Gsmweb.nl

Gebruikers over webshop Gsmweb.nl

Review toevoegen

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Op 14 april een Samsung Galaxy A70 besteld welke volgens de website op voorraad was. Diverse keren contact gehad met de klantenservice... A.s. dinsdag krijgen we voorraad... Vrijdag krijgen we voorraad... Nog steeds heb ik geen toestel ontvangen :-(

Dus tip: check bij gsmweb of de toestellen ook echt op voorraad zijn voordat je besteld.

Algemeen

8 maanden extra sms kosten betaald, door fout van gsmweb, €252 teveel betaald, weigeren om het teveel geincasseerde bedrag terug te betalen, erg slecht, nemen helemaal geen moeite om probleem aan te horen schermen meteen met algemene voorwaarden waar ze over liegen

Klantenservice

Liegen liegen liegen, wat ze vertellen klopt niet met de werkelijkheid

Jammer dat ik ze 1 ster moest geven want daar zijn ze ook niet geschikt voor
op 10-12-2018 besteld en zou mijn toestel binnen 1 dag thuis ontvangen, dag later mail ontvangen met excuses voor vertraging en dat hij uiterlijk 13-12 geleverd zou worden.
Het is nu 18-12 niets meer gehoord en toestel is ook niet geleverd. klantenservice gebeld en bleef +- 20min aan de lijn en ze hagen op!!!!
Ik kwam via een vergelijkingssite bij hen en had niet opgelet bij welke website ik terecht kwam, anders had ik zeker niet besteld want Ik wist van te voren hoe slecht hun service is.
Enige dat ze tijdje geleden bij mijn vorige bestelling gedaan hadden, was het bedrag van mijn rekening af te schrijven en verder geen nummerbehoud,geen toestel geleverd en ik ben mijn mooi 06 nummer verloren en hij was vrij gegeven door hun selechte service.

Verzending

Nog niet geleverd, nog geen email dat hij verzonden is, geen tracking nr,niets

Gebeld en +- 20min aan de lijn en hangen op

Algemeen

Zie mijn toelichting onder de categorie ' klantenservice' , via deze weg wil ik graag iedereen behoeden voor een zelfde teleurstellende klantervaring.

Klantenservice

Zo slecht als de klantenservice van GSMWEB.nl heb ik het nog nooit meegemaakt. Het begon allemaal met het niet nakomen van beloftes zoals deze op de website gecommuniceerd worden. Vervolgens krijg ik telefonisch een dame aan de lijn die er constant om heen draait. Ik besluit om het op de mail te zetten, waarin ik zeer duidelijk doch netjes vragen opstel waar ik graag een reactie op zou willen ontvangen. Ook nu krijg ik geen antwoord op de drie vragen die stel. Vervolgens stuur ik een e-mail waarin ik nogmaals vraag of ik een inhoudelijke reactie kan ontvangen. Daarbij geef ik aan dat ik bereid ben om telefonisch of per e-mail verduidelijking te verschaffen indien gewenst. Na deze e-mail van 28 november stuur ik nog tweemaal een e-mail met navraag van de status, gezien ik geen reactie meer terugkrijg. Vandaag, 15 december besluit ik maar weer te bellen. De heer aan de telefoon vraag om mijn postcode en huisnummer en vraagt waar hij mee kan helpen. Ik refereer naar mijn e-mail's en krijg te horen dat ze door een storing al hun e-mail verkeer zijn kwijtgeraakt (volledig ongeloofwaardig mijn inziens). Ik heb deze collega dan ook duidelijk gemaakt dat ik er verder geen energie meer in ga steken en liever mijn energie steek in het waarschuwen van aspirant klanten. Doe asjeblieft zaken met een andere partij dan GSMWEB.nl. In mijn eigen werkzame functie heb ik ook te maken met online sales, klantenservice en aftersales in het algemeen en wat GSMWEB.nl doet is echt om je voor dood te schamen. Voor mij NOOIT meer.

Algemeen

2 abonnementen besteld met 2 iphones. Alles gaat daar fout, wordt maar 1 simkaart verstuurd, dan raakt er 1 pakket met simkaart en iphone weg bij post.nl en dan wordt er doodleuk verteld dat het onderzoek wel 30 dagen kan duren, dus geen iphone! Dan ineens heb je 3 simkaarten! Voor ons bedrijf dus nooit geen GSMWEB.nl meer. Ik wou nog 2 zakelijke nummers overzetten maar dat gaat dus niet via GSMWEB.nl. Wees gewaarschuwd als je hier gaat bestellen. Ondertussen onze rechtsbijstand ingeschakeld.
Een negatief bericht achterlaten op hun Facebookpagina heeft geen nut, dit wordt verwijderd!
Anderhalve week later nog steeds geen telefoon. Op de vraag welke simkaart bij welk nummer hoort wisten ze niet, dat mag je uitzoeken op de dag van overzetting!
Op 12 november nog steeds niks binnen, komt "waarschijnlijk" deze week binnen. Als ik alle recensies lees valt het me op dat er wel heel veel telfoontjes verdwijnen bij Post.nl! Toeval??
Op 20 november nog steeds geen telefoon! Ondertussen is de telefoon 2 maanden geleden al besteld!
Update 26 november, afgelopen vrijdag bericht ontvangen dat het toestel verstuurd zou gaan worden, helaas geen track & trace code ontvangen en nog steeds geen telefoon. Als je gaat bellen weet niemand iets en wordt de schuld gegeven aan Black Friday, hopeloos bedrijf!
En we gaan nog even door, het blijkt dat er op de verzending 23 november een verkeerd etiket is geplakt waardoor de telefoon weer terug naar GSMWEB wordt gestuurd, Wij zijn klaar met dit bedrijf en hebben op advies van onze rechtsbijstand gekozen voor een cashback, hun betalen het verschil van de gewone winkel en GSMWEB. Nu nog maar afwachten wanneer dat gestort wordt! 1 les NOOOOOOOIT meer naar GSMweb, heb dit van mijn leven nog niet mee gemaakt, een bedrijf waar zoveel fout gaat. AMEN!
Op 3 december nog steeds niets gehoord, als je op Facebook je ongenoegen uit wordt dit verwijderd!

Verzending

1 telefoon veel te laat geleverd, op 19 september besteld, op 19 oktober 1 toestel ontvangen. De andere nog steeds niet, kwijt bij Post.nl enz enz.

Klantenservice

Als je belt sta je ontzettend in de wacht, meestal botte medewerkers of je verstaat ze amper! Ik heb denk ik wel 50 x met ze gebeld en elke x moet je alles opnieuw uitleggen.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Bizar goede aanbieding, toestelprijs S8 op dat moment 200 euro onder de laagste pricewatch vermelding icm een Tele2 abonnement. Levertijdindicatie was 1-2 werkdagen en in het verleden al vaker bij gsmweb besteld, dus direct besteld. Bestelproces is eenvoudig en helder. Na goedkeuring nummerbehoud de volgende dag mail dat het artikel niet (meer) op voorraad was (niet ondenkbaar icm de aanbiedingsprijs) met verwachte leverdatum een week later.
Toestel is vervolgens op aangegeven datum verstuurd en de dag erna ontvangen.

Verzending

Netjes afgeleverd door PostNL. Telefoon zat in originele Samsung verpakking in een gesealede verzendzak. Ze nemen met deze verpakking wel een risico op schade dat als de bezorgdienst niet netjes met het pakket omgaat.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Vinden? makkelijk. Kopen? makkelijk. ontvangen? makkelijk. Garantie? 6 maanden volgens hun eigen klantenservice en ook de shopmanager.

Allereerst: Ik was al heel lang klant van Gsmweb.nl, ik verlengde altijd mijn abonnement daar, al sinds begin 2000 ergens. Toen ik op zoek ging naar een nieuwe telefoon en Gsmweb.nl tegenkwam in het rijtje aanbieders ging ik dan ook meteen naar hun site.

Zoeken en bestellen is vrij eenvoudig, via email krijg je updates over je bestelling. Zij bestaan al 20 jaar en dat komt vertrouwd over. Ik zocht de Caterpilar S60, een telefoon met een FLIR-camera, robuust koelkastmodel wat tevens waterdicht is en schokbestendig. De Cat S60 is een bijzondere, en zeker stevige telefoon die waarschijnlijk vele jaren mee zal gaan.

Na 17 maanden ging de adapter stuk, ik had deze slechts een paar keer gebruikt toen ik de telefoon kreeg en in het ziekenhuis lag. Ik wilde hem weer gaan gebruiken omdat er kans bestond dat ik wederom naar het ziekenhuis moest. Bij het insteken van de kabel brak in de adapter de plastic geleiderstrip af, deze bleef in de kabel achter toen ik hem weer verwijderde. Simpel gevalletje garantie leek mij, maar Gsmweb gaf niet thuis. Herhaaldelijk kreeg ik via email en telefonisch te horen dat ik slechts 6 maanden garantie had! Dit was standaard voor 'accessoires', zo werd mij verteld. Dit stond niet in de algemene voorwaarden, 'want dit was zo wettelijk bepaald', zo werd mij keer op keer verzekerd.

Een aantal keren gevraagd naar de tekst of de link van deze zesmaandenwet, maar tot op heden geen tekst of uitleg hierover ontvangen. Gsmweb geeft je dus 6 maanden garantie, zonder verder opgaaf van reden. (Zes maanden is de periode dat een product zonder bewijsvoering vervangen wordt, ná 6 maanden ligt de bewijslast bij de klant. Dit is de standaard garantiebepaling in de EU)

Ik heb de fabrikant aangeschreven hierover en Natasha van Cat Support deed hier totaal niet moeilijk over. Uiteindelijk ontving ik een vervangende adapter zonder morren. Het loont dus zeker om de fabrikant aan te schrijven als een dozenschuiver als Gsmweb.nl je de middelvinger geeft.

Na een laatste emailpoging om van Gsmweb.nl de tekst van hun zesmaandengarantieregeling te krijgen kreeg ik opeens bericht terug dat ik zomaar een vervangende adapter opgestuurd zou krijgen (?!?). Ik schreef nog terug dat Caterpilar dat al geregeld had, en dat zij nog steeds niet mijn vraag beantwoord hadden!

Gsmweb.nl is niet aangesloten bij de geschillencommissie consumenten / bedrijven. Toch bijzonder voor een bedrijf wat al zo lang bestaat.

Verzending

Verzending gaat vlot en makkelijk.

Klantenservice

Klantenservice zit je ofwel gewoon keihard voor te liegen, of heeft werkelijk geen flauw idee wat voor onzin ze over garantie nu eigenlijk aan het vertellen zijn. De 'wettelijke garantiebepaling' zijn gewoon twee woorden die ze kennen en waar ze mee schermen, maar de tekst is blijkbaar nooit gelezen of begrepen... Even sorry zeggen als ze het fout hebben is blijkbaar onmogelijk.

Algemeen

Iphone besteld, deze veel te laat ontvangen. Bleek defect. Ik kon hem opsturen. Daarna niets meer gehoord. Koop geannuleerd, binnen 14 dagen na ontvangst. Ze verzinnen de ene smoes na de andere en willen mijn herroeping niet accepteren. Eerst zou ik te laat hebben herroepen, toen zou het er mee samenhangen dat ik al een nr had gekregen en tenslotte zou ik het toestel in reparatie hebben gegeven en daarmee mijn recht op herroeping hebben opgegeven. Nee, ik heb gevraagd om een nieuwe telefoon, maar niets meer gehoord. Mijn dochter is zeer teleurgesteld, we willen gewoon een werkende telefoon en niets meer! Klantenservice is zeer onbekwaam en zeer onbeleefd en ze houden zich niet aan hun eigen algemene voorwaarden. Niet met deze firma in zee gaan!!!

Verzending

Ik heb het toestel defect gekregen, in overleg teruggestuurd, daarna niets meer gehoord. Overeenkomst herroepen, maar dit zou niet kunnen

Klantenservice

De antwoorden zijn uitermate onvriendelijk en onbeleefd, de klantenservice is niet op de hoogte, er worden allerlei smoezen verzonnen om mijn herroeping af te wijzen, iedereen zegt iets anders en als ze geen antwoord meer weten gaan ze schreeuwen. Er wordt geen enkele poging gedaan om het probleem op te lossen, terwijl het heel simpel op te lossen zou zijn.

Algemeen

Achteraf blijkt dat alleen geld belangrijk is. De zorg voor de klant is zwaar ondergewaardeerd

Verzending

2 keer iets besteld. geen klachten over bezorging. echter 2e telefoon was defect..

Klantenservice

Ik heb een telefoon besteld met abonnementsverlenging. Helaas kreeg ik een defecte telefoon. Op hun advies zelf met Samsung gebeld en daar kreeg ik meerdere malen van te horen dat de telefoon vervangen moest worden. Uiteraard wilde GSMweb dat niet. Mijn verzoek om de order te annuleren werd continu met de meest uiteenlopende redenen van tafel geveegd. Inmiddels heb ik GSMweb via een aangetekende brief in gebreke gesteld, Nu is het afwachten op een zet van hen. Ik zou graag aan iedereen willen laten weten: ongeacht wat ze zeggen en beweren; ook zij zijn verplicht zich te houden aan de wet! In dit geval het herroepingsrecht van de klant. Ik ben er veel, heel veel tijd aan kwijt, maar ik vind het zo schandalig wat ze mij, en zo te lezen, veel anderen aandoen, dat ik het toch de tijd waard vind. Succes allen, ik hoop met een week of twee een update te plaatsen. x

Algemeen

Bestelling plaatsen lukt in 2 minuten. Bevestigen en digitaal tekenen ook. Tot PostNL het pakket kwijt is geraakt en nu mag je als klant de dupe zijn en wachten. Geen reacties, onbeschofte dames aan de lijn en vooral geen service. Het probleem ligt altijd bij de klant! Zo niet, dan toch! Je zou er een moord door plegen!

Verzending

De perfecte plek om je geld kwijt te kunnen zonder service! Annuleren is onmogelijk, Wet Koop op Afstand hebben ze maling aan, 14 dagen herroepingsrecht is in de voorwaarden zo verwerkt dat je het niet kan gebruiken! Aangezien ze geen geschillen commissie hebben, kan je nergens iets verhalen als consument.
De samenwerking met PostNL maakt het helemaal compleet! Toestel gestolen tijdens de verzending, als klant mag je dan 4 weken wachten!
Wettelijk is de verzender verantwoordelijk. Dit woord kent GSMWEB niet. Afschuiven kunnen de gebekte dames aan de telefoon bijzonder goed!(er is geen manager aan te lijn te krijgen) GSMWEB is erg goed in "aan het lijntje houden". In 2 minuten heb je door....k*t....hier had ik niet moeten kopen! DOM!
Dit bedrijf zit zo link in elkaar....daar lusten de honden geen brood van.
Wil je je gesprek Skills testen(pittig getraind die dames), snel van je geld af, pure onzin aanhoren, je genaaid voelen (eerder opgelicht!), vooral geen service voor je geld krijgen, het probleem altijd bij de klant leggen....koop dan iets bij deze fantastische k*t firma, gegarandeerd dat je moet gaan bellen....en dan begint het Feestje!
Mensen…. Dit bewijst maar weer dat je beter voor flinke bedragen, gewoon in de winkel moet kopen!

Klantenservice

Zie voorgaande tekst. Waarin beschreven is dat er eigenlijk geen klantenservice is.....het woord service moeten ze daar nog uitvinden. Afwimpelen, onbeschoft, kortaf, niet meewerkend, en vooral verhaaltjes blijven omdraaien en de schuld/het probleem weer terug leggen bij de klant....zo kan ik nog wel even doorgaan.

Algemeen

Bij de verkoop zeer actief tot de order geleverd is. Tot er een probleem aan een toestel ontstaat After sales is waardeloos

Levering gaat volgens afspraak

Klantenservice

Bij Gsmweb zakelijk 3 abonnementen afgesloten. Met 2 toestellen. Tijdens de verkoop procedure weten ze van Gsmweb je te vinden via de mail en telefoon. Tot de handtekening staat. Daarna zijn ze blijkbaar je tel. nr. en email kwijt. Binnen 1 maand een telefoon defect. 18 december 2017 retour gestuurd. Op 2 febr 2018 krijg je een mail dat find my iphone uitgezet moet worden. Natuurlijk direct gedaan. Nu 15 Maart is het toestel nog steeds niet gerepareerd. Ik had moeten bellen dat ik find my Iphone uit gezet had.
Iets wat mij niet vertelt is en ook niet wist.
Deze firma gaat gewoon zitten wachten totdat de klant gaat reageren. Wellicht had iemand daar ook wakker kunnen worden en mij kunnen benaderen dat er al 3 maanden een toestel op reparatie ligt te wachten.
Voor mij is duidelijk : niet meer bij deze firma kopen. Erg actief tijdens de verkoop, maar van een goede follow up bij problemen is geen sprake. Ik ga in het vervolg weer gewoon naar een telefoon winkel in de buurt. Wellicht iets duurder maar wel met een betere after sales service.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Iphone x besteld verwachte levertijd 6 weken. 6 weken zijn geweest nog steeds geen exacte datum kan nog wel 2 a 3 weken. Terwijl ze al ruim 3 weken de beschrijving op de site hebben aan gepast dat ze een verwachte levertijd hebben van 3 weken. En dat dat ze nog geen eens weten wanneer mijne word geleverd. Slechte zaak

Klantenservice

Ze weten het niet en moet maar wachten en annuleren kan niet.

Algemeen

Bestelling plaatsen binnen enkele minuten. Dat gaat heel makkelijk natuurlijk. Wachten op levering bijna twee maanden! Niemand kan mij vertellen wanneer de toestel geleverd zal worden!!

Klantenservice

Na elke telefonisch contact krijg ik te horen: hij wordt deze week geleverd (hopen wij). En dan krijg ik dit vanaf w48 te horen!! Omgaan met dit soort situatie beloftes niet na komen, geen compensatie enz. Nooit meer gsmweb.

Algemeen

In April 2017 S8 besteld bij GWMweb, met nummerportering van KPN naar T-mobile. Alles ws fout aan het gaan, KPN wist van niets over de portering en de levertijd werd met de dag langer.

Als een bedrijf anders dan de waarheid communiceert dan cancel je. Zelfde order bij een concurrent goed uitgevoerd.

Echter: NU, 20-11-2017 wordt er 66,50 afgeschreven door T-mobile. Bij navraag voor een contract afgesloten bij GSMweb. Met toestel welke 'in de lucht is', voor een hoger maandbedrag ( 26 meer! ) dan wat ik ooit aangevraagd had.

Kortom, je aanvraag blijft een half jaar op de plank liggen, wordt dan ingediend bij de provider, zij krijgen het duurste toestel wat er bestaat en leveren dat aan een ander uit. Ik denk inmiddels dat het een heel duister bedrijfje aan het worden is!

T-mobile verzocht mij 'even met GSMweb contact op te nemen'.

Nou....NIET DUS. Ik heb voor dat bedrag niet getekend, heb gecancelled destijds, het contract met portering allang in gebruik en mijn toestel ook allang geleverd gehad, ik storneer het onterechte bedrag wel, en laat T-mobile het graag met haar eigen dealer GSMweb oplossen. Daar ga ik niet nog eens een uur voor in de wacht staan en de mooie verhalen van de klantenservice aanhoren.

GSMweb veel succes gewenst!

Verzending

Niets verzonden omdat ik de order reeds in april gecancelled had.

Klantenservice

Grote puinhoop is het daar. Veel woorden, weinig daden of het moet zijn dat ze een half jaar na cancellen van je aanvraag alsnog bij de provider een contract voor je afsluiten.

Algemeen

Bestelling iPhone 7 geplaatst, op moment van afsluiten contract was de status 'op voorraad'. Krijg vervolgens een paarden later (na acceptatie provider) een mail dat de iPhone later geleverd wordt. Na telefonisch contact werd mij verteld dat de iPhone de volgende dag binnenkomt en uiterlijk zaterdag thuis geleverd wordt. De mail klopt niet vanwege een nieuw systeem en kon ik negeren. Dag later weer een mail met weer een andere leverdatum. Weer gebeld, werd weer hetzelfde verteld. Mail negeren i.v.m.nieuw systeem, levering had een dag vertraging opgelopen, maar kon er van verzekerd zijn dat de iPhone zaterdag aan huis geleverd zou worden. Vandaag, zaterdag weer gebeld n.a.v. een nieuwe mail met weer een andere leverdatum. Werd bevestigd dat de iPhones niet (door hun betrouwbare leverancier) waren geleverd en ze er niks aan konden doen. De afhankelijkheid snap ik, maar dan informeer je actief de klant over de status met correcte informatie. Dat is niet hun werkwijze, gaven wel aan al meer klachten te hebben ontvangen. Conclusie, onbetrouwbare partij waarmee je beter niet in zee kan gaan! Ze houden je aan het lijntje en kunnen/willen de klant niet actief voorzien van correcte informatie.

Klantenservice

Je krijgt onjuiste informatie en hebben geen beleid om de klant actief te informeren over de bestel status. Je moet zelf (telefonisch) contact onderhouden over je bestelling. Status mailtjes die je van ze krijgt zijn niet correct en moet je negeren (vanwege eenkieuw systeem) aldus de klantenservice.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Bestellen en betalen OK. Garantie waardeloos. Argument vochtschade wordt gebruikt om geen garantie te hoeven verlenen.

Klantenservice

De klantenservice doet zijn best: ik kreeg steeds netjes antwoord. De reparatieservice is ronduit hopeloos. Ondanks herhaalde verzoeken kreeg ik pas na VIER WEKEN bericht. De camera kon niet gerepareerd worden (hoe kan dit nou, een nieuwe camera kost 8,95!!). BOVENDIEN is vochtschade geconstateerd, dus geen garantie. Ja, ja.. Uit het woord "bovendien" blijkt dat vochtschade niet het probleem met de camera heeft veroorzaakt, dus zou er gewoon garantie gegeven moeten worden.

Algemeen

niks ontvangen en ik kan de bestelling niet annuleren en zit aan een contract vast van twee jaar terwijl we geen telefoon hebben.

Verzending

niks ontvangen en volgens TNT post hebben hun ook nooit een pakketje van hun ontvangen.

Klantenservice

Zeer onbeschoft en totaal niet van plan om jou als klant te willen helpen

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Op 11 augustus een bestelling plaatsen van een verlenging met een mobiele telefoon. Op de site wordt aangegeven dat de telefoon na acceptatie binnen 1 a 2 werkdagen geleverd wordt. Inmiddels is het 1 september en is mijn verlenging op 11 augustus geaccepteerd maar heb ik geen mobiele telefoon. Hier moet ik dan zelf achteraan bellen want je wordt totaal niet op de hoogte gehouden. Ook annuleren gaat niet want de verlenging is geaccepteerd en de bedenktijd verlopen. Kortom, wel een abonnement maar geen mobiele telefoon. Er komt ook geen oplossing en wordt alleen maar aan het lijntje gehouden. Ik gok ook dat door deze beoordeling de levering nog langer gaat duren maar ik wil ook voorkomen dat andere hetzelfde overkomt. Nooit meer gsmweb.

Verzending

De optie 'niet' staat er niet tussen dus dan maar waardeloos. Levertijd zou 1 a 2 werkdagen zijn maar na 21 dagen nog steeds niets geleverd!

Klantenservice

Je wordt netjes te woord gestaan maar dat is ook echt het enige. Er komen geen oplossingen of compensaties, alleen maar 'ik begrijp dat het vervelend is' opmerkingen waar ik niks aan heb.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Bestellen op de website was goed en duidelijk voor een los toestel . Maar na betaling ging alles mis wat er maar mis kon gaan !!!!

Verzending

Toestel van €807 plus een geheugenkaart van €35 zouden volgens de website in één of twee dagen geleverd worden . Na vier dagen nog geen toestel en gebeld met de klantenservice . Daar krijg ik een persoon aan de lijn en vertelde mij dat het toestel pas een maand later binnen kwam dus niet op voorraad is . (stond niet bij de bestelling op de website !!) Daarop zei ik tegen hem dat ik de koop dan maar annuleer . Nadat ik dat gezegd had zei hij mij dat hij intern ging overleggen hoe of wat en kwam met de mededeling dat het toestel morgen (zaterdag) uiterlijk maandag geleverd zou worden . Wat ik al vreemd vond zo ineens . Maar geen van de beloofde dagen werd het toestel geleverd . Dus weer gebeld en krijg ik weer een ander persoon aan de lijn en ging weer in het systeem kijken en vertelde mij wederom dat het toestel niet op voorraad is maar dat het dezelfde week bij Gsmweb binnen zou komen . Ik eind vd week weer kontakt opgenomen en daar kreeg ik een dame aan de telefoon en ook die weer in het systeem kijken en die vond het vreemd dat ik het toetel nog niet in mijn bezit had omdat het gewoon op voorraad is !!!! Het was niet doorgezet naar de "backoffice" zei ze . En zij zou zorgen dat ik de volgende dag wederom mijn toestel geleverd zou krijgen . Was nu inmiddels tien dagen verder . Maar ik had helemaal geen vertrouwen meer in deze zaak en voordat mijn recht op herroeping vd koop (veertien dagen) verliep heb ik bij deze mijn koop via een brief en telefonisch opgezegd en dat was volgens deze dame geen probleem en ging een declaratie formulier maken . Wat later bleek dat ze die verkeerd ingevuld had . Maar om een heel lang verhaal kort te maken wat betreft de terug storting van mijn aankoop bedrag heb ik na heel veel keren bellen met de klantenservice vanaf de dag van annuleren tot terug storting zes weken moeten wachten op mijn centen wat ik een schande vind .

Klantenservice

Mensen zijn en blijven vriendelijk (waarschijnlijk op getraind) . Kijken steeds in het systeem als je met een vraag komt . Maar als je diversen medewerkers gehad heb vertellen ze je dat ze het niet begrijpen hoe het zo loopt . Elke keer weer wat anders of het is niet goed doorgezet naar "backoffice" of verkeerd door gezet naar afdeling "finance" . Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden . Een excuus van GSMweb kennen ze niet .

DUS VOOR MIJ NOOIT MEER GSMWEB !!!!!!!!!

Algemeen

Makkelijk bestellen maar leveren ho maar. Hoor al hele week: Morgen komt uw telefoon binnen. Nu wil ik annuleren, maar geven niet thuis. NOOIT meer gsmweb!!

Klantenservice

Blijven heel aardig maar je krijgt gewoon valse info. Beloven van alles maar gebeurt helemaal niks.

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony