Kabeldirect

2.747 producten en 2.824 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kabeldirect

Review toevoegen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Netjes en snelle levering, ook retour zending geen probleem. Goed telefonisch advies. Kortom zeer aan te bevelen

Zeer goed

Klantenservice

Telefonisch en per mail zeer goed geholpen

Klantenservice: Score: 4

Het product werkt prima en werd op tijd geleverd. Verder is de website overzichtelijk en verliep het betalen zonder problemen.

Als ik ooit weer eens een kabel nodig heb, ga ik zeker weer kijken bij kabeldirect.

Klantenservice: Score: 5

bij kabeldirect is het heel eenvoudig een bestelling te plaatsen en het wordt zoals beloofd de volgende dag geleverd. netjes!
tevreden van mijn product

Verzending: Score: 4
Algemeen

ging gemakkelijk en snel. Overzichtelijke site en kabels leken voordeliger dan bij de meeste andere sites die ik zo kon vinden.

Verzending

had een kabel van 0.5 meter besteld. Bleek .48 meter te zijn, maar verder helemaal goed.

Klantenservice

Ze hadden een fout gemaakt met verzenden, maar nog voordat ik het doorhad hadden ze de fout hersteld en er over gecommuniceerd met me.

Verzending: Score: 4
Algemeen

RJ45 krimptang besteld. Volgende dag netjes geleverd ! Tang ziet er zeer degelijk uit!
Bestel hier zeker weer

Volgende dag in huis !

Algemeen

Cat 6 internetkabel en een rj45 krimptang besteld. Volgende dag netjes geleverd ! Tang en kabel zien er zeer degelijk uit!
Bestel hier zeker weer

Volgende dag in huis !

Klantenservice: Score: 5

Goede service en snel geleverd.
Een van de goedkoopste kabel websites in Nederland en zeker een aanrader.
Ga hier zeker vaker kabels bestellen!

Met vriendelijke groet,
wes

Algemeen

Groot en gevarieerd assortiment. Snelle er correcte levering. Ook retourleveringen zijn makkelijk te arrangeren en worden correct afgehandeld. Niets negatiefs over deze webshop!

Verzending

Snel en zeer goed verpakt. Kans op schade van het product is zo minimaal. Zoals het hoort.

Klantenservice

Kundige klantenservice. Retourleveringen worden ook uitstekend gearrangeerd.

Algemeen

Heb al meerdere malen een kabel of iets dergelijks bestelt bij deze webwinkel en heb altijd op tijd mijn bestelling ontvangen! Top.

Verzending

Goed verpakt in een envelop met dubbelzijdig bubbeltjesplastic en product altijd netjes in de verpakking.

Algemeen

Bestellen was gemakkelijk en snel. Betaling ging makkelijk en snel via iDeal en de verzendkosten waren laag.

Verzending

Gisteren besteld, vandaag ontvangen. Netjes verpakt in een noppen envelop. Zeer tevreden over de snelheid van verzenden.

Algemeen

Super goeie webwinkel. De ene dag besteld, de volgende dag thuis ontvangen! Betrouwbaar en snel!

Verzending

Snelle verzending. Verzendkosten zijn zeker niet hoog!

Klantenservice: Score: 5

Super gemotiveerde mensen die zorgen voor een goed advies ook bij het zoeken naar een complexe vraag. Kortom zeer kundig bedrijf !

Algemeen

Website goed, personeel waarmee makkelijk contact mee te leggen valt en de verzendtijd, al met al. DIKKE TOPPERS!

Goed verpakt, +5!

Klantenservice

Top! Had de verkeerde besteld en kon hem gewoon terugsturen zonder gemeuk net zoals bij andere winkels.

Algemeen

Overzichtelijk netjes en goeie reviews van klanten. Je krijgt alle mogelijkheid en uitleg om het juiste product in mandje te plaatsen en te bestellen.

Verzending

De samenwerking met post.nl is uitstekend en de klanten worden netjes op de hoogte gesteld

Klantenservice

Mocht je vragen hebben staan ze direct klaar.

Algemeen

Een webwinkel zoals een webwinkel hoort te zijn:
- inzichtelijk
- de juiste producten
- snel
- klantvriendelijk
- goede prijzen

Kortom: bij de volgende aankoop niet meer twijfelen, gewoon Kabeldirect kiezen!

Verzending

Precies de kabel die ik wilde hebben en snel geleverd.

Klantenservice

Het juiste advies gekregen voor mijn te kiezen kabel.

Algemeen

Bestellen, betalen en bezorgen snel en gemakkelijk gedaan. CategorieŽn alfabetisch ingedeeld, versimpelt het zoeken. Prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten voor bedragen onder de §75,-. Overzichtelijke en volledige website.

Verzending

Snelle levering en goed verpakt zonder overbodig verpakkingsmateriaal

Algemeen

Goede website, duidelijk, met goede producten voor een goede prijs. Snel thuis of op het werk geleverd via postnl

Verzending

S middags bestellen= Volgende dag in huis

Algemeen

Snel, nauwkeurig, deskundig, vriendelijk, gastvrij, behulpzaam. Deze mannen geven mij de Wow-factor en maken het verschil in deze grote zakenwereld. En of je nu een grote zakelijke afnemer bent, of een particuliere eendagsklant, ze zijn altijd even behulpzaam en vriendelijk.

Verzending

Snel, degelijk verpakt, zeer snelle levering!

Super klantvriendelijk.
Zodanig dat je ze gewoon nog meer succes gunt!

Algemeen

Snelle website met een goede zoekfunctie, waardoor ik direct bij het correcte product terecht kwam.

Verzending

Het product dat ik besteld had, werd de volgende ochtend al afgeleverd door postnl! Ik las op de website dat ik het de volgende dag in huis zou hebben, maar dit had ik niet verwacht.

Klantenservice

Aangezien ik niet 100% zeker wist of ik de goede kabel had besteld, heb ik via whatsapp contact gehad met de klantenservice. Ze bevestigden dat ik het goede product gekozen had, en hielpen me direct.

Algemeen

Reeds meerdere malen hier besteld, van 1 kabeltje tot een doos vol patch kabels, altijd prima geregeld en afgeleverd!
Scherpe prijzen!

Verzending

Verzending is altijd vlot en zeer aantrekkelijk geprijsd!

Klantenservice

Een aantal keren gehad dat ik een bepaalde kabel niet kon vinden op de site of advies nodig had, via live chat op de site of via email altijd zeer vlot antwoord. Ook verkeerd bestelde kabels worden netjes teruggenomen zonder gedoe!

Scorekaart voor Kabeldirect

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk