Kabeldirect

2.738 producten en 2.862 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kabeldirect

Review toevoegen

Algemeen

Nette, duidelijk site met een groot assortiment. Voor kabeldirect gekozen vanwege de lage prijzen. Alle door mij gezochte HDMI kabels waren op direct voorraad.

Verzending

Vrijdagavond na 8-en besteld en de dinsdag erop werd de bubbelenvelop met de kabels bij mij bezorgd. Netjes van te voren een Track en Trace code ontvangen.

Klantenservice

Na controle van de bestelling bleek dat 1 kabel verkeerd was (Ik had in plaats van de bestelde Micro HDMI een gewone HDMI kabel ontvangen). Hierover heb ik een e-mail gestuurd en binnen een paar uur had ik een reactie dat ik de foutieve kabel mocht houden en dat de juiste kabel al onderweg was. Zeer nette service zo!

Algemeen

Optische audio kabel besteld. Nette site, voordelige prijzen. Ik had een vraag tijdens bestellen en die werd vrijwel direct beantwoord via de chatfunctie, super!

Verzending

In een bubbelenvelop als eveloppenpost (kosten: E 2.95).

Algemeen

Naar aanleiding van de positieve reviews hier, gisteren mijn 1e bestelling geplaatst bij Kabeldirect. Site oogt verzorgd en duidelijk, je kunt snel vinden wat je zoekt. Orderproces verliep prima. Van elke statuswijziging ontvang je een bevestiging via mail.

Verzending

Kleinere bestellingen die door de brievenbus passen, gaan via de gewone post; dus geen track&trace in mijn geval, maar wel netjes een verzendbevestiging. Ik had twee kabeltjes besteld, de bestelling lag zojuist in de brievenbus.

D422 Karma 3,11K
Algemeen

Overzichtelijke webshop met een gebruikersvriendelijke UI en goede zoekmachine. Zeer uitgebreid aanbod en veel op voorraad.

Zeer vriendelijk personeel, je krijgt als klant alle aandacht. Wilde een bestelling ophalen maar had helaas geen cash geld bij me en pinnen is niet mogelijk. De eigenaar heeft een nieuwe bestelling voor me geplaatst op de website zodat ik met iDeal kon betalen op zijn computer. Er wordt niet moeilijk gedaan. Top winkel!

Klantenservice

Een hele tijd geleden een S/PDIF kabel gekocht welke ik achteraf gezien niet nodig bleek te hebben. Ik kon makkelijk mijn product terugbrengen en mijn geld werd teruggestort. Snelle en correcte afhandeling.

Algemeen

Simpele webshop, overzichtelijk bestel proces. Top. Als iets niet in het assortiment staat wordt je goed te woord gestaan en (indien mogelijk) het product alsnog via een omweg voor je besteld.

Ik heb het gevoel als klant uniek te zijn en dat is fijn.

Verzending

Gewoon top geregeld. Verzonden met PostNL, volgende dag in huis, track & trace.

Algemeen

website is goed overzichtelijk heb gelijk kunnen vinden waar ik naar zocht en afgerekend via IDEAL ondanks dat er nog steeds bedrijven zijn die dat niet hebben.

En goedkoop!

Verzending

ze hadden mijn 2 autoladers voor mijn iphone gelijk de dag erna kunnen bezorgen.

geen twijfel mogelijk.
de volgende keer als ik wat moet hebben van kabels weet ik bij wie ik moet zijn!

Algemeen

Snel gevonden en meteen besteld Super shop ! Volgende keer ga ik zeker weer bestellen. Mijn eerder bestelde iphone connector loopt ook nog steeds als een trein.

Verzending

Was verpakt in een bescherm envelop is goed aan gekomen.

Algemeen

Site is zeer overzichtelijk, en goede prijzen + lage verzending. Dat is de reden geweest dat ik voor deze webshop heb gekozen.

Verzending

Ik heb een paar kabels gekocht, goed verpakt in een klein doosje. Heb keurig een mail met de trackingscode gekregen. En keurig afgeleverd op de juiste dag.

Algemeen

Was op zoek naar een specifieke kabel / adapter voor Digitenne. Elke lokale winkel inc. MediaMarkt afgestruind, maar niemand had de adapter. Conrad had 'm liggen voor 18,- euro maar dat vond ik iets teveel van het goede.

Bij Kabeldirect hadden ze 'm niet. Toch contact opgenomen, uitgelegd wat ik zocht en binnen 10 min. had ik mail te pakken met de adapter die ik zocht. Incl. verzendkosten 30% van de prijs van Conrad.nl. Doen dan maar hè!

Verzending

Verpakt in een envelop (doos was ook niet nodig namelijk). Inclusief bon + kortingsbon voor de volgende keer. Netjes.

Algemeen

Website is overzichtelijk. Kabel wat ik zocht hadden ze niet in assortiment en na wat mailcontact konden ze deze toch leveren! Super heb deze kabel nergens anders kunnen vinden.

Verzending

Ondanks dat ze het product niet op voorraad hadden was het toch zeer snel binnen.

Klantenservice

Kabel bleek helaas niet goed te functioneren, soms liet deze het beeld namelijk uitvallen.

Na een mailtje kon deze kabel probleemloos vervangen worden!
Super.

*Verder heb ik geen opmerkingen maar ik moet hier minimaal 250 karakters invullen die ik op deze manier vul*

Algemeen

Supertevreden! Meer kan ik niet zeggen, ik had een bestelling geplaatst, even gecommuniceerd of ze ook naar België per post konden sturen, dat kan dmv een coupon-code die je kon ingeven... Betaald via PayPal op vrijdag en op maandag lag het al op de receptie, top! Contact per mail is ook heel professioneel en duidelijk.

Verzending

Supersnel, per brievenpost een paar toslink kabeltjes en een adaptertje voor toslink, allemaal netjes verpakt in een bubbelenvelop en het was er heel snel! Aanrader, ook voor Belgen!

Algemeen

Zeer goed uitziende website, vooral gericht naar duidelijkheid richting de klant. Tel daarbij nog eens de mooie prijzen en de uitstekende service (ik had een vraag, werd zeer snel beantwoord) en ik wist dat ik hier moest zijn.

Rolletje netwerkkabel besteld inclusief wat RJ 45 stekkers en een tang.

Verzending

Prima verpakt, alles netjes bij elkaar. Geen klachten, verzending was binnen 24 uur binnen.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Kabeldirect

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk