Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 79 reacties

Uitgever Electronic Arts heeft de aankomende reboot van Need for Speed, simpelweg genaamd Need for Speed, getoond tijdens haar E3-persconferentie in Los Angeles. De game moet een combinatie worden van de beste elementen van de Need for Speed-games uit het verleden.

De nieuwe spelomgeving gaat Ventura Bay heten en wordt een wereld die twee zo groot is als die van Need for Speed: Rivals. De wereld heeft een werkende dag- en nachtcyclus en spelers kunnen de wereld vrij verkennen, deelnemen aan races en hun eigen vastgoed kopen. Het landschap varieert van dichtbebouwde steden tot slingerende bergwegen.

Het reputatiesysteem uit eerdere games doet een herintrede. Op basis van de factoren speed, style, build, crew en outlaw wordt bepaald hoe andere racers in de game tegen de speler aankijken. Vijf personages zouden een grote rol spelen in het verhaal van de game, en de keuzes die de speler maakt, hebben invloed op het verloop van die verhalen.

De game draait op de Frostbite Engine die ontwikkeld is door de Zweedse ontwikkelstudio Dice, en vooral bekend is van de Battlefield-games. Need for Speed komt op 3 november uit voor PlayStation 4, Xbox One en Windows.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (79)

De camera tijdens het driften ziet er echt niet uit. Viel met net bij de presentatie al op en ik kan me niet voorstellen dat je dat constante gewissel tussen standpunten lang vol gaat houden tijdens het racen. Ook hadden ze het weer over dat het een reboot is, 20 jaar aan NFS in één game maar het is gewoon Underground 3, weer met een (waarschijnlijk) overbodig verhaal. Tel daarbij op dat je alleen in de nacht rijdt en volgens mij constant in de regen (het is in ieder geval de hele tijd nat tijdens wat ze lieten zien) en weer maar één stad. Weliswaar groter dan in voorgaande delen, maar persoonlijk vind ik de diversiteit aan circuits uit de oudere delen veel vetter.

Ik ben een NFS-fan maar de serie heeft zijn charme al héél lang geleden verloren en dit nieuwe deel toverde maar één blik op m'n gezicht: :/

Hier wat gameplaybeelden die net getoond werden, dan zie je waar ik het over heb.

[Reactie gewijzigd door SomerenV op 15 juni 2015 22:54]

Het lijkt me dat je je camerastandpunt gewoon zelf kunt kiezen, meteen naar hood view zetten en je hebt geen last meer van wat de 3rd person view voor rare hoeken kiest :) Ik snap sowieso nooit waarom mensen hun auto van achteren willen zien, het is geen RC car...

Maar ik moet zeggen dat ik van het filmpje hier en die gameplaybeelden (die ik net ook gevonden had voor jij het postte) juist wel een klein beetje enthousiast wordt weer. Het ziet er voor mij weer veel meer uit als most wanted 2005, wat voor mij persoonlijk de beste NFS ooit was (en ja dat is een kwestie van smaak). Ik zal zeker niet meteen bij release de game kopen, laat staan preorderen, want mijn vertrouwen zijn ze ook al jaren kwijt... maar ik ben zeker wel benieuwd. Jij noemt de game "underground 3" en bedoelt dat als een belediging, ik zou dat een eretitel willen noemen... maar alleen als ze ook echt weer de underground 2 / most wanted sfeer terug weten te halen en niet die crap wat Criterion er van gemaakt heeft en geen cops met allemaal wapens... gewoon rammen!
Grappig, ik vind de Most Wanted uit 2005 juist één van de mindere NFS games. (Ik heb het dan over de NFS games die zijn uitgebracht vóórdat Criterion van alle auto's bobsledes maakte wat betreft handling). Dat kwam voornamelijk omdat ik dat time-slowmo gedoe vreselijk irritant vond. Het spel was eigenlijk niet echt te doen zonder die Slowmo.

Persoonlijk heb ik NFS Porsche en Underground deel 1 allebei helemaal stuk gespeeld. Later nog wel Pro Street gedaan en een tijdje Shift op de xbox, die ik overigens nog wel een keer op de pc zou willen doen, maar buiten dat ben ik helemaal niet meer geïnteresseerd in de NFS franchise. Ook deze trailer verandert daar geen klap aan ben ik bang.

Als iemand hier mij een racegame kan aanraden die niet zo neurotisch realistisch is als F1 of Project Cars en niet zo vreselijk arcade als alles wat Criterion aanraakt, dan houd ik mij aanbevolen. Ik zoek een mooie gulden middenweg. :P
lol, echt mooi om te zien dat ieder persoon die NFS gespeeld heeft een eigen favoriet heeft die een ander juist weer totaal niet goed vond.

Persoonlijk vals ik een top 5 moet maken van de nfs games zal 1 game er misschien uitspringen

1- Most Wanted 2005
2- Underground 2
3- Underground 1
4- The Run
5- undercover

Most wanted heb ik denk ik een week geleden nog voor de 100st keer ofzo uitgespeeld.
En dat slowmo gedoe heb ik vanaf de eerste dag nooit nodig gehad maar het is een leuke gimmick om te hebben in de game om beter op de weg te blijven.

Ik was na de eerste bekendmaken van de nieuwe NFS laaiend enthousiast en nu ik de gameplay beelden heb gezien ben ik zo goed als verkocht.

Maar zoals ik al zei ;) 100 mensen honderd meningen XD
Mijn toppers:

Porche 2000
Road Challenge
- hierna ben ik gestopt met NFS


Ik mis de dagen van het racen, zonder politie of driften of customizen. (sinds wanneer valt 'driften' onder 'racen' ?).
Project Cars, Gran Turismo of Forza anders proberen? NFS is en blijft arcade, en de populairste blijven de undergrounds. (Tevens mijn favorieten, Underground 1/2 + eerste most wanted). NFS werd vanaf Hot Porsuit pas leuk voor mij en velen.

Persoonlijk houd ik meer van simracen, maar NFS heeft het als arcade racer altijd erg goed gedaan. Als sim racer juist wat minder. GT2 was toen veel beter.
Het hele feit dat er een semi-realistisch schademodel in die games verwerkt zat maakte het voor mij inderdaad wel de beste NFS games. Het geeft gewoon een hele andere kijk op hoe je je op de track moet focussen.

Ik heb bij Porsche (mijn favoriet) zelfs uren met mijn vader zitten wedijveren wie de snelste tijd neer kon zetten op Cote d'azur.

[Reactie gewijzigd door Endurance op 16 juni 2015 14:43]

Porsche 2000 heb ik geloof ik zelfs nog op een CDtje :P wat heb ik dat vaak gespeeld zeg.

Echter staat bij mij wel Need For Speed Underground 2 bovenaan het lijstje. Dat customizen was best wel vet en de handeling van de auto's was naar mijn idee het beste in deze game. Daarna werd het om te janken.

Driften is een soort van race als je t tegen andere speelt lijkt mij? wie de meeste punten scoort of t snelste is op zo'n circuit...
ik hou het toch liever op de politie of driften of customizen.

btw fyi ;)
Driften is wel degelijk racen.
Het behoort tot de minder bekende type race maar het is auto sport.

Zie hier : Formule Drift Championship ;)
https://www.youtube.com/watch?v=_CUE2SEHWSQ

er zijn meerdere toernooien op de wereld maar FD (Formule Drift ) is de bekenste.
most wanted had wel de beste ffb in stuurwieltjes, daarna werd het minder jammer genoeg.
Slow-mo... ik herinnerde me niet eens dat dat er in zat in eerste instantie, moest even googlen :)
Ik heb dat inderdaad ook bijna nooit gebruikt, het was dan ook zeer zeker niet nodig als je een klein beetje goed was in het spel. Maar de laatste grote hoeveelheid tijd die ik in het spel gestopt heb was dan ook oefenen voor multiplayer (destijds aan de best of benelux competitie meegedaan) en dan heb je geen speed breaker.
De eerste 3 uit de colin mcrea series zouden dan moeten bevallen als je tenminste niet alles op makkelijk zet.
Ja, Colin McRae 2.0 heb ik helemaal kapot gespeeld. Heb ook jarenlang een super degelijk Microsoft Force Feedback stuur gebruikt. Ook DTM Race Driver 2 mee gespeeld. Bij die laatste is zelfs de DVD letterlijk stuk gespeeld. Vind ik nog altijd één van de gaafste sims.
Underground 3 is geen belediging ;) Zie mijn reactie op SmokingCrop hier boven.
Nope, het eerder bevestigde always online systeem is een belediging voor de serie, want dat was bij SimCity al een ramp
Bij SimCity kreeg je er een gratis game bij en het is later ongedaan gemaakt :P
Heeft EA bakken met geld gekost die stupiditeit, en ze herhalen het gewoon weer?
Zelfs BF4 kan offline(SP dan :P) en dat is eigenlijk net zo MP only als WoW.
het is later ongedaan gemaakt :P
Klopt....
Na 3 maanden... nadat ze alle fans van de serie al kwijt waren.. -_- sukkels
Beetje een loos argument qua camera standpunt. Dan was GTA in al die jaren dus ook bullshit, immers is het geen speelpop? Heb NFS altijd als arcade game gespeeld, dus ook met 3rd person view. Als ik een auto helemaal customize wil ik ook graag zien met alle grafische poespas hoe deze er tijdens de race uitziet. Daarnaast is het ook natuurlijk makkelijker rijden. Allemaal non-argumenten voor een echte racer, maar dan moet je ook niet bij deze game zijn.

De beelden zien er lekker uit, werd al enthousiast toen ik zag hoe het customizen vormgegeven is, voelt al lekker. Hopelijk komen er ontelbaar veel opties zodat mensen echt met verschillende auto's gaan rondrijden. Hoe het verder aanvoelt en allemaal in de gameplay tot stand komt is even afwachten. Ik ben licht positief, maar ben nog wel bang om mijn vingers eraan te branden.
Jij vindt het blijkbaar "natuurlijk" makkelijker rijden, ik vind dat juist niet. In 3rd person view is het naar mijn mening veel en veel moeilijker om goed en precies een bocht in te sturen. Maar ieder zijn ding :)
Niet alleen de bochten, afstand inschatten is naar mijn mening gewoon een heel stuk lastiger 3rd person.

Alhoewel het voor die drift tracks wel prettiger is om 3rd person te gebruiken, anders kijk je constant naar de vangrail :P
Ik houd zelf ook niet van die 3th person view; niet in race games en ook niet in shooters. In de eerste NFS-en kon je ook gewoon kiezen. Het lijkt er ook op of je minder ver kan zien in 3th person perspectief; nu juist essentieel om bochten in te schatten.
[quote]
Het lijkt me dat je je camerastandpunt gewoon zelf kunt kiezen, meteen naar hood view zetten en je hebt geen last meer van wat de 3rd person view voor rare hoeken kiest :) Ik snap sowieso nooit waarom mensen hun auto van achteren willen zien, het is geen RC car... [quote]

Ik vind de camera view vanaf de achterkant van de auto juist het chilste van alles, waarom ?

Je hebt dan meer controle op de weg en je kan de bocht beter inschatten en je hebt meteen zicht op wat der daarna nog te verwachten staat. Als je met een first person view de bocht uit komt heb je niet meteen zicht op wat der gaat gebeuren en knal je al snel ergens op.

Je hebt ook van die ''gastjes'' die je doodleuk willen weg beuken waardoor je het snel in de gaten heb als je gebruik maakt van een ''third person view''. Met een first person view heb je dat niet door en opeens tol of beuk je ergens op, uit het niets.

[Reactie gewijzigd door Jeroentjeeuh op 17 juni 2015 15:38]

In comment daaronder:
"EDIT: They confirmed it was just an action camera they were using. Nice to know."
Er zijn blijkbaar 4 camerastandpunten waaruit je kan kiezen.

[Reactie gewijzigd door SmokingCrop op 15 juni 2015 22:58]

Dat is dan één puntje dat wegvalt maar de rest blijft. EA doet net alsof dit dé reboot is (na de reboots van Hot Pursuit en Most Wanted?) en alsof ze 20 jaar aan NFS-kennis in één game gepropt hebben maar alles schreeuwt Underground 3. Toon dan ballen en promoot de game dan gewoon als Underground 3 in plaats van op deze manier.
ik kan dit niet met je eens zijn.
Ghost Games is pas recentelijk begonnen met nfs.
Ook zij wisten waarschijnlijk na de laatste game 'Rivals' dat er echt iets moest veranderen.
Zoals vele game dev's blijkt ook ea en ghost games te zijn gaan luisteren naar de fans.

punt is, deze game is wel degelijk een reboot in mijn ogen.
deze game had volgens joy logica net zo goed most wanted 2 kunnen heten of carbon 2.
Maar aangezien NFS vanaf carbon flink achteruit is gegaan en nfs niet meer was wat het ooit is geweest (Arcade racer zonder gekke gadgets en zonder insta cops als je spawned (rivals)) vind ik het een reboot als je met deze game de serie weer wilt brengen naar wat het ooit was.

Maar even los van het woord reboot en zijn betekenis.
wat boeit het in godsnaam wat ze het noemen ?
zolang de game goed is en wij gamers tevreden zijn mogen het van NFS:ride my little pony noemen.
als de game goed is is ie goed.
(dat is dan ook nog weer persoonlijk) maar de naam en hoe het genoemd wordt maakt de game niet meer of minder leuk
The DEFINITIVE edition. Kan het woord niet meer horen! |:(
Ik ben opgegroeid met NFS 1, 2, High Stakes en ooit nog eens een keer NSF Online oid, maar eigenlijk dus al jaren geleden afgehaakt. Als ik de beelden bekijk die je aangeeft dan zie ik veel donker, veel vervelende reflectie van het wegdek en felle lampen met een hoop gloed. Ik zie er eigenlijk geen bal van en het lijkt me ook niet fijn spelen. Het ziet er mooi uit, maar dat is het dan ook voor mij, meer niet.
Die goede oude tijd. Nfs 2se, nfs III hot pursuit... :*)
High stakes speel ik momenteel...
Vergeet need for speed Porsche niet. Dat was ook een heerlijke game!
Die heb ik ook erop de pc staan. :)
Idem hier. Met daarna nog Porsche Unleashed. Dat is voor mij een van de beste NFS geweest. Daarna ben ik snel afgehaakt.

Het zal daarnaast wel aan de eigen rijstijl liggen. Ik ben benieuwd of dit deel me weer kan boeien.

[Reactie gewijzigd door Anonyymm op 16 juni 2015 09:02]

Bij carbon had je ook een instelbare 'action camera'. Hopelijk hebben ze de optie om die uit te zetten ook gereboot :)
Ben met je eens. Die cam is behoorlijk irritant in mijn ogen. Je kan eens niet zien wat er links of rechts gebeurt! Waardeloze gimmick is dat.

EDIT: Blijkbaar was het een presantatie dinggetje zoals mijn bovenbuurman het zegt. Gelukkig anders moest ik nodig eeen kotszakje gaan halen als ik dit speelde

Ook zie je natuurlijk weer die natte auto die blijkbaar op hun dak een soort sproeier instalatie hebben zodat ze altijd nat blijven ;)

Veder krijg ik des te langer naar die beelden kijk des te meer kans dat ik een epiletie krijg Heb zelf geen epiletie maar door deze game kan ik het wel krijgen) . Al die lampjes al die daaiende beelden en dingen zoals dat je beld draai zodat je een berichtje ziet. Breurg ik wordt er ook misselijk van.

Overigens ziet de game er niet verkeerd uit. Maar goed ik heb liever een lelijke game met een goede gameplay/verhaal dan een mooie game die een slechte gameplay/verhaal heeft.

Ten slotte heb ik weing vertrouwen in deze game. Ik hoopte dat deze game een underground 3 werdt. Maar helaas het wordt weer een NFS melkkoe #21 met natte auto's die constant hun groot licht aan hebben :/

Erg jammer dit en een gemiste kans van EA :-(

[Reactie gewijzigd door MarcRvB op 16 juni 2015 09:17]

De Underground serie (en als verlengstuk Most Wanted en Carbon) hadden ook een dunne verhaallijn (het draaide voornamelijk om racen) - en ze waren allemaal 's nachts behalve Most Wanted. Met de 'roots' bedoelt EA eigenlijk voornamelijk Underground (want die was het populairst) - volgens mij bedoelen andere mensen weer Porsche Unleashed en Hot Pursuit 2.

Zelf kan ik niet wachten, ik heb 10 jaar moeten wachten op een NFS met customization die niet beperkt is tot een andere kleur verf.
"Tel daarbij op dat je alleen in de nacht rijdt"

Volgensmij zeiden ze in de presentatie toch echt dat de game 24 uur dus dag en nacht en dynamic weather heeft...
''De wereld heeft een werkende dag- en nachtcyclus'' staat gewoon in dit artikel
Ze geven aan in het begin "pre alpha footage" dus er is nog genoeg tijd om punten als camerastandpunten te kunnen verfijnen (mocht dit niet voor de presentatie zijn) mocht je er voor willen kiezen om in dat standpunt te willen rijden.

Persoonlijk vind ik dat de gameplay er ook erg chaotisch qua beelden (kleur en flitsen). Hoop dat ze erg nog wel wat moeite voor doen om de punten aan te pakken want ik zou graag zelf wel een goeie NFS in het oude underground genre terug willen zien.

[Reactie gewijzigd door zianifest op 16 juni 2015 09:51]

Ik ben ook meer van de variatie aan de circuits in de vroege delen. Ik vind de 1 city roaming niet zo geweldig; meeste circuits lijken hetzelfde.

Ik kan me nog NFS High Stakes herrineren, dat je onder een brug ging waar trein bovenop reed. Dit soort momenten zie ik graag terug. momenten van creativiteit...
Man man man, ook bij dit topic plaats ik maar weer het zelfde;

Waar blijft de charme en gameplay van NFS 3/4? Dát waren topdelen. De rest is alleen eyecandy en overkill...
Is gewoon een heel andere game. Na de introductie van de eerste Underground zijn ze daar feitelijk al van afgestapt.

Ik zou het ook wel graag zien, een serieuze arcaderacer op de PC met gewoon standaard auto's en mooie straatcircuits over de hele wereld. Maar kennelijk is dat hun ding gewoon niet meer.

Ik vind het ook jammer dat je niet meer met auto's uit verschillende klassen tegen elkaar kan racen, dat was in de oude games altijd een goede manier om de game interessant te houden wanneer je gewoon te goed was geworden voor de AI.
Inderdaad. Dit was waar ik op hoopte bij het lezen van het woord 'reboot'. Wat ze nu voorstellen is in mijn inziens eerder een opvolging van waar ze de laatste jaren mee bezig zijn geweest.
Ze zeiden in de persco idd. dat het een samenkomst was van de afgelopen 25 jaar NFS. Voor mij ook duidelijk geen reboot en meer een vervolg.

Ik vind het iig. erg tof om RocketBunny en RAUH-Welt Begriff in het spel te zien. Volgens mij heeft RWB nog nooit een spel gedaan en ik verheug me nu al op de 964 RWB.

Maar toch stoor ik me aan de arcade gameplay. Als ik zie hoeveel de auto's gestuurd worden door de CPU, dan is m'n enthousiasme weer weg... Met dit soort auto's moet je vechten voor de controle en niet je eerste race kunnen winnen.

Zo jammer dat EA de Porsche licentie nog heeft... ;(
Ik snap wat je bedoelt, maar als je NFS 3 terugkijkt op youtube, dan is dat meer nostalgie denk ik. For rivals is qua gameplay vele malen beter dan NFS 3 gok ik zo. Maar goed, slechts perceptie wellicht.
Tja, ik heb as we speak NFS4RC geïnstalleerd op m'n 8.1 bak, software rendering wel te verstaan (direct3d nog niet aan de praat), en het pakt me gelijk weer. Roadblocks, spikestrips, lekker scheuren door hometown. Heerlijk! Bij geen enkel ander spel uit de serie heb ik zovaak teruggeblikt op 3/4.
Yup, same here!

Heb need for speed 3 hot pursuit helemaal kapot gespeeld. Dat waren nog eens echte need for speed games.

Lekker met dikke supercars scheuren door al die steden en dan die politie! Heerlijk die achtervolgingen met spikestrips.
Met nGlide (http://www.zeus-software.com/downloads/nglide) kan je NFS Road Challenge (en trouwens ook Porsche Unleashed) met hardware rendering spelen. Draait erg goed, zelfs op hoge resoluties. Hier speel ik op 1440p, ziet er verrassend goed uit voor zo'n oud spel :9 !
Klopt, kwam ik gisteravond nog achter, haha! Draai het thuis nu op 1920x1200. Hardwarerendering, maar dingetjes zoals triple buffer kun je niet aanzetten. Maar 't ziet er allemaal prima uit!
Dat driften ziet er zo ongelofelijk simpel en nep uit! De rest is wel echt tof!
Dat driften was in u2 nog erger. Het is nfs, veel meer arcade word het niet(of je zit bij iets als mario kart)
Paar weken terug nog U2 gespeeld maar dat driften is nog niet zo makkelijk. In deze NFS ziet het er heel simpel en nep uit. Zou natuurlijk kunnen komen door de camera positie.
underground 1 en 2 heb ik voornamelijk altijd zitten driften als ik de kans kreeg.
driften is in de latere games vele malen makkelijker geworden door het remmen en gassen tegelijk
De enige recente NFS die ik daadwerkelijk goed vond was NFS Rivals. Alle andere vanaf Most Wanted waren gewoon niet leuk genoeg. Ik hoop dat er bij deze net zoveel, of meer fun in zit als bij NFS Rivals. Jammer dat ze een cinemtaic laten zien en niet in-game footage.
Ben het ermee eens. Rivals vond ik ook een van de beste sinds Most Wanted. Graphics waren goed en de besturing was ook beter dan in voorgaande NFS's.

Ik moet zeggen dat ik wel enthousiast word na het filmpje gezien te hebben. De sfeer lijkt weer meer op Most Wanted destijds. Misschien is er nog hoop.
Ziet er allemaal wel tof uit, camera weet ik net zo niet.. misschien is dit puur voor de trailer. Wel, jammer genoeg, is het bij EA altijd afwachten tot de release en verder. Het zou me namelijk niks verbazen als het complot slecht is of de game support gewoon bagger is en bug's/crashes aan de release zo hoog zijn dat ze na een dag 1 patch nog aanwezig zijn. Neemt niet weg dat het meteen een slechte game is maar zoals men altijd zegt: Niks is zoals vroeger

Off-topic. Bug's/crashes zijn in elke game, bij EA is het aantal wel erg groot bij hun nieuwste games. Dit lijkt wel een sport van uitgevers te zijn deze dagen, vroeger kocht ik toch ook geen games die pas redelijk werkte na een day1 patch?...(niet negatief bedoelt, just saying..)

edit: typo en aanpassingen

[Reactie gewijzigd door Tweakwondo op 15 juni 2015 22:59]

Vroeger was je internetverbinding ook veel trager en was het onmogelijk om een patch van verschillende MB's binnen te trekken en brachten gamedevelopers dus volledig afgewerkte games uit. Nu releasen game developers halfafgewerkte games omdat ze weten dat kopers na de release gemakkelijk een patch kunnen downloaden.

[Reactie gewijzigd door Fredi op 16 juni 2015 01:03]

Vraag mij af of dit wel zo is. Hier in NL hebben we een goed en snel internet, maar ik gok erop dat EA niet speciaal patches ontwikkeld voor de gamers in NL. Er zijn nog genoeg gamers in andere landen die een bagger netwerk, vergelijkbaar met onze van >10 jaar terug.

Persoonlijk denk ik dat patchen en updaten zorgt voor langere tijd werk. Je kan een game in de markt zetten en daarmee beginnen te verdienen. Naderhand kan je op basis van dat budget nog tig patches en uitbreidingen realiseren. Doe je alles in een keer 100% goed zonder enkele patch daarna, duurt het veel langer voordat je een versie de markt in kunt zetten. Misschien is een game niet eens populair en heb je er wel 100% tijd in gestopt.

Maar goed. Ik zou toch liever een goede game zien die 99% af is, relatief bugvrij en een goede verhaallijn waar je ook graag mee blijft spelen. Dat zal echter niet snel meer in EA's plaatje passen, aangezien ze liever halve spellen verkopen en dit snel opvolgen met nieuwe games. (tenminste, dat is wat we de laatste jaren veel zien)

[Reactie gewijzigd door marcel87 op 16 juni 2015 10:23]

Wat mij betreft is het grootse probleem met de nfs serie de belachelijke snelheid waarmee de spellen verschijnen, laat ze er lekker 3/4 jaar tussen stoppen, dan is er weer wat tijd om er naar uit te kijken. En voor hun om een goed spel te maken.
dus forza ook, assasins creed ook , battle field ook, .... welke games komen er nog meer ieder jaar uit ?

nfs heeft sinds underground ongeveer ieder jaar een game uitgebracht.
nu hebben ze 2 jaar gewacht om deze game te maken tot wat het is.

voor een racegame hoeft er niet meer dan 2 jaar tussen te zitten.
btw is het ook nog eens zo dat nfs de laatste jaren me hooguit 5 maanden vast hield en dan was ik er klaar mee (in het gunstigste geval) maar eens in de 2 jaar zou beter zijn want dan wordt het geen haast werk.
Vind ik wel ja, van de games die je noemt speel ik alleen battlefield maar 4 heb ik ook lekker overgeslagen. Net als bij de nfs serie, als ik denk meer van hetzelfde waarmee ik mij n half jaar terug ook ging vervelen dan ga ik er geen 50 euro aan uitgeven hoor.
Ik hoop dat we een soort van Underground met een 'storyline' en politie krijgen. Het klinkt interessant in ieder geval!
Ik hoop meer op de tuning mogelijkheden van Underground (2). Daar kon je echt lekker met de specs spelen en de auto afstemmen op driften, drags etc.!
Vergeet niet het audio systeem in je kofferbak en de neon onder de motorkap XD
Ik hoop dat ea dit niet weer verknald zoals de vorige teleurstellingen van need for speeds
Dat was goedkope uitmelkerij van een goede titel. Als ik het artikel lees dan klinkt het iig alsof EA dit keer zijn best doet om er wat moois van te maken...
Als de gameplay zo is als ze lieten zien dan ben ik nu al een beetje klaar met deze game tbh. En dan bedoel ik het sturen/driften en het mee draaien van het beeld. Dan hoop ik dat ze wel de optie geven dat je dit kunt aanpassen op welke wijzen dan ook. Apart van dat, het zag er goed uit! Ben benieuwd
Wat mij het meest bij is gebleven van alle NFS games is toch wel de Underground serie en dan voornamelijk het 'pimpen' van je auto's en de geweldige soundtrack.

Hoop dan ook dat ze het customizen/tunen zeer uitgebreid implementeren.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True