Kabeldirect

2.716 producten en 2.840 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kabeldirect

Review toevoegen

Algemeen

Bestellen, betalen ging prima. Mijn levering kwam per post en helaas is envelope nooit aangekomen. Hierdoor had ik extra lange wachttijd maar de klantenservice is flexibel en stuurt nieuw op na aantal werkdagen.

Wel vond ik raar dat ze uitdrukkelijk vroegen of ik echt niet 1e levering ontvangen had.

Verzending

Envelope eerste levering nooit aangekomen via post, hierdoor was ook geen track en trace mogelijk

Klantenservice

Moet alleen lang wachten (of post het toch niet leverde) maar verder zonder probelem opgelost

Hallo
Ik was opzoek naar een optische hub (Wist niet dat dit bestond) Makkelijk,Snel gevonden. Ga zeker terug naar deze site als ik wat zoek

Nog sneller bezorgd

Algemeen

Prima en overzichtelijke website.Prima zoekfunctie. Goede concurrerende prijzen.En handig dat je de spullen ook kunt ophalen.

Goed en professioneel ingepakt

Klantenservice

Alles wordt goed uitgelegd en verteld.en als ze het product niet in hun assortiment hebben wordt er toch nog naar andere oplossingen gezocht.

Algemeen

Zoeken is snel en eenvoudig; de aflevering gaat vliegensvlug.
Gisteravond besteld, vanochtend ontvangen.
Prijstechnisch ook concurrerend

5 keer een bestelling geplaatst en altijd goed materiaal gekregen
Een maal retour omdat ik zelf een verkeerd artikel had besteld

Algemeen

Makkelijke site, goede prijzen, overzichtelijk en goed ingericht.
Gemakkelijke betaling via iDEAL of vele andere betaalprogramma's. Netjes direct na betaling een factuur en de bevestiging. Om 20:30 uur besteld en de volgende morgen om 8:15 al aangeboden door de post, binnen 12 uur afgeleverd op lokatie. In een woord uitstekend!

Verzending

Tja als je een cai versterker zoekt neem dan een goede met de huidige technologie. Hirschmann HMV 41 doet wat hij moet doen voor een prima prijs.

Algemeen

Zeer aangename winkelwagen, De artikelen op de website was wel even zoeken (onoverzichtelijk)
Er zat nog veel papier bij het envelop, inclusief gebruiksaanwijzing, reclame en korting voor een vervolg aankoop dat ik wel waardeer

Verzending

Gisteren besteld en vandaag binnen, zoals aangegeven op de webshop

Algemeen

De prijzen worden goed en rechtvaardig getoond. De levering verliep vlot. Als conclusie kan ik zeggen dat kabeldirect een goede partner was.

Verzending

mijn product werd in goede staat afgeleverd en op tijd

Klantenservice

Wanneer ik een vraag had werd ik direct geholpen en ook duidelijk en dat vind ik een belangrijk punt.

Algemeen

Zeer mooie en heldere site, alles makkelijk te vinden en het verliep vlekkeloos, erg fijn!

Verzending

Snelle levering en kon het proces volgen zodat ik precies wist wanneer het aan kwam!

Een super zaak!
Hele overzichtelijke website met voor ieder wat wils.
Ik zocht naar een audiosplitter voor microfoon en headset aansluiting, een paar verschillende soorten en bij elk product een duidelijke omschrijving van hoe en wat.

Bij Kabeldirect waren de audiokabels het goedkoopst, dus gelijk maar één besteld.

Verzending

5min. nadat ik op de bestel knop drukte kreeg ik al een mailtje dat het was ingepakt en verzonden, zo snel!
De volgende dag zonder problemen in huis.

Audiokabel van goede kwaliteit en doet het uitstekend!

Klantenservice

Klantenservice nog niet nodig gehad, maar het staat in iedergeval duidelijk aangegeven op de website, en dat zegt al wat over de service!

Algemeen

de website is netjes en opgeruimd. het is erg overzichtelijk. en belangrijkste voor een mooie prijs

Verzending

verzending is helemaal top gegaan, mooi en stevig ingepakt. en optijd bezorgd zoals het op de site vermeld staat

Klantenservice

ouders hadden wat vragen en hebben gebelt naar kabeldirect. ze zijden dat ze vriendelijk zijn geholpen door de medewerker aan de telefoon. hij was zeer behulpzaam en heeft ze uitstekend geholpen.

Klantenservice:

Zeer makkelijk om een bestelling te plaatsen. Overzichtelijke site. Snel en compleet bezorgd. Zeer tevreden!

Algemeen

Eindelijk een webwinkel waar je gewoon kunt bestellen zonder een "account" te hoeven aanmaken. heerlijk. Product was prima verpakt, snel verstuurd. Keurige email berichtjes over de bestelling en de verzendstatus. Ik heb pas eenmaal iets besteld bij deze zaak, dus vandaar 4 sterren.

Verzending

Het product was prima verpakt, van de buitenkant niet zichtbaar wat er in zou zitten en toch wel een klein merklogo van kabeldirect. De site gaf al aan dat het product op voorraad was en in 1 dag in huis zou zijn, en die belofte is waar gemaakt.

Klantenservice

Zending en facturering was prima in orde, dus ik heb de klanteservice niet nodig gehad. Wel zaten er bij de zending nog een kortingsbon voor een volgende bestelling, een product flyer en een review flyer. Volgens mij hebben zij hun zaakjes prima op orde.

Algemeen

Op zondagavond besteld en op dinsdagmorgen al binnen. Precies zoals werd aangegeven. Dus zeer tevreden wat de snelle levering betreft.

Snel

Algemeen

1 augustus 2016 heb ik 2 producten rond half 8 s' avonds gekocht bij deze webshop. Dit ging erg makkelijk, het is is een duidelijke site waar de producten en de informatie hierover makkelijk te vinden is.

Erg tevreden over de service van deze webshop!

Verzending

De bestelling heb ik netjes de volgende dag (als beloofd) binnen gekregen. De track-en-trace code hiervoor heb ik de dag van bestelling nog binnen gehad.

Algemeen

Weerbestendige UTP kabel besteld in mei en in juli. De prijs was gelijk. De versie in juli bleek in tegenstelling tot het product wat in mei was geleverd niet vochtbestendig (gel vulling ontbrak).
De klantenservice bleef stug volhouden dat de kwaliteit in juli geleverd beter is omdat het een merkkabel is. Uiteindelijk nogmaals een kabel besteld bij een andere leverancier.

UPDATE
N.a.v. onderstaande berucht een compensatie aangeboden gekregen van Kabeldirect en deze geaccepteerd. Verder heeft Kabeldirect toegezegd om hun website op dit punt te verduidelijken.

Klantenservice

De klantenservice wijst de klacht in eerste instantie formeel af met de opmerking "De kabel die u besteld heeft is echter geschikt voor buitengebruik en is van hoge kwaliteit. De kwaliteit in vergelijking met de eerder bestelde kabel is een stuk hoger."

Bedankt voor uw review.

Zojuist heb ik u telefonisch geprobeerd te benaderen maar kreeg ik geen gehoor.

Omdat voor ons klanttevredenheid op nummer 1 staat willen wij dit graag samen met u oplossen. De kabel welke u in het verleden bij ons heeft gekocht is voorzien van een speciale gel, deze kabel kunnen wij helaas niet meer aanbieden in ons assortiment. De laatste kabel welke uzelf heeft besteld is van het merk Belden Cat6 buitenmantel zonder gel, deze heeft ook een ander artikelnummer gekregen. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er een verkeerde kabel wordt besteld, deze kabel is speciaal per meter voor u vervaardigd. Mijn collega van de klantenservice kan helaas gaan andere kabel aanbieden daar deze kabel op dit moment onze Cat6 buitenkabel is. Omdat wij deze klacht heel graag met u willen oplossen willen wij graag nog telefonisch met u in contact komen. U mag ons altijd bellen op 085-273 73 03. U ontvangt van ons nog een e-mail waarin wij u een passende oplossing aanbieden.

In afwachting van uw positieve reactie.

Met vriendelijk groet,

Sven van Kabeldirect.

Algemeen

Zoals het in een webwinkel hoort: simpel bestellen en betalen, snelle en volkomen correcte levering.

Zoals je mag verwachten.

Klantenservice:

Zeer snelle bestelling kunnen doen tegen een gunstige prijs, had 2 3,6V batterijeen nodig voor mijn alarm. in de avond besteld en de dag daarna in de bus.
Super tevreden dus

Klantenservice:

Vrijdag twee kabels besteld en erg handig dat je ze daar een dag later ook zelf kunt ophalen.

Algemeen

Dit was mijn eerste bestelling bij deze shop en de ervaring is goed.
Mijn keuze om hier te bestellen kwam in eerste instantie door de scherpe prijs.
Het bestelproces was simpel en duidelijk, na het plaatsen van de bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden van het proces via de mail.

Verzending

Een mailtje ontvangen dat het product was verzonden en de volgende dag zou worden bezorgd via de brievenbus, ik hoefde dus niet thuis te blijven.
Levering was zoals belooft de volgende dag. Het product zat netjes in een bubbeltjes enveloppe met de bon en een foldertje.

Algemeen

Om 17.25 uur artikel besteld en de andere ochtend 11.00 uur per post binnen. Zo snel kan ik niet naar een winkel gaan. Prijs en artikel prima, kan niet beter wensen.

Razend snel

Klantenservice

Per whatsApp eerst contact gehad prima uitleg

Scorekaart voor Kabeldirect

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk