Kabeldirect

Gebruikers over webshop Kabeldirect

Review toevoegen
Verzending: Score: 3

Algemeen

Snelle levering en goede en vriendelijke klantenservice. De rest staat in de volgende vakjes verderop.

Verzending

Aantal producten uitgezocht om net op de gratis leveren grens te komen
Bij het leveren bleek de DP naar miniDP niet te werken op mijn Dell schermen. Contact opgenomen met de servicedesk en ik kreeg meteen een nieuwe. Helaas bleek die ook niet te werken. (ze lijken niet lekker te "klikken"). Nogmaals contact gehad en een kabel gekregen van een ander merk. Deze werkt prima

Zie "Verzending onderbouwing"

Algemeen

Een setje stroomkabels en haakse tulp connectors besteld. Prima prijs, en zouden snel geleverd kunnen worden. Ging vrij snel op de PostNL (welke d'r wel een paard dagen extra over deed). Bij aankomst bleek dat PostNL het pakket beschadigd hadden, en dat de connectors verdwenen bleken. Klantenservice gemaild, en direct nieuwe opgestuurd gekregen voor nop. Dikke prima!

Verzending

Leveren snel en volgens afspraak.

Klantenservice

De PostNL had m'n pakketje gesloopt, en d'r waren een aantal connectors kwijt. Na de klantenservice gemaild te hebben, hebben ze direct zonder verdere vragen of kosten vervangende connectors opgestuurd. Top service!

Algemeen

Prima plek om spullen weg te halen, ze hebben een hoop en alles gevonden wat ik wilde hebben.

Verzending

Prima, precies geleverd op de datum die aangegeven stond. Wel zit er een bugje in pdf generator die geen overzicht met huisnummer+toevoeging laat zien.

Klantenservice

Contact gehad over de missende huisnummer toevoeging, om te kijken of ik iets fout had ingevoerd. Binnen korte tijd 2 uur een antwoord met inhoud. Top!

Algemeen

Ik bestelde hier een kvm switch. Deze functioneerde niet naar behoren, allerlei competabiliteits problemen. Ik nam contact op met Kabeldirect met de vraag of ik het terug kon zenden. Geen probleem.

Klantenservice

De klantendienst was zeer vriendelijk ik kreeg een excuses voor de teleurstelling van een niet naar behoren functionerend product. Product teruggezonden, alles verliep soepel en inmiddels mijn geld terug. De service was top!

Algemeen

Een Hirschmann 4G Coax antennekabel besteld bij Kabeldirect.nl. Was de volgende dag in huis, perfect verpakt en een fijne kortingscode voor de volgende aankoop. Helemaal tevreden met deze webwinkel (in ieder geval voor deze aankoop).

Verzending

De volgende dag was de kabel binnen, goed verpakt in een bubbelenveloppe.

Algemeen

Ik wilde een goedkope HDMI kabel bestellen. Na enig zoeken vond ik hier de goedkoopste. Bestelling ging snel en makkelijk.

Verzending

Levering was direct de dag na bestelling. Het paste door de brievenbus.

Algemeen

redelijk duidelijke website met veel keuze en duidelijk omschrijvingen. verschillende hirschmann (hmv 41) producten gekocht.

Verzending

via postnl pakket ontvangen. s'morgens melding van versturen pakket ontvangen en s"middags geleverd

Algemeen

Ik heb de Hirschmann HMV 41 Retourgeschikt kabelversterker gekocht die, zoals beloofd, zeer snel werd geleverd.

Verzending

Verzending werd door PostNL uitgevoerd en Track&Trace netjes gemaild.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Let op! Ik kreeg 30% restockingkosten bij een verkeerde bestelling! Omdat ik op naam van de zaak had besteld. Je eigen naam gebruiken dus...
Kon wel andere spullen bestellen voor dit geld, maar wat ik nodig heb, hebben ze niet. Nu ben ik verplicht andere spullen te kopen die ik niet nodig heb..Balen...

Algemeen

Prima winkel, beetje lastig zoeken (zoeken op USB C levert zowel USB als C op. Een 'wizard' waarbij je de ene stekker, de andere stekker en dan de lengte van de kabel invoert lijkt mij wat makkelijk.

Verzending

In een bubbel envelop. Dus hoef niet thuis te zijn. Snelle verzending. Boven 10 euro gratis: fijn!

Algemeen

Al meerdere malen besteld bij kabeldirect en altijd een tevreden geweest. Kabeldirect heeft schappelijke prijzen en een ruim assortiment.

Verzending

Vandaag besteld morgen in huis

Verzending: Score: 4
Algemeen

Overzichtelijke website en groot assortiment produkten.
Stelde een vraag op hun twitter account en kreeg snel en eerlijk antwoord.
Kreeg een goede indruk hierdoor.

Jammer dat de betaalprovider nogal kort door de bocht reageerde op het feit dat ik een vpn-verbinding gebruik. Zie verder onder klantenservice.

Dit is een van de betere webshops in mijn ervaring. (eerste bestelling bij deze webshop op 18 augustus 2016)

Verzending

Het bestelde produkt werd snel geleverd (binnen 24 uur)
Persoonlijk ben ik niet zo tevreden over het gebruik van plastic bubbelwrap maar mijn toetsenbord was in meerdere lagen ingepakt met voldoende tape dichtgeplakt waardoor het goed en onbeschadigd is aangekomen.

Klantenservice

De dag na mijn bestelling had ik een email dat de betaalprovider een probleem had met mijn vpn-verbinding en andere redenen waardoor men mijn bestelling niet kon versturen.
Nadat ik in een antwoord mail had uitgelegd waarom ik gebruikte wat ik gebruikte werd de bestelling alsnog binnen 24 uur geleverd.

Algemeen

alles is goed te volgen, makkelijk te doen, er wordt goed aangegeven wat je moet doen.

Verzending

snelle verzending, alles is heel aangekomen en goed verpakt, zal zeker weer bestellen als ik weer iets nodig heb.

Klantenservice

ze kunnen je goed helpen wanneer dat nodig is

Klantenservice: Score: 0

Bestelling en levering gingen snel en gemakkelijk ,
En het artikel was ook super !
En de prijs ook !

Algemeen

Ik zocht, ik vond en ik kocht op Kabeldirect.nl.
Een erg duidelijke en overzichtelijke webshop waar je vrijwel alle soorten en lengte kabels kunt vinden. Makkelijk zoeken in een enorm assortiment/aanbod tegen een zeer lage prijs.

Verzending

Snelle verzending, keurig verpakt en van uitstekende kwaliteit. Ik ben erg tevreden en zal deze webshop onthouden en aanbevelen. Ga zo door!!

Verzending: Score: 4
Algemeen

Een snelle service in de winkel zelf, duidelijke site en vooral het personeel aanwezig in de winkel verdient een uitstekende beoordeling. Altijd vrolijk en deze mensen staan je ook altijd goed te woord en "smeren je zeker geen onnodige rotzooi aan" zoals in veel winkels wel het geval is (zeker bij mensen die niet veel verstand ervan hebben).

Verzending

Snelle verzending, zoals de site het beloofd. Altijd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn pakket, ook voordat het met postNL werd opgestuurd, dus een zeer duidelijke en fijne service!

Algemeen

duidelijke en doelgerichte website, bestellen is kinderspel en als de prijs ook nog eens prettig is, dan ben ik al snel goed tevreden

Verzending

's middags besteld en de volgende morgen al in de bus

Klantenservice

En direct een leverbon met factuur

Algemeen

Overzichtelijke website en dus gemakkelijk mij product gevonden en betaald.
De prijzen hebben een prima kwaliteit/prijs verhoudingen.

Verzending

Bestelling nog net 5 minuten voor 21:00 besteld en de volgende morgen al rond 11:00 netjes verpakt en wel in de brievenbus geleverd.

Algemeen

Uitstekende service en prijs/kwaliteit verhouding. Zeer tevreden, een dag later is het binnen. Super Store.

Verzending

De batterijen waren praktisch nergens te krijgen, En anders schreeuwend duur. Hier super goedkoop en genoeg in huis. Enorm veel keuze en prijzen. Waar we naar op zoek waren, was bij deze zaak volop te krijgen. Echt super.

Algemeen

zat al tijden met het probleem scart, beetje googleen en kwam bij kabeldirect terecht meteen het goede gevonden probleem was ook meteen opgelost.en voor een prima prijs

Verzending

binnen 1 werkdag op de deurmat toppie kabeldirect, ook de verzendkosten super laag.

Klantenservice

kabeldirect is zo goed dat daar geen ervaring voor nodig is.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Kabeldirect

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk