×

Laat je stem gelden!

Dit jaar organiseren we voor de elfde keer de Tweakers Awards! Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Je maakt bovendien kans op een Philips Hue Starter Pack, JBL Charge 3, Call of Duty: WWII of twee vrijkaarten voor de uitreiking op donderdag 1 februari!

Kabeldirect

2.716 producten en 2.840 uitvoeringen
logo_kabeldirect_tweakers.png

Kabeldirect is een snelgroeiende webwinkel met een groot assortiment op het gebied van kabels en aansluit-accessoires voor consumenten en MKB. Wij hanteren een breed assortiment welke dagelijks wordt uitgebreid. Zeer veel producten zijn bij ons voorradig, waardoor deze binnen 1 werkdag geleverd kunnen worden. Bij alle producten communiceren wij transparant over de levertijd. Daarnaast zijn we scherp in de prijzen en betaalt u nooit teveel verzendkosten.

Kabeldirect voldoet aan alle eisen van de officiŽle certificering van Webwinkel Keurmerk, waardoor u altijd veilig en vertrouwd kunt winkelen. Wij bieden uitstekende service, geprezen door alle positieve reacties bij de onafhankelijke review site eKomi.

Kabeldirect biedt verschillende betaalmethoden, namelijk: iDeal, PayPal, Bancontant Mister Cash, Direct eBanking, bankoverschrijving vooraf en betalen op rekening achteraf. Wij zijn ma-vr van 9 tot 17 uur en za van 10 tot 14 uur geopend. Tijdens onze openingstijden zijn wij telefonisch te bereiken voor een professioneel advies of bij vragen op +31 (0)85-2737303. Daarnaast kunt tijdens openingstijden terecht bij onze afhaalbalie voor het afhalen van bestellingen.

Kabeldirect is erkend leerbedrijfKabeldirect is officieel e-tailer van Hirschmann

European Trust MarkBeslist 2015 - 2e plaatsBeslist Klasse Shop

Scorekaart voor Kabeldirect

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2840 producten, 5735 unsorted producten
Prijsindex Nederland 87,4 (12,6% onder gemiddeld)
Prijsindex België 88,3 (11,7% onder gemiddeld)