Kabeldirect

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Bestellen, betalen ging prima. Mijn levering kwam per post en helaas is envelope nooit aangekomen. Hierdoor had ik extra lange wachttijd maar de klantenservice is flexibel en stuurt nieuw op na aantal werkdagen.

Wel vond ik raar dat ze uitdrukkelijk vroegen of ik echt niet 1e levering ontvangen had.

Verzending

Envelope eerste levering nooit aangekomen via post, hierdoor was ook geen track en trace mogelijk

Klantenservice

Moet alleen lang wachten (of post het toch niet leverde) maar verder zonder probelem opgelost

Scorekaart voor Kabeldirect

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk