×

Laat je stem gelden!

Dit jaar organiseren we voor de elfde keer de Tweakers Awards! Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Je maakt bovendien kans op een Philips Hue Starter Pack, JBL Charge 3, Call of Duty: WWII of twee vrijkaarten voor de uitreiking op donderdag 1 februari!

Kabeldirect

2.716 producten en 2.840 uitvoeringen
Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Prima winkel, beetje lastig zoeken (zoeken op USB C levert zowel USB als C op. Een 'wizard' waarbij je de ene stekker, de andere stekker en dan de lengte van de kabel invoert lijkt mij wat makkelijk.

Verzending

In een bubbel envelop. Dus hoef niet thuis te zijn. Snelle verzending. Boven 10 euro gratis: fijn!

Scorekaart voor Kabeldirect

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk