Gsmweb.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Gsmweb.nl

Review toevoegen

Algemeen

Na toestel besteld te hebben geen mail bevestiging. Na contact klantenservice werd aangegeven dat emailadres niet zou kloppen. Toestel was op voorraad en zou dag later verzonden worden. 2 dagen later nog niks. Opnieuw gebeld toestel was er niet meer. Onbekend wanneer wel. Bestelling kon ik annuleren. Zou geld binnen 8 werkdagen ontvangen. Na 10 dagen weer gebeld. Zou overgemaakt zijn, na 4 dagen weer gebeld men snapte het niet zou uitgezocht worden. Na14 dagen eindelijk geld terug. Medewerkers klantenservice waren vriendelijk maar heb geen vertrouwen in dit bedrijf.

Klantenservice

Zie eerdere omschrijving. Wordt vriendelijk te woord gestaan. Alleen wisselende communicatie afspraken die niet worden nagekomen

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Abo T-Mobile verlengd. Waren iets goedkoper als t-mobile zelf; ik kreeg daarbij de optie een Huawei mee te bestellen voor een paar euro extra, prima deal!
Contract was vrijwel meteen binnen. Deze kon per sms bevestigd worden. Vervolgens was het wachten. T-mobile werd vanzelf omgezet, maar de telefoon kwam maar niet. Heb hierover nog gemaild en kreeg binnen 24 uur een antwoord dat er snel een nieuw batch verzonden werd. Telefoon kwam inderdaad een paar dagen later. Uiteindelijk ben ik tevreden, de telefoon heb ik alweer kunnen verkopen.

Geen "Uitstekend" omdat je geen statusupdates zelf kan nazien, dat is toch niet meer van deze tijd. En de voorraadindicatie klopt niet.

"Voldoende" vind ik weer te laag, omdat ik in totaal liefst 180 euro goedkoper uit was over 24 maanden dan bij T-Mobile (inclusief opbrengst van de telefoon). En dat maakt toch wel heel veel goed.

Goed dus.

Verzending

Levering duurder wat langer als verwacht maar binnen redelijke tijd. Verpakking uitstekend, nieuwe verzegelde doos.

Klantenservice

Er werd binnen 24 uur gereageerd op de mail, en ze kwamen hun daarin gemaakte afspraak na.

Algemeen

Bij de bestelling stond dat de telefoon in voorraad was. Dit klopte niet. Ik kreeg ook geen ontvangstbevestiging.

Klantenservice

Al viet gebeld om mijn geld terug te krijgen ivm niet leveren van een telefoon. Telkens krijg ik te horen dat het geld onderweg is. Ze geven aan dat je teruggebeld wordt maar daar houden ze zich niet aan. Mijn tip: koop NOOIT iets bij deze webwinkel.

Algemeen

Kijk uit voor dit bedrijf. Als alles op voorraad leverbaar is en alles gaat zoals verwacht kan je een goede review scoren waar ze duidelijk gebruik van maken. Op het moment dat het mis gaat heb je echter een probleem.

Verzending

Ik heb 2 abonnementen + toestel afgesloten. 1 bestelling had ik binnen 1 weken binnen (ook later dan op de website stond), de andere heb ik ruim 1 maand op gewacht. In de tussentijd heb ik continue moeten bellen om de status was van mijn bestelling. Na 2 weken kreeg ik te horen dat het toestel niet meer leverbaar was en dat ik maar contact moest opnemen voor een oplossing.

Klantenservice

De klantenservice is zeer slecht. Ik heb minimaal 10 keer contact moeten opnemen om te vragen wat de status was van mijn bestelling. Daarnaast minimaal 5 keer een verzoek ingediend om teruggebeld te worden door een leidinggevende. Zowel per email als telefoon. Tot op heden ben ik nooit terug gebeld.

De 'andere' kant van GSMweb is dat ze je langer dan 2 weken aan het lijntje houden en dat je je dan niet meer mag beroepen op je bedenktermijn van 14 dagen. Pas toen ik hier ontzettend moeilijk over ging doen was er toch misschien wel een kleine kans dat ze mijn bestelling konden annuleren.

Uiteindelijk mocht ik met de minst populaire kleur van het toestel genoegen nemen omdat dit blijkbaar een gelijkwaardig product is (visueel echter niet). Anders kon ik een andere Apple toestel nemen met een meerprijs van 250 euro. Het rare aan het verhaal is dat het toestel wel direct leverbaar was bij de provider, alleen zou GSMWEB dan een stuk meer geld kwijt zijn aan de inkoop. Niet de consument zijn probleem.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Gsmweb is een apart geval; eind augustus 2x sim only besteld met iPhone 5C voor klein bedrag. Het abo werd snel verlengd, maar op toestel moest ik ruim een week wachten, terwijl deze wel op voorraad was volgens de site.
Vervolgens nog eens 2x verlengd met iPhone 6. Helaas, dat duurde en duurde en uiteindelijk maar afgeblazen. De contact met de heldesk waren perfect, de annulering ging ook helemaal prima, inclusief bevesting per post. Maar ja, die levering.... dat is tocht echt een uitdaging. Ze zijn spotgoedkoop, maar dat heeft een keerzijde. En dat vind ik erg jammer. Vandaar is mijn ervaring helaas slecht!

Tip: lever gewoon de producten binnen paar dagen, dan is prima. Doe je (of lukt) dat niet als organisatie, wees dan eerlijk daarover op je website. Dat is fijn voor je klant en eigen organisatie.

Verzending

1x keer na week geleverd - wel eerst een mail gestuurd - andere levering afgeblazen...

Klantenservice

De mensen van Gsmweb die ik gesproken heb, zijn helemaal top!

Algemeen

Een maal een abonnement verkocht wordt je niet meer geholpen.
Veel beloofd en lang daar door niet bereikbaar geweest.

Verzending

Super slecht bedenk goed of je met GSMweb zaken gaat doen.

Klantenservice

Bedenk goed of je met dit bedrijf zaken doet. Ik zal het afraden.

Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Op 19 juni een verlenging besteld met gratis toestel, contract dezelfde dag teruggezonden, volgende dag bevestiging van ontvangst.

Helaas vanaf dat moment niets meer vernomen van Gsmweb, hoewel zij zelf uitgaan van 1 à 3 werkdagen. Op 29 juni gemaild wat de status is, Gsmweb legt de schuld bij T-Mobile (geen terugkoppeling) en heeft het doorgezet naar het backoffice.

Weer een week niets, dus dan maar bellen. Na 20 min. in de wachtrij een chagrijnige mevrouw die duidelijk geen zin heeft in haar werk. Afijn, een lang verhaal aangehoord over hoe het de ene keer de schuld van T-Mobile is, maar als ik haar vertel dat ik T-Mobile al heb gesproken (zij hadden namelijk helemaal geen order ontvangen van Gsmweb!) draait het om en ligt het ineens aan de aanbieding die precies 1 dag na mijn bestelling niet meer geldig was. Jammer voor Gsmweb, want het contract was al ondertekend. Ze zou er achteraan gaan, maar ik moest nog wel een paar weken wachten. Oh ja, annuleren / ontbinden mocht niet van haar, want er zou sprake zijn van een getekend contract dat nu eerst afgehandeld moest worden!

We zijn een maand (!) verder, Gsmweb communiceert gewoon niet. Op 21 JULI weer gebeld, deze keer een uiterst vriendelijke dame. Heel veel spijt en excuses, vervelend bla-bla. EN... een verhaal over een accountmanager die een mail had moeten sturen dat het contract geannuleer was door Gsmweb, maar dat niet heeft gedaan. Maar het komt goed: of ik toch echt als klant wil blijven, nieuwe aanbieding: hetzelfde contract (belmin./sms/web/etc.) voor €0,25 per maand meer. En dan wordt het direct in orde gemaakt (wel even nieuw contract tekenen) EN ik krijg de GARANTIE dat de gsm direct wordt verzonden na opsturen van het contract. Dit heb ik gedaan, hoewel de mevrouw een standaard contract toestuurde (ze had een verlengingscontract moeten sturen).

En WEER blijft het stil en moet je het doen met een ontvangstbevestiging. Vandaag (24 juli, dus 3 werkdagen later) weer gebeld, weer 20 min. in de wachtrij. "Ah, ik zie dat uw nieuwe abonnement is ingegaan op 22 juli." Dus ik vraag waar het toestel dan is, want volgens T-Mobile (ik had ze hiervoor nl. al gebeld, dus ik wist dat het abo al was ingegaan) mag er geen abonnement worden geactiveerd als het toestel nog niet bij de klant is. Ja helaas, het toestel is niet op voorraad en komt volgende week.

Het zijn een stelletje ....... bij elkaar. Waardeloze communicatie, zowel naar de klant als onderling in dat bedrijf. Klantenservice belooft, GARANDEERT, zaken die een andere afdeling niet kan waarmaken. Accountmanagers die hun werk niet doen (contract annuleren maar niet eventjes een mailtje sturen). In de tussentijd (dus in die maand wachten) kreeg ik van T-Mobile gewoon de volle rekening, dus zonder de kortingen van de 24 maanden ervoor. Oftewel dubbele maandkosten, waardoor het aanbod van Gsmweb ineens niet zo voordelig meer was. Al met al was dit niet de eerste, maar zeker wel de laatste bestelling die ik daar heb geplaatst. Concurrentie genoeg.

EDIT: ik kijk op hun website, zie ik dat hetzelfde abonnement als waarvoor ik nu heb getekend voor €22 per maand, daar gewoon staat voor €17 per maand! Ook met hetzelfde toestel en al zou ik dan €76 moeten betalen voor die gsm (krijg het nu gratis), dan kom je nog uit op 76 / 24 = 3,17 + 17 = omgerekend €20,17 per maand.

Wat een oplichters zijn het, BESTEL HIER ALSJEBLIEFT NIET! Gezien de andere reviews hieronder (en ongetwijfeld in de toekomst hierboven) moet deze zaak aangepakt of opgedoekt worden.

Verzending

Nou ja, gewoon geen verzending. Toestel was van 19 juni tot 20 juli gewoon op voorraad bij ze, maar nu ineens niet meer en word ik gewoon in de wacht gezet. Ook geen enkele compensatie voor het lange wachten, vele acties van mijn kant en geen enkele poging tot communicatie van hun kant. Waar-de-loos.

Klantenservice

Drie verschillende medewerkers gehad. De eerste een lang verhaal, geen excuses en tegenstrijdige verklaringen. Bij nummer twee een excuus en een garantie dat het toestel 100% zeker binnen 2 dagen verzonden zou worden. Bij de derde het excuus voor de garantie van de collega, excuus voor het gehele verloop, geen enkele coulance of compensatie en de boodschap dat ik maar gewoon moet wachten, want het toestel is NIET OP VOORRAAD.

Algemeen

Een abonnement besteld met T-Mobile. Aanbieding is mooi en prijs is goed. Bestelling gedaan, nog gebeld voor informatie. Eerst wordt het gesprek wegens drukte 3 x verbroken. Dan na ruim 20 minuten eindelijk contact. (wachtrij van max 15 personen) In dat gesprek wordt aangegeven dat als ik besteld heb de telefoon en de simkaart direct verstuurd worden zodra het abonnement is goed gekeurd.

Abonnement vervolgens aangevraagd. Krijg een sms van T-Mobile dat nummerbehoud de volgende dag al geregeld is. Echter nog niets van GSMweb gehoord. Vervolgens die morgen gebeld naar GSMWEB. 14e in de wachtrij en 26(!) minuten later.... Dan wordt aangegeven dat T-Mobile nog niets heeft doorgegeven. Ik geef aan dat het al goedgekeurd is. Ze moeten het afwachten en gaan dit doorsturen naar de backoffice. En nu opeens is de telefoon die ik besteld heb niet meer op voorraad. Het is ook niet bekend wanneer ze binnen komen. Tja... dat heb je met een populair toestel. (Volgens mij moet je populaire toestellen eerder bestellen / aangeven dat dit waarschijnlijk het geval zou kunnen zijn voordat er besteld wordt in plaats van na de bestelling)

's avonds nog niets gehoord. 1 wachtende voor me met bellen. Blij verrast. Helaas houdt die het 19 minuten uit. Nee, nog steeds niet gehoord. Zodra ze wat weten sturen ze de sim-kaart op. Maar helaas... krijg geen enkel bericht.

Ondertussen bij T-Mobile site gekeken. Wat blijkt, mijn nummer wordt al wel geporteerd en ben dus vanaf een dag later niet meer bereikbaar omdat ik niet over de nieuwe sim-kaart beschik.

Jammer. Ben benieuwd naar het vervolg. Maar tot zover is dit niet heel positief. Andere kant (even relativerend..) zal een dag zonder telefoon ook wel lekker rustig zijn...

Verzending

Toezeggen om iets toe te sturen en dat vervolgens niet doen is waardeloos.

Klantenservice

De wachttijd is echt dramatisch. Natuurlijk kan je het druk hebben maar regel dit gewoon. Heb 3 x gebeld, totaal ruim een uur bezig. (ex gesprekstijd) Ook 3 x dezelfde dame aan de telefoon gehad. H****. Wel een hele vriendelijke dame maar het lijkt erop alsof ze teveel werk heeft voor 1 persoon.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Website ziet er misschien niet altijd even professioneel uit, maar alles producten zijn goed te vinden. Na mijn bestelling ben ik goed op te hoogte gehouden van de voortgang.

Verzending

Mijn smartphone is op tijd geleverd en alles was goed verpakt. GSMWEB levert gewoon Nederlandse modellen smartphones.

Klantenservice

Ik heb een aantal keer contact gehad met de klantenservice. Ik ben hier goed geholpen en de mensen waren vriendelijk.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Het overzicht qua telefoons en abonnementen is redelijk onoverzichtelijk te noemen. Het gaat allemaal wel, maar het is werkelijk een bijna oneindige lijst met telefoons en alle mogelijke abonnementen.

Verzending

Het toestel was verpakt in een witte (plastic) envelop met daarin de originele doos. Verder geen bescherming. Levering was vooraf gegaan door een email met een 3s tracking code.

Klantenservice

Qua contact is er wel het een en ander te verbeteren. Mijn bestelling was een pre-order met daarna een flink tekort (vanuit de fabrikant). Dus de leveringsdatum werd ruimschoots gemist, echter vanuit gsmweb geen enkele informatie.
Op de site kun je je order verder niet bekijken, noch "tracken", op emails reageerden ze niet of erg laat (zonder in te gaan op de vraag), facebook gaf alleen reclame en de telefonische helpdesk was erg druk.
Eenmaal in contact (telefonisch) wel goed geholpen, maar communicatie (vooral orders inzien en "tracken") kan veel beter.

De after sales, specifiek een RMA aanvraag, ging beter. Wel eerst voor de zekerheid maar gebeld met de nog steeds erg drukke telefonische helpdesk, maar in combinatie met hun site was mijn RMA snel en goed afgehandeld.
Email gekregen toen ze het toestel ontvangen hadden en een email gekregen toen het weer naar mij opgestuurd werd.

Algemeen

De service en klantgerichtheid van zowel GSMweb als Vodafone bij de annulering van een abonnement zijn heel slecht

Klantenservice

Eind maart 2015 heb ik via GSMweb mijn abonnement bij Vodafone verlengd. Paar dagen later zag ik een veel betere aanbieding en heb mijn verlenging geannuleerd. Toestel netjes op tijd teruggestuurd en op 14 april heeft de backoffice van GSMweb mij een brief gestuurd waarin stond dat "mijn annulering is ingediend bij Vodafone doch nog niet ingewilligd. De verwerking hiervan kan 2 tot 3 werkdagen duren".

Ondertussen is het bijna 4 weken later en is er nog steeds niets gebeurd. Hierdoor zit ik vast aan een veel duurder nieuw abonnement zonder een nieuw toestel en kan ik geen nieuw abonnement afsluiten met nummer behoud.

In die 4 weken tussentijd heb meerdere malen met GSMweb gebeld en kreeg ik elke keer te horen dat ik rustig moest afwachten, totdat zij bericht van Vodafone zouden krijgen dat de annulering is goedgekeurd.

Ook heb ik Vodafone gebeld. Vodafone (zowel de afdeling klantenservice, als verkoop, als accountafdeling) gaf elke keer bij mij aan dat er geen annulering van GSMweb was binnengekomen! Als ik dit vervolgens weer aangaf bij GSMweb, meldde de klantenservice dat ik gewoon geduld moest hebben en moest wachten tot de annulering geregeld is..
Dan kan ik lang wachten, omdat Vodafone geen annulering doorvoert en GSMweb geen actie onderneemt!

Typisch een gevalletje van het kastje naar de muur gestuurd worden, waarin beide partijen geen actie ondernemen en niet hun verantwoordelijkheid pakken. Zeer triest en ergerlijk, waaruit nul klantvriendelijkheid en servicegerichtheid blijkt!

Algemeen

Een telefoon (iPhone 6) incl. verlenging aangeschaft op 1 oktober. Toestel leverbaar binnen 4 werkdagen, ook telefonisch bevestigd. Ontvangstbevestiging gehad en dat was het.
7 oktober bleek mijn abonnement te zijn verlengd, zonder enig bericht vanuit GSMweb. Helaas tot op heden (7 november) niets meer vernomen vanuit dit bedrijf. Levertijd iPhone staat op dit moment op 2 weken terwijl men een leveringsachterstand heeft van 5 weken. Je wordt bedrogen waar je bij staat, niet bij dit bedrijf bestellen dus!

Klantenservice

Op berichten wordt na drie dagen gereageerd maar men gaat inhoudelijk niet in op je vragen die je hebt gesteld. Oplossing wordt niet geboden.

Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Zeer slechte communicatie vanuit de medewerkers. Nieuwe klanten worden misleid. Vandaag gebeld alsof ik een nieuwe klant was. Wordt nog steeds aangegeven dat de IPhone 6 plus binnen 1 a 2 weken leverbaar is. Staat zo ook op de website. Wacht nu al bijna 5 weken op mijn toestel en kunnen nog steeds geen indicatie geven wanneer hij gaat komen.

Verzending

Wacht nu al bijna 5 weken op mijn IPhone 6 plus, medewerkers kunnen nog steeds niet aangeven wanneer het toestel geleverd gaat worden.

Algemeen

Ik had een aanvraag gedaan bij gsmweb voor een sim only abonnement. Op 8 september ontving ik van hun een contract dat ik moest invullen. Op het contract stond echter een einddatum van 5 september. Dat vond ik een beetje vreemd dus ik heb toen hun website gecontroleerd, daar stond deze aanbieding echter nog gewoon op. Voor de zekerheid heb ik ook nog gemailt met de vraag of de actie nog geldig was, en kreeg toen het antwoord dat het geldig was tot het eind van de maand. Ik heb toen direct het ondertekende contract verzonden. Volgens hun bevestiging hebben ze het de dag erna ontvangen.

Vervolgens gebeurde er lange tijd niets. Ik zou een reactie krijgen binnen 1 tot 3 dagen, maar uiteindelijk ontvang ik pas 8 dagen erna een email dat de actie niet meer geldig zou zijn. Beetje vreemd, omdat ze eerst hadden gemailt dat de actie tot het eind van de maand geldig was.

In de email tevens een voor mij niet acceptabel voorstel wat E 125 duurder was.

Ik heb de afgelopen dagen geprobeerd een oplossing te vinden met gsmweb maar ondanks een volgens mij heel redelijk voorstel van mijn kant weigert men ook maar enige verantwoordelijkheid te nemen. Men komt met smoesjes die volgens het consumentenrecht absoluut niet relevant zijn. Wat mij tevens opvalt is de absoluut weigerachtige en arrogante houding om mij ook maar iets tegemoet te komen.

Het is niet mijn eerste negatieve ervaring met gsmweb. Enige jaren geleden had ik ook een poging gedaan om daar een abonnement af te sluiten. Ook toen lukte het niet. Tenminste, ik kreeg van hun toen een email dat mijn contractsaanvraag door de provider was geweigerd. Ik heb toen ergens anders een contract afgesloten. Vervolgens bleek dat mijn aanvraag toch niet geweigerd was en zat ik met 2 abonnementen. Het heeft mij toen maanden gekost om dat recht te trekken. Ik heb gsmweb toen het voordeel van de twijffel gegegen. Maar heb nu toch sterk de indruk dat ik te maken heb met een stel cowboys die zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel zomaar iets doen.

Voor diegenen die toch overwegen zaken te doen met dit bedrijf is het goed te weten dat gsmweb nergens bij is aangesloten. Geen Thuiswinkel waarborg, geen klachtenregeling, helemaal niets. Als er iets fout gaat dan heb je te maken met mensen die weigeren ook maar enige verantwoordelijkheid te nemen voor hun fouten en met smoesjes proberen overal onderuit te komen. Het ontbreken van een klachtenregeling is tevens er vreemd voor een bedrijf dat zegt sinds 1998 te bestaan. Het zal wel zijn redenen hebben.

Verzending

Zeer slecht, want geen verzending.

Klantenservice

Ik heb dagen gemailt met gsmweb maar men weigert ook maar enige verantwoordelijkheid te nemen.

Algemeen

Goede ervaringen met GSMweb tot ik bij hen een abonnement met Samsung Galaxy S2 bestelde. Dit toestel is na 3 maanden nog altijd niet geleverd. Je kan mailen en bellen wat je wilt, maar er wordt NIETS opgelost. Letterlijke antwoord na al 3 maanden wachten is:"ja, heel vervelend, nee, we kunnen niets doen, alleen maar wachten".

Uiteindelijk heb ik besloten om mijn abonnement om laten zetten in een sim only abonnement zodat ik het toestel alsnog ergens anders kan gaan kopen... Ik ben extreem teleurgesteld in deze klantenservice.

Verzending

Nooit plaatsgevonden, ondanks 3 maanden lang leugens dat er echt elk moment geleverd zou kunnen worden.

Klantenservice

De helpdeskmedewerkers verzinnen de meest creatieve smoezen verzinnen waarom GSMweb er niets aan kan doen dat ze nog niet geleverd hebben. Ook op mijn reactie dat ik begrijp dat het kan gebeuren dat een toestel niet meer leverbaar is en dat ik graag overleg hoe we dit anders kunnen oplossen (en nee ik hoef echt geen duur toestel voor de helft van de prijs ofzo), wordt niet ingegaan: ik moet maar gewoon afwachten van GSMweb. Ondanks dat ze geen idee hebben, wanneer er wel geleverd kan worden en hoe lang ik nog moet wachten. Terwijl ik dus al 3 maanden voor een abonnement betaal, terwijl ik nog altijd geen toestel heb ontvangen!!

Algemeen

Eigenlijk had ik nooit problemen gehad met eerdere bestellingen dus ik was erg tevreden. Een bedrijf laat haar kwaliteit echter zien met hun klantenservice als het een keer mis gaat en dat was zeker niet het geval. Een simpele fout waar de klant de dupe van wordt..

Verkeerde contract

Klantenservice

Ik heb een verlenging aangevraagd via de website maar kreeg een contract voor een nieuwe abonnement per post opgestuurd. Zonder het gemerkt te hebben heb ik het contract ingevuld en gemaild. Om een lang verhaal kort te maken zit ik nu na 3 maanden nog steeds met twee contracten en heb al 75 euro te veel betaald aan Telfort en het wordt nog meer. De meerdere mailtjes en de gesprekken die ik met de helpdesk heb gehad hebben mij geen millimeter verder gebracht , behalve interessante verhalen over collega's die ongelukken hebben gehad en dat het daarom zo lang heeft geduurd. Ik ben super slecht geholpen door gsmweb.nl en zal dan ook niets meer bestellen!

Mail die ik samen met mijn contract heb verzenden:

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze stuur ik de gegevens door voor de verlenging van mijn Telfort abonnement.
In de bijlage kunt u een kopie van mijn contract, paspoort en bankafschrift vinden.
Ik heb al een simkaart maar indien u een nieuwe zal versturen, moet dit een micro-simkaart zijn voor mijn Samsung Galaxy S3.

Met vriendelijke groet,

1 2 3 4

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland