Gsmweb.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zie mijn toelichting onder de categorie ' klantenservice' , via deze weg wil ik graag iedereen behoeden voor een zelfde teleurstellende klantervaring.

Klantenservice

Zo slecht als de klantenservice van GSMWEB.nl heb ik het nog nooit meegemaakt. Het begon allemaal met het niet nakomen van beloftes zoals deze op de website gecommuniceerd worden. Vervolgens krijg ik telefonisch een dame aan de lijn die er constant om heen draait. Ik besluit om het op de mail te zetten, waarin ik zeer duidelijk doch netjes vragen opstel waar ik graag een reactie op zou willen ontvangen. Ook nu krijg ik geen antwoord op de drie vragen die stel. Vervolgens stuur ik een e-mail waarin ik nogmaals vraag of ik een inhoudelijke reactie kan ontvangen. Daarbij geef ik aan dat ik bereid ben om telefonisch of per e-mail verduidelijking te verschaffen indien gewenst. Na deze e-mail van 28 november stuur ik nog tweemaal een e-mail met navraag van de status, gezien ik geen reactie meer terugkrijg. Vandaag, 15 december besluit ik maar weer te bellen. De heer aan de telefoon vraag om mijn postcode en huisnummer en vraagt waar hij mee kan helpen. Ik refereer naar mijn e-mail's en krijg te horen dat ze door een storing al hun e-mail verkeer zijn kwijtgeraakt (volledig ongeloofwaardig mijn inziens). Ik heb deze collega dan ook duidelijk gemaakt dat ik er verder geen energie meer in ga steken en liever mijn energie steek in het waarschuwen van aspirant klanten. Doe asjeblieft zaken met een andere partij dan GSMWEB.nl. In mijn eigen werkzame functie heb ik ook te maken met online sales, klantenservice en aftersales in het algemeen en wat GSMWEB.nl doet is echt om je voor dood te schamen. Voor mij NOOIT meer.

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google