Gsmweb.nl

Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op 14 april een Samsung Galaxy A70 besteld welke volgens de website op voorraad was. Diverse keren contact gehad met de klantenservice... A.s. dinsdag krijgen we voorraad... Vrijdag krijgen we voorraad... Nog steeds heb ik geen toestel ontvangen :-(

Dus tip: check bij gsmweb of de toestellen ook echt op voorraad zijn voordat je besteld.

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie