Gerucht: OnePlus 7T heeft 90Hz-scherm en komt 26 september uit

OnePlus zou de 7T en 7T Pro op 26 september willen presenteren. De OnePlus 7T zou beschikken over een 6,55"-oledscherm met een verversingssnelheid van 90Hz. Op dit moment heeft alleen de OnePlus 7 Pro zo'n display.

Het gaat om een scherm met kleinere inkeping, schrijft Ishan Agarwal, een Indiase tiener die afgelopen anderhalf jaar vaak heeft bewezen over juiste informatie over onaangekondigde smartphones te beschikken. De 7T heeft een '2k'-resolutie, maar onbekend is of hij daarmee verwijst naar 1080p of 1440p, resoluties die beide online worden aangeduid als '2k'.

De soc is een Qualcomm Snapdragon 855+, de opgevoerde versie van de Snapdragon 855 in de OnePlus 7-telefoons. De accu zou een capaciteit hebben van 3800mAh, iets hoger dan de 3700mAh in de OnePlus 7. Dat toestel heeft een ondergemiddelde accuduur, zo bleek uit de Tweakers-review. De OnePls 7T Pro zou een accu hebben van 4080mAh. Verdere gegevens over de OnePlus 7T Pro heeft Agarwal nog niet gepubliceerd.

Verdere wijzigingen zijn de mogelijkheid om tien seconden lang 960fps-video te kunnen opnemen. Of dat is met een lagere framerate en software die gokt welke frames ertussen in moeten of daadwerkelijke opname zal moeten blijken. Ook kan de camera met ultragroothoeklens video's opnemen, iets dat niet kan met de OnePlus 7 Pro.

Agarwal schrijft dat OnePlus de 7T gaat uitbrengen in configuraties van 8/128GB en 8/256GB, waarbij er een optie komt met een achterkant van mat glas. De presentatie zou op 26 september plaatsvinden in India. Hij heeft geen informatie online gezet over prijzen voor het toestel.

OnePlus 7T
Vermoedelijke OnePlus 7T. Bron: Pricebaba

Door Arnoud Wokke

Redacteur Tweakers

30-08-2019 • 06:49

60

Reacties (60)

Sorteer op:

Weergave:

Ik vind het wel mooi om te zien dat ze het 90Hz display en de triple-cam-setup nu ook naar de non-Pro versie komt. Zeker ook, omdat deze een plat scherm heeft, aangezien niet iedereen (including me) gecharmeerd is van die afgeronde schermranden.
Voor mijn gevoel was er niet echt "iets te kiezen" bij de OP7 en OP7 Pro, aangezien je toch wel duidelijk meer betere features krijgt op de Pro, maar die curved edges zijn gewoon voor velen een té groot nadeel, en dan moet je "genoegen nemen" met de reguliere OP7. Met de specs van de 7T wordt de keuze mijns inziens makkelijker. Voelt een beetje zo aan als met de Xperia vs Xperia Compact serie: dezelfde hardware, maar dan een maatje kleiner.
Zo te zien wordt de OP7T wel met 6,55" groter dan de gewone OP7/OP6T...op zich had ik gehoopt dat dat juist niet het geval zou zijn; het is toch wel erg groot. Laten we hopen dat het scherm van die 7T net zo goed wordt (kleurnauwkeurigheid e.d.) als de OP7Pro.
Ik heb de 7Pro nu sinds release en die afgeronde randen vallen echt reuze mee. Ik heb alleen bij Instagram, wanneer ik tekst helemaal aan t randje of erover wil selecteren dat het even wat lastiger gaat, maar uiteindelijk wel gaat.

Waar zie jij in jouw gebruik mogelijke nadelen van de afgeronde randen?
Moet ik dat écht aan gaan geven, terwijl het echt al 100en keren voorbij gekomen is? OK dan: Ik heb op mijn werk meerdere telefoons geprobeerd die dit hadden en die waren dan nog sterker afgebogen dan de OP7pro.
1: youtube content afspelen in landscape (in portrait vind ik het al irritant) zorgt altijd voor een reflecterend randje boven en onder. Alleen in volledig verduisterde ruimtes merk je pas iets van het "immersive" gevoel.

2: ik weet niet hoe het zit met de OP7pro maar de randen van bijv. de Sgs6 edge en sgs7 edge waren echt heel vervelend qua touch gevoeligheid. Ineens activeerde ik een of ander sidebar launcher. Ook sleepte ik in landscape mode de notifications en quicktoggles per ongeluk naar beneden.

3: Teksten, kleuren, en andere info "verdwijnen" in de randen. Niet altijd maar vaak wel. Fullscreen iets doen maakt de ervaring mijns inziens slechter. Ik heb liever alle info in beeld dan dat het fancy moet weg faden in de rand. Oh en als de glans van het licht niet reflecteert in de randen dan is het wel de wat doffere Kleur overgang wat gewoon irritant is.

Nu zul je vast allerlei argumenten hebben om deze 3 redenen te ontkrachten, maar hey, het is een kwestie van smaak ;) ík hou er gewoon niet van, ookal heeft iedereen anders er geen last van ;)
Daarbij wil ik nog toevoegen dat samsung (in mijn geval) de accidental touch prevention nog niet waterdicht heeft. Ik kan mijn telefoon simpelweg niet op een bepaalde manier vasthouden en gebruiken want dan raakt de palm mijn scherm.

Je kan zeggen wat je wilt maar dat is gewoon een beperking. En waarvoor? Wat voegt het toe? Dat je telefoon er 'mooi' uit ziet.

Ik ben trotse eigenaar van de s10+. Maar die edges ben ik nog steeds geen voorstander van en dat zal ook zo blijven.
Mijn ervaring is meer met de S9+ welke ook een gebogen rand heeft maar dit is toch echt de laatste telefoon die ik neem met een gebogen rand. Wat is die zijkant zwaar irritant tijdens landscape gaming en landscape videos bekijken. Constant die reflectie en distorted tekst. Ook vanuit de zijkant swipen is matig irritant aangezien ik een case heb welke net hoger is dat de rand. Hierdoor moet ik vaker 2-3x stevig swipen van de kant om de gesture te activeren.

Ook tijdens portrait browsen is het nogal irritant, vooral met plaatjes en full-screen tekst wat toch afbuigt. Nee, dit is een "feature" wat van mij mag afsterven. Voor mijn doeleinden is het meer irritatie dan toevoeging.
Mooi stukje hardware. Al moet de prijs het nog compleet maken. Ik denk niet dat het een prijs van rond de 400-500 zal hebben. Dat zou erg jammer zijn.

Doe filosofie hebben ze in de doofpot gezet.
Mee eens, dat is waar OnePlus zichzelf onderscheidde van de rest. Er jammer dat ze hiervan af zijn gestapt.
Mee eens, dat is waar OnePlus zichzelf onderscheidde van de rest. Er jammer dat ze hiervan af zijn gestapt.
Daarvoor heb je al vele jaren de Xiaomi Mi smartphones, die al die jaren rond de zelfde prijs zit en dat is tussen €380,- en €430,- voor de goedkoopste high-end telefoon, denk dat mij smartphone ook bijna zeker weer een Xiaomi Mi smartphone woord, heb de OnePlus One gehad en was goed geprijsd, maar na OnePlus 3 werden ze gewoon ruim €100,- duurder dan de Xiaomi Mi smartphone en ben daarom toen ook gegaan 2+ jaar terug voor de Xiaomi Mi 6, koste me €395,-.

[Reactie gewijzigd door AmigaWolf op 23 juli 2024 12:15]

Dat was al vanaf de one hun open strategie. Dat heeft Carl Pei toen uitgelegd. Eerst zieltjes winnen en heel dicht bij de productieprijs zitten om daarna de prijzen omhoog te schroeven en dan pas winst te maken. Slimme zet van ze! Ik heb inmiddels mijn 4e oneplus toestel :D

[Reactie gewijzigd door stimpyMGS op 23 juli 2024 12:15]

Wat is er zo slim aan behalve naamsbekendheid creëren als onbekend merk ?

Ik ben juist afgehaakt door de hogere prijzen. Hoe fijn veel dingen van OP in het algemeen ook vind (makkelijk unlocken bootloader, OxygenOS, ect) ze willen nu mee doen met de grote jongens markt en grote jongens centjes vragen maar zitten regelmatig met dingen gewoon niet op dat niveau.
Denk aan de camera van 7, geen idee of dat ondertussen gefixte is maar ik heb reallife voorbeelden gezien die om te huilen waren.
Vingerafdruk scanner achter het scherm die eigenlijk gewoon minder was dan één in de home button of achterop.
Een update uitbrengen voor de 3/3T (wat opzich wel lovenswaardig nog was) die niet vooruit te branden was :X

Dingen die je een prijsvechter of community gericht merk nog wel wil vergeven maar dat zijn ze beide al lang niet meer (iig voor mij niet meer nadat de community in een poll overweldigend koos voor een headphone jack en Carl Pei dat zo wegwuifde.... ).

OP is imho gewoon een Chinese smartphone verkoper die een variant maakt van dezelfde telefoon van OPPO en Vivo maar dan Westers gericht en met een grote mond :+
Camera van de 7 is gigantisch verbeterd met de laatste firmware updates. En anders heb je GCam nog.
Maar voor die prijs verwacht je eigenlijk een camera (En microfoon want deze is vaak ook erg ondermaats bij OnePlus) on par met flagships zoals de Samsung S10 en iPhone Xs.
Die camera heb je ook.
Alleen de software is nog niet helemaal waar hij moet zijn al klaag ik niet van mijn foto's die ik er mee maak.

En als ik kijk naar mijn prijskaartje en het prijskaartje van de telefoons die jij opnoemt dan blijf ik nog steeds glimlachen.
De Samsung S10e is alvast goedkoper dan de one plus 7 en is op alle fronten buiten software beter...

Ook de P30 zit in dat rijtje btw. En je hebt de pixel 3A (XL) die goedkoper is maar wel de beste camera heeft.

De pro weegt weer op tegen de Samsung S10 en P30 Pro.

Nu moet ik zelf zeggen, de OP7 Pro is de enige telefoon waar ik naar mijn gevoel niets voor inlever (camera met Gcam is voldoende, scherm is prima, accu is prima) maar de prijs schikt me wel af. Ik betaal 200+ euro meer dan de S10e en dat alleen voor betere software (en XDA community ondersteuning). Jammer genoeg is software en community ondersteuning (roms, zodat je na 2 jaar nog steeds updates kan krijgen) wel belangrijk voor mij.

Ik hoop dat de One Plus 7T m'n volgende telefoon wordt. Het is die of de 7 Pro (met prijsverlaging) of 7T pro.
Betere software is ook relatief ik gebruik nu de S10E en zou niet meer terug willen naar een Oneplus.
One Plus heeft wel kale android en daardoor (+ wellicht ook andere tweaks) is het - bewezen - sneller te zijn dan de concurrenten (zijn genoeg youtube videos hierover te zien).

Ik twijfelde tussen de S10E en de One Plus 7 maar voelde dat ik teveel consessies bij beide moest leveren, dus ik heb de knoop doorgehakt en ben voor de One plus 7 Pro gegaan (de Pro 'T' versie zal niet veel verschillen en ik vind de design van de Pro mooier dan de normale variant of de S10E).
En als ik kijk naar mijn prijskaartje en het prijskaartje van de telefoons die jij opnoemt dan blijf ik nog steeds glimlachen.
De iPhone is een stuk duurder inderdaad, want Apple. De Samsung Galaxy S10 is echter goedkoper dan OnePlus hun flagships.
De S10 is een van de nieuwste toestellen van Samsung, die kun je ongemogelijk oud noemen. Als je het over een S6 / S7 hebt, dan heb je het over een oud toestel.
Dus dat een oude telefoon betere foto's maakt dan een nieuwere telefoon is in jouw ogen een slecht argument?
Mijn vriendin gebruikt mijn oude op3t met de laatste updates, maar zij heeft helemaal geen last van slechte performance. Heb je een bron over deze claim?
Ja mijn eigen 3T?

Tot een maand geleden was de lag en drain zo erg dat het niet te doen was.
Ik zit nog op de OnePlus 3 en draait nog steeds perfect :D
Mij 3t vorige week naar Pie 9.0.5 geupdate. Lang gewacht na negatieve reacties op de eerdere Pie releases. Draait prima, vlot en minder drain dan op Oreo. Heb dezelfde apps (100+) geinstalleerd.
Oneplus 3 niet vooruit te branden???
Hadden we niet dezelfde zeker.
Helemaal mee eens.
Ik ben na de OP en OP3T (heel erg tevreden mee geweest) afgehaakt op de prijs/bangforeuro.

Ik heb nu een Xiaomi MI 9T Pro gekocht, echt heerlijk toestel voor 430, daar kan oneplus niet meer tegenop.
Ik wil, en vele met mij, niet meer dan 400~500 euro uitgeven, ongeacht hoe goed "de nieuwe" is.

[Reactie gewijzigd door Gman op 23 juli 2024 12:15]

Hoe bevalt het os je van de Mi tov oxygen?
Ik vind deze ook wel interessant namelijk.
Ik ben er niet heel enthousiast over.
Er zitten zeker handige dingetjes in maar met name het gemis van een startmenu i.c.m. niet volledig zelf bepalen wat er op je desktop staat vind ik niet echt een succes.
Het startmenu is op te lossen overigens, daar is een launcher voor maar ik kan niet op de naam komen.
Precies hoe Samsung het ook heeft gedaan. De eerste Galaxy S (tien jaar geleden) was een heel stuk goedkoper dan nu de S10.

[Reactie gewijzigd door jongetje op 23 juli 2024 12:15]

Alleen was die prijs toen ook hoog voor een telefoon (+- 500). De prijs gaat gewoon mee met de tijd, toen was 500 euro duur voor een telefoon, en nu is dat goedkoop. De S10 kost trouwens niet eens veel meer dan de eerste S. De 128gb versie heb je voor +- 600 euro.
Dat is dus niet hoe Oneplus het aangepakt heeft. De Oneplus One kostte 300 euro, wat destijds best goedkoop was voor een high end telefoon.
Samsung gaat gewoon met de tijd mee qua prijs, waar Oneplus ook nog in winstmarge omhoog gaat vergeleken met het begin.

[Reactie gewijzigd door mjz2cool op 23 juli 2024 12:15]

De prijzen die jij noemt hebben ze sinds OP3 al niet meer.. de 5 begon ook al met meer dan 500 euro
Aan de andere kant blijft het meer waar voor je geld dan bijvoorbeeld een Samsung. En je hebt met de Pro ook geen last van zo'n lelijk gat in je scherm.

Het enige dat me tegenhoudt om een OnePlus te halen is dat ik Samsung DeX veel gebruik. Ik vind het jammer dat OnePlus niet iets dergelijks heeft.
Misschien kan dit je overhalen (aangezien het te verwachten is dat OnePlus wel snel Android Q/10 krijgt). Daar zit ook 'desktop support' in.

En al is 500 euro voor een smartphone prijzig, bedenk je gebruikt het wel veel. En koop je een top class Samsung of Apple dan betaal je nog steeds veel. Andere kant, er zijn ook genoeg wat meer onbekende fabrikanten met prima (Android) phones.
Ook belangrijk om hierbij te vermelden dat de meeste Oneplus telefoons geen HDMI-out ondersteunen, alleen de 7 Pro heeft dit eindelijk. Ik gok dat de 7T Pro het ook wel zal hebben, maar de 7T lijkt me niet.
Hoewel het kwalitatief heel goede toestellen zijn, het tipt toch niet aan een Samsung of Huawei qua hardware. Ik had een OPO en diens scherm begon na een jaar los te komen. Daarna een OP3 gehad met ongeveer hetzelfde probleem. Na +- 2 jaar werkte de power on off knop ook al niet meer.

Terwijl bv. mijn ouders beide een S4 hebben die qua build nog steeds heel goed is (na wat is het, 5-6 jaar?). Natuurlijk wel heel traag dat ding.

En als je ziet dat Samsung's S-lijn producten met 30% in prijs zakken da 3 maanden vanaf release, dan doe je er een betere deal mee dan de nieuwe (relatief dure) OnePlus toestellen. Zo had ik een S10 voor €600, terwijl de OnePlus 7 Pro rond de 750 was. Het is jammer dat de 'topmerken producten' soms goedkoper worden dan de OnePlus. Hoewel OP wel heel goede phones heeft, daar niet van. Met de 90hz en OxygenOS' snelheid doen ze het uitstekend. Maar of dat die prijs van 700-760 waard is ;)
Ach het is maar hoe je het bekijkt.
Ik heb mijn OP3 100x laten vallen, niks mis mee, pas bij de 101e keer barstte het scherm en inmiddels is het scherm ook stukje losgekomen, maar doet het nog steeds.

Mijn S10 stootte een vriendin laatst uit mijn handen en die was gelijk op 4 plekken gebroken en het scherm doet het nu ook niet meer. Je kan dus ook gewoon pech hebben.
Het is niet heel eerlijk om hun eerste toestellen te vergelijken met een fabrikant die veel meer ervaring heeft. Tegenwoordig, met toestellen als de 6T en nieuwer gaat die vergelijking wel op, en komen ze er echt niet slecht uit.
Hoezo niet eerlijk?

Een veelgehoord argument is toch dat de componenten allemaal van dezelfde fabrikanten komen?

En ze worden veelal geassembleerd door Foxconn, dus dat heeft niets met ervaring meer te maken.

En Oppo is het moederbedrijf van OnePlus en die hebben toch wel genoeg ervaring mocht het daarop aankomen.

Je kan zelf ook wel bedenken dat waar het uiteindelijk op neerkomt is dat er hoe dan ook ergens word bespaard op de kosten en dat toch te zien is op bepaalde punten.

Dat is de enige verklaring, en niet dat ze "geen ervaring" zouden hebben.
asswemblage vs ontwerp vs kwaliteit losse componenten. Foxcon voert alleen uit wat er gevraagd wordt.
En dus heeft het niets met ervaring te maken zelfs volgens deze uitleg van jou.
Daar kunnen wij niet over oordelen, naar mijn weten zijn alle 3 de smartphone design branches onder het moederbedrijf van Oppo losstaand van elkaar en is het vooral de grotere inkoop aantallen van onderdelen een factor wt het goedkoper maakt maar hebben ze allen echt hun eigen designers. Daarom verschillen de toestellen onderling ook vrij veel.Dus ervaring is denk ik wel een factor alsnog. Maar daar haakte ik niet direct op in.
Dat zou echt dom zijn en lijkt me totaal niet aannemelijk.

Als je niet je kosten deelt/uitspreid dan geef je de concurrentie die dat wel doet de kans goedkoper/beter te worden.

Je zag ook dat veel van de OnePlus toestellen eigenlijk iets aangepaste Oppo toestellen waren, juist om kosten te drukken.
Hoezo? er zijn meerdere wegen dat naar rome leiden en vast houden aan 1 methode bevorderd niet de innovatie wanneer het op productie aankomt.

Vrijwel alle Chinese toestellen lijken vanaf de buitenkant op elkaar.

De OP5 werd als een soort van kopie neergezet door de media van de Oppo R11. Terwijl ze van binnen totaal verschillend zijn.

OP5 https://www.youtube.com/watch?v=S3RQTIydUis

R11 https://www.youtube.com/watch?v=fze5n090bo0

Hele andere internals, ontwerp, manufacturing etc.
een OP3 gaan vergelijken met een OP7 is ook niet iets wat betrouwbaar is.
Zo heeft elke merk daar last van en een keer defect kunnen gaan, dat wil niet gelijk zeggen dat iets dan niet goed is. Je zou dan aantallen moeten gaan vergelijken tov verkoopcijfers om een beeld hiervan te krijgen en tevens gebruikt de ene gebruiker zijn toestel anders als de andere wat allemaal meeweegt.

Zelf altijd Samsung gehad en sinds 1,5 jaar een OP6 en nog even blij ermee als dag 1. Zo soepel dat het toestel loopt en nooit 1x opnieuw geïnstalleerd en is nog steeds supersnel, voor mij dan.
Kan Samsung toch veel van leren :)
Terwijl bv. mijn ouders beide een S4 hebben die qua build nog steeds heel goed is (na wat is het, 5-6 jaar?). Natuurlijk wel heel traag dat ding.
Nou ken ik natuurlijk jouw ouders niet, maar zou het niet heel toevallig zo kunnen zijn dat je ouders die telefoon gewoon minder gebruiken en er daarnaast sowieso zorgvuldiger mee omgaan dan jij? Ik heb m'n 5T sinds release (bijna 2 jaar dus) en het enige probleem wat ik ermee heb gehad, heb ik zelf veroorzaakt: de usb connector gesloopt door op een lompe manier met 1 hand de usb stekker eruit te wrikken. Ohja, en er zit sinds kort een kras midden op m'n scherm...
Hoewel het klopt dat Samsung haar toestellen snel afprijst, kan ik toch niet zeggen dat ze per definitie betere hardware hebben. Dit is alleen gebaseerd op mijn ervaring, maar de meeste Samsung gebruikers die ik ken wisselen regelmatiger van toestel dan ik, terwijl mijn OP3 (die ik nu net omgeruild heb voor een 7) er nog steeds als nieuw uit ziet, in tegenstelling tot Samsung telefoons die vaker stuk lijken te gaan.
Leuk n = 1 verhaal, mijn broertje had een op5 en mijn zusje een Galaxy S7 maar de S7 heeft het ondertussen begeven maar de op5 nog niet dus zo zie je maar weer, Samsung kan niet tippen aan op.
Ik heb mijn OPO vervangen omdat hij op een gegeven moment te traag was. Ik pak hem af en toe nog wel eens om te kijken of ik de laatste versie van LineageOS er op kan zetten (Ja dat kan). Voor de rest is mijn OPO nog in prima staat. Alles werkt en er zitten wel een paar krasjes en deukjes op, maar voor de rest zou ik hem afgezien van de snelheid en gebrek aan 4G frequenties zo kunnen gebruiken.
Makkelijk om direct te vergelijken op die manier maar eigenlijk zou je dan het gebruik ook een beetje in kaart moeten brengen. Ergens heb ik t idee dat je m zelf intensiever gebruikt dan je ouders.

Verder ontopic: is 90Hz de eerste telefoon die dit brengt of zijn de andere spelers hier al eerder mee geweest.

Betreft de accu duur ben ik meer geïnteresseerd in reviews en performance tests. Van mijn 6T lijkt de accu niet 3700mAh te zijn maar meer in de buurt van de 3300mAh te komen. Zouden deze accu's zichzelf beschermen om totale ontlading te voorkomen of zit er gewoon een verkeerde sticker op?
Ik weet het niet. Ik heb een Samsung S10+ gehad en dat was echt om te janken voor de prijs (Ik kwam van een iPhone XS Max). De S10+ voelt als een trage telefoon met slecht scherm vergeleken de XS Max. Toen uiteindelijk voor de OnePlus 7 Pro gegaan (paar honderd euro goedkoper) en veel blijer mee dan zowel de Samsung S10+ als de XS Max. Vooral het scherm, warp charge, en de OS. De camera is inderdaad iets minder, maar was snel opgelost met GCam. Dus voor de bijna de helft van het geld een telefoon waar ik veel blijer mee ben dan welke flagships dan ook.

Ik denk niet dat we kunnen verwachten dat de prijs nog verder om laag gaat betreft OnePlus. Ik weet dat de kostprijs van een OnePlus 7 Pro zo rond de 300-400 ligt.

[Reactie gewijzigd door onscreen op 23 juli 2024 12:15]

Je ouders met je zelf vergelijken kan natuurlijk, maar als ik dat zelf doe, mijn ouders hebben hun telefoon bijna altijd in de tas zitten en gebruiken hem alleen als ze hem echt nodig hebben (bijna nooit dus)

Vind het niet gek om te horen dat de oude telefoon van je ouders nog steeds werkt

Dus of die vergelijk slaat nergens op, of jij gebruikt je telefoon als een oud wijf :P
Ik heb mijn OP3T, sinds de release datum. Zit nog op 8.0 beta 30. Telefoon is nog 100%. Net zo snel al in het begin. Diverse custom ROMs geflashed, maar toch terug gegaan naar oxygen ivm missen van Bepaalde features.

Ik wilde naar de OP7Pro, maar denk dat ik nog even wacht op de specs van de 7T.
8.0? je weet dat 9.0 Pie al lang uit is voor de 3 en 3t.
Dat weet ik, maar hier lees (las) ik nog niet veel positieve dingen over. Batterij, Whatsapp, speed en temperature issues.

If it ain't broke, don't fix it.

Ik heb daarnaast ook nog geen tijd/ zijn gehad om hem te flashen. Het is mijn hoofd telefoon en gebruik hem dagelijks voor mijn werk, dus alles moet er weer op.

Ik ben nogal autistisch, qua instellingen en settings. Dus voor ik klaar ben met een update, ben ik zo twee avonden verder.
Ik heb 'm ook sinds release maar na +2 jaar was de accu op.
3x vervangen (niet via oneplus) en drama, hele tijd gaan de accu's stuk binnen 3 maanden.
Ik vermoed een slechte lader o.i.d.
Dus mijn vraag is of je (bijna) altijd je originele lader hebt gebruikt?
Ik gebruik verschillende laders voor mijn op3t.
1 USB lader in de auto van minimaal 2,5 a en stekker lader met USB aansluiting van minimaal 2A. Ik leg mijn telefoon iedere nacht aan de lader, maar niet omdat ie dan leeg is.
Jammer dat ze weer teruggaan naar een inkeping. De pop-up selfie camera vind ik goud. Gebruik dat ding toch nooit.
Pop up is op de Pro. Niet op de gewone 7. Dus die lijn trekken ze verder met de 7T.
Die curved edges waren voor mij ook de reden om in eerste instantie niet voor de 7 Pro te gaan. Echter, na de Redmi K20 Pro, daarna kort de Samsung Galaxy Note 9 (geweldig toestel, maar toch echt vele malen langzamer dan mijn Oneplus 6...het voelde als een stap terug), uiteindelijk toch de 7 Pro gehad.

Die curved edges?? Echt totaal niet een issue voor mij, viel enorm mee. Super snel toestel en fantastisch scherm.
Filmen met de UltraGroothoek camera is wel een Pluspunt, iets wat veel dure gsm's tegenwoordig niet kunnen.
Als hardcore gebruiker van de camera voor instagram stories te maken, zou dit voor mij wel eens doorslaggevend kunnen zijn :)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.