Sony heeft op Gamescom 2010 een nieuwe trailer van Killzone 3 van de Nederlandse studio Guerilla Games getoond. Daarin is voor het eerst de multiplayermodus van de nieuwe shooter te bewonderen. Killzone 3 verschijnt in 2011 voor de PlayStation 3.
Reacties (8)
zie hier; [PS3] Killzone 3 - dat mes in 't oog van die hellgast en dan nog een kwartslag rond draaien - heeeerlijk
staan ook enkele beelen met PS3 Move;
http://www.youtube.com/wa...8&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/wa...g&feature=player_embedded
staan ook enkele beelen met PS3 Move;
http://www.youtube.com/wa...8&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/wa...g&feature=player_embedded
[Reactie gewijzigd door himlims_ op 28 juli 2024 10:42]
toch 1 van de leukere export producten
weer vet!?
weer vet!?
Ik vindt het echt geweldig wat ze doen, en dat voor een nederlandse studio xD
Ga zo door
Ga zo door
ligt het aan mij of lijkt de engine een beetje op die van mw2?
muahahhaha grap van de dag - als je killzone2 gespeelt hebt weet je wat voor belachelijke uitspraak dat is
[Reactie gewijzigd door himlims_ op 28 juli 2024 10:42]
De gelijkenissen zijn uhm... treffend. haha...
Volgens mij zit de sfeer er goed in!
Volgens mij zit de sfeer er goed in!
Kan niet wachten. Alle delen gespeeld en nu deze. Eindelijk. Ze gaven ook al aan dat ze nieuwe technieken gaan gebruiken bij killzone 3
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.