Toolstation

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Op 22-8 kabelgoten besteld bij Toolstation.
Na herhaaldelijk contact omdat het maar niet geleverd werd zijn de kabelgoten op 28-8 uiteindelijk beschadigd geleverd. Toolstation is niet echt behulpzaam in dit proces.
Op 31-8 een verzoek tot retour ingediend en een afspraak gemaakt om ze op te laten halen. Hele dag voor thuis gebleven want een indicatie van ophaaltijd konden ze bij Toolstation ook al niet geven. Maar geen mens gezien.
Een 2e ophaalafspraak wordt zomaar zonder enig overleg met mij ingepland, ik heb daarop aangegeven de zooi buiten te gooien en dat ze van GLS maar kijken wat ze doen.
Op 7-9 zag ik toen ik thuis kwam een GLS briefje in de brievenbus dat het pakket is opgehaald.
Heb Toolstation gewaarschuwd dat ze mijn betaling niet binnen de wettelijke termijn geretourneerd hadden ik verdere stappen zou ondernemen.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Het is eenvoudig orders te plaatsen. Aangezien je een account maakt, waarbij je ook bij de lokale winkels terecht kunt.

Alle rekeningen worden bijgehouden ne je kunt dus eenvoudig ruilen.

Next day delivery

Klantenservice

Heb een product gehad wat niet voltooid aan de kwaliteitseisen. (Geen garantie).
Onder coulance is er een nieuw product opgestuurd wat wel aan de eisen voldeed.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Groot, scherp geprijsd assortiment en tot nu toe altijd de volgende dag in huis. Soms is je winkelwagen ineens leeg maar verder niets op aan te merken.

Verzending

Altijd de volgende dag in huis. Soms krijg je op vrijdag een mailtje dat het maandag komt, maar komt het toch zaterdags.

Klantenservice

Garantie en ruilen nooit een probleem. Vriendelijk, meedenkend personeel in de winkel (Ede)

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Product voldeed niet aan de verwachting. Binnen 14 dagen geretourneerd. Ik krijg geen geld terug, omdat zij aangeven dat de doos beschadigd is.
Men reageert niet op mail, telefoon. Geen geld terug, maar het product is ook nog niet terug. Zeer slechte service.

Verzending

Verpakking was al beschadigd toen de die werd geleverd. Zij geven aan dat ze dat niet kunnen zien. Geloven de klant gewoon niet.

Klantenservice

Heb telefonisch en mail contact gehad. Ze reageren niet. Recht van retour hebben ze nog nooit van gehoord.

Scorekaart voor Toolstation

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie