Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 18 reacties

De Underground-uitbreiding voor The Division komt op 28 juni uit voor Windows en de Xbox One. De PlayStation 4 krijgt de uitbreiding pas op 2 augustus. Ook kondigt Ubisoft de Survival-uitbreiding aan. Die verschijnt later dit jaar.

Julian Gerighty van Ubisoft Massive maakt het nieuws bekend tijdens de E3-persconferentie van de uitgever. In Underground kunnen spelers ondergrondse omgevingen als metrotunnels, riolen en tunnels verkennen. Deze worden iedere keer willekeurig gegenereerd om de herspeelbaarheid van de levels te vergroten. Ook introduceert de update nieuwe loot.

Gerighty vertelt ook over de Survival-expansion. Daarover worden echter weinig details bekendgemaakt. Wel zou de uitbreiding ook dit jaar uitkomen en wederom zijn Windows en de Xbox One als eerste aan beurt. Ubisoft benadrukt dat The Division lang ondersteund zal worden met updates.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (18)

Om het artikel aan te vullen, je krijgt bij lid van de Member Ubisoft Club drie outfits, bij aanschaf van de DLC Underground.

Er zijn drie verschillende outfits, namelijk:
  • Ghost Reacon;
  • Splinter Cell;
  • Rainbow Six Siege
De DLC van Underground: "Each challenge is unique". Maar ze hebben daar ook niet echt wat over losgelaten.

[Reactie gewijzigd door CyberDonky op 13 juni 2016 23:32]

Om jou dan weer aan te vullen op "Each challenge is unique". Elke keer dat je het speelt wordt de missie randomly opnieuw gegenereerd (staat in de trailer). Oftewel, elke missie is weer anders ;)
Zonde, naar mijn mening heeft men het spelplezier met de laatste update ( 201+ bracket, extraction hijacks) verpest, ik ga in ieder geval de dark zone niet meer in en daardoor heeft het verzamelen van betere gear eigenlijk ook weinig nut meer. Ik heb heel wat uren in de game zitten maar ben er nu redelijk op uitgekeken en deze DLC kan me vooralsnog niet overtuigen.
Dit moment had ik van de week. Echt heel veel plezier beleeft aan de game. Maar ineens had ik een moment : ik verzamel gear om super goed te worden. Maar wat heb ik er aan.

De hoeveelheid content wat bij je niveau past is te weinig. Incursion zijn er maar 2 en best saai. Hard dsilies zijn een lachertje. Challenge dailies zijn inmiddels vl te makkelijk en er zijn er altijd maar 4. Darkzone is veel te weinig te beleven.
Hvt vind ik een leuke toevoeging, maar de dailies zijn weer te makkelijk, en de weeklies kan je maar 1 keer doen. En ook alleen in een groep.

Ze moeten gewoon meer missies maken zoals de hele game vr endgame was: een groter gebied doorkruisen terwijl je dekking zoekt een verder komt. Nu heb je een mega groot stuk map wat ongebruikt is.
En gelijk maar meerdere moeilijkheidsniveaus toevoegen aan lle missies.
Je hebt helemaal gelijk. Wat ik zo vreemd vindt is dat de loot en damage scaling zo vreemd is ten opzichte van andere pvp games. Nu is the Division dit niet 100% en kan je redelijk ver komen zonder ooit pvp te doen.

Maar wat ik dus vreemd vindt is dat je damage en armor in de eerste 30 levels vrij langzaam gaat: van 500 naar 50k dps bijvoorbeeld. Maar vanaf daar ga je na lvl 30 rustig richting 200k+. En dit is dus anders dan bij de meeste MMO's waarbij juist endgame de verbeteringen in een paar procenten zit en juist de goede combinaties maken een key factor is. Dat mis ik dus heel erg bij the Division. Het zorgt er ook voor dat je altijd het gevoel hebt kansloos te zijn tegen veel hogere gearscores, ook al ben je goed in de game.

En al dit komt omdat ze bij Ubisoft nooit een keuze hebben willen maken tussen een singleplayer, coop of MMO game. En dit zal dan helaas ook uiteindelijk de doodsteek gaan worden voor het spel op de lange termijn.
Speel de game dagelijks wel een uurtje met wat vrienden. Voor het eerst in mijn leven ook een seasonpass gehaald. Wel echt tegen het princiepen daarvan, is ook de laatste keer dat ik dat doe.
Betreft de darkzone, ik vind het wel spannend maar geen van mijn vrienden wilt daar nog heen inderdaad. Wel jammer want pvp kan wel tot zijn!
Ik vond de DZ ook tof eerst, veel tijd doorgebracht. Wel frustrerend om groepjes rogues tegen te komen die nauwelijks 2 seconden nodig hebben om je te doden, het voelt nogal oneerlijk maar goed toen toch doorgezet. Door aardig grinden (van bijv. de eerste incursion) eindelijk een niveau bereikt waarop ik in ieder geval niet langer kansloos was tegen een groot deel van de rogues (gear level 195), word ik bij de introductie van de nieuwe 201 bracket meteen in het diepe gegooid en sta sindsdien weer helemaal onderaan de 'food chain'. Na een paar hijacks waarbij ik echt goede loot verloor was ik er echt helemaal klaar mee. Gelukkig wel waar voor m'n geld gehad op zich met rond de 170 uur gameplay.
En dan lees ik dit vanmorgen. Gaat niet echt best met the division..

http://githyp.com/the-div...-93-percent-since-launch/
Hoogst onbetrouwbare bron als je de comments leest, weet je waarom. Als ik een matchmake doe in het spel ben ik vaak binnen 30sec aan het gamen, voor mij geen teken van leegloop. Extra content word bijna maandelijks ingevoerd en ik vind het nog steeds vermakelijk :)
Dat gaat alleen om de Steam cijfers, meeste mensen spelen direct via uPlay zonder Steam.
Klopt, maar het lijkt me statistisch gezien zeer sterk dat deze trend alleen onder Steam-spelers plaatsvindt.
Ligt eraan, eenmaal gekocht via steam hoef je het spel niet op te starten via steam. Kan zijn dat de meerderheid het sneller opstarten door gewoon alleen uplay op te starten en het spel vandaar uit te spelen.

Dan alsnog, volgens mij is de player base wel afgenomen ja..
Ik vind het echt onzin van die release times tussen de consoles... serieus wt* is dat nou weer!
Je moet het positief zien; De Xbone spelers zijn veredelde beta-testers, daarna mag de rest van de gamers aan de slag met de uitbreiding.
Okay, yeey... maar als er glitches inzitten die die spelers alles veel makkelijker maakt verder en bij ons (ps4) niet dan lopen wij weer een extre maand achter.... het is gewoon niet slim om zoooveel tijd er tussen te doen!
Ik snap het bij DLCs ook niet helemaal :? Het kan normaal gesproken een incentive zijn om de game voor een bepaald
Platform te kopen, maar met een dlc heeft de doelgroep heb spel al.
Dit is waarschijnlijk ook de doodsteek voor The Division op de PS4, wat ook nog het platform met de grootste playerbase is. Aantal spelers loopt al terug en ik denk dat niet dat veel mensen in augustus terug gaan komen.

Domme move van Ubisoft voor wat snelle cash imo. Ik heb erg spijt van mijn aankoop van de season pass.
Idd, maar dit is ook met BF1 het geval playerbase PS is altijd al het allergrootste geweest stappen ze nu ineens over op Xbox!? wut... kun je minder veterans verwachten die waarschijnlijk in the end ook bijv. premium of anders kopen... maar ja its all about the money money money, en dat zie ik dat jaar al veel te veel terug (hopelijk krijgen wij als gamers dan ook meer maar dat zit er meestal ook nog niet eens in!)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True