Toolstation

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Vanaf 26 oktober 2020 probeer ik mn geld terug te krijgen voor een artikel wat ik heb geretourneerd. het artikel was al beschadigd en de verpakking open geweest. Tot op heden, 30-12-2020, is dat nog niet gelukt. Elke keer hebben ze mn gegevens niet, ligt het bij Finance en gaat het 'nu echt komen'. Niet dus.

Verzending

De verpakking was al open geweest en het artikel was beschadigd

Klantenservice

Diverse malen telefonisch en via de mail contact gehad met de klantenservice. En elke keer gaan ze het oplossen. Dan moeten ze de gegevens weer hebben, dan ligt het al klaar bij 'Finance" en dan wordt het nogmaals aangeboden ter betaling.
En zo houden ze me al twee maanden aan het lijntje.

Scorekaart voor Toolstation

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie