123led.nl

69 producten en 71 uitvoeringen

Gebruikers over webshop 123led.nl

Review toevoegen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Ik heb al m'n lampen in huis vervangen door ledlampen en ben heel tevreden! Ik heb veel van het eigen merk gekocht, scheelt weer in kosten. Ik had zelf een verkeerde set gekocht, maar mocht die gelukkig kosteloos retourneren en omruilen. Goede service!

Klantenservice

Heel goed! Vriendelijke jongen aan de telefoon, ik mocht de verkeerde artikelen (dat mijn eigen schuld was) retourneren en er werden anderen opgestuurd. Ik hoefde niks extra's te betalen.

Algemeen

Product kwam beschadigd aan. Moest het op eigen kosten retour sturen, klantenservice was onvriendelijk en slecht te bereiken.

Klantenservice

Erg klantonvriendelijk, product was niet goed en toen kreeg ik maar een bericht met "stuur het maar retour". Op eigen kosten dus, en wordt erg licht over gedaan.

Algemeen

Goede en duidelijke website. Bestel en betaalproces gaat goed. Je ontvangt netjes een mailtje met het orderoverzicht, factuur en vervolgens een T&T code.

Verzending

Vrijdagavond besteld, volgende dag in huis. Super service dus! Verzendkosten mogen alleen wat lager (3,95).

Scorekaart voor 123led.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg