123led.nl

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik wilde alle halogeen-, spaar- en gloeilampen in huis vervangen door LED en ben bij 123led uitgekomen vanwege de lage prijzen.
Alles was makkelijk te vinden op de site door categorisering per fitting en vervolgens per vorm en (niet)dimbaar of andere bijzonderheden. Uitleg, specs en prijzen staan overal duidelijk bij vermeld.
Bestellen ging ook eenvoudig en ik kon kiezen uit de gebruikelijke betalingsmogelijkheden (iDeal, acceptgiro, Paypal, hoewel je bij die laatste een toeslag betaalt).
Kan de site (en alles in huis vervangen door LED) zeer aanbevelen!

Verzending

Voor 12 uur 's avonds besteld, volgende dag in huis. En dit klopte inderdaad. Niets op aan te merken. Ook de verpakking was goed voor elkaar.
Er worden wel verzendkosten gehanteerd, maar die zijn laag en vergeleken met andere sites zijn die vanaf 2 lampen al terugverdiend.

Algemeen

Ik heb al m'n lampen in huis vervangen door ledlampen en ben heel tevreden! Ik heb veel van het eigen merk gekocht, scheelt weer in kosten. Ik had zelf een verkeerde set gekocht, maar mocht die gelukkig kosteloos retourneren en omruilen. Goede service!

Klantenservice

Heel goed! Vriendelijke jongen aan de telefoon, ik mocht de verkeerde artikelen (dat mijn eigen schuld was) retourneren en er werden anderen opgestuurd. Ik hoefde niks extra's te betalen.

Algemeen

Product kwam beschadigd aan. Moest het op eigen kosten retour sturen, klantenservice was onvriendelijk en slecht te bereiken.

Klantenservice

Erg klantonvriendelijk, product was niet goed en toen kreeg ik maar een bericht met "stuur het maar retour". Op eigen kosten dus, en wordt erg licht over gedaan.

Algemeen

Goede en duidelijke website. Bestel en betaalproces gaat goed. Je ontvangt netjes een mailtje met het orderoverzicht, factuur en vervolgens een T&T code.

Verzending

Vrijdagavond besteld, volgende dag in huis. Super service dus! Verzendkosten mogen alleen wat lager (3,95).

Scorekaart voor 123led.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8