Kabeldirect

2.767 producten en 2.851 uitvoeringen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Bedankt voor uw review.

Zojuist heb ik u telefonisch geprobeerd te benaderen maar kreeg ik geen gehoor.

Omdat voor ons klanttevredenheid op nummer 1 staat willen wij dit graag samen met u oplossen. De kabel welke u in het verleden bij ons heeft gekocht is voorzien van een speciale gel, deze kabel kunnen wij helaas niet meer aanbieden in ons assortiment. De laatste kabel welke uzelf heeft besteld is van het merk Belden Cat6 buitenmantel zonder gel, deze heeft ook een ander artikelnummer gekregen. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er een verkeerde kabel wordt besteld, deze kabel is speciaal per meter voor u vervaardigd. Mijn collega van de klantenservice kan helaas gaan andere kabel aanbieden daar deze kabel op dit moment onze Cat6 buitenkabel is. Omdat wij deze klacht heel graag met u willen oplossen willen wij graag nog telefonisch met u in contact komen. U mag ons altijd bellen op 085-273 73 03. U ontvangt van ons nog een e-mail waarin wij u een passende oplossing aanbieden.

In afwachting van uw positieve reactie.

Met vriendelijk groet,

Sven van Kabeldirect.

Scorekaart voor Kabeldirect

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk