Kabeldirect

2.695 producten en 2.825 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kabeldirect

Review toevoegen
Algemeen

redelijk duidelijke website met veel keuze en duidelijk omschrijvingen. verschillende hirschmann (hmv 41) producten gekocht.

Verzending

via postnl pakket ontvangen. s'morgens melding van versturen pakket ontvangen en s"middags geleverd

Algemeen

Ik heb de Hirschmann HMV 41 Retourgeschikt kabelversterker gekocht die, zoals beloofd, zeer snel werd geleverd.

Verzending

Verzending werd door PostNL uitgevoerd en Track&Trace netjes gemaild.

Algemeen

Let op! Ik kreeg 30% restockingkosten bij een verkeerde bestelling! Omdat ik op naam van de zaak had besteld. Je eigen naam gebruiken dus...
Kon wel andere spullen bestellen voor dit geld, maar wat ik nodig heb, hebben ze niet. Nu ben ik verplicht andere spullen te kopen die ik niet nodig heb..Balen...

Algemeen

Prima winkel, beetje lastig zoeken (zoeken op USB C levert zowel USB als C op. Een 'wizard' waarbij je de ene stekker, de andere stekker en dan de lengte van de kabel invoert lijkt mij wat makkelijk.

Verzending

In een bubbel envelop. Dus hoef niet thuis te zijn. Snelle verzending. Boven 10 euro gratis: fijn!

Algemeen

Al meerdere malen besteld bij kabeldirect en altijd een tevreden geweest. Kabeldirect heeft schappelijke prijzen en een ruim assortiment.

Verzending

Vandaag besteld morgen in huis

Algemeen

Overzichtelijke website en groot assortiment produkten.
Stelde een vraag op hun twitter account en kreeg snel en eerlijk antwoord.
Kreeg een goede indruk hierdoor.

Jammer dat de betaalprovider nogal kort door de bocht reageerde op het feit dat ik een vpn-verbinding gebruik. Zie verder onder klantenservice.

Dit is een van de betere webshops in mijn ervaring. (eerste bestelling bij deze webshop op 18 augustus 2016)

Verzending

Het bestelde produkt werd snel geleverd (binnen 24 uur)
Persoonlijk ben ik niet zo tevreden over het gebruik van plastic bubbelwrap maar mijn toetsenbord was in meerdere lagen ingepakt met voldoende tape dichtgeplakt waardoor het goed en onbeschadigd is aangekomen.

Klantenservice

De dag na mijn bestelling had ik een email dat de betaalprovider een probleem had met mijn vpn-verbinding en andere redenen waardoor men mijn bestelling niet kon versturen.
Nadat ik in een antwoord mail had uitgelegd waarom ik gebruikte wat ik gebruikte werd de bestelling alsnog binnen 24 uur geleverd.

Algemeen

alles is goed te volgen, makkelijk te doen, er wordt goed aangegeven wat je moet doen.

Verzending

snelle verzending, alles is heel aangekomen en goed verpakt, zal zeker weer bestellen als ik weer iets nodig heb.

Klantenservice

ze kunnen je goed helpen wanneer dat nodig is

Klantenservice:

Bestelling en levering gingen snel en gemakkelijk ,
En het artikel was ook super !
En de prijs ook !

Algemeen

Ik zocht, ik vond en ik kocht op Kabeldirect.nl.
Een erg duidelijke en overzichtelijke webshop waar je vrijwel alle soorten en lengte kabels kunt vinden. Makkelijk zoeken in een enorm assortiment/aanbod tegen een zeer lage prijs.

Verzending

Snelle verzending, keurig verpakt en van uitstekende kwaliteit. Ik ben erg tevreden en zal deze webshop onthouden en aanbevelen. Ga zo door!!

Algemeen

Een snelle service in de winkel zelf, duidelijke site en vooral het personeel aanwezig in de winkel verdient een uitstekende beoordeling. Altijd vrolijk en deze mensen staan je ook altijd goed te woord en "smeren je zeker geen onnodige rotzooi aan" zoals in veel winkels wel het geval is (zeker bij mensen die niet veel verstand ervan hebben).

Verzending

Snelle verzending, zoals de site het beloofd. Altijd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn pakket, ook voordat het met postNL werd opgestuurd, dus een zeer duidelijke en fijne service!

Algemeen

duidelijke en doelgerichte website, bestellen is kinderspel en als de prijs ook nog eens prettig is, dan ben ik al snel goed tevreden

Verzending

's middags besteld en de volgende morgen al in de bus

Klantenservice

En direct een leverbon met factuur

Algemeen

Overzichtelijke website en dus gemakkelijk mij product gevonden en betaald.
De prijzen hebben een prima kwaliteit/prijs verhoudingen.

Verzending

Bestelling nog net 5 minuten voor 21:00 besteld en de volgende morgen al rond 11:00 netjes verpakt en wel in de brievenbus geleverd.

Algemeen

Uitstekende service en prijs/kwaliteit verhouding. Zeer tevreden, een dag later is het binnen. Super Store.

Verzending

De batterijen waren praktisch nergens te krijgen, En anders schreeuwend duur. Hier super goedkoop en genoeg in huis. Enorm veel keuze en prijzen. Waar we naar op zoek waren, was bij deze zaak volop te krijgen. Echt super.

Algemeen

zat al tijden met het probleem scart, beetje googleen en kwam bij kabeldirect terecht meteen het goede gevonden probleem was ook meteen opgelost.en voor een prima prijs

Verzending

binnen 1 werkdag op de deurmat toppie kabeldirect, ook de verzendkosten super laag.

Klantenservice

kabeldirect is zo goed dat daar geen ervaring voor nodig is.

Algemeen

DE website is overzichtelijk en makkelijk. goede prijzen en zeer snelle verzending.
Alles wordt ook goed ingepakt

Verzending

ik heb de nieuwe hirschmann splitter gekocht omdat de oude problemen gaf.
De oude was alleen geschikt voor analoge signalen en aangezien we nu allemaal digitale tv hebben moest dus ook de splitter aangepast worden.
Die nieuwe hirschmann pluggen zijn ook erg makkelijk. kabel strippen, kabel er in en klaar.

Klantenservice:

Ik ben nog niet vaak op de site geweest, maar ik ben nog niks negatiefs tegen gekomen.

Algemeen

Prima service. Goede klanten support (zoals het hoort) Wij zijn zeer tevreden met de snelle afhandeling en support.

Verzending

alles goed verpakt en netjes geleverd.

Klantenservice

Er was iets fout gegaan met de levering. Een telefoontje en alles is meteen recht gezet. Wij zijn tevreden en de volgende bestelling zal hier weer plaats vinden.

Algemeen

Vlug kunnen vinden op internet. Grote sortering van de diverse kabels en aansluitingenen voor lage prijzen.

Snelle levering in 2 dagen

Algemeen

Bestelling plaatsen was helemaal prima! Betalen ook prima. Alles was helemaal helder en duidelijk aangegeven.

Verzending

Verzending helemaal zoals stond beschreven. Erg fijn.

Algemeen

ik was op zoek naar een kabel om mijn urbanears headset/koptelefoon ook op mijn pc en/of laptop te kunnen gebruiken, deze 2 beschikken echter nog over oude (groen en roze) jack-aansluitingen dus moest er een verloop kabeltje gevonden worden, na een lange zoektoch kwam ik ut bij vage chineese webshops waar ik toch iets minder gelukkig van werd half besluitend dat ik dan toch maar daar moet vinden vind ik uiteindelijk één linkje waar ze voor een gelijkwaardige prijs een zelfde kabel verkopen. toen ze ook nog voor minder dan 10 euro een usb-geluidskaartje in het assortiment hadden was ik helemaal gelukkig, ik heb nu een headset die via usb, via normale audio en gsm/tablet connectors werkt...

Verzending

over de verzending was ik iets minder te spreken, hoewel de envelope (brievenbuispost) goed dicht zat leek de verpakking van het usb-kaartje al eens open gemaakt, misschien doet men dit om te testen of het werkt (al vrees ik dat dit waarschijnlijk niet zo is), al met al oogde dit iets minder. desondanks werkt alles naar behoren dus laat ik het er maar bij...

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Kabeldirect

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk