Review door de redactie

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Maart 2020

Ook in deze editie van de SSD-BBG zoeken we naar de beste deals van sata- en nvme-drives. Met stijgende ssd-prijzen is het lastig, maar met prijs-prestatieverhoudingen helpen we je.

55    27 mrt

Review - Samsung 970 EVO Plus - Populaire serie op herhaling

Samsungs m2-drives voor mainstreamtoepassingen zijn aan de derde generatie toe. Eerst komen de 970 EVO Plus-drives tot 1TB beschikbaar. We zijn benieuwd naar de prestaties.

79    22 jan '19

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Augustus 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van sata-drives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

153    24 aug '19

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Oktober 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van satadrives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

52    22 okt '19

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Kuusje 27 oktober 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 2TB

Klein SSDtje met vee power. Snel, betrouwbaar, makkelijk installeren. Geen kabeltjes meer nodig of voeding aansluiten - plug erin en gaan. Ben benieuwd hoe lang deze mee blijft spelen nu PCIe 4.0 M.2s op de markt komen.

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Weegt niks
  • Geen kabels meer nodig. Plug en play.

Minpunten

• Kan best warm worden
  • Toch nog PCIe 3.0

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 970 Evo Plus 2TB?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite