Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

PlatteTV.nl

581 producten en 954 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PlatteTV.nl

Review toevoegen
Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Fijne en duidelijke website. Specificaties staan duidelijk vermeld en website bevat mooie foto. Helaas werkt de website wat minder goed op de mobiel bij gebrek aan een responsive deign.

Verzending

Verzending is gratis en tv is op tijd geleverd. Helaas is het niet mogelijk om een tv('s) af te leveren bij een PostNL punt, vanwege het formaat. Maar dat ligt meer aan PostNL.

Klantenservice

Aantal keer gesproken met de klantenservice. Altijd nette, vriendelijke en kundige mensen. Via de chat wordt je ook meteen holpen en dat is fijn.

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Simpel en makkelijke website, duidelijk kan ook nog online chatten met de verkoper. Makkelijk een product uit te filteren zodat je vrij gemakkelijk je keus kan maken

Verzending

Levering was vlot en snel, werd bezorgd in een goede en deugdelijke verpakking.
Verzending via post-NL met track en trace

Klantenservice

Goede klantenservice met een oor naar klanten, kreeg na de bestelling direct een aanbod voor om met een kleine aanbetaling een duurdere en betere tv te nemen.

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling plaatsen ging gemakkelijk, echter was de bestelde tv vermoedelijk niet op voorraad. Hiervoor een andere tv aangeboden gekregen.
Dit was wel een goed aanbod: Gewone tv naar een smart-tv.

De mail om de order te veranderen klopte echter niet. De originele tv had hetzelfde beeldpaneel en was al full-hd. Dit is niet wat plattetv.nl in de mail probeerde te zeggen, ze prezen het vervangende product als veel beter aan dan het origineel, dit is onjuist. Verder wel een goede en snelle service.

Verzending

Tv werd in de gewone doos geleverd, geen extra bescherming. Tv werd binnen de verwachte tijd geleverd.

Algemeen:
Score: 2
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Winactie

Algemeen

Ik deed mijn bestelling maar kreeg een melding dat ik toch misschien beter voor het nieuwe model kon gaan. Aangegeven dat ik toch voor het oude model ging zou deze besteld worden. Bij het ophalen bleek niet het oude maar toch het nieuwe besteld te zijn. Ik was hier niet blij mee deze was toch 80 euro duurder. Na mijn klacht zou ik dan 25 euro korting krijgen op het nieuwe model. Dus toch maar gekocht ik vind het wel een rare manier van verkoop.

Verzending

Omdat ze niet geleverd hebben wat ik besteld heb. Daarom waardeloos

Klantenservice

Drie dagen voor het ophalen gebeld hierover, mijn bestelling zou de volgende dag binnen zijn. Toen ik mijn bestelling ging ophalen was mijn oorspronkelijke bestelling was niet binnen, wel een die duurder was.

Goedemiddag,

Vervelend om te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent over het verloop van uw bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik zoek graag even uit waarom uw bestelling zo raar is verlopen, zou u mij wellicht even uw ordergegevens kunnen toesturen middels een mailtje naar orderdesk@PlatteTV.nl?

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Gechat met een behulpzame medewerker, er werd goed meegedacht, goede adviezen gegeven en snel geleverd

Klantenservice

Ik werd snel en goed geholpen met mijn vragen.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Na een tv met een Sonos playbar nu ook de Sonos sub aangeschaft super mooi geluid

Verzending

Op dinsdag besteld en op woensdag thuis

Klantenservice

Eerlijke voorlichting en altijd bereid om na de aankoop dingen uit te leggen

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

TV en Soundbar bij Platte TV besteld. Snelle reactie via de chat van de website en een leuke korting gekregen. Product woensdag avond besteld, volgens de website voor 18.00 uur besteld volgende dag in huis, daarvoor was ik veel te laat, bestelling afgerond rond 21:45 uur, er is echter voldoende voorraad. Dus wanneer de bezorging en kwaliteit van bezorging op het zelfde niveau is en de producten zoals beloofd vrijdag of zaterdag binnen komen ben ik helemaal tevreden.

Klantenservice

zie korte toelichting

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

perfecte service, lage prijs snelle levering. mooie tv erg scherp beeld. bezorger gaf ons nogmaals de keus om alsnog de 3 jaar garantie te nemen. Klasse

Verzending

perfect beeld en geluid, mooi design snel geleverd uitgebreide garantie alles voor een lage prijs.

Klantenservice

reageren direct op vragen.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Snel kunnen handelen met plattetv.nl! Zij denken ten alle tijden mee met de consument en garanderen een volgende dag in huis garantie, zelfs bij een tv van 140 cm! Ik kan het iedereen aanbevelen en mocht u toch in de gelegenheid zijn, ga dan eens chatten met Justin! Hij heeft echt werkelijk overal verstand van en zal u altijd van professioneel advies voorzien! Super service

Verzending

Volgende dag in huis, zelfs bij zware objecten en dat terwijl ik hem rond 5 uur pas besteld en betaald had.

Klantenservice

Justin van de klantenservice heeft mij toch wel over de streep getrokken met zijn motieven en prijs mogelijkheden, echt een aanrader!

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op aanraden van een collega naar de winkel in Doesburg getogen. Ik wist precies welke tv ik wilde aanschaffen. In de winkel werd mij een ander toestel aangeraden. Op mijn eerste keuze kon geen korting worden gegeven, op het aangeraden toestel wel wat op dezelfde prijs uitkwam als mijn eerste keuze. In de winkel betaald en mogelijke leverdagen aangegeven. Thuis aangekomen voelde het niet goed, ik wilde toch het toestel waar ik voor in de winkel kwam. De volgende ochtend meteen gebeld en mijn bestelling veranderd. Dat ging eenvoudig en ik werd netjes geholpen. Ook in de winkel was het contact goed.

Verzending

Levering was (uiteindelijk) volgens afspraak, het ophangen van de tv en het installeren werd keurig netjes uitgevoerd. Dit is in elk geval voor mij wel een heel waardevolle service. Vooral het ophangen (beugel + tv) is een klus die ik niet zelf kan. Werk werd netjes en secuur uitgevoerd.
De oude tv werd ook van de muur gehaald en afgevoerd.

Klantenservice

Hier kan een en ander wel beter naar mijn idee. Toen ik nogmaals de winkel belde om na te vragen of de aanpassing van mijn bestelling in orde was, bleek dat gelukkig wel het geval. Ik kreeg echter nergens een schriftelijke bevestiging. In dat gesprek bleek namelijk ook dat de leverdatum niet correct was doorgegeven. Ik had duidelijk aangegeven dat ik alleen op zaterdagen kan en verschillende alternatieven geboden. Bij navraag bleek dat levering op de daaropvolgende vrijdag was ingepland. Ook van de leverdatum heb ik nooit een schriftelijke bevestiging gekregen. Op de dag zelf heb ik nog maar eens gebeld om zeker te stellen dat ik niet voor niets thuis zat te wachten (klantenservice doet er erg lang over om de telefoon op te nemen). Ook de aangepaste bestelling kreeg ik niet automatisch schriftelijk bevestigd, hier moest ik expliciet om vragen. Op de site kun je met je ordernummer wel de inhoud van de order bekijken maar verdere informatie zoals levermoment is daar niet opgenomen. Communicatie richting klant na betaling mag dus echt wel beter.
Ook over het bedrag dat ik nog tegoed heb, hoor ik verder niets. Het gaat om een klein bedrag (14 euro) maar ook hierover zou wat meer informatie gegeven mogen worden (de online order is hierop ook niet aangepast). Bij grote bedragen is dat toch wel belangrijke informatie.
Wat ook wel beter kan is de opbouw van de offerte, deze is zeer onduidelijk. Ik had later ook pas door dat de lever- en installatieservice niet 85 euro was maar 120 euro. In de chat werd gezegd dat het all-in 85 euro zou kosten. In de winkel werd daar nog een ander (ongevraagd) aan toegevoegd. Duidelijker zijn over wat alles precies inhoudt zou prettig zijn.

Gezien het assortiment en de service, is een volgende bestelling hier niet ondenkbaar. Ik weet nu ook waar ik op moet letten ;-).

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

IK was al bekent met Platte TV daarom ben ik in het volste vertrouwen weer terug gekeerd naar deze webwinkel en ook deze keer werd mijn vertrouwen niet beschaamt alles prima naar wens en prima info en aflevering

Verzending

levering was prima in orde met instaleren van de TV en uitleg door de monteur
hij was vriendelijk en beantwoorde alle vragen goed en beleefd.

Klantenservice

ik ben al een jaar in het bezit van een andere tv deze word echt veel gebruikt voor te gamen ik heb geen enkele klacht wat betreft de service deze is dik in orde

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

Uitgebreid telefonisch en per mail te woord gestaan, prima geholpen in advies voor tv-keuze. En verzekerd van een goed toestel.

Verzending

Op vrijdag besteld en op zaterdag al voor 10 uur in huis!
Tv werd zelfs in de woonkamer gezet.

Klantenservice

We hadden na levering van de tv nog een vraag en kregen ondanks dat het zaterdag was meteen een antwoord waar we wat mee konden.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Uitgebreid telefonisch en per mail te woord gestaan, prima geholpen in advies voor tv-keuze. En verzekerd van een goed toestel.

Verzending

Op vrijdag besteld en op zaterdag al voor 10 uur in huis!
Tv werd zelfs in de woonkamer gezet.

Klantenservice

We hadden na levering van de tv nog een vraag en kregen ondanks dat het zaterdag was meteen een antwoord waar we wat mee konden.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Net op zondag een TV gekocht die ik meteen kan ophalen in utrecht. vriendelijke klantenservice!

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Super goede en snelle service. Erg tevreden met mijn aankoop en nog goedkoop ook. Perfect. Af te halen op dezelfde dag in de winkel.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Echt onder de indruk van Plattetv.nl. Het bestelde toestel was niet voor handen. Toen kreeg ik een paar prima alternatieven aangeboden. Dat vond ik een hele goede service.

Verzending

De levering ging heel snel en ik was goed op de hoogte gesteld hierover.

Klantenservice

Doordat de bestelling per mail bevestigd werd, communiceerden we verder via de mail. Ik ben dan gewend dat een en ander lang duurt, maar niet bij Plattetv.nl. De communicatie via de mail verliep heel vlot.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Super goed (telefonisch) contact alsmede in de winkel te Doetinchem, zeer ervaren, niet opdringerig, snelle aflevering, perfect advies

Verzending

Super snelle levering

Klantenservice

Snel en accurate antwoorden

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Kon niet goed kiezen uit de TV's, Maar door de chat notabene met Ivo, de keuze kunnen maken. En de LG C7 bij hem besteld via de chat! Geweldig geholpen! Ik had niet verwacht dat ik eens d.m.v. een chat een TV van zo'n groot bedrag zou kopen. Ivo bedankt. Ben ook erg blij met de TV. Alles verliep zoals besproken.

Verzending

Het is een geweldige TV de Oled van LG, perfect beeld. Werd keurig bezorg en was goed ingepakt.

Klantenservice

Gekocht via de chat met Ivo. Ook de kennis van zaken was erg goed. En de uitleg in duidelijke Jip en Janneke taal.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

Snelle en keurige informatievoorziening via LIveChat gevolgd door evenzo vlotte afhandeling van order en betaling. Aflevering op afgesproken tijdstip. TV is in gebruik genomen en bevalt tot op heden perfect

Verzending

De levering was keurig op tijd binnen het aangegeven tijdsblok van 2 uur. Het enige verbeterpunt is dat de mail / sms met afleverinformatie eerder gestuurd had dunne worden

Klantenservice

Zeer snelle en keurige afhandeling van vragen en opmerkingen

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

zeer hulpvaardig via de chat alle hulp en informatie gekregen. Het product is nog niet geleverd.

1 2 3 ... 27

Scorekaart voor PlatteTV.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*