Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 107 reacties
Submitter: WhatsappHack

WhatsApp heeft een functie in zijn meest recente bètaclient opgenomen met de naam 'Status'. Daarmee kunnen gebruikers tijdelijke statusberichten aanmaken en daarvoor afbeeldingen en video gebruiken. De berichten verdwijnen na een periode van 24 uur.

WhatsAppDe site Mashable meldt dat er in de bètaclient een tabblad met de naam 'Status' is bijgekomen. Daar kunnen gebruikers meerdere keren per dag een nieuwe status toevoegen. Zij kunnen deze delen met hun gehele contactenlijst of met een selecte groep contactpersonen, aldus de site. Daarnaast kunnen gebruikers de afbeeldingen en video's voorzien van eigen tekeningen.

Instagram voerde in augustus een vergelijkbare functie onder de naam 'Stories' in, waarmee gebruikers foto's kunnen delen die na 24 uur weer verdwijnen. Bij de aankondiging van de functie maakte de Facebook-dochter bekend dat deze was afgekeken van Snapchat, dat gebruikers overeenkomstige functionaliteit biedt door middel van 'Snaps'.

Mashable meldt verder dat het er nog niet op lijkt dat de functie snel naar de stabiele versie van WhatsApp zal komen. Op dit moment hebben bètatesters nog een aanvullende app, genaamd 'watweaks', nodig om van de functie gebruik te maken.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (107)

Ziet er naar uit dat het weer rollout is voor deze functie. Net zoals het bellen. Net geupdate naar de laatste beta maar staat er helaas nog niet bij.

Met het appje "WAtweaks" kan je de functie ook handmatig aanzetten. Mits je root hebt. De app word gelinked in het Mashable artikel. Het is dat ik Whatsapp nauwelijks gebruik, maar een 3rd party app die functies aanpast binnen je chat app kan natuurlijk niet compleet veilig zijn.

Na het verzenden van een foto lijkt het onmogelijk om hem te verwijderen of om te stoppen met delen.

http://i.imgur.com/U8ODyjz.png

[Reactie gewijzigd door Zenety op 4 november 2016 18:49]

Als het goed is voert zo'n app niet meer uit dan het equivalent van de dev commando's die je naar WhatsApp kan sturen via ADB shell. Als je de app niet vertrouwt kan je t meestal dus ook met ADB shell als commando sturen.

... Mits je de vereiste string weet.
Voor deze functie weet ik helaas niet wat ie wil hebben om het te activeren. Zal een dezer dagen wel op reddit oid verschijnen :P
Dus als mensen die t willen testen liever niet zo'n app installeren en een paar dagen geduld hebben dan wordt vaak de adb string wel gepubliceerd :)
En zo kruipt Whatsapp steeds meer richting Facebook. Ik verwacht dat het over een paar jaar gewoon één platform is. De app wordt natuurlijk door deze functionaliteit steeds zwaarder en straks neem deze ook het grootste deel van je resources in beslag, net zoals de Facebook app.
Dat is toch altijd het geval? Met het uitfaseren van oudere toestellen.

Ze gaan gewoon met de tijd mee en dat is helemaal zo gek nog niet, waar ik me echter aan stoor, is dat er gewoon klakkeloos android toestellen over de plank gaan, die absoluut niet waarmaken wat de doos beweert of sommigen mensen hiero.

Mijn zus heeft een jaar geleden een nieuw android toestel gekocht en deze trekt het na 1 of 2 maanden *normaal* gebruik niet en moet vervolgens gereset worden. En daarboven op is elke versie van android gewoon een ramp in vergelijking met iOS of Windows Phone. Het wordt regelmatig hier gezegd dat android volwassen is endergelijken, maar zeg nou zelf? Haken ogen, problemen met "omslachtig gebruik van de UI", exploits, bugs, gevaar voor hacks!? Damn...


*Normaal gebruik


Telefoneren
SMSen
Whatsapp
Skype (Videobellen en berichten met mensen die geen telefoon hebben / desktop/laptop)
Facebook
Marktplaats
Met de tijd meegaan is natuurlijk geen probleem, maar de batterijcapaciteit is al jaren nagenoeg gelijk en als zo'n app die je eigenlijk gebruikte om simpele berichten te sturen de capaciteit van je batterij gaat opvreten, ben ik daar niet echt blij mee.
Ja inderdaad. Ik geef je gelijk. Het is dat ik zelf een iPhone heb, maar ook bij Apple is het heibel met bepaalde updates en apps of voorzieningen.
Op wat oudere telefoons werkt het inderdaad erg sloom maar nieuwere toestellen hebben toch geen moeite met de FB messenger app? Tenminste, op Android merk ik vrij weinig van dat "zwaarder" worden waar jij het over hebt.
Nee, geen moeite, maar het vreet wel aan de batterijcapaciteit.
En zo kruipt Whatsapp steeds meer richting Facebook. Ik verwacht dat het over een paar jaar gewoon één platform is.
Yea, ik Voorzie ook een merge over x jaar. Beetje Microsofts oude strategie, concurrenten opkopen en incorporeren. Slimme zet. Waarom zou facebook haar sociale media tools versplinteren? Zoveel verschilt de functionaliteit nou ook weer niet.

[Reactie gewijzigd door Znorkus op 6 november 2016 03:49]

Probleem is dat heel veel whatsappgebruikers niet zitten te wachten op allerlei toeters en bellen die Facebook biedt. Vanuit Facebook is het natuurlijk wel te begrijpen, maar mensen die enkel berichtjes verzenden krijgen dan te maken met likes, evenementen, tags, etc. Dat kost de gebruiker gewoon onnodig tijd.
Nog meer Snapchat kloontjes, volgens mij de markt wel verzadigd met Instagram & Snapchat nu! Whatsapp moet eens zelf features gaan verzinnen i.p.v. alles te klonen...
Hier heb je helemaal gelijk. Telegram lijdt hier ook onder, zo krijgt whatsapp nu ook groep links (Wat overigens slecht uitgewerkt is, aangezien alle mensen in de groep je nummer hebben, iets wat telegram niet van toepassing is), GIF ondersteuning, @username, reply to message.
Ik wacht nog steeds tot mensen massaal over gaan op Telegram, werkt wat mij betreft veel vlotter, hebben veel vaker nuttige updates en is crossplatform.
Ben je het aan het promoten? Andere diensten hebben wel wat ambassadeurs nodig, anders werkt het niet.

Ik merk dat er weinig weerstand is onder mensen met wie ik contact op WhatsApp heb. Ze zullen niet uit zichzelf iets anders gaan installeren maar als ik ze vraag / aanraadt om een andere messenger te installeren (ik ga eigenlijk voor Wire maar Telegram is ook acceptabel), hebben ze daar geen bezwaren tegen. Je zult wel zelf actie moeten ondernemen; het interesseert mensen verder eigenlijk gewoon geen ruk als ze maar eenvoudig berichtjes en media kunnen uitwisselen.
Ik gebruik alleen BBM.
Meeste vrienden hebben nu WA en BBM.
Dus inderdaad, mensen zijn wel bereid over te gaan maar het duurt even.

Ze zijn niet allemaal even enthousiast, iedere app heeft zijn sterke kant.
Mag ik vragen waarom je voor BBM hebt gekozen?
Inderdaad vraag ik me ook af aangezien RIM overduidelijk privacy niet meer support met de masterkeys zomaar weggeven.
Uiteraard.
Ik heb zelf een BlackBerry Passport.
Daar word BBM meegeleverd en het werkt voor mij fijn.
Het beeldbellen zat er een tijdje in en dat werkt heel fijn met me familie, die ook allemaal een BlackBerry hebben.

Masterkey heb ik weinig last van aangezien we bbm protected gebruik (zakelijke optie).
Daarbij is voor mij het idee dat het niet van een Facebook of Google is een fijne bijkomstigheid.
Ah duidelijk. Maar jullie hebben dan BBM Enterprise gekocht?

Dat je het prettig vindt dat het niet van Facebook/Google afkomstig is kan ik me trouwens wel voorstellen :)
We draaien zakelijk op BES 12.5 nu met redelijk fancy licenties inderdaad :)

Naast BlackBerry OS 10, zie je nu natuurlijk de verschuiving naar Android en iOS...
Jammer maar realiteit.
Skype is veel mooier ...Videobellen, bellen, chat en sms in 1 app.
Videobellen (ok, in beta), bellen en chatten heb je ook in WhatsApp. Waarom zou je dan Skype pakken? Oprechte vraag :)
In mijn ervaring vreet Skype veel meer accu, veel meer dataverkeer, moeilijker in gebruik, veel minder mensen gebruiken het en het is minder veilig dan WhatsApp.

[Reactie gewijzigd door WhatsappHack op 5 november 2016 01:45]

Beetje jammer dat het continu een icoon in je taakbalk laat staan en ook nog eens te zwaar aan voelt om continue vaan te hebben staan (Android versie van een jaar of wat geleden dan).

De voorganger MSN zou wel weer leuk zijn, licht simpelechat maar dat is dood gewurgd
Klopt, is ook mijn ervaring. En massaal overgaan hoop ik nog steeds, maar ben bang dat het in Nederland niet zal gebeuren.
Komt vanzelf... als Whatsapp steeds meer privacy laat varen!
Reken daar maar niet op. De gemiddelde gebruiker trekt zich hier weinig of niks van aan.

Kijk maar naar >miljard dagelijkse facebookgebruikers
Als iemand mij over iets appt en ik heb het gevoel dat ik dit niet met wa wil delen geef ik aan de respons via e-mail te geven.
Gebruik je als je een e-mail stuurt dan ook encryptie?
Je kan heel lang wachten tot iedereen over gaat op Telegram, dat gaat gewoon niet gebeuren.

Met privacy zit het wel goed bij WhatsApp. De Britse overheid is bijna volledig over, en volgens Amnesty International is WhatsApp de veiligste keuze van de mainstream platforms.
Dat zijn niet bepaald de minste organisaties die WhatsApp als veiligste keuze aanraden.
Deze functie lijkt (voor mij) ook wel een beetje op een statusberichten op Facebook zelf. Ik ben dan ook benieuwd of dit gedeeld mag worden met Facebook. Ik ga er eigenlijk wel van uit.

Amnesty International heeft WhatsApp inderdaad genoemd. Maar dit komt mede doordat het door veel mensen wordt gebruikt. Als je kijkt op https://www.amnesty.org/e...tect-your-privacy-online/ dan zal je zien dat ze bij punt 5 Signal adviseren.
Klopt :)
Ze noemen Signal als de allerbeste optie, maar dat WhatsApp het beste alternatief is.

Ergens ook logisch gezien Signal niet op alle platforms werkt en veel minder gebruikers heeft.
Haha, vanaf 1 januari WA ook niet meer. Of zou dat nog niet zijn meegenomen 😉
Klopt, WhatsApp werkt dan niet meer op platforms waar je eigenlijk van kan zeggen dat er geen gebruikers meer op te vinden zijn. Voornamelijk zeer outdated operating systems dus die in de meeste gevallen ook niet meer gebruikt moeten worden vanwege outdated security - heel goed dat WhatsApp mensen dan helpt een overstap te maken naar een modern OS.

WhatsApp blijft echter beschikbaar op meer platforms dan Signal. Neem alleen WP al als voorbeeld.
Oh ja, bijvoorbeeld laatste BB10 update is van januari 2016. Ik weet niet jij outdated vind. Maar volgens mij nog meer up-to-date dan miljoenen Android telefoons die nooit meer een update krijgen 😉.
LOL ... outdated security?? Bijvoorbeeld BB10 is vele malen meer secure dan Android. En Whatsapp helpt mensen overstap te maken naar een modern OS? Nu begin je toch een beetje te overdrijven. En volgens mij is dit de taak van Whatsapp ook niet, lijkt mij. Of bedoel je eigenlijk een overstap te maken naar een nog meer meekijkende Facebook wereld?

Ja, vanaf 1 januari is alleen WP wat ze meer ondersteunen. En waarschijnlijk alleen omdat Windows daar veel voor betaald. Want jij zegt hierboven dat het niet werkt op platforms waar volgens jou geen gebruikers meer op te vinden zijn. En helaas valt WP daar tegenwoordig ook onder.

Als jij uitgaat van cijfers van telefoons die de laatste tijd zijn verkocht wil dat niks zeggen over de gebruikers van een platform. Er zijn nog miljoenen WP en BB10 gebruikers die het afgelopen jaar geen nieuwe toestel hebben gekocht. Maar in jou woorden zijn miljoenen gebruikers eigenlijk bijna geen gebruikers (oh ja, kom je zo weer aan honderden miljoenen Android gebruikers)
Privacy zit juist niet goed bij WA. Delen met Facebook wordt alleen maar meer en meer.
Ja, ik waardeer Amnesty International zeker, maar is het een organisatie die gespecialiseerd is in ICT?
Dit bericht bijv. denkt er weer anders over: http://www.independent.co...st-chat-app-a7373361.html

En ik heb meerdere toestellen waarmee ik dingen test. En geen een van deze toestellen is verouderd (niet ouder dan 2 jaar). En dat WA een bepaald OS niet meer ondersteund, klopt dat vind ik de grootste onzin. Maar ja ben ook van mening dat WA zich moet bezig houden met berichten. Dus met dat in het achterhoofd kan je een bepaald OS blijven ondersteunen.

Persoonlijk vind ik Telegram fijner werken, en vooral omdat ik het zowel op mijn telefoon (of meerdere), tablet en desktop kan gebruiken. WA op meerdere toestellen? Beetje lastig hè
Nee, dat bericht baseert zich op de EFF. En hebben hun boodschap verkeerd begrepen. Net als jij hebben ze de klok horen luiden, maar geen idee waar de klepel hangt.

Want waar klaagt de EFF over?
1) Dat je niet STANDAARD een melding krijgt als een beveiligingscode wijzigt (kan je aanzetten. Ik denk dat dit nooit default ingeschakeld zal worden ivm de hoeveelheid code changes.)
2) Dat backups NOG niet encrypt zijn. Hier wordt wel aan gewerkt. Maar, ook daar heb je de keuze: zet backups uit als je 't een probleem vindt.
3) Dat je nummer gedeeld wordt met Facebook, en dat is 't enige punt dat je niet kan wijzigen - maar wel persoonlijke keuze of dat je boeit, en dat meldt de EFF ook.

De EFF zegt dus op geen enkele wijze dat WhatsApp onveilig is of slecht voor je privacy is, maar zegt dat er verbeteringen zijn waarvan zijn vinden dat WhatsApp die moet implementeren. Grappig genoeg suggesties die ik ook allang al bij WhatsApp had aangegeven als verbeterpunten en waaraan allang gewerkt wordt, wat dat betreft is de EFF erg laat... Maar wel goed dat ze druk op de ketel houden. :) Prima werk en prima artikel van de EFF dus, alleen wat aan de late kant gezien de ontwikkeling hiervoor al in een ver stadium is.

Maar goed, de EFF spreekt Amnesty dus niet tegen - maar wil enkel wijzigingen hebben, waarvan de encrypted backups het allerbelangrijkste zijn. Nou, mooi; dat kunnen we nog dit jaar in de beta verwachten en tot die tijd kan je t uitzetten als je je backup provider niet vertrouwt. Problem solved ;)

Telegram is zeker fijner voor cross-platform, helemaal mee eens.
Het enige nadeel is dat, om dat te realiseren, je al je data in plain-text op hun cloud moet zetten. Sorry, maar ik lever liever een klein stukje gebruiksgemak in en krijg hele hoge veiligheid dan dat ik al m'n data aan een schimmig bedrijf met verrotte policies moet geven ter bewaring. Zeker omdat ik er totaal geen voordeel aan behaal omdat niemand Telegram gebruikt en ik WhatsApp gewoon op m'n Mac kan draaien. Gebruiksvriendelijkheid vs veiligheid is altijd een moeilijk vraagstuk, maar ik kies persoonlijk liever voor veiligheid. Als ik je reacties over privacy soms lees, dan snap ik niet dat je voor een cloud-based systeem kan kiezen ten faveure van gebruiksgemak en zwaar ten nadele van veiligheid en privacy - maar dat is natuurlijk je persoonlijke keuze. :)
Mijn data gaat die cloud niet in in ieder geval...

[Reactie gewijzigd door WhatsappHack op 5 november 2016 23:35]

Niemand die Telegram gebruikt? Heb toch zeker 60 contacten die het dagelijks gebruiken. Of zal ik dit nu dromen? Schimmig bedrijf? Waarschijnlijk niet veel schimmiger dan Whatsapp. Verrotte policies? Jou verhaal over Telegram uit 2014 ook gelezen, en ik denk dat er in de reacties daaronder al genoeg blijkt dat je met een te roze bril naar WA kijkt.

Mijn mening is dat WA met de overname door Facebook zijn ziel heeft verkocht. En wat dat betreft zal WA ook nooit meer worden wat het was. En wat betreft je privacy zal WA ook nooit meer veilig zijn, want het delen met Facebook zal alleen maar meer en meer worden. Facebook is een van de grootste privacy schender, en dat kan je nog zoveel zogenaamde policy's voor schrijven, ze leven door het verzamelen van gegevens van gebruikers. En hier valt WA dan ook onder.

Oh ja, hier nog een onderzoek, maar zal volgens jou ook wel niet kloppen.

https://toolbox.bof.nl/playlist/mobiel/4/

https://www.bof.nl/2016/0...tsapp-nu-eigenlijk-delen/
Je moet het zelf ook wel helpen he en niet gelijk opgeven. Niks gaat zomaar in een keer. Het lukt mij anders wel prima.

[Reactie gewijzigd door TehEnforce op 5 november 2016 13:43]

Kan je lang wachten en privacy intresseert te weinig mensen om over te stappen. Heb het ondertussen ook maar opgegeven met Telegram aangezien er hoogstens 5 vrienden waren overgestapt en meer dan de helft al na een paar maanden het totaal niet meer gebruikten. Kan ik wel eigenwijs op het Telegram eiland blijven zitten, maar daar schiet niemand wat mee op.
Je weet dat Telegram geen goede keuze is als je op je privacy bent gesteld?
En ook een slechte keuze als je ook echt met andere mensen wil chatten... :(
Dat is (helaas) sowieso het geval met alternatieve messengers. WhatsApp is zo ingeburgerd, iedereen is er zo aan gewend, het is lastig om anderen te overtuigen een alternatief te gebruiken. Je moet dan echt actief gaan promoten onder vrienden, familie en kennissen.
Ja zeker, maar ik heb mijn informatie liever verdeeld over verschillende partijen dan bij 1. En ik heb evenveel vertrouwen in een Amerikaans bedrijf als dat ik in een Russisch bedrijf heb. 0,0 dus.
Informatie liever over verschillende partijen verdelen snap ik helemaal. Daar kan ik mij ook goed in vinden.
Maar Telegram is in mijn ogen niet echt een goede keuze. Onder andere vanwege het volgende:
- Telegram zegt dat ze nooit data zullen delen. Over verkopen wordt niks gezegd. https://telegram.org/privacy#1-sharing-data
- Telegram slaat standaard alle standaard chats (niet de secret chats) op in hun cloud https://telegram.org/privacy#cloud-chats
- Telegram slaat de nummers en namen van al jouw contacten op. https://telegram.org/privacy#contacts

Edit: WhatsappHack heeft ook al eens een mooie blogpost geschreven over Telegram. Bedacht ik mij opeens https://whatsapphack.twea...ivacy-policy-ontleed.html

[Reactie gewijzigd door Woulles op 5 november 2016 15:49]

Ik vertrouw Telegram niet na dat hele rigged bounty programma, stiekem doen over allemaal stukken van de sourcecode en zo is er wel meer mis met hun.

Ik gebruik dan liever Signal.
Gekloonde features zijn niet altijd slecht. Maar in dit geval denk ik ook niet dat het zal aanslaan.

Verder begrijp ik Facebook niet zo goed. Waarom ontwikkelen ze identieke features voor twee van hun apps?
Omdat ze FB en WA niet mogen koppelen. Ze transformeren WA gewoon langzaam tot FB.
Maar ook omdat ze gebruikers vast willen blijven houden. Waarom zou je bijv Snapchat gebruiken als whatsapp hetzelfde kan.
Maar wat nou als de beste ideeën al verzonnen zijn? Dan kunnen ze toch ook die ideeën verbeteren.

Verzin jij iedere update maar iets wat nog niemand heeft. De mogelijkheden raken een keer op.

Tevens kijkt WhatsApp ook naar wat de trend is waar ze slim op inspelen. Wellicht volgen andere apps ook.

En laten we ook maar hopen dat de uitrol op Android, iOS en Windows Phone gelijk zal lopen
Goed om te weten dat dit weer lijkt op Messenger's Day functie in diezelfde app. Whatsapp is van FB dus de cirkel is rond en lijkt het heel erg op.

Ik ben nog steeds voor de volle 100% overtuigd dat Whatsapp uiteindelijk over zal gaan naar Messenger en ze Whatsapp gaan uitfaseren binnen nu en een paar jaar. Wat voor nut heeft het voor FB 2 apps te blijven onderhouden die het zelfde doen namelijk berichtjes versturen.

Alle functies die in Whatsapp zitten kunnen al in Messenger.
Op dat moment is goed om te weten dat er goede alternatieven zijn, zoals Signal. (Telegram is helaas matig qua beveiliging).
Instagram voerde in augustus een vergelijkbare functie onder de naam 'Stories' in, waarmee gebruikers foto's kunnen delen die na 24 uur weer verdwijnen.
Bedoelen jullie niet Snapchat? Ik kan mij nog een berg berichten herinneren over "Instagram kopieert Snapchat functie!".
Nee. Instagram heeft dit nu ook sinds Augustus.
Klopt, maar Snapchat heeft dit al veel langer en is ook zeker geen kleine speler. Dat is mijn punt.
Instagram wordt genoemd omdat het in tegenstelling tot Snapchat ook eigendom is van Facebook. :)
Integreer dan ook gelijk even een browser en mail client ;). Als het zo doorgaat is whatsapp straks de enige benodigde app voor alle huidige functionaliteiten :p
/S
Wat je nu bij WA zit gebeuren zie je helaas bij alle populaire "gratis" apps gebeuren. Er wordt een bepaalde piek in populariteit behaald en om die piek te willen behouden zijn ze van mening dat ze extra dingen moeten blijven toevoegen. Het gevolg is dat kern van de app wordt vergeten en dat hetgeen wat de app in all zijn eenvoud populair maakte op de achtergrond verdwijnt. Ik ben er van overtuigd dat een app die goed werkt waarvan men alleen maar functies toevoegt die een directe verbetering zijn voor het originele idee en met regelmaat een update krijgt gewoon een abonnement functie zouden kunnen aanbieden.
Op deze manier weet je wie er daadwerkelijk interesse heeft in de app zoals hij op dat moment is en is het verdienmodel ook duidelijk. Daarmee voelt men zich ook niet direct genoodzaakt om de app allerlei waardeloze bloat functies mee te geven om maar aan de belanghebbende te laten zien dat het nog steeds de moeite is om te investeren...
Wat een onzin... Hopelijk komt er dan ook meteen een optie om die berichten van iedereen te blokkeren!

Als ik meerdere status updates van mensen had willen zien had ik mijn FB account niet weg gedaan.
Voor de mensen die nog wel FB hebben kunnen straks alle status updates ook direct op FB plempen via WhatsApp?
Best wel hilarisch eigenlijk hoe apps naar elkaar toe groeien qua features om hun doelgroep geprikkeld te houden en weg te houden van alternatieven. Als die tendens zich verder zet is binnenkort het enige onderscheid de kleuren en fonts in de UI. Zie ook Linkedin (vs Facebook).

Uiteraard ook als excuus om sponsored content & ads te kunnen tonen aan de gebruiker.

[Reactie gewijzigd door Mlazurro op 4 november 2016 22:07]

Zon beetje als de websites van de gamma en karwei alle 2 hun eigen kleur schema maar werking is het zelfde.
Zijn gamma en karwei niet van 1 moederbedrijf?
Yep, ze richten zich beide op een andere doelgroep. Dat is met apps zoals Whatsapp, Facebook, Snapchat en Instagram niet anders.
Bij beide staat intergamma achter het slotje van de browser.
Het is dan ook dezelfde applicatie :+ Intergamma is het moederbedrijf
Deze "stories achtige functie" is trouwens zo te zien een alpha test, dan is het niet eens zeker of het ooit daadwerkelijk in WhatsApp terecht zal komen. :P Normaliter zijn er bijvoorbeeld al strings voor beta-functies, zelfs nog voo ze naar de public beta gaan. Daar is nu geen sprake van, dan is de kans kleiner dat de functie er werkelijk inkomt.

'T zal me benieuwen. Van mij hoeft t er niet in, maar snap dat er tientallen miljoenen mensen zijn die dit soort dingen erg leuk vinden. Leuk voor hen dat 't erin komt, en blij dat ik 't lekker volledig kan negeren. :P

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True