Toolstation

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op 22-8 kabelgoten besteld bij Toolstation.
Na herhaaldelijk contact omdat het maar niet geleverd werd zijn de kabelgoten op 28-8 uiteindelijk beschadigd geleverd. Toolstation is niet echt behulpzaam in dit proces.
Op 31-8 een verzoek tot retour ingediend en een afspraak gemaakt om ze op te laten halen. Hele dag voor thuis gebleven want een indicatie van ophaaltijd konden ze bij Toolstation ook al niet geven. Maar geen mens gezien.
Een 2e ophaalafspraak wordt zomaar zonder enig overleg met mij ingepland, ik heb daarop aangegeven de zooi buiten te gooien en dat ze van GLS maar kijken wat ze doen.
Op 7-9 zag ik toen ik thuis kwam een GLS briefje in de brievenbus dat het pakket is opgehaald.
Heb Toolstation gewaarschuwd dat ze mijn betaling niet binnen de wettelijke termijn geretourneerd hadden ik verdere stappen zou ondernemen.

Verzending

Klantenservice

Scorekaart voor Toolstation

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie