Review door de redactie

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Maart 2022

Diverse drives zijn de laatste maanden aardig in prijs gedaald, waardoor ze aantrekkelijker zijn geworden om te kopen. In deze BBG praten we je weer helemaal bij.

56 22 mrt

Round-up - Vijftig NVMe-ssd's - Groter, sneller, goedkoper

Ssd’s worden steeds sneller, zeker nu PCIe 4.0 op het punt staat gemeengoed te worden. We haalden 50 ssd's door een nieuw testparcours, op zoek naar de beste.

152 12 okt '20

Review - Samsung 970 EVO Plus - Populaire serie op herhaling

Samsungs m2-drives voor mainstreamtoepassingen zijn aan de derde generatie toe. Eerst komen de 970 EVO Plus-drives tot 1TB beschikbaar. We zijn benieuwd naar de prestaties.

79 22 jan '19

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Maart 2020

Ook in deze editie van de SSD-BBG zoeken we naar de beste deals van sata- en nvme-drives. Met stijgende ssd-prijzen is het lastig, maar met prijs-prestatieverhoudingen helpen we je.

55 27 mrt '20

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Augustus 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van sata-drives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

153 24 aug '19

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Oktober 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van satadrives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

52 22 okt '19

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
DennisH82 11 augustus 2022 Hands-on

Samsung 970 Evo Plus 2TB

Veel snelle opslag voor een goede prijs en goede kwaliteit, met de fijne Magician software (geen firmware update nodig gehad). Kan vrij warm worden, zorg dat je een heatsink gebruikt/en of gewoon goede airflow in je kast.

Pluspunten

• Goede prestaties en garantie
  • Fijne Samsung software
  • Goede prijs

Minpunten

• Word vrij warm
Niels7Newbie 29 november 2021 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 2TB

Het was erg lang zoeken en uitproberen hoe ik de Samsung 970 EVO plus als primary boot moest instellen.

Pluspunten

• Prima snelheid voor deze prijs
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Geen software beschrijving
  • Geen M.2 schroef voor bevestigen moederbord

Shakesbeer_NL 23 juni 2021 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 2TB

Gekocht in de variant 2TB en vervangt daarmee alle andere schijven in mijn systeem. Eigenlijk alleen maar pluspunten te noemen: Snel, geen kabels, voldoende ruimte

Pluspunten

• Snel
  • Geen kabels
  • Ook in grotere formaten

Minpunten

• geen

jdh009 8 december 2020 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 2TB

Oogt prima en voelt degelijk aan. Gemakkelijk te installeren en 2TB ruimte. Werkt prima als schijf voor een OS en is snel met het overzetten van bestanden. In mijn laptop word deze echter wel wat warm waardoor die terug kan gaan in snelheid. Heb in de praktijk nog geen verschil.gemerkt.tussen.de1.en2.TB.versie.

Pluspunten

• Snelheid
  • Degelijke bouwkwaliteit

Minpunten

• Vrij snel warm

Kuusje 27 oktober 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 2TB

Klein SSDtje met vee power. Snel, betrouwbaar, makkelijk installeren. Geen kabeltjes meer nodig of voeding aansluiten - plug erin en gaan. Ben benieuwd hoe lang deze mee blijft spelen nu PCIe 4.0 M.2s op de markt komen.

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Weegt niks
  • Geen kabels meer nodig. Plug en play.

Minpunten

• Kan best warm worden
  • Toch nog PCIe 3.0

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 970 Evo Plus 2TB?