Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
peize9 29 juli 2021 Product gekocht

Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)

Het ding doet het verder goed, alleen de reset knop is moeilijk om goed aan te drukken en doet het bij mij gewoon compleet niet waardoor ik hem niet in een nieuw systeem kan adopteren.

Pluspunten

• Unify
  • POE
  • Stabiel

Minpunten

• Reset Knop werkt raar
  • Bouwkwaliteit

ENTXawp 15 juni 2021 Product gekocht

Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)

Super instap switch van Ubiquiti, bewalt een PoE budget van 60W dat genoeg is om verschillende AP's en/of een camera van stroom te verzien zonder dat je overal nog stoom kabel heen moet trekken. Wel was het fijn geweest om een SFP+ poort te hebben gehad.

Pluspunten

• Ubiquiti Quality
  • PoE
  • Layer 2
  • Port/link aggregation

Minpunten

• Geen SFP+
  • Duur Prijs per Port

Excorio 14 mei 2021 Product gekocht

Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)

Prima switch wat doet wat het moet.

Pluspunten

• Erg stil. Geen idee of hij meer herrie maakt als je er zeg maar 60watt uit trekt
  • Mooi ontwerp
  • Centraal managebaar

Minpunten

• Geen SFPs
  • Geen layer 3 mogelijkheden

Paling1 9 januari 2021 Product gekocht

Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)

Met de stekker erin werd de metalen behuizing bijna te heet om aan te raken. Met maar 1 AP via PoE aangesloten en verder 4 andere niet-PoE apparaten lijkt met dit niet de bedoeling. Dit wil ik liever niet in mijn meterkast hangen, dus daarom maar terug gestuurd.

Pluspunten

• Degelijk gebouwd

Minpunten

• Veel te hoge temperatuur

martinvdm 16 mei 2020 Product gekocht

Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)

Prima switch. Metalen behuizing. Stil. Was bang dat ie warm zou worden maar valt reuze mee. Bediend zich mooi in de UniFi integratie.

Pluspunten

• Metaal
  • Stil

Minpunten

• LEDs wat onduidelijk

Arnevld 31 mei 2019 Product gekocht

Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)

Hele fijne makkelijk bedienbare simpele switch. Vlans, poe alles is mogelijk en is makkelijk te beheren via de unifi controller die ik al had draaien voor mijn Aps in mijn huis. Enige nadeel is dat dit kreng moeilijk en dan echt moeilijk heet wordt.

Pluspunten

• Snel
  • uitgebreid
  • mooie software

Minpunten

• controller in java
  • warmte productie

phubert 26 september 2018 Product gekocht

Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)

Prima switch in een klein Unifi systeem met 4 poorten PoE .at (15w). Voor het aansluiten van een AP, Cloud Key en overige apparatuur prima. Bedoeld als single-opstelling, ga je stapelen dan zijn de 'status-led's' niet zichtbaar; deze zitten aan de bovenkant.

Pluspunten

• Klein
  • Stabiel / Snel
  • Gigabit / Jumboframes
  • Managed (Controller nodig)
  • PoE 802.3af (15W) 4x
  • SSH-toegang

Minpunten

• 4x PoE ipv 8x
  • Losse adaptor (snoer-adapter-snoer)
  • Bij 1 AP in idle: warm, bij gebruik: te warm, 4x PoE: HEET!
  • Prijs mag concurerender t.o.v. andere managed switchen.

Inny 2 mei 2018 Product gekocht

Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)

Ziet er kwalitatief goed uit, zoals we inmiddels verwachten van Ubiquiti. Mooie integratie met de UniFi controller.

Pluspunten

• UniFi!
  • Eenvoudig te installeren
  • Bouwkwaliteit is top

Minpunten

• Ondersteunt i.t.t. de 150W variant geen Passive PoE (24V) om bijvoorbeeld een Ubiquiti EdgeRouter X van stroom te voorzien
  • Gebrek aan L3 (Lite)
  • Redelijk prijzig

Jonathan-458 29 november 2017 Product gekocht

Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)

Omdat ik langzaam aan het overstappen was naar UniFi, nu ook deze PoE switch aangeschaft. Nu zijn alle controller & bijna alle CLI opties beschikbaar. Adoption, upgrade en in gebruik super fijn.

Pluspunten

• Snel
  • 802.3af
  • gemakkelijk te instaleren
  • Features

Minpunten

• Duur
  • Geen 802.3at
  • 4x PoE Port (mogelijk)
  • u want to UniFi
  • Geen L3 switch

tHe_BiNk 23 februari 2017

Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)

Als je al Ubiquiti spul met een controller hebt hangen leuke switch voor een kleine kamer/afdeling/etage.

Pluspunten

• Heeft een hoop dezelfde opties als zijn grotere broers/zussen.

• Geen PoE+
  • Maar 4 PoE poorten

Dafjedavid 4 februari 2017

Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)

Zeer snelle en solide switch met PoE. Setup gaat middels de Unifi controller en is nog geen 2 minuten.4 van de 8 poorten hebben PoE. Switch ondersteund verder (r)stp, 802.1x, jumbo frames en VLANs. De prijs is wel hoog voor een 8p switch, maar de features maken een hoop goed!

Pluspunten

• Solide bouw
  • Makkelijk te installeren
  • Uitgebreide mogelijkheden
  • Zuinig energieverbruik

Features Score: 4
Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)?