1 review

Philips B-line 346B1C Zwart

Specificaties 34" • 3440x1440 • 100Hz • VA • 5ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Philips B-line 346B1C Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Orky Rulez 22 januari 2020 Product gekocht

Philips B-line 346B1C Zwart

Gekocht voor € 520. Vorig jaar uitgesteld omdat monitoren die voldeden aan mijn eisen toen minstens € 1.000 kostten. Toen ik deze vond schoot ik bijna in mijn broek dus kan ik ook niet anders dan 5 schitterende sterretjes geven. Ultrawide én USB-C zonder de hoofdprijs te betalen? Yes Please!

Pluspunten

• USB-C met bruikbare power delivery
  • Ingebouwde KVM-switch (weliswaar niet via sneltoets)
  • 100 Hz en variabele refresh
  • sterke 1500-kromming
  • Goede verstelbaarheid
  • Lidkaart UltraWide Masterrace

Minpunten

• Voor deze prijs ook een aantal leuke dingen niét : 4K, IPS, 1ms, 144 Hz
  • Sukkels hebben de 3 steeds in gebruik zijnde usb-poorten mee aan zijkant geplaatst

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips B-line 346B1C Zwart?