Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
lud70 8 november 2019 Product gekocht

Philips Hue smart plug - EU

Makkelijk installeerbare en gebruiksvriendelijke slimme stekker, die werkt met de HUE app en alle HUE accessoires. Daar betaal je wel voor. Zie hieronder voor de link naar mijn Nederlandstalige video review.

Pluspunten

• Gebruiks- en installatiegemak
  • Compatibiliteit met HUE en Apple Homekit
  • Bouw kwaliteit

• Geen dim functionaliteit
  • Flink blok (hoewel kleiner dan veel andere slimme stekkers)

sebastienbo 6 januari 2020 Product gekocht

Philips Hue smart plug - EU

Ik vond de stekkers knap klein en handig omdat ze over zigbee werken (low power) Voor verlichting zijn ze uitstekend, maar je kan het niet gebruiken voor andere apparaten aan te schakelen want anders kom je snel in problemen. zie review hieronder

Pluspunten

• Goedkoop
  • Klein

Minpunten

• Kan enkel gebruikt worden voor verlichting
  • Routines die op kamer of huis niveau werken, zullen ook deze plugs uit/aan zetten
  • Google asssitant zet deze plugs ook aan/uit als je vraagt om al je verlichting uit te schakelen.

ajbu 27 december 2019 Product gekocht

Philips Hue smart plug - EU

Compacte Hue compatible schakelaar die doet wat het moet doen. De Osram Smart+ Zigbee schakelaar is voor de helft van de prijs te krijgen maar mist Homekit support.

Pluspunten

• compact
  • bluetooth
  • Homekit integratie

Minpunten

• prijs
  • max 2200 watt

USER_A.W. 17 oktober 2021 Product gekocht

Philips Hue smart plug - EU

De installatie verliep bij mij niet helemaal soepel, maar toen dat gelukt was had ik geen problemen meer. Stekker is compact, en nog nooit problemen gehad met connectiviteit. Je kunt hem hernoemen naar alles wat je wilt, en in de Google App kan je hem als lamp laten functioneren,

• Compact
  • Werkt goed i.c.m. Hue bridge

Minpunten

• Setup

tom.cx 1 maart 2021 Product gekocht

Philips Hue smart plug - EU

Handige plug. Alleen is het jammer dat de garantie komt te vervallen wanneer je hem niet voor lampen gebruikt maar andere randapparatuur zoals een ventilator of computerbeeldscherm.

Pluspunten

• Snel
  • Zigbee

Minpunten

• Garantie
  • Wordt als lamp gezien

ThomasKroon02 30 oktober 2020 Product gekocht

Philips Hue smart plug - EU

In⠀een⠀maand⠀tijd⠀zijn⠀er⠀2 "goedkope" tijdschakelaars⠀voor⠀mijn⠀aquarium⠀gesneuveld⠀en⠀daarom⠀ben⠀ik overgegaan⠀op⠀het⠀idee⠀van⠀een⠀slimme⠀stopcontact. In⠀vrijwel⠀elke⠀lamp bij mij thuis zit nu een Philips Hue lamp en ook gebruik ik de bewegingssensors en afstandsbedieningen van Hue. Voor mij was het dan ook een no-brainer om voor de Hue stopcontact te gaan, omdat deze feilloos aansluit bij ons al bestaande Hue-ecosysteem. Hij⠀is⠀wel⠀wat⠀prijzig⠀(ten⠀tijde⠀van⠀schrijven⠀€27)⠀maar⠀ten⠀opzichte⠀van⠀de⠀concurrentie⠀niet⠀onredelijk⠀geprijsd.⠀En⠀ook⠀in⠀vergelijking⠀met⠀de⠀concurrentie⠀is⠀deze⠀wat⠀compacter⠀en⠀van⠀hoge⠀kwaliteit⠀zoals⠀men⠀van⠀Hue producten⠀mag⠀verwachten.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Werkt perfect met Hue-ecosysteem
  • Compact

Minpunten

• Maakt een klik als hij schakelt

mjhartman 2 januari 2020 Product gekocht

Philips Hue smart plug - EU

Werkt heel fijn samen met de Hue bridge en Google Home. Het is een flink blok en is daardoor niet netjes weg te werken. Aan een van de zijdes van het blok zit een klein knopje waarmee je de plug handmatig kunt aan en uitzetten.

Pluspunten

• Robuust
  • Instelbaarheid
  • Gebruiksgemak
  • Clean ontwerp

Minpunten

• (relatief) dik blok
  • hoorbare klik bij schakelen

loekf2 18 december 2019 Product gekocht

Philips Hue smart plug - EU

Kwaliteit is goed. Installeren is zo gepiept. Deze werken ook met Bluetooth, maar ik heb een aantal met de Hue bridge aan mijn netwerk gehangen. Geen problemen gezien met de dekking van het ZigBee mesh netwerk dat meerdere van deze plugs opbouwen. Ook Homekit werkt prima.

Pluspunten

• Redelijk compact (zeker vergeleken met Belkin WeMo of bv. TPLink
  • Compatible met Homekit (vereist wel Hue bridge)
  • Makkelijk te installeren
  • In de Hue app kun je een offset tov de "zon-op" en "zon-onder" programmeren.

Minpunten

• Maximaal 2200W (10A, 230V)
  • Programmeren met Hue app wat onhandig. Deze app is nogal gericht op een complete ruimte. Je moet dus eigenlijk een "ruimte" per stekker maken, wil je maar een stopcontact aan of uit zetten. Ik heb maar Homekit gebruikt.
  • In Homekit worden de namen van de contacten in de Hue app niet overgenomen. De ruimtes van Homekit worden geimporteerd in de Hue app.

grimson 22 november 2019 Product gekocht

Philips Hue smart plug - EU

Ergens gelezen dat de PM van Hue zei dat men niet de 'belevenis' kan garanderen van niet HUE lampen en daardoor geen stekkers meer maakten; Gelukkig zijn ze hiervan afgestapt en is het alsnog mogelijk om met een 'native' HUE apparaat een kerstboom uit- en aan te doen!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Native HUE apparaat

Minpunten

• Prijs maarja .. moest iets opgeven

w.m.zwetheulNewbie 9 oktober 2019 Product gekocht

Philips Hue smart plug - EU

Prima toevoeging aan hue assortiment ,prettig om ook niet hue lampen en div apparaten te kunnen bedienen via de hue app.

Pluspunten

• prima schakelaar , goede kwaliteit
  • werkt zoals gewend met hue , uitstekend
  • Las in vorig review als minpunt niet dimbaar maar is ook een schakelaar geen dimmer

Minpunten

• misschien de prijs , gaat vast nog wel zakken

debeer 28 september 2019 Product gekocht

Philips Hue smart plug - EU

Een mooie toevoeging aan het assortiment van Philips om mijn gewone Led lampen ook via Hue te kunnen bedienen.

Pluspunten

• degelijk gemaakt
  • werkt zeer makkelijk
  • snel "geinstalleerd"

Minpunten

• niet dimbaar via Hue
  • beetje prijzig misschien

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips Hue smart plug - BE/FR?