Gsmweb.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

2 abonnementen besteld met 2 iphones. Alles gaat daar fout, wordt maar 1 simkaart verstuurd, dan raakt er 1 pakket met simkaart en iphone weg bij post.nl en dan wordt er doodleuk verteld dat het onderzoek wel 30 dagen kan duren, dus geen iphone! Dan ineens heb je 3 simkaarten! Voor ons bedrijf dus nooit geen GSMWEB.nl meer. Ik wou nog 2 zakelijke nummers overzetten maar dat gaat dus niet via GSMWEB.nl. Wees gewaarschuwd als je hier gaat bestellen. Ondertussen onze rechtsbijstand ingeschakeld.
Een negatief bericht achterlaten op hun Facebookpagina heeft geen nut, dit wordt verwijderd!
Anderhalve week later nog steeds geen telefoon. Op de vraag welke simkaart bij welk nummer hoort wisten ze niet, dat mag je uitzoeken op de dag van overzetting!
Op 12 november nog steeds niks binnen, komt "waarschijnlijk" deze week binnen. Als ik alle recensies lees valt het me op dat er wel heel veel telfoontjes verdwijnen bij Post.nl! Toeval??
Op 20 november nog steeds geen telefoon! Ondertussen is de telefoon 2 maanden geleden al besteld!
Update 26 november, afgelopen vrijdag bericht ontvangen dat het toestel verstuurd zou gaan worden, helaas geen track & trace code ontvangen en nog steeds geen telefoon. Als je gaat bellen weet niemand iets en wordt de schuld gegeven aan Black Friday, hopeloos bedrijf!
En we gaan nog even door, het blijkt dat er op de verzending 23 november een verkeerd etiket is geplakt waardoor de telefoon weer terug naar GSMWEB wordt gestuurd, Wij zijn klaar met dit bedrijf en hebben op advies van onze rechtsbijstand gekozen voor een cashback, hun betalen het verschil van de gewone winkel en GSMWEB. Nu nog maar afwachten wanneer dat gestort wordt! 1 les NOOOOOOOIT meer naar GSMweb, heb dit van mijn leven nog niet mee gemaakt, een bedrijf waar zoveel fout gaat. AMEN!
Op 3 december nog steeds niets gehoord, als je op Facebook je ongenoegen uit wordt dit verwijderd!

Verzending

1 telefoon veel te laat geleverd, op 19 september besteld, op 19 oktober 1 toestel ontvangen. De andere nog steeds niet, kwijt bij Post.nl enz enz.

Klantenservice

Als je belt sta je ontzettend in de wacht, meestal botte medewerkers of je verstaat ze amper! Ik heb denk ik wel 50 x met ze gebeld en elke x moet je alles opnieuw uitleggen.

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie