Kabeldirect

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Overzichtelijke website en groot assortiment produkten.
Stelde een vraag op hun twitter account en kreeg snel en eerlijk antwoord.
Kreeg een goede indruk hierdoor.

Jammer dat de betaalprovider nogal kort door de bocht reageerde op het feit dat ik een vpn-verbinding gebruik. Zie verder onder klantenservice.

Dit is een van de betere webshops in mijn ervaring. (eerste bestelling bij deze webshop op 18 augustus 2016)

Verzending

Het bestelde produkt werd snel geleverd (binnen 24 uur)
Persoonlijk ben ik niet zo tevreden over het gebruik van plastic bubbelwrap maar mijn toetsenbord was in meerdere lagen ingepakt met voldoende tape dichtgeplakt waardoor het goed en onbeschadigd is aangekomen.

Klantenservice

De dag na mijn bestelling had ik een email dat de betaalprovider een probleem had met mijn vpn-verbinding en andere redenen waardoor men mijn bestelling niet kon versturen.
Nadat ik in een antwoord mail had uitgelegd waarom ik gebruikte wat ik gebruikte werd de bestelling alsnog binnen 24 uur geleverd.

Scorekaart voor Kabeldirect

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk