Gsmweb.nl

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Makkelijk bestellen maar leveren ho maar. Hoor al hele week: Morgen komt uw telefoon binnen. Nu wil ik annuleren, maar geven niet thuis. NOOIT meer gsmweb!!

Klantenservice

Blijven heel aardig maar je krijgt gewoon valse info. Beloven van alles maar gebeurt helemaal niks.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

De goedkoopste, niet meer en niet minder.

Ik las de reviews, maar ik had een pre order toestel op het oog dus ik dacht wat kan er fout gaan? Slechte winkelervaring neem ik dan voor lief. Maar ik had de pre order al meer dan 20 dagen staan en kreeg niks binnen terwijl ik las dat anderen de telefoon van gsmweb al kregen terwijl ze een dag van te voren nog bestelden en ik nog bijna twee weken moest wachten.

Jammer dat ik geen release day review kon maken voor yt, maar dat risico nam ik bewust door deze webshop te kiezen.

100 euro goedkoper uit dan andere resellers en 200 euro goedkoper dan premium winkels.

Verzending

Letterlijk het telefoondoosje in een gesealde plastic zak, kwam dus met de resulterende deuken...

Klantenservice

Goed, vertellen me duidelijk wat ik wil weten zei het aan de lopende band.

Algemeen

Ongelooflijk slecht bedrijf met slechte klantenservice. Heb in september 2x een iphone 7 plus 128gb besteld met een T-mobile abonnement, keer op keer werd er gezegd dat het de volgende week binnen is. Er werd geadverteerd dat het voorradig is. Tot eind november heb ik gewacht en 1 iphone maar omgezet in cashback en werd geadviseerd om te wachten met de 2e. Heb tot 3e week gewacht en probeerde toen ook de 2e maar om te zetten in een cashback. Dit kon echter niet omdat de iphone verzonden was, kreeg ook steeds een betalingsherinnering. Had geluk omdat er niet genoeg geld op mijn rekening stond anders was de 800€ afgeschreven zonder dat er ook maar iets te krijgen. Er worden geen verzend bevestigingen gestuurd! Ik moest zelf achter aan gaan voor een onderzoek bij post.nl. Wacht tot op heden nog steeds op resultaat. Met nummerbehoud ging ook al van alles mis, kon via T-mobile klantenservice nog mijn nummer redden anders was dat ook weer mis. T-mobile service is gewoon top in vergelijking zo'n onkundig bedrijf. Zit dus al half jaar met abonnement zonder telefoon. Heb maar direct bij T-mobile besteld, werd super geholpen en binnen 2 weken Iphone binnen! Je kan niks annuleren bij Gsmweb.nl omdat ze je abonnement gelijk in laten gaan en dan pas je telefoon sturen. Nooit meer bij dit bedrijf bestellen!

Verzending

Spullen worden gewoon in een bubblewrap verstuurd, zeer onprofessioneel. Als het pastte worden de telefoons gewoon via de brievenbus post verstuurd.

Klantenservice

Zeer slecht te woord gestaan, keer op keer alles verschuiven en degene die erover gaat is er niet. Met alles moet je zelf er achter aan gaan.

Klantenservice: Score: 0

Bestellen is gemakkelijk, ook als je achter je bestelling aanbelt is alles in kannen en kruiken. Als het daarna echter geleverd moet worden, neem dan de tijd.

Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe Iphone 7 zilver besteld daar. Omdat ik er nogal om verlegen zat, en ze op hun site 24 uurs service vermelden, even er achter aan gebeld of deze zaterdag of maandag geleverd zou worden. Mij werd verteld dat de telefoon niet op voorraad was. Terwijl er bij de telefoon toch staat 1/2 dage levertijd. Echter werd vanaf hun kant meegedacht en gevraagd of ik een zwarte wilde. Deze was wel op voorraad en zou dinsdag (?-24 uurs service) afgeleverd kunnen worden. Hiermee ben ik akkoord gegaan.

Vanmiddag begon het rond 4 uur toch te kriebelen, en ik heb GSMWEB daarop gebeld met de vraag hoe het met de levering zat. Er werd even gekucht, en direct daarop hun excuses aangeboden voor het niet kunnen leveren. En dat dit minimaal nog een week kon duren. Nadat ik de heer wees op de afspraak van de vrijdag ervoor werd me meegedeeld dat ze daar niets mee konden.

Hierop aangegeven dat ik dan van de hele opdracht af wilde zien, en verder ging kijken. Of ik dan wel even per mail wilde annuleren. Nadat ik dit gedaan heb even later terug gebeld of deze al verwerkt was. Ik moet tenslotte verder. Werd me doodleuk verteld dat het doorvoeren van een annulering wel een paar dagen kon duren.

Ik heb in het verleden al vaker met hun zaken gedaan. Maar zoals ik nu te woord ben gestaan. NOOIT MEER.

Algemeen

Ondanks toezegging van GSMWEB tot drie keer toe een verbroken verzegelde doos ontvangen met een telefoon. Ze beweren steekproeven te nemen, maar konden tijdelijk niet leveren omdat ze geen voorraad ongebroken verzegeld Samsung S7 Edge hadden. Dus weer een doos ontvangen waarvan de verzegeling verbroken was. De gemaakte retourkosten heb ik ondertussen ook niet teruggezien ondanks het indienen van een declaratieformulier incl. bon van gemaakte kosten.

Verzending

Onbetrouwbaar ondanks toezeggingen. Ik heb extra betaald voor avondbezorging zodat ik het in ontvangst kan nemen. Krijg je weer een geopende doos met inhoud erin. Komen hun beloftes niet na.

Klantenservice

Vriendelijk te woord, maar doen in feite niets. Voorportaal van een bedrijf dat aan de achterkant niet levert wat het belooft c.q, toezegt.

Algemeen

Iphone 7 plus gekocht. Na 2 uur in gebruikt begaf die het. Ik zit nu al 4 weken zonder telefoon. Heb gemaild, gebeld, gevloekt en wat dies meer zij. Ze verschuilen zich achter procedures. Afwachten wat Apple zegt. Misschien heb ik 'm wel in het water gegooid thuis? Het ligt niet aan de telefoon dat ie het niet meer doet, maar aan de klant. Dat gevoel krijg je heel sterk. Telefoon moest naar Dynafix en ook daar werken ze zo snel. Ze hebben echt totaal geen boodschap aan de klant. Steken geen poot uit om te helpen. In een van de eerste mails werd nog gezegd dat het bij mij geen 2 weken zou duren. Dynafix en GSMWEB communiceren niet met elkaar, dat is ook zo prettig. Als klant heb je dan ineens met twee bedrijven te maken. Ondertussen schrijven ze wel geld af en gaat wel het abonnement in. Ik heb ook een klacht ingediend bij klachtenkompas, maar van hun kreeg ik al te horen dat GSMWEB nooit reageert op klachten en nu ik hun manier van werken ken begrijp ik dat ook wel. Koop dus nooit een telefoon bij GSMWEB. Als je een maandagochtend model koopt ben je deze weken kwijt.

Verzending

De verzending was goed en dat is dan ook het enige. Het gaat ze alleen maar om geld te vangen en de rest interesseert ze geen zier

Klantenservice

Ze praten met je mee en voor de rest doen ze helemaal niets. Ze zijn afhankelijk van Apple en dan weer van Dynafix. Voor een product dat 2 uur gefunctioneerd heeft moet ik contact opnemen met Dynafix. GSMWEB doet alleen wat als je het zo zat bent dat je uit je dak gaat.

Algemeen

2 keer het zelfde kapotte toestel toe gezonden gekregen. ben in totaal 4 maanden aan het lijntje gehouden en heb minimaal 20 keer moeten bellen en mailen om uiteindelijk meet veel pijn en moeite mijn geld terug te krijgen. Na het lezen van al deze negatieve reviews was ik er toch ingetrapt. mensen bespaar je tijd en moeite..

Verzending

ook slecht en onprofessioneel ontvangen nergens bevestiging van per mail.

Klantenservice

ik begrijp niet dat er mensen zijn die daar op de helpdesk willen zitten..

Algemeen

De bijbetaling voor het toestel wordt direct van je rekening afgetrokken en vanaf de eerste factuur worden er toestelkosten in rekening gebracht, ondanks dat ze geen toestel leveren. Klantenservice kan niks voor je betekenen, behalve te zeggen dat er binnenkort weer toestellen binnenkomen. Ben nu 10 weken verder een hoop euro's lichter maar er is niet geleverd. Beroepen op de algemene voorwaarden en de opdracht annuleren heeft geen zin. Je krijgt een mail terug waarbij ze zich beroepen op overmacht. Daarbij geldt overigens wel dat ze zeggen dat ze 3 maanden de tijd hebben (die 3 maanden zijn bijna voorbij). Dit wacht ik niet af. Heb inmiddels mijn rechtsbijstandverzekering er op gezet en die hebben gesommeerd tot terugbetaling en annulering. Ik had GSMweb reeds in gebreke gesteld. WAARSCHUWING VOOR ANDERE MENSEN: KOOP HIER NIETS!

Verzending

GSMWeb beloofde vanaf 1 november 2016 tot 2x toe een levertijd van 2 a 3 weken. Momenteel geven ze op hun website een indicatie van 4-6 weken levertijd. Ik heb mijn toestel nu na 10 weken nog steeds niet! En ik ben niet de enige; lees internet er maar eens op na.

Klantenservice

De klantenservice doet niets voor je. Als je zegt dat je geen toestelkosten wil betalen voor een toestel die niet gestuurd is, dan zeggen ze gewoon "daar kunnen wij niks aan doen".

Slechter dan slecht!!!

10 september heb ik mijn mobiele abonnement verlengd i.c.m. een iphone 7 plus. Levertijd was 2 tot 3 weken. Nu bijna 4 maanden later nog steeds niks ontvangen. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden en GSMEB geeft niet thuis. Ongeloofwaardig en onprofessioneel! Uit mijn omgeving hebben mensen die elders hebben besteld wel al hun iphone 7 plus ontvangen. Annuleren kan niet meer en aan compensatie doen ze niet. Waar blijft nu de telefoon?
We gaan nu naar 4 maanden wachttijd.
En alsmaar aan het lijntje gehouden met " over ongeveer 2 weken" . Dat dit bedrijf nog bestaat.
Bedrijven die veel beloven, niets waarmaken, misleiden, aan het lijntje houden en niets doen ter compensatie gaan vaak snel failliet. Let op mijn woorden.

Verzending

Levering blijft uit wacht al 4 maanden. Annuleren kan niet meer volgens hun.

Klantenservice

Slecht, houden je aan het lijntje, ongeloofwaardig, loze beloftes, onprofessioneel, onbetrouwbaar

Algemeen

Leveren niet en de klantenservice is bagger.
Mijn mobiele telefoon is kwijtgeraakt nog voordat TNT die kon versturen. Ik wacht al 3 weken op of de telefoon of mijn geld terug, maar dat doen ze niet. De klantenservice doet niets voor je. We hebben niet eens een track en trace code gekregen maar wel een telefoon van € 400,- vooruit betaald. Ze zeggen dat ze een onderzoek instellen, maar na 10 dagen voor het eerste gaan ze nu 7 dagen voor nog een onderzoek nemen. Die telefoon is in de drukke decembermaand gewoon door iemand achterover gedrukt. Ik ben er echt helemaal klaar me. Give me back my money!

Verzending

Product is nooit verzonden, geen track en trace gekregen, wacht al 3 weken op mijn telefoon.

Klantenservice

Ze laten nooit iets van zich horen, emailen niet als ze dat beloven, lijken me op geen enkele manier te willen helpen. Een tweede bestellen en dan de andere terugsturen raden ze af, omdat: "het anders nog wel eens kan zijn dat ze op basis van de tweede bestelling, ontkennen dat de eerste niet is aangekomen." Hopeloos.

Beste (toekomstige) klanten,

Inmiddels al 8 jaar klant bij GSMWEB. Voordat u ook klant wilt worden of u toestel wilt verlengen. Denk goed na als u mag overstappen van toestel, ongeacht of gsmweb.nl het goedkoopste aanbod heeft. Mijn ervaring is dat zij afspraken niet na komen en ook totaal géén interesse hebben in klanten-binding. 9 September heb ik een Iphone 7 Plus besteld. Vandaag (15 december) is deze nog steeds niet binnen. Iedere week krijg ik nieuwsbrieven met fantastische aanbiedingen van een Iphone 7 Plus. Echter heb ik nog nooit een e-mail gehad met een excuses voor de vertraging. Mij op de hoogte houden van de vertraging doen ze ook niet. Op dit moment adverteren ze nog steeds dat de Iphone 7 een verwachte levertijd heeft van 4-5 weken. Bij mij stond er 2-3 weken en inmiddels ben ik dus meer dan 3 maanden verder. Indien je de klantenservice belt krijg je iedere week van verschillende medewerkers te horen: “Het spijt ons, wij kunnen de levertijd niet inzien bij onze leverancier. We maken er een notitie van”. Vervolgens wordt hier niks mee gedaan naar de klant toe. Ik wil jullie het advies geven: als je een nieuwe toestel mag uitzoeken of een abonnement wilt verlengen. Zoek dan een aanbieder die zorg heeft voor zijn klanten en niet adverteert met afspraken die ze niet na kunnen komen. Zoek een aanbieder die dichtbij je staat als klant en jou op de hoogte houdt. GSMWEB is alleen opzoek naar nieuwe klanten, maar als bestaande klant sta je bij hun lager in de raking. Heel erg teleurstellend.

Klantenservice

Zoals eerder aangegeven in mijn recensie: Indien je de klantenservice belt krijg je iedere week van verschillende medewerkers te horen: “Het spijt ons, wij kunnen de levertijd niet inzien bij onze leverancier. We maken er een notitie van”. Vervolgens wordt hier niks mee gedaan naar de klant toe

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

De site ziet er redelijk simpel uit, de informatie klopt niet altijd volledig, maar de klantenservice meldt snel problemen en geeft daarbij ook oplossingen.

Verzending

De verzending is snel (als het product leverbaar is): vrijdag was het verzonden, zaterdag was het binnen.

Klantenservice

De klantenservice gaf al snel het probleem aan over de beschikbaarheid van het product en gaf meteen een goede oplossing, waarna snel actie werd genomen.

Algemeen

Mobiele telefoon besteld, wel al duidelijk dat de levertijd langer is (geen probleem). Vervolgens maakt GSMweb een fout bij de bestelling en krijg ik het verkeerde abonnement (veel duurder). Algeheel beeld van deze webshop, waardeloos! Een keer en nooit meer!

Klantenservice

Omzetten van het verkeerde abonnement kostte ruim 1 maand om op te lossen, tussendoor ben ik van het kastje naar de muur verwezen. Ik moest het maar zelf oplossen met de provider.
Het toestel was midden oktober beschikbaar, ondertussen is het midden november en niemand weet hoe het zit. Communicatie is waardeloos daaromtrent!

Algemeen

geen gegevens ontvangen betreffende deel betaling of acceptatie van provider wacht nu al 6 weken op telefoon

Klantenservice

staan je te woord maar daar is dan ook alles mee gezegd verders standaard excuus betreffende levering

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Maandag ochtend een gsm zonder abo besteld. Levertijd stond op "Vandaag voor 16:45 aangevraagd en online ondertekend = verwachte levering morgen". De levertijd was uiteindelijk 2 dagen.

Van het moment dat je hebt betaald totdat de postbode voor je deur staat krijg je geen enkele email. Dus ook geen bestelbevestiging, factuur of verzendbevestiging. Dat is echt niet meer van deze tijd, je hebt geen idee of je voor jan joker zit te wachten omdat er iets mis is gegaan.

Als je met dit black box principe kan leven en het risico op de dramatische klantenservice erbij durft te nemen, dan heb je bij gsmweb redelijk vlot een goedkope telefoon in huis.

Algemeen

Goedkoop en dat is ongeveer het enige positieve. Totale black box na bestelling. Je weet echt niet wat er gebeurt. En opeens heb je zonder vooraankondiging het product weken later dan aangekondigd in handen. Waardeloze werkwijze.

Verzending

Apple iPhone in de originele verpakking werd slechts voorzien van een plastic enveloppe. Dat is vragen om problemen...

Klantenservice

Als je de eerste keer belt, krijg je de indruk dat je goed geholpen wordt. Als je meerdere keren gebeld hebt, begrijp je dat de klantenservice totaal geen inzage heeft in het verloop van het proces en je het bos in stuurt. Ze blijven wel correct en vriendelijk overigens, maar daar koop je niks voor....

Algemeen

5 van de 12 maanden mijn telefoon kwijt geweest ter reparatie, beloven dat ik die maanden kan declareren en vervolgens mijn declaratie afkeuren. waardeloze service, word aan het lijntje gehouden, beloven van alles maar komen niks maar dan ook echt helemaal niks na. bestel nooit, echt nooit iets op gsmweb, meest waardeloze bedrijf waar ik ooit iets heb gekocht.

Verzending

verzending van een te repareren toestel blijkt 3 weken te duren, te schandalig voor woorden. vraag je wat er in die 3 weken is gebeurt kunnen ze daar geen antwoord op geven. 'dat zoeken we meteen voor u uit' zeggen ze dan, om vervolgens niks meer van zich te laten horen.

Klantenservice

geen enkele afspraak mee te maken. beloven van alles en komen dit niet na. 'we gaan er achteraan voor u' of 'we bellen u vanmiddag terug' om vervolgens niks meer van ze te laten horen. wat voor probleem je ook hebt je zit altijd bij de verkeerde afdeling. nooit een duidelijk en concreet antwoord. altijd maar de we gaan kijken wat we voor u kunnen doen. waardeloos bedrijf!

Algemeen

Beloften worden niet nagekomen, in welk opzicht dan ook. Het enige dat er nog aan ontbreekt is een tussentijdse prijsverhoging gedurende de wachttijd.

Verzending

Verzending met groot risico op schade. Origineel doosje waarin iPhone zit slechts in een plastic zak. Dat is vragen om ellende. Dan wordt er wel een T&T gestuurd, dan weer niet.

Klantenservice

Positief is dat ze vriendelijk blijven. Maar verder zijn de personen die je aan de lijn krijgt of enorme leugenaars of enorme toneelspelers, want wat er bij elk belletje gebeurt is dat de verwachte verzendtijd weer een paar dagen opschuift. En dat terwijl op de bestelpagina een verwachte leverdatum wordt vermeld. Het heeft echter niks met een op feitelijke informatie gebaseerde verwachte leverdatum te maken, maar alles met opportunisme.

Na het lezen van alle negatieve ervaringen en de wijze waarop producten aangeboden en bezorgd worden heb ik maar besloten om mijn Note 7 te pre orderen bij een andere webwinkel, dat kost me misschien 35euro meer, maar van CoolBlue weet ik uit ervaring dat het een goede betrouwbare leverancier is en er geen amok gemaakt word als ik ontevreden mocht zijn.

Algemeen

ik heb een samsung s6 besteld en ontvangen ( volgende dag)
jammer alleen dat deze binnen 24 uur zo dood als een pier was/is.
en dan komt het GSMWEB.nl wil je eigenlijk niet helpen, ja ze nemen het toestel weer terug maar je moet zelf voor de kosten opdraaien en vervolgens leveren ze het toestel aan een andere firma die gaat kijken of deze gerepareerd kan worden,een toestel dat binnen 24 uur stuk is moet gewoon vervangen worden. en hier willen ze absoluut niet aan mee werken

snelle levering

Klantenservice

de klanten service is niet klant gericht en wil het liefst niet aan een oplossing mee werken.
het een kluitje het riet insturen lijkt het moto

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft