achter. Fijn dat ze oudere onderdelen verkopen. Mijn bestelling werd binnen 24 uur na plaatsing bezorgd, zeer goed verpakt. De online shop werkt ook goed, een optie voor afhalen bij een afhaalpunt heb ik helaas niet kunnen ontdekken.

Verzending

Bestelling was binnen 24 uur binnen, veilig verpakt.

Bedankt voor de review!

Afhalen is mogelijk bij ons magazijn in Montfoort, tijdens het bestellen krijg je deze optie.

Algemeen

Ik heb een refurbished Dell server besteld, kreeg snelle response per email, en track en trace.

Verzending

Snelle levering (ca 1 dag), en was zeer goed verpakt.

Bedankt voor de review

Algemeen

Wij waren op zoek naar geheugen voor een oude Dell R310. Deze server heeft wat eigenaardigheden op dat gebied maar Serverzaak.nl heeft intern een R310 geassembleerd om zo ervoor te zorgen dat we het juiste geheugen kregen. Dit is wat je noemt meedenken met de klant.

Verzending

Gratis verzending van de modules via UPS en de volgende werkdag in huis, perfect

Klantenservice

De klantenservice is super. Ze doen er alles aan om tot een passende oplossing te komen.

Graag gedaan en bedankt voor de review!

Algemeen

Zeer vakkundige en vriendelijke medewerkers. Ook buiten kantoortijd werd de telefoon beantwoord en werd ik geholpen.

Verzending

Was precies conform beschreven en werkte zoals verwacht en door hen aangegeven.

Klantenservice

Op iedere mail kreeg ik binnen 10 minuten antwoord. Niks is teveel gevraagd. Zo moet het zijn.

Scorekaart voor ServerZaak.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie