Opnieuw wordt een Copilot-functie minder zichtbaar in Office-software

Opnieuw verdwijnt een visueel aanwezige Copilot-knop uit Microsoft-software. De zwevende Copilot-knop in Office-applicaties zoals Word en Excel kan door gebruikers in de ribbon-balk worden geplaatst. Ze moeten dat wel zelf doen en Copilot zelf verdwijnt niet, maar hiermee wordt weer een zichtbare knop toch wat minder zichtbaar.

Microsoft zegt in een blogpost dat gebruikers 'vanaf volgende week' de optie krijgen om de nogal aanwezige Copilot-knop in Word, PowerPoint en Excel in Microsoft 365 te verbergen. Of beter gezegd, te verplaatsen, want helemaal weg is Copilot voorlopig niet.

Gebruikers kunnen de Copilot-knop voortaan in de ribbon zetten, de balk bovenin de Office-software waar ook andere opties voor documenten staan. Dat betekent dat de knop niet langer altijd, constant in beeld zweeft, maar veel minder aanwezig is. Het wordt niet mogelijk om de knop helemaal te verwijderen of Copilot uit te schakelen, maar Microsoft zegt dat het 'heeft geluisterd naar gebruikers' en gebruikers meer controle wil geven over hoe Copilot te zien is.

Copilot Office

Door Tijs Hofmans

Nieuwscoördinator

22-05-2026 • 20:52

106

Reacties (106)

Sorteer op:

Weergave:

Ik ben langzaam toch wel benieuwd welke koers Microsoft nu denkt op te willen. Eerst hun gehele ecosysteem volduwen met Copilot en nu langzaam alles eruit slopen? Waar gaat dit stoppen? Ik kan niet wachten tot alles eruit is, maar vind dit wel een bijzondere koers van ze.
Ik niet. Ik vind het juist typisch Microsoft gedrag.

Er is ook een tijd geweest dat Microsoft alles vol probeerde te stoppen met virtuele interactieve tegels.

Dat werkte op zich best goed allemaal, maar de massa wilde er niet aan.

[Reactie gewijzigd door Uruk-Hai op 22 mei 2026 23:12]

Dat werkte op zich best goed allemaal, maar de massa wilde er niet aan.
Klopt. Feitelijk was het startmenu van Windows 8 gewoon beeldvullend, maar daar hebben mensen over gehuild alsof hun leven er vanaf hing, tot Microsoft het weer terug draaide.
If it ain't broke don't fix it. Naast het feit dat iets dat goed werkte en waar de menigte aan gewend was ineens op de schop ging en mensen doorgaans wel allergisch zijn voor veranderingen, schoot het feit dat dat beeldvullende scherm met tegels voor de helft uit advertenties en preloaded bloatware bestond ook bij een groot aantal mensen in het verkeerde keelgat.

De reden dat MS die tegels in eerste instantie introduceerde was dat ze van Windows een hybride OS wilde maken dat zowel op PCs met traditionele inputs (keyboard + muis) alsook op tablets kon draaien. Zie ook de MS Surface voor een mooi voorbeeld waar dit goed uit de verf zou komen.
If it ain't broke don't fix it
Dat weet ik en roep ik ook heel vaak, maar dit is ook waar:
Stilstand is achteruitgang

De grootste fout die Microsoft destijds heeft gemaakt met de introductie van Metro in Windows 8, was niet backwards compatible werken.

Als Microsoft van begin af aan in Windows 8 een optie toe had gevoegd die het voor gebruikers en beheerders makkelijk had gemaakt om te kunnen switchen tussen Metro en de traditionele desktop, dan was er helemaal geen commotie ontstaan en had Metro tot op de dag van vandaag in Windows kunnen blijven zitten.

Dat heeft Microsoft destijds niet gedaan, waardoor 3rd party ontwikkelaars in dat gat zijn gesprongen waarvan zowel privé gebruikers als beheerders hebben geprofiteerd, maar dat was een ontwikkeling die Microsoft makkelijk had kunnen voorzien en voorkomen.

[Reactie gewijzigd door Uruk-Hai op 23 mei 2026 08:00]

Case in point, Windows XP. In het begin bakken met klachten over de Smurfen interface, maar die kon je van kleur veranderen of gewoon vervangen door de oude W2K GUI. Iedereen happy.
Ja, klopt. Je kon Windows XP er via instellingen aanpassen snel en simpel (ongeveer) net zo uit laten zien als Windows 2000. Dat deed ik altijd.

[Reactie gewijzigd door Uruk-Hai op 23 mei 2026 13:40]

Met die instelling hadden we nu nog op MS-DOS gezeten, of verder terug beredeneerd helemaal geen computer gehad.
Dat is het zwart wit denken. Niet iedere vooruitgang is positief. Blind elk nieuw ding zomaar aanvaarden is ook niet alles.
Zeker mee eens, maar mensen kunnen niet tegen verandering. Dus vaak is de eerste reactie een van complete weerstand.
Ik denk dat als de verandering een verbetering is dat er vaak minder weerstand tegen gaat zijn. Het start menu van Windows 8 had op een laptop of een desktop nu eenmaal weinig voordelen.
Daarom moet je het testen en op de resultaten acteren, dat is wat ze doen.
Er is natuurlijk wel verschil tussen een abilities in techniek en mogelijkheden en een totale verandering van de GUI, enkel omdat het kan en niet omdat het je iets nieuws brengt.
Er was alleen niets mis met tegels, het was een prima opvolger van statische icoontjes. Ook op de desktop is het handig om een recente notificatie, ander kleurtje icoon/plaatje/whatever of simpel het aantal notificaties te zien.

Je hebt een hekel aan de tegels omdat er advertenties tussen stonden (?) en vooral gebruikt werden door Windows eigen 'bloat'.

Ik vind jammer dat Microsoft het losgelaten heeft. Het start scherm was een semi-functionele interactieve desktop achtergrond op de voorgrond. Het had vooral meer ontwikkeling nodig om er wat deftigs van te maken.
Mensen boven de 30 hebben de ervaring om veranderingen de beoordelen en de noodzaak dit te communiceren. Boven de 40 lees je dit artikel, zet het uit terwijl je de zoveelste MS-actie veroordeelt en gaat verder met je werk/leven :+
Oh my, dat is zo waar.
Dat menu zag er uit alsof het vol met flash ads stond. Ik snapte de aversie wel.
Ik heb liever wel copilot integratie. Ik vind het echt super handig. Als je het niet wil gebruiken, waarom moet die functie er dan helemaal uit voor jou?
Ik vind het echt super handig
Een paar jaar geleden had ik erg moeite met collega's die LLM's erg handig vonden. Die collega's zijn inmiddels weg, eentje grotendeels omdat hij dikke pakken papier aanleverde van bedenkelijke kwaliteit. Het idee dat iemand anders een e-mail van vijf paragrafen met als prompt: "vertel 84hanmes dat hij zijn uren nog moet registreren", waarbij ik een LLM nodig heb om het samen te vatten tot "je baas wil dat je je uren invult" is een dystopisch toekomstbeeld.

Dus ik weet niet hoe goed Copilot is en waar jij het voor gebruikt, maar ik ben erg voorzichtig met mensen die het "handig" vinden.

[Reactie gewijzigd door 84hannes op 23 mei 2026 10:55]

"Een paar jaar geleden" in AI is een eeuw, ja er is nog echt veel werk nodig in sommige areas omdat LLM's inherently flaws hebben bv., maar om nou te zeggen liever niet is struisvogel kop int zand steken. De dag van vandaag kan je met AI dingen doen in 5 minuten waar een goeie dev bv. dagen of weken voor nodig heeft.
AI is een multiplier, geen vervanger van expertise. Wat ik in de praktijk vooral zie, is dat junior developers AI vaak gebruiken om hun skillset kunstmatig op te krikken. Op korte termijn lijkt dat productief: er rolt snel veel code uit. Alleen ontstaat er een probleem wanneer iemand maar 20% begrijpt van wat er gegenereerd wordt.

Zodra iets niet werkt, zijn ze dan opnieuw afhankelijk van AI om te debuggen. Dat creëert een soort feedbacklus waarin je wel output produceert, maar minder begrip opbouwt. En het eindresultaat laat zich vaak raden.

Mijn zorg zit daarom niet eens in AI zelf, maar in hoe we het gebruiken. Als we AI structureel inzetten als vervanging voor begrip en probleemoplossing, dan vrees ik dat we collectief vaardigheden zoals kritisch denken, creativiteit en echt probleemoplossend vermogen aan het afbouwen zijn. Dat lijkt me op lange termijn geen geweldige ruil.
Dat is een bekend probleem en clearly documented, de industrie beseft al dat senior devs vervangen door juniors enkel het probleem verplaatst. Ik gaf specifiek aan een goeie dev, een junior moeten ze niet zomaar loslaten in the wild, die dienen zonder AI te kunnen werken. Maar hoe je het ook keert of draait, AI is the way ahead. It can't fail, teveel invested door alles en iedereen. Als je niet meegaat loop je achter.

En "kritisch denken, creativiteit en echt probleemoplossend vermogen aan het afbouwen zijn", das niet AI specifiek. Social media, telefoons, apps, YT en alles wat errond hangt heeft hetzelfde effect, people are getting dumber by the minute denk ik dan, en dan heb ik het nog niet eens over de US...
Dit... wat er nu van de universiteiten komt, is nog veel erger qua instelling.
Helemaal met je eens, ik ben geschokt hoe weinig mensen nog problemen met een pc of ander technisch apparaat kunnen oplossen.

Er is geen enkel apparaat wat ik niet werkend krijg, daarom komen ook meerdere mensen langs om mij weer eens de puinzooi die men op de computers en andere zaken heeft op te lossen of puinruimen.

En het weer tot bruikbare staat te herstellen.
Volgens mij legt AI pijnlijk bloot dat voor veel systemen de huidige staat en doelen in de korte/lange termijn niet/nauwelijks vastgelegd zijn.

Als je success criteria is "goed genoeg", dan kan AI slop of half werk hier wel aan voldoen, maar dan ontstaat er bakken aan technical debt.

Als er duidelijke eisen en checks zijn dan heb je die issues minder, maar documentatie schrijven is ten eerste niet leuk, ten tweede kost tijd en geld, en ten derde maakt het makkelijker om je te vervangen door AI (of "An Indian").
Maar laten we eerlijk zijn er zijn genoeg IT partijen die ten hoogste het niveau van AI-slop haalden voordat er AI was, en zelden was dat de intentie van de mensen die het maakte maar toch was de uitkomst ononderhoudbare brei en eeuwige bugfixes.
Yup. Kwaliteit is duur, als je een Ferrari wil, met het budget van een Fiat, dan moet je ergens op bezuinigen. Dat je als programmeur de problemen in je code base kunt zien wil niet zeggen dat je ook het budget hebt om ze te gaan fixen.
Ja alleen is er vaak wel een Ferarri afgerekend en een tweede hands Fiat geleverd omdat ergens in het proces wel aandacht en vooral euro's verloren zijn gegaan.
Een paar jaar geleden" in AI is een eeuw, ja er is nog echt veel werk nodig in sommige areas
Dat is niet mijn punt. Als iemand mij een mailtje of brief stuurt, dan hoeft die niet van twee zinnen geëxpandeerd te worden tot drie alinea. Dus het feit dat mensen AI "super handig" vinden om veel tekst te genereren is, hoe goed AI ook is, een teken aan de wand dat het mis gaat. Vaak is beknopter beter. Ik wil dat iemand me een prompt stuurt, niet de output.
Dat komt weer neer op training en sja de persoon zelf die denkt dat dat ook maar iets van waarde zou toevoegen.
Ik geef Copilot expliciet info mee in memory om niet dat soort onzin te genereren en alst kan in 1-2 zinnen ist meestal sneller om het zelf te typen. Er zijn genoeg mensen die hier niet van gediend zijn.
Prompts delen kennen de meeste niet, laat staan de company prompts die je nu als admin kan indienen.
Flauwekul argumenten tenzij je niet weet wat je moet doen, als je zelf niet voldoende kennis in huis hebt zal AI je misschien helpen.
Tja, is het nou echt goed?
Omdat die nutteloze bagger ruimte inneemt terwijl ik amper nog 138 TB ruimte heb

Ik wil niets met AI ik kan zelf denken, heb daar geen rommel voor nodig.

Dat het allemaal afgedwongen word is ronduit ontzettend stupide.

Ik haat nutteloze rommel zoals AI en al die bagger programma's die in windows alleen maar nutteloze ruimte innemen.

Ik houd mijn systemen lekker leeg en heerlijk snel door zo min mogelijk rotzooi in het OS te hebben.

Als iemand het wil gebruiken prima, maar moet dit nog steeds naar mijn mening door de betreffende eigenaar erop gezet worden en niet standaard op jouw eigendom worden geplaatst.

Ik heb meteen W11 verwijderd en mijn W10 installatie terug gezet waar ik die idiote bagger helemaal kon verwijderen.

De vrije ruimte komt mede omdat meerdere spellen ook zo nodig mee moeten liften met de achterlijke AI hype.

[Reactie gewijzigd door rschwartnld op 25 mei 2026 22:52]

Als je een LLM je tekst had laten typen dan was niet elke regel een alinea geweest.
Het wordt er niet uitgesloopt, het wordt meer verborgen.
Eruit slopen kan niet in W11 wel in W10

Je kan dit feilloos de nek omdraaien en er komen geen updates meer dus heerlijk verlost van deze bagger
Er gaat niks veranderen. Ze hebben de felle kritiek op hun toevoegen van meuk, enigszins onderschat. Dus, wordt deze meuk eerst weer afgeschaald, zodat de kritiek op Microslob afneemt. Daarna wordt langzaam de meuk weer -stapje voor stapje- toegevoegd. Blij dat ik die troep niet hoef te gebruiken.
Helemaal niet. die is straks niet meer zichtbaar, maar doet juist on opgemerkt zijn werk

Ik ga er niet op zitten wachten, ik sloop zoveel mogelijk van dat AI spul er uit. Vertrouw het voor geen meter
Ze hebben gewoon moeite om het verkocht te krijgen .
Denk dat dat wel mee valt. Ik moet eerlijk zeggen als taal model kan het leuke dingen. 2 bestanden vergelijken een html en word, letterlijk maar ook inhoudelijk. Erven een stukje restylen. Of een stukje tekst in een process schema zetten.

En github kan ook echt leuke dingen. Daar is nu zelfs een sotp voor nieuwe licenties, gewoon omdat de servers het niet konden bijbenen.
valt niet mee Microsoft heeft succes met GitHub copilot en her verhuren van ai capaciteit aan derden maar de verkoop van copilot binnen Office valt enorm tegen.
1.8% van de office gebruikers, 1-2 miljard per jaar.. tja is dat slecht wel als je de investering bekijkt, 40-50 miljard, maar daar zit github en de 10 euro extra kosten thuis gebruik niet bij. Niet 10 % van je investering nee, maar het lijkt mij wel een van de weinige AI die nog iets hebben opgeleverd. Als bedrijf ga je in deze tijd niet zomaar 150 euro per jaar uitgeven voor iedere werknemer. Dan wil je wel echt weten of het iets oplevert.

In de de software wereld heb je veel eigen gebruik of zzp, die het gewoon even een jaartje willen gebruiken omdat het kan.
je bedoelt copilot 365?
Zoals altijd het stellen van toeters en bellen boven helpende functionaliteit. Gebruikers van Claude zijn wel tevreden over hun integratie in ms office.
Das te kort door de bocht wat mij betreft. Zowel Anthropic als OpenAI hebben sterktes en zwaktes, hangt er vanaf wat je wil bereiken en waar, daarmee dat er nu veel focus is op beiden zelfs te laten samenwerken en elkaar reviewen.
Nu hopelijk nog een manier om die irritante samenvatting boven aan een Word document uit te kunnen schakelen.

Zeker voor een document wat ik zelf heb geschreven hoef ik geen ongevraagde AI recap te zien...
Omg zit dat momenteel serieus in word??
Ik lees hier dat het niet mogelijk is om die functie volledig uit te schakelen.

Ik ben het zelf trouwens op mijn werk en online in Office 365 nog niet tegen gekomen in Word.

[Reactie gewijzigd door Uruk-Hai op 22 mei 2026 23:04]

Het punt is dat ik helemaal geen domme AI wil op wat dan ook

Die zooi is gewoon irritant en nutteloos, het neemt onnodig ruimte in want ik heb nog maar 145 TB vrije ruimte ;)

Die hele AI hype moet stoppen ja ik weet dat het voor sommige personen of bedrijven nuttig kan zijn, maar voor mij is het alweer nutteloze vervuiling van mijn systeem.

Ik ben zelfs terug gegaan naar windows 10 waar ik die rommel wel uit kon slopen, ja het kost veel werk maar heb echt die hele rotzooi eruit gesloopt en aangezien er geen updates meer komen ben je meteen verlost van die bagger.

Geen vervuiling meer en alles brandschoon zonder ellendige rommel.

Hetzelfde gaat op voor reclame als dat mij word opgedrongen kan een bedrijf er op rekenen dat ik het ZEKER te weten nooit ga aanschaffen.

Ik zoek het zelf in de winkel op zoek het op het web als ik iets nodig heb.

Voor mij moet een OS brandschoon zijn zonder reclame zooi of andere ellende die je niet nodig hebt.
Het ding is, de AI is niet meer zo dom als jij denkt, en geen rotzooi en geen bagger. Zeker in zakelijke omgevingen wordt het steeds meer gebruikt en bespaart het tijd. Medewerkers laten Excel sheets automatisch maken/aanpassen ipv met de hand, e-mails worden samengevat, takenlijsten gemaakt, vergaderingen opgenomen en automatisch genotuleerd (want hij weet wie-wat zegt en kan dus actiepunten maken) en ga zo maar door. Dat jij er persoonlijk geen behoefte aan hebt is natuurlijk prima, maar als ik nu zie hoe blij mensen worden van dit soort zaken (inclusief het zoeken in informatie en dus terugvinden), en wat ik er zelf dagelijks mee doe (Powershell scripts maken e.d.) scheelt het mij en ons echt tijd.

Ik gebruik het ook nog voor analyses van mijn trading strategie en verleden, en probeer zo elke keer te verbeteren. Voor mij persoonlijk en voor ons op de zaak voegt het echt wel iets toe. Dat het zich zo opdringt vind ik persoonlijk meevallen omdat ik dit dan negeer als ik het niet nodig heb.
Echter; ook ik heb zeker collega's die aan mij vragen of het wat minder "aanwezig" mag zijn in Word b.v.
Euhm, ja je ziet 2 regeltjes, als je daar over valt vraag dan aan IT om je licentie te verwijderen. Negeren kan ook natuurlijk...
Waar ik over val sinds dag 1 is dat de summary resources gebruikt int datacenter, helpt niet echt met klimaat.
En summaries zitten ondertussen ook op veel andere plaatsen en zal enkel nog erger worden met aankomende Agents, ootb of custom.
Zeker voor een document wat ik zelf heb geschreven hoef ik geen ongevraagde AI recap te zien...
Helemaal eens.

Maar voor documentatie van een externe leverancier van 450 kantjes vind ik het soms erg handig om in een oogopslag te weten of de lap tekst die ik ga doornemen daadwerkelijk bevat wat ik zoek. Scheelt me toch 10 minuten, en op een volgeplande werkdag is dat veel waard.
Heel fijn. Ik hang niet snel in de feedback-hub maar voor de opdringerigheid van Microsoft om overal maar te pas en te onpas Copilot aan te bieden heb ik wel even mijn beklag gedaan. Fijn dat ze luisteren. Daar kunnen vele anderen een goed voorbeeld aan nemen.
Nou er veranderd in dit geval niks, je kan de knop ergens anders zetten alleen.

Het gaat dus niet verwijderd worden/ uitgeschakeld worden.
Message Center:
Admins can still disable Copilot using the “Pin Microsoft 365 Copilot Chat” setting in the admin center.
Windowdressing, letterlijk.
Windowsdressing?
Windowsdressing?
Een grapje denk ik, gordijnen, het opleuken van de ramen.
Geldt dit voor gebruikers met een aparte Microsoft 365 Co-pilot licentie? Ook in het blog-artikel wordt hier niets over genoemd.
Of Personal, Family, Business Basic, Standard of Premium, E3, E5, etc... 8)7
Het wordt niet mogelijk om de knop helemaal te verwijderen of Copilot uit te schakelen
Volgens mij klopt die zin alleen in zoverre dat dit al mogelijk is: Bestand > Opties > Copilot, vinkje weghalen bij 'Copilot inschakelen'.
Die is lang niet altijd beschikbaar. Onze laptops worden vanuit corporate beheerd en die optie staat niet in het menu. Zelfs regedit helpt niet.
Nu nog de 'premium' knop in teams.
edit:
"Het wordt niet mogelijk om de knop helemaal te verwijderen of Copilot uit te schakelen, maar Microsoft zegt dat het 'heeft geluisterd naar gebruikers' en gebruikers meer controle wil geven over hoe Copilot te zien is."

Wat een lulverhaal, in een zin spreken ze zichzelf volledig tegen.

[Reactie gewijzigd door Accretion op 22 mei 2026 21:05]

Ik heb die knop nooit begrepen.
  1. Niemand gebruikt teams buiten werk om. We hebben betere communicatie apps die ook overzichtelijker zijn.
  2. Als werknemer heb je geen zeggenschap over welke office producten en extensies beschikbaar worden gesteld (aanvraag indienen bij IT)
  3. Als werknemer boeien die premium functies van Teams toch waarschijnlijk niet.
Bij ons op het werk zijn er een handjevol die het gebruiken. Na drie koffie en heel veel koekjes weet ik nog steeds niet wat ze er nou precies mee doen.
Door de premium trial te starten ben je af van die premium knop. Dat is de voornaamste functie.
En zodra de trial voorbij is krijg je popups on premium te kopen ipv weer het knopje te zien?
Klopt, maar ze/we betalen dus (extra) om premium te gebruiken.
GIFjes naar elkaar sturen ;)
Bij ons op het werk zijn er een handjevol die het gebruiken.
Ik had ooit een collega die Microsoft Team Foundation (nu Azure Devops?) vrijwillig thuis draaide, volgens mij om tickets aan te maken en bij te houden voor huishoudelijke klusjes. Er zijn nu eenmaal mensen die erg dol zijn op producten van Microsoft.

Toen ik heb de laatste keer sprak was zijn vrouw nog niet van hem gescheiden.
Ach je kan altijd nog een ERP pakket aan je wederhelft proberen te verkopen, eentje voor je koelkast.
De meeste eindgebruikers kennen maar een fractie van wat Copilot kan, als er iets is wat constant training vereist ist wel AI. Met alle andere tech is een feature wat het is, een knopje om je meeting view te veranderen of eender wat, leg je 1 keer uit en klaar. Met Copilot, als je niet bijblijft loop je hopeloos achter. Als er iets is wat ik altijd aangeef naar gebruikers toe is; vraag het ding waar het mee kan helpen, it is that easy. Veel prompts etc. die gisteren niet werkten werken vandaag wel, spijtige is dat Microsoft niet alles publiek maakt.
In ons bedrijf werken voornamelijk Nederlanders maar is het werk in het Engels. Een Engelstalige collega die onlangs is begonnen heeft een Premium licentie gekregen zodat hij live vertalingen krijgt tijdens Team calls, best handig in zijn geval :P
Heb je niet noodzakelijk Copilot licentie voor nodig.
Jawel, in de gratis variant zitten beperkingen in aantal talen en gebruikslimieten. En export mogelijkheden.
Ik bedoel niet Copilot maar Teams Premium.
Net eens even nagekeken
"Microsoft Office LTSC Professional Plus 2024 does not include Microsoft Copilot."
Zoals het eruit ziet krijg ik er nog geen last van
Omdat LTSC statisch is, Copilot heeft de nieuwste versies nodig van de client om alle features te kunnen aanbieden. Op dit moment kan je enkel Copilot gebruiken met Current en Monthly Channels, nu dat ze SAEC gaan gelijktrekken met Monthly qua feature update rollouts zou het wel eens kunnen zijn dat dat Channel ook Copilot gaat krijgen. (Educated guess)
Nu vraag ik me af of die Xbox, correctie XBOX gamers daar ook om gevraagd hebben of dat Microsoft altijd al van plan was om die functies te schrappen ?
Daar had hij ook moeten zitten. Was de eerste plek waar ik hem zocht en kon hem niet vinden. Blijkt er zo’n zwevend icoontje a la Meta te zitten.
Daar had hij ook moeten zitten. Was de eerste plek waar ik hem zocht en kon hem niet vinden. Blijkt er zo’n zwevend icoontje a la Meta te zitten.
Zwevende knoppen zijn hier ook visueel geblokkeerd, zie het echt niet meer. Altijd als er weer zo'n nieuwsbericht is kijk ik even ja hij zweeft daar nog.
Als je dat soort tafereeltjes helemaal niet wilt heb je twee opties:
  1. Geen Powerpoint gebruiken, maar iets anders.
  2. Oudere versie van Powerpoint gebruiken.
Waarschijnlijk een verplichting mrt het contract met chatGTP. Waarom zou je dit willen als je Copilot al hebt

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.