Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

2K Games kondigt Borderlands 3 aan

Tijdens gamebeurs PAX East opende uitgever 2K Games het 'jaar van Borderlands'. De voornaamste gebeurtenis tijdens dat jaar is Borderlands 3, een nieuwe deel in de serie, dat gemaakt wordt door Gearbox Software. Of het ook binnen een jaar verschijnt, is niet bekend.

2K Games toonde tijdens PAX East een eerste trailer van Borderlands 3, maar liet verder weinig los over het nieuwe deel van de fps-serie. Zo is niet bekend op welke platformen de game verschijnt, wat hij gaat kosten en wanneer hij op de markt verschijnt. Op 3 april zal de uitgever meer informatie verstrekken. Uit de video die 2K Games vrijgeven heeft, blijkt dat de game zich afspeelt in een vergelijkbare spelwereld als de voorgaande games en dat spelers weer erg veel verschillende wapens kunnen bemachtigen.

Geruchten over een nieuwe Borderlands zijn er al geruime tijd, ook omdat Gearbox zelf via tweets de nodige hints gaf. Zo plaatst het al een paar weken tweets die duiden op een aankondiging tijdens PAX East, meestal met slogans als 'Mayhem is coming!' of 'Mask of Mayhem'. In één van de tweets figureerde bovendien Duke Nukem, wat zou kunnen betekenen dat de grofgebekte actieheld zijn opwachting gaat maken in Borderlands 3. Gearbox bezit sinds 2010 de rechten op de Duke Nukem-serie.

Naast de nieuwe Borderlands verschijnen er ook twee nieuwe edities van oude delen uit de serie. Zo is vanaf 3 april de Borderlands: Game of the Year Edition verkrijgbaar, een opgepoetste versie van het eerste deel uit de serie, dat in 2009 op de markt kwam. De GotY-versie ziet er niet alleen beter uit, ontwikkelaar Gearbox Software heeft ook nieuwe wapens aan de game toegevoegd. De nieuwe versie bevat bovendien alle vier de uitbreidingen die voor de shooter verschenen zijn. De GotY-versie verschijnt voor Windows, PlayStation 4 en Xbox One en is daarmee voor het eerst speelbaar op de huidige generatie consoles.

Verder stelt Gearbox een Ultra HD Texture Pack beschikbaar. Deze gratis download voegt hogeresolutietextures toe aan de consoleversie van Borderlands: The Handsome Collection, de Windows-versie van Borderlands 2 en Borderlands: The Pre-Sequel en aan de uitbreidingen die daarvoor verschenen zijn. Het Ultra HD Texture Pack is ook vanaf 3 april te downloaden.

Tot slot gaat Gearbox de PlayStation VR-versie van Borderlands 2 uitbreiden. Ergens deze zomer verschijnen de vier uitbreidingen die voor de game verschenen zijn ook voor de PSVR-versie van het spel in een gratis update.

Door Paul Hulsebosch

Redacteur games

28-03-2019 • 20:15

96 Linkedin Google+

Reacties (96)

Wijzig sortering
Borderlands 3.. dus we krijgen uit de trailer:

Siren -> Alweer
Gunzerker -> Alweer
Een Mech user -> Alweer
Doppelganger user -> Dus weer een stealth

En erbij, graphics die nauwelijks boven Borderlands 2 uitkomen..

nee, ik had er meer van verwacht. Als je ziet wat andere games voor grafische kracht eruit rammen, had ik hier stukken meer van verwacht...
De graphics zijn wel degelijk beter. Een aantal jaar terug hebben ze al een tech-demo gepresenteerd: klik!

Zoals je in de demo kunt zien gaat het meer in de details zitten dan over algemene grote vooruitgang.

Daarnaast, wat wil je verbeteren aan graphics die cartoony zijn. Het is niet dat je ineens de stijl van de graphics overboord gooit en een compleet andere weg inslaat omdat je de rekenkracht hebt. Een deel van de charme van Borderlands zijn juist de graphics. Zeker als bedenkt dat het ooit wel realistisch was.

[Reactie gewijzigd door D3F op 28 maart 2019 21:10]

Inderdaad. Op het eerste zicht zijn de animaties, modellen, belichting, ... toch een stuk beter. Maar ik hoop vooral op leuke guns, quests en karakters ! :-)
Ik vind de het er nog steeds matig uitzien. De textures hebben niet echt een hogere resolutie voor zover ik zie.

En als ik zo naar de trailer kijk zijn de physics zo'n beetje exact hetzeflde en dat valt mij echt tegen.
Zoals je in de demo kunt zien gaat het meer in de details zitten dan over algemene grote vooruitgang.
Inderdaad. En dat is eigenlijk bij iedere game zo. De echte grote sprongen zijn al lang geweest. Zelfs bij de games die beogen fotorealistisch te zijn. De (zeg maar ff simpel) "Crysis"-momentjes hebben we echt wel gehad op dat gebied.
De kracht van Borderlands zit hem niet in het grafische aspect zoals jij dat verwacht. Daarbij zeggend zag de BL3 trailer er sig-ni-fi-cant meer crisp uit dan welke borderlands game dan ook.

De gunplay, wapens, skilltrees, replayability, dat zijn de zaken waarom ik Borderlands koop en dat lijkt weer goed te zitten.

Keuzes voor characters is "veilig" te noemen, maar er komen vast weer DLC characters aan!
Van de andere kant: Borderlands 3 komt 7 jaar na deel 2. Als het in de trailer aanvoelt als deel 2.5 is dat niet bepaald positief te noemen. Nu al denken aan DLC (personages) is ook niet echt positief als je 't mij vraagt. Het voelt allemaal ook best... tam ofzo? Als ik deze trailer van Borderlands 2 zie dan lijkt Rage 2 meer op een waardig vervolg dan Borderlands 3 (qua krankzinnigheid en stijl).
Cell-shaded graphics staan er overigens om bekend de tand des tijds enorm goed te overleven, wat verklaart waarom Borderlands 1,2,3 als meh aanvoelen op het grafische vlak bij release, maar over de jaren nog steeds een pretje zijn voor het oog.
Ze kunnen een hoop oplossen door de textures iets scherper te maken, maar nog wel Cell-shaded. Wat ze hadden moeten doen is meer gebruik maken van particles. Door particles te gebruiken kan er al een hoop extra afeer brengen. Ook konden ze de lighting iets realistischer maken.

Ik denk dat ze teveel op de levensduur van cellshading hebben vertrouwd. Maar ben toch wel benieuwd waar ze hun recources in hebben gestopt als de kwaliteit bijna hetzelfde is. Misschien is de wereld wel veel groter geworden.
Ook konden ze de lighting iets realistischer maken.
Bekijk dit stukje in de trailer van deze screenshot eens goed.

https://tweakers.net/ext/f/KwdbJxkFwdYqr8pR5aXIYGE4/full.jpg

Dit ziet er geweldig uit, iets wat de techdemo ook goed laat zien. Ik snap niet dat er mensen zijn die zeggen dat de graphics maar net boven BL2 uitkomen. In de trailer gaat het allemaal erg snel, maar het ziet er als je goed oplet enorm mooi uit voor deze grafischestijl.

Edit: Nog een beter voorbeeld. Brick die op de saxofoon speelt. Hoe mooi wil je verlichting hebben ?

[Reactie gewijzigd door PilatuS op 29 maart 2019 00:30]

Dat zijn cinematic screenshots aimnv. Deze tellen in mijn mening niet mee.
In Borderlands wordt alles qua cutscenes gerenderd met de ingame engine. Misschien zijn er wat kleine aanpassingen gedaan om het op te poetsen, maar het laat zien wat ingame ook mogelijk is. Er zijn ook goenoeg andere dingen te zien die hetzelfdfe beeld geven.

[Reactie gewijzigd door PilatuS op 29 maart 2019 04:36]

Dat word in battlefield ook gedaan maar de gameplay ziet er nooit hetzelfde uit als dat deze in de engine gerenderde beelden doet. Er is een reden dat VALVe dit niet meer toelaat in "screenshots" van games in hun winkel. Omdat deze vaak een vertekend beeld gaven van hoe de game er uit ziet voor en na het aanschaffen.
Daar heb je ook wel gelijk in hoor. Het zal ook wel wat opgepoetst zijn. Maar los van dat denk ik dat mensen onderschatten hoe mooi dit spel is en wat de engine kan.
Op 4k ziet zelfs borderlands 2 er fantastisch uit.
Cell shading neemt niet weg dat je er prima wat meer detail in kunt doen.

Het ziet er leeg uit.
Als ik de trailer goed bekijk zie ik 4 karakters het meeste terug, en meerdere keren met zn 4en:
- Die dude met dat witte sikje (vermoedelijk een nieuwe standaard soldier type, mogelijk de gene die guns met legs als ability heeft)
- Die gespierde getinte meid die aan het begin van die magische armen erbij krijgt. (dat lijkt me haar ability)
- Die grotere met een masker. Geen idee wat deze zou kunnen.
- Die meid met de helm op. Vermoedelijk een engineer type? Je ziet haar rijden in zo'n 1-wiel moord machine, mogelijk is dat haar ability.

Je ziet meerdere personages in die mech. Dus dat zal iets generieks zijn. En die Siren zie je nooit echt samen met de rest. Zal wel een NPC (en mogelijk ooit DLC :P) zijn denk ik.
En die Siren zie je nooit echt samen met de rest.
Welke siren? Er zitten er 5 in de trailer. :P :+

De eerste en tweede (op 0:16) zijn Tyreen Calypso en haar parasitaire tweeling Troy. Deze leiders van The Children of the Vault hebben dezelfde action skill (iets met "zap action skill" ofzo) en schijnen er helemaal klaar voor te zijn om ernstig je kont te schoppen. :P

De derde (op 0:25) is Lilith. De speelbare siren uit deel 1.

De vierde (de rechter op 1:12) is Maya. De speelbare siren uit BL2.

De vijfde is die "gespierde getinte meid", heet Amara en is degene die in BL3 (als het goed is) speelbaar is.


Ik zou het eigenlijk wel geinig vinden als alle voorgaande karakters óók speelbaar zijn maar dat maakt het verhalende aspect natuurlijk wel lastiger (of op z'n minst raar aangezien je dan waarschijnlijk door jezelf toegesproken wordt).

[Reactie gewijzigd door VOODOO_WILLIE op 29 maart 2019 05:49]

Dat laatste lijkt me ook erg cool... Zou erg tof zijn als je die mogelijkheid bv vrij speelt nadat je de game al eens uitgespeeld hebt, zodat het niet zoveel uitmaakt dat het verhaaltechnisch nergens op slaat.
Maar ik ben bang dat ze dit niet gaan doen, zal wel een nachtmerrie zijn om goed te balanceren en niet dat specifieke karakters uit de eerdere games bv veel te sterk zijn in bepaalde situaties.
Ja inderdaad. Alhoewel de classes in de verschillende delen sowieso wel behoorlijk op hetzelfde neerkomen natuurlijk.

En het probleem met overpowered zijn (of juist niet) heb je met 4 classes natuurlijk ook al. Die raid bosses zijn met sommige karakters solo echt (bijna) niet te doen op de level waarop je geacht wordt ze te spelen.

Maar van mij mag het gewoon hoor. Al is het maar beperkt tot solo games.
Ik zou het eigenlijk wel geinig vinden als alle voorgaande karakters óók speelbaar zijn
Ik denk dat de kans groot is dat deze 4 de speelbare zijn.

https://tweakers.net/ext/f/KwdbJxkFwdYqr8pR5aXIYGE4/full.jpg

Sowieso zijn het altijd 4 speelbare characters geweest en hoe dit stukje in de trailer wordt gebracht kan het bijna niet anders dat het deze 4 zijn.

[Reactie gewijzigd door PilatuS op 29 maart 2019 18:35]

Uiteraard zijn dat de speelbare karakters en ook zeker beperkt tot die 4 (tot er weer DLC's uitgebracht worden natuurlijk).

Maar dat neemt niet weg dat ik het wel geinig zou vinden als je met voorgaande karakters zou kunnen spelen. :)
Ja, ik had ook niet het idee dat ik naar een gloednieuwe game zat te kijken. Zeker als je het vergelijkt met Rage 2. Zelfde stijl qua game maar ziet er zóveel bruter uit en de trailers zitten veel beter in elkaar.

Dit, dit of dit, of de Borderlands 3 trailer? Ik weet 't wel.
Maar goed, dat kun je van zoveel games zeggen, kijk naar alle FIFA en F1 games, zie jij veel verschil tussen de laatste twee delen?
Ubisoft heeft jarenlang ook veel gekopieerd in hun games.
En van bovenstaande games komt elk jaar weer een nieuw deel uit.
Op zich ben ik het met je eens dat deze trailer niet heel veel nieuws laat zien, maar er heeft aardig wat tijd tussen gezeten om het fris genoeg te houden.
En daarbij was Rage 1 niet echt een topgame, zeker in vergelijking met Borderlands, dus die moesten het wel echt over een andere boeg gooien.
Dat EA/Ubisoft steeds dezelfde games eruit pompen jaar na jaar is ook genoeg van te zeggen hoor. Ik ben ook sterk van mening dat bijvoorbeeld Codemasters op z'n minst het nieuwe seizoen dmv DLC ofzo naar de 'laatste' F1-game moet brengen zodat die game langer up-to-date is dan één jaar.

Rage 1 was inderdaad niet denderend. Wel leuk, maar nam zichzelf te serieus. Rage 2 lijkt het over een compleet andere boeg te gooien en dat lijkt zijn vruchten af te werpen. Borderlands 1 en 2 heb ik me enorm mee vermaakt en ik kijk ook wel uit naar deel 3, maar qua setting lijkt Rage 2 het vooralsnog te winnen wat mij betreft. Ik zag Borderlands vooral als 'niks is te gek, alles kan, go wild' maar dat komt totaal niet naar voren in de aankondigingstrailer. Die is naar mijn mening echt véél te tam. Graphics laat ik buiten beschouwing omdat Rage 2 en Borderlands 3 een andere stijl gebruiken.
Ik zag Borderlands vooral als 'niks is te gek, alles kan, go wild' maar dat komt totaal niet naar voren in de aankondigingstrailer.
Die vibe kreeg ik juist wel, maar ik heb alleen Borderlands 1 gespeeld dus wellicht kan ik daar niet goed over oordelen.
Persoonlijk vind ik Rage middelmatig en Borderlands 2 een van de leukste spelen ooit. Gameplay wint elke keer van graphics.
Rage 2 is echt niet te vergelijken met deel 1. Deel 1 is rauw, deel 2 gaat volledig overboord. Previews zijn volgens mij ook best positief.
Maar wat is er zo bijzonder aan de gameplay van Borderlands dan? Vijanden zijn niets meer dan bullet sponges... Ik vind het geinige spellen maar diepgang of enige vorm van tactiek zit er niet in.
Ik vind het typisch een spel waarvan het totaal groter is dan de som der delen. Een grote speelwereld, dungeons, humor, cell shaded graphics, de oneindige hoeveelheid loot en dingen om te doen, een gebalanceerde moeilijkheidsgraad en het feit dat je het perfect een kwartiertje kan spelen.

Edit: Maar als Avalanche Rage 2 maakt dan belooft dat wel wat. Mad Max was ook best wel goed tijdverdrijf en tikt een aantal van de bovenstaande dingen af ook al was het verder geen hoogvlieger.

[Reactie gewijzigd door oef! op 29 maart 2019 11:02]

mad max was very simpel
Klopt, het was simpelweg een boodschappenlijstje afwerken. Maar het klopte allemaal wel - de (eenvoudige) combat, het racen, de autocombat, de wereld, de graphics. De basis was gewoon solide.
Bruter als je van 75 fov houdt. Rage 2 ziet er echt belachelijk slecht uit.
Is ook een beetje omdat Rage 1 nou niet super was. Ik heb dat spel gespeeld. (niet lang want je was zo klaar). Weet niet eens zozeer waar het over ging. Was niet memorabel allemaal. Dus rage 2 moet op een aantal punten echt iets fixen.

Bij borderlands zit dat anders. Pak deel 2. Maak alles een beetje beter en done. deel 3. Deel 2 is gewoon precies goed. En als iets niet naar de vinken is dan ook vooral niet proberen te fixen. want dan gaat het juist kapot. Waar bordelands 2 een soort betere versie van deel 1 was moet deel 3 een soort betere versie van deel 2 worden. Niet zozeer iets totaal anders. De koper is op zoek naar een Borderlands game. Dat is het doel. En daar MOET aan voldaan worden.

Als dit spel uiteindelijk precies net zo goed is als deel 2 dan zit je al heel goed. Als het iets beter is dan is het nog beter dan heel goed. en dus heel beter goed. 3 woorden die je in de reviews van Anthem niet zult aantreffen denk ik. (om het nog maar even in te wrijven).
Borderlands 3.. dus we krijgen uit de trailer:

Siren -> Alweer
Gunzerker -> Alweer
Een Mech user -> Alweer
Doppelganger user -> Dus weer een stealth

En erbij, graphics die nauwelijks boven Borderlands 2 uitkomen..

nee, ik had er meer van verwacht. Als je ziet wat andere games voor grafische kracht eruit rammen, had ik hier stukken meer van verwacht...
Dit spel draait ook niet hoofdzakelijk om de graphics vind ik, maar ik vind het er wel allemaal veel van hetzelfde uit zien.
dat is het meer denk ik ja.. het voelt teveel aan als een Borderlands 2 DLC dan echt iets unieks. Misschien dat latere reveals dat veranderen
Kdacht ook dat dit een Borderlands 2 DLC filmpje was eigelijk, jammer. (Kga m wel spelen natuurlijk)

Kben het hier wel mee eens : https://www.polygon.com/2...rlands-3-trailer-reaction

[Reactie gewijzigd door kr1z op 29 maart 2019 07:45]

Alweer een siren... Sorry maar weet je iets van Borderlands? Sirens zijn nogal essentieel...
Verder vind ik dat mensen nogal veel conclusies trekken op basis van een eerste trailer. De vaulthunters kunnen sowieso compleet anders aanvoelen en werken afhankelijk van welke skills ze hebben en daar weten we nog niks van en kan maar beperkt iets over geraden worden op basis van de trailer.
Ook 'weer' stealth? Er heeft nog nooit stealth in Borderlands gezeten... Ja Zer0 kan onzichtbaar worden, een paar seconden. Als je dat bedoelt dan heb je wel een erg ruime interpretatie van stealth (Zer0 speelt ook alles behalve stealthy).
Eens. Ik werd er ook niet direct warm van. Wéér een grind die er grotendeels hetzelfde uit zal zien...
Waar is Moxxi..
Volgens mij loopt zij op 2.47 (trailer video) met de rug naar de camera toe.. Niet 100% zeker though.
Scherp could be.
Die is er sowieso, had hij het over in het begin van de stream. Dat ze een super grote bar heeft ;)
Het lijkt wel heel erg op Borderlands 2 heb ik het idee :/
Waar had je het liever op hebben willen lijken dan? Mario World? O wacht ... dat zat al in TPS :P

Maar zonder gekheid ... dat is wel onvermijdelijk in een typische franchise als Borderlands natuurlijk.
Als dat het niet deed dan was ik persoonlijk erg teleurgesteld geweest. Anders is niet altijd beter, in dit geval moet het gewoon meer meer meer van hetzelfde heerlijks zijn.
Meest rommelige reveal stream ooit, maar wat ben ik blij dat het eindelijk zover is! BL1 remastered als opwarmer en dan Borderlands 3, heerlijk man!
Hier kon gearbox zelf helemaal niks aan doen. Alle technische zaken worden geregeld door pax zelf. Daarom zag je Randy ook zo boos kijken naar de technische staf.
Hij had er wel spot mee, Vond het zelf ook wel humor.
Hopelijk volgende keer beter.
Hij liet zich niet kennen nee, maar van binnen werd hij wel steeds geïrriteerder. Dat merkte je wel
Wat moet je anders, vorm breken op het podium, that would be bad PR.
Zou me niks verbazen dat hij super snarky is na het event.

Maar zoals ik al zei volgende keer betere, Ervaren Crew huren of zelf een Event opzetten.
Nee logisch dat je dat niet moet laten merken, maar ik vond het wel soort van zielig voor hem. Want hij kwam laaiend enthousiast (en terecht!) over en daardoor kreeg je serieus zin in de game :)
Absoluut! Neem het ze ook niet kwalijk, maar het was vrij bizar.
Pas wel een beetje bij de game though, Borderlands is ook altijd wat chaotisch.
Gaaf, deze trailer bracht het BL-gevoel weer terug :)
De GotY-versie verschijnt voor Windows, PlayStation 4 en Xbox One en is daarmee voor het eerst speelbaar op de huidige generatie consoles.
Nee hoor, hij was al met BC op de Xbox One speelbaar.
Niet native... dus zonder emulatie. Merk toch wel op de Xbox One dat het soms op sommige stukken net wat minder soepel loopt dan op de Xbox 360.
De GotY-versie ziet er niet alleen beter uit, ontwikkelaar Gearbox Software heeft ook nieuwe wapens aan de game toegevoegd. De nieuwe versie bevat bovendien alle vier de uitbreidingen die voor de shooter verschenen zijn.
Vergeet ook niet:
  • Local 4-player splitscreen mode
  • On-screen mini-map
  • Golden Keys
  • Automatisch bij elkaar graaien van van geld en munitie (in de originele versie moest je dat bij ieder item zelf doen, heb me kapot zitten klikken :))
Zelf ga ik ze iig beide halen.
Had alleen (tegen beter weten in) stiekem op een Nintendo Switch versie gehoopt... ;)

[Reactie gewijzigd door ironx op 28 maart 2019 21:13]

Die golden keys vind op zich niet verkeerd maar wél de manier waarop je eraan komt. Die shiftcodes zijn op zich ook het probleem niet maar je moet dus wéér een account aanmaken voor een feature.

Nooit gedaan omdat de hoeveelheid accounts overal voor me inmiddels m'n neus uitkomt.

Hopelijk kan je in deze nieuwe game gewoon die keys in-game verdienen door bijvoorbeeld challenges te voltooien ofzo (ik zeg maar wat).
Hopelijk dit keer een open wereld zonder laadtijden tussen de gebieden.
Werelden he. (Werd al naar gehint in BL2) Waarschijnlijk zit er wel laadtijd tussen werelden maar niet op de werelden zelf hoop ik.
Wub wub wub wub wub wub wub wub wub wub! :+

Man, wat vond ik claptrap irritant (en soms zo irritant dat ik het grappig vond) maar man, wat heb ik hier zin in. :)

Ik hoop wel dat ze wat meer variatie in de wapens brengen per fabrikant. Bij dat "bazillion weapons" had ik toch heel vaak het idee dat het teveel van hetzelfde was. Veel technische variatie maar weinig praktische variatie. Wapens (van welke rarity dan ook) waren of goed of waardeloos. Weinig ertussenin, naar mijn idee. Maar dat kan natuurlijk ook met mijn eigen voorkeur te maken hebben.

Anyways ... Dat worden weer korte (of lange; afhankelijk van je uitgangspunt) nachtjes. Kom maar op met die handel! :)
Klopt. Alleen de unieke wapens waren eigenlijk echt leuk. Ik hoop dat ze gewoon lekker losgaan met de mogelijkheden want de gewone wapens waren eigenlijk te braafjes.
Niet alleen de unieke wapens hoor.

Ik ben bijvoorbeeld vooral liefhebber van de Maliwan Sniper Rifles (en soms de elemental Vladof's als die aanzienlijk meer damage doen dan wat ik al heb) maar ik vind het best geinig om tussendoor eens een tijdje met een stabilized Jakobs sniper rifle wat pipo's af te knallen. Als er bijvoorbeeld maar wel wat Vladof-onderdeeltjes aan zitten dan en vooral niet teveel Jakobs-onderdelen. ;)

Een hoop van die unieke wapens zijn ook vooral "gimmicks". Uiteraard is dat ook enorm afhankelijk van je speelstijl maar voor mij vaak "ff leuk om te klooien" maar niet om als trouwe gun bij me te dragen.

Wat dat betreft hoop ik ook dat er in BL3 aanzienlijk meer opslagruimte is voor je wapens (vooral inventory). Dan kan je tenminste nog eens wat geinige dingen bewaren voor de lol.

En soms kom je ook nog eens voor een verrassing te staan. Ik heb echt de pest aan die spiniguns maar besloot in TPS toch eens de Ol'Painful te kopen. Man wat een heerlijk ding tegen The Empyrean Sentinel. Die maakt echt gehakt van dat ding. :)