Kabeldirect

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

1 augustus 2016 heb ik 2 producten rond half 8 s' avonds gekocht bij deze webshop. Dit ging erg makkelijk, het is is een duidelijke site waar de producten en de informatie hierover makkelijk te vinden is.

Erg tevreden over de service van deze webshop!

Verzending

De bestelling heb ik netjes de volgende dag (als beloofd) binnen gekregen. De track-en-trace code hiervoor heb ik de dag van bestelling nog binnen gehad.

Scorekaart voor Kabeldirect

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk