Specificaties DisplayPort • 2m - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
SaltyGamer 25 juli 2020 Product gekocht

Club 3D DisplayPort 1.4 kabel 2 meter HBR3 8K 60Hz Zwart

Het is een kabel en hij werkt. Meer hoef je niet te weten toch?

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Nederlands Bedrijf (Heuj!)

Minpunten

• geen

DaniëlWW2 25 februari 2020 Product gekocht

Club 3D DisplayPort 1.4 kabel 2 meter HBR3 8K 60Hz Zwart

Twee exemplaren gekocht als experiment omtrent de Navi blackscreen problemen. Ze hebben de black screen issues voor de meeste games waar ik er last van had opgelost. In het algemeen zijn deze aan te raden als je om wat voor reden dan ook problemen ervaart met het verlies van beeld.

Pluspunten

• VESA gecertificeerd wat je van weinig displayport kabels kan zeggen.
  • Serieuze resolutieondersteuning waardoor ze erg lang bruikbaar zouden moeten blijven.
  • Ze voelen meteen aan als hoge kwaliteit.

Minpunten

• Meerprijs.

RainOfAshes 14 november 2019 Product gekocht

Club 3D DisplayPort 1.4 kabel 2 meter HBR3 8K 60Hz Zwart

Niets mis mee en doet gewoon wat ie moet doen in combinatie met mijn 1440p 144hz 10-bit scherm. Deze kabel is DisplayPort gecertificeerd en valt volledig binnen de specificaties, anders dan vermeld in een andere review. Dat moet een andere oorzaak hebben.

Pluspunten

• DisplayPort certified
  • Werkt naar behoren
  • 1440p, 144hz, 10-bit HDR zonder problemen

Minpunten

• Niet de mooiste verpakking

anoniem987654 9 oktober 2019 Product gekocht

Club 3D DisplayPort 1.4 kabel 2 meter HBR3 8K 60Hz Zwart

Als het eenmaal werkt dan werkt het, echter duurt het met deze kabel een minuut voordat mijn PC wil booten, met HDMI is dat 5 seconde. Met beetje zoeken op reddit kwam ik erachter dat de kabel waarschijnlijke stroom connector heeft aan beide kanten, niet in line met displayport standaarden.

Pluspunten

• Hoge resolutie

Minpunten

• resolutie overkill
  • boot issues

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Club 3D DisplayPort 1.4 kabel 2 meter HBR3 8K 60Hz Zwart?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite