Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 89 reacties
Submitter: CriticalHit_NL

Carmageddon: Reincarnation komt op 23 april van dit jaar definitief uit. De ontwikkelaar Stainless Games is al sinds 2011 bezig met het ontwikkelen van de game nadat het bedrijf de rechten van de raceserie in handen kreeg.

Uiteindelijk was een campagne op Kickstarter medio 2012 nodig om Carmageddon Reincarnation verder te kunnen ontwikkelen. Het spel is al enige tijd als publieke bèta te spelen via Steam op Windows. De prijs van de bèta is gelijk aan de prijs bij de introductie van de game, maar na verschijning zullen de drie eerdere uitgaven van het spel niet meer gratis meegeleverd worden.

Samen met het donderdag vrijgegeven bericht op de site van Carmageddon, publiceerde de uitgever ook een nieuwe promovideo, naast alle bedankjes aan de pre-alfa- en bèta-spelers van het eerste uur. Het spel bevat onder andere een carreer mode over zestien hoofdstukken die allen bestaan uit drie of vier events. Elkaar het leven zuur maken in de virtuele auto kan met acht spelers tegelijk. Er zijn 24 voertuigen maar spelers met een 'Red Eagle'-auto hebben die weten te bemachtigen door de Kickstarter-campagne te steunen. Zij beschikken derhalve over 25 verschillende wagens.

Op moment van schrijven is er nog niet bekend wanneer het spel voor andere platforms uitkomt. Naast de Steam-versie, komt op 23 april ook een drm-vrije stand-alone Windowsversie uit.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (89)

Hmm... Ik heb het spel voor het eerst van mijn leven gespeeld toen de Android versie eerst tijdelijk gratis en later permanent gratis ge´ntroduceerd werd. Ik vond het niet bijster realistisch platrijden van mensen daarin nog wel kunnen. Met deze veel realistischer variant merk ik dat ik daar veel meer moeite mee heb. Dan heb ik toch zoiets van: "Moet dat nou zo?"

Ik zou ook niet een van de makers van dit spel willen zijn als de komende jaren analoog aan de killing sprees met vuurwapens even gestoorde (jongere) mensen dit regelmatig in het echt gaan doen als ze eenmaal besloten hebben zichzelf van het leven te benemen. 'Voor de kick' voordat ze eruit stappen.

En dan op hun computers de sporen vinden dat ze dit spel zeer veel gespeeld hebben en/of daadwerkelijke uitlatingen van hun dat ze hierdoor 'ge´nspireerd' waren.

Nee... doet u mij maar niet. :/

[Reactie gewijzigd door CaptJackSparrow op 20 maart 2015 00:22]

He, een reactie uit 1997. Althans, het is een beetje exact dezelfde paniek die men bij de eerste carmageddon zaaide. En het zal me niks verbazen als men dezelfde paniek zaaide toen de film Death Race 2000 (waarom het spel gebaseerd is) uit kwam in 1975.

Spellen, net zoals films, muziek, en boeken zijn niet de oorzak van verschrikkelijke acties sommige mensen uitvoeren. Deze mensen zijn al defect in hun hoofd, en zullen waarschijnlijk ook media die in het verlenge van hun defect zit opzoeken..
Ik speelde het ook vanaf het eerste uur. Sindsdien al duizenden mensen IRL doodgereden, gewoon omdat het kan..... |:(

Ik word altijd zo moe van dit soort discussies. Mensen die bewust iemand aan gaan rijden zullen dit echt niet meer of minder gaan doen door dit soort spellen.
Die paniek willen de makers denk ik ook juist. Daarmee gaat t 'viral' . De beste reclame en wellicht ook DE reden dat t origineel zo inmens populair was
He, een reactie uit 1997. Althans, het is een beetje exact dezelfde paniek die men bij de eerste carmageddon zaaide.
Nostalgie ten top. Nu nog een Duitse versie met zombies vol groen bloed en een koppel documentaires op tv.
Tja, kijk even naar alle populaire games. Games zijn juist een gezonde uitlaatklep voor miljoenen mensen. Het kan net zo goed aan brood liggen, want meeste gestoorden hebben ook brood gegeten, you get my point. Ik vind het er alles behalve realistisch uitzien, en ben eerlijk gezegd teleurgesteld dat het platrijden niet wat beter is uitgewerkt, daar gaat het tenslotte om in Carmageddon.
Hij suggereert ook niet dat hij denk dat die zaken door een game komen, maar dat dit natuurlijk wel weer dat soort reacties gaat opwekken.

Verder vind ik dat je wel even bij jezelf te rade kan gaan of dit nou een uitlaatklep is die je moet willen.
Vechtsporten? Schietclubs? Allemaal het zelfde, of het nu echt of een game is. Het is en blijft een referentie naar echt geweld. Je kan het zien als een uitlaatklep of een uitnodiging. Bij games komt er ook nog bij dat de meeste het gewoon vermakelijk vinden en er verder niets achter zoeken of voelen.
Sommige mensen lijken inderdaad geweld nodig te hebben als uitlaatklep. Echter is het voor zover ik weet bij een vechtsport wel gebruikelijk om ook te werken aan het vaak ook juist niet gebruiken van geweld en zelfbeheersing. Of er ook een ethos is bij schietclubs weet ik echt niet, maar ik mag hopen dat er daar ook aandacht wordt besteed aan op zijn minst veiligheid.

Dat is nog wel wat anders dan: "Kijk mij mensen aan stukken rijden, zie ze kermend en bloedend wegkruipen. 100 punten voor de trage oma met rollator". Het is virtueel, maar wel een beetje los van alle morele overwegingen.

De vergelijking met GTA die ik hier ergens zag vind ik ook niet helemaal opgaan. Dat wordt nog geleid door een verhaal en de keerzijde van het geweld wordt getoond. Dit spel is slechts "geweld is leuk".

Uiteindelijk kan ik er met enige tegenzin ook heus de lol nog wel van inzien. Ik pleit ook niet voor een verbod op zo'n spelletje, een weldenkend mens moet het echte en virtuele voor zichzelf uit elkaar kunnen houden. Maar zoals ik het vorige bericht afsloot vind ik dat je je zeker kan afvragen of je een spel als dit niet beter kunt laten liggen. Ik doe dat in ieder geval wel.
Het spel bevat geweld maar is geen geweld. Toch niet helemaal hetzelfde... Op wat knoppen rammen vind ik vrij geweldloos noch doe ik er iemand kwaad mee.
Een scherpschuttersvereniging is juist compleet t tegenovergestelde van geweld, en nog.eerder te vergelijken met een denksport als schaken dan met carmageddon... Beetje raar om die hier te noemen ?
Je vergeet hierbij dat je eigenlik een omgekeerde 'ad hominem' (persoon x doet y en persoon x is slecht dus y is ook slecht) plaatst. Je zegt namelijk 'omdat ik de fout niet in ga terwijl ik geweldadige games speel en ik geen slecht gedrag vertoon zijn geweldadige games dus niet slecht'.
En ik snap je helemaal want het is precies dezelfde reactie die ik tot een aantal jaren geleden uitdroeg tot het moment dat ik een interessant artikel las.

Het betrof een stuk van een Nederlandse Psychologe (ik kan het stuk helaas niet meer terugvinden maar ik heb het hier op Tweakers ooit eens eerder aangehaald)
Zij deed onderzoek (al bij het begin van de introductie van computerspellen) wat voor een invloed computerspelletjes hebben op het gedrag van het kind.
In het kort komt de conclusie er op neer dat, als je een gezonde opvoeding heb gehad en een moreel kompas hebt meegekregen dan kan je (op latere leeftijd) best geweldadige spellen spelen zonder 'full retard' te gaan in het echte leven.
Het probleem zit hem echter dat kinderen opgroeien via een aantal triggers en computerspellen activeren die triggers erg goed.

Dat komt in een wat langere verklaring neer op het volgende.
Jonge kinderen leren doordat een 'autoriteit' hen opdrachten geeft (netjes zitten aan tafel / schiet iemand neer)
Oudere kinderen leren door beloning (Ruim je kamer op en je mag een snoepje / Schiet vijftig mensen neer en krijg een achievement)
Het kind wordt op die manier precies op die manieren getriggerd die het nodig heeft om (geestelijk) te groeien.
Als je kinderen dan ook van jongs af aan laat gamen en je brengt hen geen duidelijk moreel besef bij dan zal het kind agressie als een geaccepteerde vorm van gedrag gaan zien en op latere leeftijd en daar naar handelen.

Het advies in het het onderzoek was onder andere om als ouder je kind te begeleiden bij het spelen van spelletjes door spellen te kiezen die kinderen tijdens het spelen geen 'foute' gedragingen aanleert en je te verdiepen in wat voor een soort spellen oudere kinderen spelen zodat je snapt dat je een kind tijdens een raid in WoW niet achter zijn pc moet wegtrekken maar duidelijke afspraken moet maken zodat het kind snapt dat hij niet vijf minuten voor het eten aan een raid gaat beginnen.
Het probleem met deze psychologen is dat er elke maand wel iemand met een nieuwe studie opduikt die precies het tegengestelde zegt als hun voorganger.

Ik denk dat ik weet welk artikel jij bedoelt, ik had het ook gelezen maar ik vond het redelijk oppervlakkig blijven. Misschien wel even belangrijk om te benadrukken dat het enkel maar om een lopend onderzoek gaat, niet om een conclusie waar de psychologische wereld ook kans heeft op gehad heeft om commentaar of tegenargumenten te geven (alhoewel dat helaas niet veel meer gebeurt vandaag).

Volledige studies die ontegensprekelijk bewijs leveren dat games goed of slecht zijn bestaan er tot op vandaag niet.

Alle argumenten die dus ÚÚn van beide kampen kiezen zijn dus eveneens ongestaafd.
Ik speel dit van het eerste uur (97) en moet zeggen, toen was het dezelfde discussie. Maar dan kan je over zoveel zeggen, dat of dat mag niet. Beste voorbeeld: denk je dan hetzelfde bij GTA waar dit ook allemaal kan (en geef toe wie doet het niet eens rondracen en zoveelmogelijk doden?)?

Alsook is er nog nooit een volledig bewezen rechtsreeks verband tussen bloederige games en geweld op straat. Zo kan je dan ook beginnen afvragen of ook films niet te geweldadig zijn, daar hoor je dan veel minder mensen over maar zou in see even gevaarlijk kunnen zijn. Zelfde voor series. Iemand dexter gezien en dit willen na-apen? Zoja, dan had je dit al in je voor je de serie zag.. gelieve je aan te geven met je drang bij de afdeling psychologie/politie ;)

On topic: vond het origineel echt zalig, ben beta tester geweest en zeer goed, alleen mis ik wel het schreeuwende stemmetje als ze overkop gaan of aangereden worden (en de cockpit-view van de bestuurder)... :( of is dit alleen in de beta?

[Reactie gewijzigd door Dmitrov op 19 maart 2015 13:46]

Precies, is gewoon een zinloze discussie...
Dus mensen die veel fifa spelen, worden ineens prof voetballer..
Mensen die veel cod spelen, worden generaal in het leger
Mensen die veel gta spelen, slachten hele wijken af

come on..

Maar weer on-topic:

Die trailer haalt zoveel leuke herinneringen naar boven, maar dan gewoonweg zoveel maal verbetert ( mag ook wel na al die jaren ), kan ik echt niet wachten om dit spel online te gaan doen. Grafische is het geinig ( vooral voor een youtube filmpje ), ook hoe het spel zich voort beweegt, ja heerlijk vermakelijk :D
Ik vindt het juist tof.
Ik speelde dit in mijn vroegere/jongeren jaren op de PC als eerste kwam en daarna op de PSX.
Het is gewoon een prima vermaak game, en juist dat over de-top, is wat de game maakt.
Games als Forza / NFS / GT zijn allemaal te gewoontjes allemaal het zelfde tracks en noem zo maar op, Carmageddon daarin tegen heeft toch net wat meer variatie op auto's levels en noem zo maar op!

En om op Android als eerste hebben gespeeld, nah de android versie was niet geniaal of zo.
Je moet dit echt keyboard of controller spelen, dan komt de game tot zijn recht!!!

[Reactie gewijzigd door theduke1989 op 19 maart 2015 13:43]

Of je tilt er niet zo zwaar aan en denkt "Het is maar een spel". Als je je ermee kan vermaken, is dat toch prima? In GTA kan je ook mensen doodrijden, Carmageddon was alleen de 1e die het in 3D deed. Mensen blijven verantwoordelijk voor hun eigen daden en je kan een spel niet de schuld geven.
Rond 1700 hadden ze ook geen Carmageddon en ook toen waren er killing sprees ;) De 1e Carmageddon game kwam uit in een tijdperk waar gore en extreem geweld in games vrij normaal waren, ondanks dat is het aantal "psycho killing sprees" door die generatie nog vrij beperkt gebleven, no?

De probleemgevallen ( Alphen aan de rijn of de shootings op Amerikaanse scholen ) kun je niet zomaar linken aan geweld uit games of films. Meerdere lobbies proberen dat natuurlijk wel ( stel je voor dat het probleem in de second amendment zit, dat kan natuurlijk niet :P ), maar elk onderzoek uit die hoek heeft een soortgelijk onderzoek dat het weerlegt. Nogmaals, ook vˇˇr het computer tijdperk waren er psychopaten en seriemoordenaars.

Extreme ideologieŰn vormen een veel groter risico/gevaar, fundamentalisten en extremisten zoals IS hebben vast geen Carmageddon gespeeld. In westerse landen is er juist weer een dalende lijn te zien in geweld en criminaliteit, het lijkt alleen erger omdat de media tegenwoordig alles opblaast.
Als je een artikel in de krant ziet over een voetganger die is aangereden, moet je eens naar die auto kijken. Erg veel verder zal die meestal niet kunnen rijden.

Overigens zijn RPG's 1/ veel populairder en 2/ het ultieme escapismegenre. Toch zijn er geen mensen die een zwaard kopen en daarmee in het rond beginnen hakken. Het is alsof mensen die plannen hebben om iedereen overhoop te schieten, aangetrokken worden door shooters ipv omgekeerd...
Ach en wee ach en wee. Het probleem met dergelijke redenaties is dat ze in mijn ogen alleen maar geldend zijn voor mensen die in een normale samenleving ook al niet helemaal correct functioneren. Ik heb in mijn jongere jaren (als jonge god van 29 zeg ik dat) met veel plezier Carmageddon gespeeld, shooters gespeeld en guess what? Psychologische testen gehaald, diploma's gehaald, niemand vermoord, niemand in elkaar geslagen, geen strafblad en bij mijn weten een normale opvoeding gehad waarbij ik ook geregeld een stevige draai om mijn oren kreeg.

Het vermogen om spellen en realiteit los van elkaar te zien is allesbepalend maar iedereen die gezond rationeel kan nadenken heeft daar geen moeite mee. Idioten, gekken, wilden zul je altijd blijven houden maar de oorzaak zal niet snel liggen bij het schietspelletje wat ze ooit speelden toen ze klein waren (P.S. google de graphics uit die tijd eens). Het in mijn ogen Úchte probleem zit hem in de maatschappij die al dat soort mensen koste wat kost maar wil blijven opvangen. Veel cases van geweld worden door advocaten ook bewust de kant van 'games zijn de oorzaak' opgeduwd omdat er dan vaak strafvermindering tegenover staat.
Jaja, want mensen worden aggresief van games! Ga lekker in Amerika wonen :+ ;)

Moet trouwens gezegd worden dat we zonder de orignele Carmageddons nooit zoveel 'gore' in games hadden gehad vandaag de dag, games als GTA hadden niet eens gekund zonder dat Carmageddon de weg had vrij gemaakt.
Hmm... Ik heb het spel voor het eerst van mijn leven gespeeld toen de Android versie eerst tijdelijk gratis en later permanent gratis ge´ntroduceerd werd. Ik vond het niet bijster realistisch platrijden van mensen daarin nog wel kunnen. Met deze veel realistischer variant merk ik dat ik daar veel meer moeite mee heb. Dan heb toch ik zoiets van: "Moet dat nou zo?"

Ik zou ook niet een van de makers van dit spel willen zijn als de komende jaren analoog aan de killing sprees met vuurwapens even gestoorde (jongere) mensen dit regelmatig in het echt gaan doen als ze eenmaal besloten hebben zichzelf van het leven te benemen. 'Voor de kick' voordat ze eruit stappen.

En dan op hun computers de sporen vinden dat ze dit spel zeer veel gespeeld hebben en/of daadwerkelijke uitlatingen van hun dat ze hierdoor 'ge´nspireerd' waren.

Nee... doet u mij maar niet. :/
Ok en waar doel je nou op? gaan we weer bitchen (klagen) over 'geweldadige' games? gaan we die games maar verbieden dan? gaan we roken verbieden? alcohol? auto rijden in het algemeen? hardlopen? Ja het KAN fout gaan ,maar dat kan natuurlijk met alles.


Kan zijn dat ik je opmerking verkeerd opvat. Zo ja, negeer mijn bericht hierboven dan svp.
Begrijpelijk, dit spel is dan ook puur voor spelers van de oude delen, puur voor de nostalgie. Carmageddon 2 was een van de eerste games die ik met mijn eigen geld had gekocht, dankzij mijn krantenwijkje destijds O+
Blame the game, not the person? Normaliter ben ik niet zo'n fan van Engelstalige gezegden, maar ooit gehoord van "Guns don't kill people, people kill people"?

Helaas worden de problemen maar al te graag bij zo'n soort spel neergelegd. Niet zo 123 de persoon zelf onder de loep nemen is het motto.
Ik ben, sinds ik zo'n 100 uur in Surgeon Simulator heb gestopt, continue in een ambulance aan het rijden en mensen aan het opereren. Ik redt duizenden levens per week!

...

Ja...? valt het kwartje? 8)7
Wacht toch maar tot ze hem releasen voor de PS4
Als hij op een High-End PC niet eens vloeiend kan draaien, vraag ik me af hoe de PS4 dit voor elkaar moet krijgen.
Dat is een engine probleem, geen hardware probleem. Dit spel zou op de PS4 gewoon in zijn huidige staat (zelfs mooier) in 1080p/60 kunnen draaien.

Ze hoeven zich enkel met 1 type hardware rekening te houden namelijk. Het is overigens goed dat het eerst op de PC komt. Laat ze eerst die engine optimaal krijgen zodat de PS4 versie daardoor ook beter zal worden.
Komt er wel een console versie?
Was al bekend sinds de aankondiging dat ze hem daarna ook naar de PS4 en Xbox One brengen.

https://www.google.nl/web...don%20reincarnation%20ps4

Lijkt me ook meer dan een logische stap.

[Reactie gewijzigd door Recon24 op 20 maart 2015 12:01]

Gaat dit gebeuren? Dan koop ik hem zeker :)
VET :) Als er een nieuwe gfx kaart voor nodig is koop ik hem :)
Eerder een processor, het spel is niet echt GPU-Limited :)
Het spel is ook nie niet CPU limited. Er zit volgens mij teveel synchronizatie tussen de verschillende threads waardoor het systeem niet volledige belast wordt. Mijn i7 2600 werd maar voor 25% per core belast, geforce 760 ook nauwelijks. Het belangrijkste is zorgen dat je veel RAM (8+GB) en VRAM (2+GB) hebt.
Ik kan je geen ongelijk geven, mijn 2600k is ook niet aan het blazen :+

Goede kans dat op driver-niveau een bottleneck zit, omdat ze nog in debug modus zitten.
Ik heb de beta gekocht voor Ą 12.50 op steam. Erg leuk om weer te doen. Grafisch is het niet echt een verbetering (overigens wel een zwaar spel) . En de gameplay is net als vroeger. Heerlijk een paar uur mee vermaakt.

Voor dat geld wel weer een aanrader.

[Reactie gewijzigd door Mr.Monk op 19 maart 2015 12:41]

De graphics zijn wel degelijk verbeterd. Het is misschien niet het mooiste wat er op dit moment mogelijk is, maar het lijkt in de verste verte niet op de oude carmageddon qua grapics.
Graphics zien er prima uit. Inderdaad niet zo strak als Farcry o.i.d., maar moet dat dan echt? Voor mij is het allemaal dikke prima en ga hem zeker aanschaffen!
Nee dat hoeft zeker niet heb hem van af de eerste alpha gespeeld en de graphics bepalen zeker het speel plezier niet. Het is gewoon ouderwets carmageddon plezier :)
Ik ben benieuwd of het nu opnieuw in vele landen verboden gaat worden. Of zijn we na al die jaren toleranter geworden.
Eerder omgekeerd... Je mag tegenwoordig steeds minder.

Ik heb het spel al, en heb de originele Carma's ook helemaal grijs gespeeld. Vond en vind het een fantastisch spel. Juist omdat het zo over de top is, is het gewoon leuk.
Het is volgens mij een discussie zonder eind. Non-gamers begrijpen de lol er niet van om games als dit te spelen :)

M'n vriendin vindt GTA V soms ook ver gaan, maar dat is gewoon omdat ik het leuk vind om mensen te molesteren die me aanrijden ;) Je kan met Carmageddon ook gewoon netjes de race uitrijden zonder mensen aan te rijden, moest je dat willen.
Gaaf! Mooi cadeau zo op mijn 30e verjaardag 8-)
Ah de generatie van het originele spel. Van harte Electrolicious :)
De generatie die nu 30 wordt was 13 jaar oud toen het origineel uitkwam. Wat was ook alweer de leeftijdsrating van Carmageddon? :D
futiliteiten :P
Ik ben nu dertig en kreeg het origineel van mijn vader voor Sinterklaas. :D
Leuk dat ze het remaken. Maar de performance is vrij slecht van de engine. Maakt ook dan totaal geen gebruik van alle kracht die huidige pc;s hebben helaas.
Performance is pas aan het eind, tot die tijd staan alle "Debug" opties aan en ja, dat kost performance.
Deze ga ik direct kopen als hij uitkomt, wow! :) Zo te zien is de gameplay praktisch hetzelfde gebleven, dus heerlijk. Lekkere soundtrack ook!

Ą 12,50 is trouwens een lachertje. Hij zal wel niet voor de XONE/PS4 uitkomen voorlopig. Denk dat het vooral een game is voor de mensen die de eerste delen gespeeld hebben.
Ik zou em nu kopen, krijg je de eerste 3 games ook. later niet meer.
Bedankt voor de tip! :) +1
Hmmmm, ben niet heel gelukkig met deze info.

Ik volg development sinds 2011 en was dag 1 van de KS al backer, maar ze zijn in de loop van development steeds meer de weg kwijt geraakt, er zijn allerlij dingen geschrapt (pratcam bijv, fullscreen map view, cockpit view, etc etc) en de game draait op een gemiddelde pc nog steeds behoorlijk ruk (zelf gelukkig niet zo'n last van, maar vind het wel slechte zaak)

Ik ben al met al een beetje teleurgesteld, ik snap natuurlijk dat er nog een patch of 2 komt voor de final release, en vast nog wel wat patches erna, maar ik mis best veel content, het idee van reincarnation was carma 1 & 2 in een nieuwe engine, maar zeker de helft van de autos en tracks mist, er missen allerlij UI onderdelen, en het voelt gewoon niet aan als carmageddon (mede ook door allerlij rare console toevoegingen, zoals het kopen van powerups met een dpad, leuk, op een pc)

Edit; logisch, een 6 dubbele offtopic score, want ik heb het over Halo CE bij een artikel over World of Warcraft... [/sarcasm]

[Reactie gewijzigd door olivierh op 19 maart 2015 15:53]

Deze game is helaas nog verre van af.
Vooral performance en laad-tijden zijn echt niet acceptabel en het zal mij benieuwen of dit voor de release wel gefixed is.
Ook als ik de stream van gisteren zie en de devs hoor praten dan ben ik niet erg hoopvol.

Ik heb je dan ook even geboost, want een offtopic post is het absoluut niet :)
Beetje vroeg om dit nu al te releasen... er is minimaal nog een jaar werk te verrichten om het er 2015 waardig uit te laten zien.

Wat mij altijd al is opgevallen is hoe kaal de levels zijn. Er is bijvoorbeeld geen eens gras waar gras is, of losse steentjes op een grind pad. In de City Levels is het ook al zo kaal, 3-4 geparkeerde auto's en dan heb je het wel gehad. Waar zijn de losse kranten die rond waaien, en de prullenbakken die je door het level kunt knallen? En waar is het Verkeer dat in Carma 2 wel rond reed?

Misschien 1 op 1 Remake een beetje te letterlijk genomen? Waarschijnlijk moet de Mod Community de Game maar afmaken, zoals ik heb kunnen opmaken uit hun vele Live Streams.

Zoals het nu uit gaat komen is het een dikke 5 Euro Budget Game voor een Steam Sale.
Je weet dat het spel niet eens een miljoen heeft opgeleverd in de kickstarter?

En je verwacht features van games die tientallen miljoenen tot hun beschikking hebben?

Dubbeltje eerste rang much?
Gras, Verkeer en oude Kranten kost miljoenen? Damn... dat wist ik niet.
En daarom zit jij te klagen, en ik te genieten, en ik heb daar niet eens kranten voor nodig :)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True