Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 45 reacties

De Franse uitgever Ubisoft heeft tijdens de Tokyo Game Show bekendgemaakt dat actiespel Assassin's Creed: Syndicate na zijn release wordt uitgebreid met een downloadable-contentpakket dat draait om de klassieke Engelse moordenaar Jack the Ripper.

Ubisoft bevestigde de komst van de Jack the Ripper-dlc op de Tokyo Game Show en maakte ook duidelijk dat de content gratis zal zijn voor gamers die de Season Pass voor Assassin's Creed: Syndicate kopen, zo meldt Eurogamer. Los daarvan maakte het Franse bedrijf nog niet veel informatie bekend over het dlc-pakket. Wel onthulde de uitgever een trailer voor het contentpakket, waarin Jack the Ripper aan het woord is. Daaruit zou afgeleid kunnen worden dat spelers zelf aan de slag kunnen met de moordenaar.

Jack the Ripper was actief in Londen in de tweede helft van 1888, wat net buiten de tijdspanne van het hoofdverhaal van Assassin's Creed: Syndicate lijkt te vallen. Jack the Ripper, wiens werkelijke identiteit nooit werd achterhaald door de legers politiemensen die op de zaak werden gezet, vermoordde tenminste vijf prostituees in de Londense wijk East End. Mogelijk maakte de moordenaar zelfs nog meer slachtoffers, maar daarover zijn experts het nooit eens geworden.

Een verschijningsdatum voor het Jack the Ripper-pakket is nog niet bekendgemaakt. Assassin's Creed: Syndicate zelf verschijnt op 23 oktober voor de PlayStation 4 en Xbox One, waarna in november de pc-versie zal volgen.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (45)

Gratis bij een duur betaalde seizoen pas, grapjassen..
Ik wacht wel tot g2play een mooie aanbieding heeft, dan zijn de bugs vast ook wel gefixt.
Daarentegen wel tof, Jack de ripper!
Jammer dat de pc versie later volgt, zelfs als je de filmpjes op YouTube niet bekijkt zijn de thumbnails vaak teveel verhullend..
Www.allkeyshop.com

Want tegenwoordig krijg je toch geen mooie doosjes meer, koop alleen nog keys
Neem aan dat ik wel een Seasons pass krijg bij de Big Ben Edition van Syndicate, en niet dat grapje zoals bij de Guillotine Edition dat ik nog los een SP moet gaan halen want dat vertik ik
Klopt je krijgt gewoon de ''season pass'' erbij:

''The exclusive and prestigious Assassin’s CreedŽ Syndicate Big Ben Collector’s Case is the definitive collection for the ultimate fan. This premium case includes an exclusive collector’s box, the Jacob’s Machinery Figurine, an art book, a double-sided London Map, the game soundtrack, a lithography chosen by the fans who pre-order, an exclusive FuturPak™ and an exclusive premium hip flask. At launch, you will get access to 2 single player missions for an extra hour of gameplay!
In addition, the Season Pass will also be included so you will not miss any of the upcoming digital content.''

Bron: http://assassinscreed.ubi...sins-creed-syndicate.aspx
Dat is inderdaad wel nice :)
De game is nog niet eens uit en nu al DLC? Naar mijn idee toch een beetje vroeg. Hadden ze dit dan niet gewoon kunnen opnemen in het originele spel of staat dit er zo ver vanaf.
Op een gegeven moment moet je snijden, tijd is nu eenmaal beperkt en je kan niet alles in een spel stoppen.

Ik zie nooit zo goed wat het probleem is met het ontwikkelen van een spel en in de laaste fases van die ontwikkeling alvast beginnen aan extra missies. Hebben we liever dat ze pas gaan nadenken over en ontwikkelen van extra content nadat het spel in de winkels ligt, en derhalve op z'n vroegst een jaar later pas uitkomt?
Alleen wordt er bij Ubisoft content uit de main game gehaald om die daarna nog eens los te verkopen. Zoals bijvoorbeeld bij Assasin's Creed II. Een hoop gamers die aanvankelijk dachten dat hun game kapot was omdat ze die sequences niet konden spelen. (Spel sprong van 11 naar 14).

Bij Ubisoft koop je helaas geen complete game meer. Extra is leuk, maar de DLC van Ubisoft is niet meer 'extra'.
Is die content eruit gehaald ja? Of was het kosten/tijd-technisch niet haalbaar om veertien sequences te ontwikkelen voor de release en hebben ze er drie "lege" sequences ingestopt met de bedoeling die later uit te werken? Het feit dat het "uit de game is gehaald om later te verkopen" is een aanname waar ik nooit enige onderbouwing voor heb gezien.
Wanneer de keuze gemaakt is maakt niet uit (vooraf of na de release). Je hebt een SP game, met een verhaal. Het verhaal is ingedeeld in hoofdstukken. De een na laatste twee hoofdstukken zijn er letterlijk uitgehaald. Wil je die ook weten/spelen dan moet je bij betalen.

Ja, dat zie ik als oplichterij. Stel je eens voor dat je een boek koopt, je het hele verhaal op een zelfde tempo volgt, je ineens een stuk overslaat en dan "Poef bam einde".

Als het niet haalbaar was dan zouden ze het verhaal twee hoofdstukken hebben kunnen inkorten, dat zou de hele situatie al veranderen.
Wanneer de keuze gemaakt is maakt niet uit (vooraf of na de release). Je hebt een SP game, met een verhaal. Het verhaal is ingedeeld in hoofdstukken. De een na laatste twee hoofdstukken zijn er letterlijk uitgehaald. Wil je die ook weten/spelen dan moet je bij betalen.

Ja, dat zie ik als oplichterij. Stel je eens voor dat je een boek koopt, je het hele verhaal op een zelfde tempo volgt, je ineens een stuk overslaat en dan "Poef bam einde".
Ik kan je garanderen dat dat bij ieder boek dat je bezit is gebeurd. Bij het schrijven en uitgeven van een boek wordt vrij rigoreus geredigeerd en worden hele hoofdstukken verwijderd om een veelvoud van redenen.

Zoals ik al zei: bij ieder product gebeurt dit. Dat is een onderdeel van het creatieve proces.
Als het niet haalbaar was dan zouden ze het verhaal twee hoofdstukken hebben kunnen inkorten, dat zou de hele situatie al veranderen.
Dat hebben ze ook gedaan. Alleen heb je nu ook de mogelijkheid die twee geknipte hoofdstukken nog te spelen, als je dat echt wil.
Ik kan je garanderen dat dat bij ieder boek dat je bezit is gebeurd. Bij het schrijven en uitgeven van een boek wordt vrij rigoreus geredigeerd en worden hele hoofdstukken verwijderd om een veelvoud van redenen.
Uiteraard, een verhaal leeft en is pas definitief bij uitgave. Wat je echter niet ziet is dat er hoofdstukken worden overgeslagen die je daarna erbij moet kopen.
Zoals ik al zei: bij ieder product gebeurt dit. Dat is een onderdeel van het creatieve proces.
In dit geval is het enige wat creatief is het gebruikers meer laten betalen zonder dat ze zogenaamd door hebben.
Dat hebben ze ook gedaan. Alleen heb je nu ook de mogelijkheid die twee geknipte hoofdstukken nog te spelen, als je dat echt wil.
Ik ben nog nooit een boek tegen gekomen waarbij ze halverwege hoofdstukken overslaan die je daarna kan bijkopen.

Nee, sorry. Maar voor mij valt dit niet goed te praten.
Jij moet marketeer worden bij Ubisoft. Daar houden ze van jouw soort mensen.

Elk ander met gezond verstand voelt zich gewoon genomen..

[Reactie gewijzigd door Vayra op 16 september 2015 10:02]

Nee was voor de release al bekend dat het DLC zou zijn, als je deluxe uitgave preorderde dan kreeg je die er wel bij.
moest je eerst wel nog via die crappy uplay account unlocken.

Was voor mij de laatste keer om nu UCrap te kopen.
en de reden om een grondige hekel te krijgen aan DLC.
ik denk verder ook aan Borderlands II waar er al meer over de DLC geweten was dan over de game zelf.

DLC,preorder & console-crap -ports , de 2 ziektes van de game industrie van tegenwoordig.
Er zijn genoeg voorbeelden waarbij de DLC al op de disk staat en dat je later alleen een "unlockbestand" koopt. In dit soort gevallen heeft het niets te maken met snijden maar wordt de DLC door de ontwikkelaar alleen gebruikt om hun zakken te vullen.
Dat is zeker gebeurd. Maar hoe vaak? Gebeurt het nog steeds? Hoeveel DLC wordt op deze manier ontwikkeld en aangeboden, en hoeveel wordt daadwerkelijk pas in een later stadium ontwikkeld? Ik weet de exacte cijfers niet, jij?
Ik snap niet wat de cijfers hiermee te maken hebben. Zodra het voorkomt (en ook al zou het maar een enkele keer zijn) voelt het niet goed voor de consument. Je koopt een spel, en om alle content te kunnen spelen moet je na een maand opnieuw geld uitgeven om deze content af te spelen die al sinds de verkoop op het schijfje staat. Dat werpt al snel de vraag op of dit niet al bij de release vrijgegeven had kunnen worden.
Cijfers hebben hiermee te maken omdat het altijd als hoofdargument gebruikt wordt om aan te geven dat DLC niet deugt. Wat als het nou twee keer gebeurd is in de afgelopen twintig jaar? Dan is dat toch geen valide argument?
Ik heb geen enkele keer beweerd dat DLC niet deugt. Het enige dat ik beweer is dat DLC die al bij release op een disk staat niet goed wordt ontvangen door de consument omdat al snel de vraag op komt of de DLC niet al bij de release versie van het spel had moeten zitten i.p.v. hier extra geld voor te vragen.

Mocht je je interesseren hoe vaak dit voorkomt, google eens op "dlc on disk" of op "Disk Locked Content" (het feit dat er al een alternatieve invulling voor de term DLC is bedacht wijst er toch wel op dat het niet om een incident gaat).
Ik heb geen enkele keer beweerd dat DLC niet deugt.
Ik zeg ook niet dat jij persoonlijk dat doet, dus ik begrijp dit verweer niet helemaal.
(het feit dat er al een alternatieve invulling voor de term DLC is bedacht wijst er toch wel op dat het niet om een incident gaat).
Is dat zo? Of is het bewijs voor het feit dat mensen aannemen dat het schering en inslag is?
Zoals ik al zei, google er maar eens op ;)
Dooddoener. "Er eens op googlen" is niet hetzelfde als "de actuele cijfers achterhalen".
Laat mij het dan maar even voor je googlen:

Hier geeft iemand voorbeelden dat het al jaren lang gebeurt:
http://www.giantbomb.com/on-disc-dlc/3015-4704/

Ook bij recente games gebeurt het regelmatig.
Destiny: http://gamerant.com/destiny-secret-area-terminus-dlc/
Mortal Kombat X: http://n4g.com/news/17093...t-x-on-disc-dlc-confirmed
Splatoon: http://geekparty.com/spla...y-good-for-the-community/

Het heeft dus niets te maken met mensen die klakkeloos maar iets aannemen van anderen DLC on disk komt regelmatig voor.

[Reactie gewijzigd door Brandts op 15 september 2015 14:36]

Ja dat heb ik liever. Sws mogen ze wel wat meer tijd geven tussen de verschillende AC games, dan elk jaar een nieuwe uit te geven en naar de oude niet meer om te kijken.
De ''tijd is nu eenmaal beperkt'', dat slaat nergens op. Dan maken ze maar meer tijd. Waarom moet AC Syndicate nu al uitkomen?

Ik geloof ook niet dat ze 'alvast zijn begonnen aan extra missies'. Ze hebben wat je zegt gewoon gesneden in het volledige spel om extra geld binnen te kunnen harken met een DLC.
Ja dat heb ik liever. Sws mogen ze wel wat meer tijd geven tussen de verschillende AC games, dan elk jaar een nieuwe uit te geven en naar de oude niet meer om te kijken.
De ''tijd is nu eenmaal beperkt'', dat slaat nergens op. Dan maken ze maar meer tijd. Waarom moet AC Syndicate nu al uitkomen?
Omdat ontwikkeling geld kost. Hoe langer een spel in ontwikkeling is, hoe meer het kost. Op een gegeven moment moet je grenzen gaan stellen aan wat je erin stopt en hoe lang je eraan gaat werken. Daarbij vallen sommige ideeën erbuiten, en die gaan dan in de ijskast. Zo werkt het bij ieder product dat wordt ontwikkeld.
Ja, ik wacht liever langer op een game die af is en compleet (want ze durven vaak 50 euro te vragen vootr een game waar de helft ontbreekt.

Inclusief DLC kan dit soms oplopen tot 100 euro.

Je betaald 2x voor een spel
Inderdaad, anders kan je blijven wachten op het game... #GT7 anyone? :+
Ubisoft... Maar +3 wat dat dacht ik ook gelijk. Game nog niet eens klaar, en dan al dlc aankondigen.
Maak eerst je game goed af!!
Vergeet niet dat alle content voor een game van te voren al gepland is; dit betekent dus niet dat ze eerst alles maken en dan eens kijken wat ze als dlc eraf gaan knippen.
Dat is toch het doel van een season pass, dat je dan niet meer hoeft te betalen voor losse dlc?
Meestal wel, nie altijd.

Bij Saints row krijg je in de season pass ook alleen de belabgrijkste DLCs en niet alles.
Tweakers jullie zijn wel bescheiden rond het nieuws om te tgs. Zaten paar mooie aankondigingen bij.
Hebben we iets specifieks gemist, in jouw ogen?

In dat geval kun je op http://tweakers.net/submit/ je tips kwijt!
Game is nog niet eens uit en nu al DLC als melkkoe aankondigen.

En voor diegene die dit alweer gepre-ordered hebben: leren jullie niks van vorige keer?? Stop eens met het geven van geld aan een organisatie die eerst eens moet leren dat geld niet vanzelfsprekend je kant op komt. Er moet hard en goed voor gewerkt worden.

Sorry voor deze negatieve insteek, maar het verleden heeft aangetoond dat uitgevers en ontwikkelaars lui worden wanneer ze gegarandeerd succes hebben voordat de game überhaupt uit is. Ik noem Sim city, Arkham Knight, Unity, en zo kan ik nog doorgaan. Denk je dat ze nog buggy games uitbrengen wanneer niemand mee pre-ordert? Tuurlijk zijn uitgevers lui geworden, maar wij werken hier zelf aan mee als we vooraf betalen.
En voor diegene die dit alweer gepre-ordered hebben: leren jullie niks van vorige keer?? Stop eens met het geven van geld aan een organisatie die eerst eens moet leren dat geld niet vanzelfsprekend je kant op komt. Er moet hard en goed voor gewerkt worden.
+1

Ik heb wel geleerd van me fout toen ik Watch dogs reserveerde, en dan ook na de zoveel fouten die ze daarna brachten, jammer dat ze consoles voor trekken
Season Pass en Ubisoft: nee dank je. Die fout heb ik gemaakt met Watch Dogs. Tegen de tijd dat de content vrij komt, ben je de games van Ubisoft al meeeeeer dan zat.
Dit is dan echter mijn ervaring met Season Pass games.
De Season Pass van Borderlands was niet verkeerd. Maar ik vind het nog steeds eerder uitzondering dan regel dat het het geld waard is. Niet in de laatste plaats omdat na release kopen van keys altijd goedkoper is.

[Reactie gewijzigd door Vayra op 16 september 2015 11:09]

Nee, dit is mijn ervaring met Ubisoft games ;) Genoeg games waar de Season Pass meer dan waard was.
Bij mij tot nu toe iedere game die een season pass had :P
Maar goed, ik speel dan eigenlijk alleen maar CSGO.
Season Pass zelf heb ik niet zo'n issue mee. Maar wel wanneer games de Season Pass op RELEASE al bundelen, Ubisoft noemt het de 'Gold Edition'. Brengt helemaal geen enkel voordeel met zich mee. Kan je netzogoed wachten tot de eerste DLC komt, kijken of dan de Season Pass het waard is.
wel een cool idee maarja beter dat ze iets aan de gameplay gaan doen vind dat ubisoft flink achteruit gaat.
hopelijk voegt deze DLC wat toe,
De DLC van de AC serie laat ik bij voorbaat al liggen. Wat een oplichterij is me dat zeg. Sinds ik zag dat ze gewoon 2 sequences letterlijk uit de main story hadden gehaald was het voor mij klaar.

Nee, Ubisoft z'n games komen uberhaubt niet meer zomaar in huis.
Games van Ubisoft, nee dank je, Ze weten wel hoe ze iets moeten slopen, met name als het om gameplay en performance gaat, mijn vertrouwen ben ik kwijt in Ubisoft, Ben dan ook zeer benieuwd hoe RS Siege zich uitpakt

[Reactie gewijzigd door melvintje op 15 september 2015 13:32]

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True