123led.nl

Gebruikers over webshop 123led.nl

Review toevoegen
Verzending: Score: 3

Algemeen

Na 3 maanden is het product kapot (normaal gebruik) en ik ben inmiddels al een paar weken bezig om een RMA nummer van ze te krijgen.

Verzending

Beloofd "morgen" te leveren maar deed dat werd overmorgen.

Klantenservice

Het lijkt er sterk op dat ik het benodigde RMA nummer niet ga krijgen en het kapotte product dus niet vervangen gaat worden.

Klantenservice is zo goed als niet-bestaand. Ik zal hier zelf in elk geval nooit meer bestellen.

Goed dat je dit kenbaar maakt, Niels. Wij kijken graag met je mee. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met jouw klantnummer of postcode en huisnummer en een probleemomschrijving? De e-mail mag je sturen naar webcare@123led.nl. Groetjes, Christianne van 123led

Algemeen

Bestelling was makkelijk. Wel is het lastig om vanuit je winkelmandje terug te gaan naar de gekozen producten: er is geen link en dan moet je alsnog handmatig opzoeken.
Levering was snel en accuraat.
Helaas kan je niet zonder een account aanmaken een bestelling plaatsen...

Verzending

Levering was op tijd: binnen een dag, zoals beloofd. Producten waren netjes verpakt.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen! Wij geven je feedback intern door aan de desbetreffende afdeling. Het shoptegoed van €5,- wordt op je account geplaatst. Groetjes, Kim van 123led

Algemeen

Ik was op zoek naar een voordelig geprijsde hue inbouw wandschakelaar en kwam terecht bij 123led, meteen ook nog een hue filament lamp mee besteld. Bestelproces verliep gewoon netjes.

Verzending

Netjes verpakt, snel verzonden en op tijd aangekomen. Er was geen fanfare bij aflevering.

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen! Dat vernemen we graag. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123led

Algemeen

Ik wil een product terugsturen aangezien het in de praktijk tegenvalt.
Ze hanteren bijzondere retourvoorwaarden, waarbij als een verpakking open is ze eenzijdig "tot 100%" van de aankoopwaarde in kunnen houden. Enige toelichting op hoe dat percentage tot stand komt wordt niet vermeld en op vragen wordt nu al 6 dagen uberhaupt niet gereageerd. Ondertussen moet je wel een retour via datzelfde mailadres aanvragen binnen 14 dagen anders kan je uberhaupt iets niet retour sturen.. Merkwaardige manier van bedrijfsvoering.

Verzending

Verzending was vlot, netjes ingepakt

Klantenservice

Ik heb inmiddels de klantenservice de afgelopen week drie keer een mailtje gestuurd, maar ik krijg geen enkele reactie terug. Ik kan me an sich voorstellen dat het misschien wat drukker is nu met black friday maar mn eerste mailtje is van afgelopen zaterdag en nu op vrijdagmiddag verwacht ik dan toch wel enige respons, al is het maar een "het is druk we komen er dan en dan op terug".

@123led: ik heb het eea vrijdag direct doorgestuurd naar webcare@ maar tot nu toe ook daarvan geen reactie ontvangen

Goed dat je dit via deze weg kenbaar aan ons maakt. Wij beantwoorden onze e-mails eigenlijk altijd binnen 24 uur, op het weekend na, dus wij vermoeden dat er iets niet helemaal goed gaat.

Wij helpen je graag verder met je retourzending dus willen je vriendelijk vragen een e-mail te sturen naar webcare@123led.nl met daarin je klantgegevens en het artikel dat je wilt retourneren zodat wij met je mee kunnen kijken. We zien je e-mail graag tegemoet. Groetjes, Sanne van 123led

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Zwaar teleurgesteld in deze webshop artikel voorraad niet correct bijgehouden,beperkt voorraad blijkt geen voorraad te zijn, niet waarmaken van 24/5 levering

Verzending

Op tweakers staat duidelijk Specialist in Smart Home. Morgen in huis!
dus NIET!!
Begrip niet alle mensen werken op zondag, maar verwijder dat dan op Tweakers....
Zondag voor 17:00 besteld maandag in huis, dus ook NIET!
Artikel beperkt op voorraad, dus ook NIET!! Gewoon NIET op voorraad.
Niet op tijd een melding van gekregen, de klant gewoon laten afwachten.....

Klantenservice

Meteen mijn product geannuleerd,nu afwachten of ik mijn geld spoedig retour krijg,

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Jef. We kijken graag met je mee naar een passende oplossing. Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123led.nl? Groetjes, Romy van 123led

Algemeen

Weer een nano dimmer besteld bij 123led en ik ben net als de vorige keren heel tevreden. Gratis pen, marker en een klein notitieblokje kreeg ik er gratis bij.

Verzending

De levering was perfect op tijd en alles wat netjes en met zorg ingepakt.

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123led

Algemeen

Ik was bij het product gekomen via een link. Het zoeken op de website vind ik net niet helemaal intuïtief, vandaar de 4 sterren. Verder scherpe prijzen en vlotte verzending.

Verzending

Levering was op tijd en product was goed verpakt.

Bedankt voor je review. Wat fijn dat je tevreden over ons bent over onze prijzen en verzending. Mocht je een artikel niet kunnen vinden op onze website, neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Christianne van 123led

Algemeen

Product was snel te vinden, website is duidelijk, voldoende betalingsmogelijkheden en bestelling was zo geplaatst.

Verzending

Product had ik binnen 1 dag in huis, zoals aangeven. Prima in orde.

Bedankt voor je mooie review. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je zo tevreden over ons bent. Daar doen wij ons best voor. Groetjes, Christianne van 123led

Algemeen

Snel en probleemloos besteld, en product geleverd. Het was wat ik verwachtte en werkte goed

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123led

Algemeen

Gemakkelijk verlichting besteld, snel en correct bevestigd & eerder en compleet geleverd, zelf nog eerder dan verwacht, prettige ervaring.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.
Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123led

Algemeen

De prijs was het scherpst en de levering enorm snel. Laat niets te wensen over.

Razendsnel en flexibel

Bedankt voor deze positieve review! Fijn om te leze dat je tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123led

Algemeen

Ik heb al verschillende bestellingen gedaan bij 123led: twee Aeotec nano dimmers, twee Aeotec deur/raam sensoren, een WOOX bewegingssensor en een fibaro wallplug, verspreid over vijf bestellingen. Bestellen is snel, eenvoudig en ze zijn vaak een van de goedkoopste. En in de doos vind je altijd iets extras... hoewel ik nu wel erg veel pennen heb.

Algemeen

Ik had een ding besteld waarvan ik dacht dat het op zich zelf zou werken, maar je hebt er een Zwave hub(~€100) voor nodig. Het stond op hun pagina maar erg klein en onduidelijk. Website ziet er ook nog steeds uit alsof het ongewijzigd is sinds 2005.

Verzending

geen klachten over levering.

Klantenservice

Retourneren is veel te moeilijk en omslachtig. Op hun pagina staat "Het is voor de beoordeling van de producten niet nodig om de verpakking of de verzegeling te openen. Heeft u toch meer gedaan dan het beoordelen van het product dan mogen wij een waardevermindering tot 100% in rekening brengen." Ik heb de verpakking geopend en nu durf ik het in zijn geheel niet te retourneren. Eerder heb ik bij 123-3d besteld, maar daar zal ik nu maar mee stoppen.

Algemeen

Ik heb 4 smarthome artikelen besteld van Woox.
Goede levertijd netjes verpakt.
Website overzichtelijk als je via Tweakers komt of zoekt op Woox productnummer

Klantenservice

Ondanks dat het product uit de verpakking is gehaald en aangesloten, geen probleem met retour.
Wel op eigen kosten maar dat is tevoren bekend.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Via pricewatch alert gekregen voor de Philips Hue Smart knop à € 19,50.

Vriijdag 16:57
'Direct' een bestelling geplaatst en dit verliep allemaal prima zoals betaling iDeal, e-mail status bestelling etc.

Vermoedelijk was een run op dit product (door Pricewatch? ) want niet kort na de bestelling was dit product al niet meer leverbaar. Ik denk ik ben op tijd

Aangezien er geen e-mail kwam met het 'beloofde' track en trace nummer aan het einde van de dag had ik al een vermoeden dat het eventueel niet meer ging lukken om dit product te krijgen gezien ik ook nog werd opgebeld door 123led met de vraag of het niet lukte met de bestelling. Ik gaf aan wel mijn telefoonnummer opgegeven te hebben maar niet een melding gemaakt te hebben van een probleem met de bestelling.

Maandag 09:50
E-mail met netjes een excuus dat het produkt niet meer leverbaar is en het verzoek of het geld teruggestort kan worden of dit voor een ander product te gebruiken.

Na terugmailen dat ik liever het geld retour zou willen is dit netjes in orde gekomen.

Ook al heb ik niet het gewenste product via 123led kunnen ontvangen is de ervaring hoe hiermee is omgegaan uitstekend!

Klantenservice

Product niet meer leverbaar, geld netjes retour gehad.

Algemeen

Bestelling gedaan voor een flink aantal lampen voor ons nieuwe huis. Was piek corona lockdown tijd. Eerste pakket raakte zoek, vervolgens zonder gemor een nieuw pakket opgestuurd. Prima klantenservice op het moment dat er iets niet goed gaat

Verzending: Score: 2

Algemeen

Grote bekende speler met groot assortiment. Ze lijken de boot echter wat te missen en links en rechts op diverse punten door andere webshops te worden ingehaald. Voorbeeld: wil je iets retourneren, dan moet je een pdf downloaden en invullen, daarmee een retournummer aanvragen, waarna je het product kunt retouren. Bij veel andere webshops is je retour met 3 kliks geregeld.
Verder ondervinden ze vermoedelijk ook gevolgen van het corona-virus: mijn bestelling werd vier dagen te laat uit het magazijn van 123led verzonden, postnl bezorgde vervolgens wel binnen 24 uur. Netjes een mail gekregen, maar geen "vandaag bestellen, morgen in huis". Overigens betaal je wel zelf de retourkosten (heb ik verder geen mening over, maar goed om te weten).

Verzending

Mijn bestelling werd vier dagen te laat uit het magazijn van 123led verzonden, postnl bezorgde vervolgens wel binnen 24 uur. Netjes een mail gekregen, maar geen "vandaag bestellen, morgen in huis".

Algemeen

Geweldige service bij minimaal defecte led buitenverlichting na 1 jaar (een paar defecte ledjes bij een kerstsnoer ledverlichting voor buiten). Direct een vervangend product aangeboden met gratis verzending en gratis retour. Daarbij nog een flesje wijn erbij 'als compensatie' en dat maakt deze winkel gewoon geweldig!

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Onbetrouwbare voorraadindicatie en geen reactie op verzoek tot annuleren bestelling.

Verder is de website duidelijk aan vernieuwing toe maar dit is gedeeltelijk subjectief.

Klantenservice

Geven klant geen optie tot wachten of annuleren bij onjuiste voorraadindicatie en geven geen reactie op verzoek om de bestelling dan maar te annuleren.

Algemeen

Fijne webshop met een zeer uitgebreid assortiment. Donderdagavond om 23:16 een bestelling geplaatst en vrijdagochtend om 09:15 stond PostNL al voor de deur. Zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten!

Verzending

Zoals eerder omschreven 23:16 bestellen en 09:15 de volgende dag in huis.. Wat wil je als consument nog meer?

Scorekaart voor 123led.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg