Gsmweb.nl

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Jammer dat ik ze 1 ster moest geven want daar zijn ze ook niet geschikt voor
op 10-12-2018 besteld en zou mijn toestel binnen 1 dag thuis ontvangen, dag later mail ontvangen met excuses voor vertraging en dat hij uiterlijk 13-12 geleverd zou worden.
Het is nu 18-12 niets meer gehoord en toestel is ook niet geleverd. klantenservice gebeld en bleef +- 20min aan de lijn en ze hagen op!!!!
Ik kwam via een vergelijkingssite bij hen en had niet opgelet bij welke website ik terecht kwam, anders had ik zeker niet besteld want Ik wist van te voren hoe slecht hun service is.
Enige dat ze tijdje geleden bij mijn vorige bestelling gedaan hadden, was het bedrag van mijn rekening af te schrijven en verder geen nummerbehoud,geen toestel geleverd en ik ben mijn mooi 06 nummer verloren en hij was vrij gegeven door hun selechte service.

Verzending

Nog niet geleverd, nog geen email dat hij verzonden is, geen tracking nr,niets

Klantenservice

Gebeld en +- 20min aan de lijn en hangen op

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1