Specificaties Standaard (Blauw) - Bekijk alle specificaties

Cooler Master JAS mini Blauw Review

gekke-gerrit 7 maart 2014, laatste update op 7 mei 2014, 1.110 views

Cooler Master JAS mini Blauw

Pluspunten

• Werkt met Cooler Master Yen Folio
  • Geen oplader
  • Gaat 'alle' generaties apparaten mee
  • Apparaat goed te bedienen
  • Stevig
  • Glijd niet weg

Minpunten

• Opladen van apparaat niet altijd even handig
  • Mogelijk maar minder geschikt voor tablets
  • nog niet overal te koop
  • prijs net iets te hoog op dit moment

Breng mij naar boven!

Afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest met het ontwikkelen van mobile applicaties. Ik ben tijdens het ontwikkelen druk in de weer met zowel mijn iPad als mijn iPhone. Om ook deze apparaten een mooi plekje te geven naast mijn muis, toetsenbord, speakers en beeldschermen is een standaard handig maar wel een standaard van goede kwaliteit! Ik heb twee standaarden getest en hier heb je de bevinding van de Cooler Master JAS mini.

Lees hier de review van de CUBE mini

Breng mij naar boven!

Specificaties netjes van Cooler Master's zijn website gestolen :)

Model R9-TPS-JSMS-GP
Apparaten Smartphones en tablets tot 8"
Materiaal Plastic, Rubber, Aluminium
Afmetingen113.15mm x 60.6mm x 19.0mm
Gewicht66g
Hoek 0° - 135°
Garantie 2 Jaar

Breng mij naar boven!

De JAS mini in de verpakking.
Op de vermelding staat vermeld dat het voor tablets en smartphones is tot 8".

De standjes van de JAS mini.

En uiteraard de bijbehorende boekjes.

Breng mij naar boven!

Toen ik de JAS mini uit de verpakking haalde voelde het meteen goed aan. Het is een mooi stuk afgewerkt aluminium. Zo ziet hij er uit vanaf de voorkant.

Vanaf de achterkant.

Op de achterkant van de JAS mini is onopvallend het Cooler Master logo verwerkt.

Wanneer je de twee poten uit elkaar trekt dan kun je hem in elke hoek zetten tussen de 0° - 135° graden. Je ziet ook de zwarte ringen en deze rubberen ringen zorgen ervoor dat je geen krassen krijgt op je apparaat.

De iPad mini op de standaard in portret stand

De iPad mini op de standaard in landscape stand. In deze stand vind ik hem persoonlijk wat minder stabiel werken.

De iPad werkt ook nog met de Cooler Master Yen Folio. Dit is een pluspunt voor Cooler Master. Het docking station van Apple werkt bijvoorbeeld niet met zijn eigen hoesjes. Het is super vervelend als je telkens je hoes van je iPad of iPhone moet halen om hem neer te zetten.

Coolermaster JAS mini met de iPhone 5 in een hardcase. Hij ligt er als gegoten op.

Vergelijking met de CUBE mini.

Breng mij naar boven!

Als eerste Is het een zeer netjes afgewerkt product. Het is degelijk en het glijdt niet over mijn bureau. Maar als je hem voor een tablet wil gaan gebruiken wil ik je toch de CUBE mini aanraden.

De JAS is lekker licht en neem je ook makkelijk mee naar school of naar je werk om bijvoorbeeld een presentatie te geven of om te pronken met je nieuwste telefoon. Momenteel (as we speak) staat de JAS mini rechts naast mijn beeldscherm en mijn telefoon staat in de JAS mini. Zo zie ik mijn WhatsApp berichten op tijd verschijnen om mijn vriendin een fijne nachtrust te wensen terwijl ik mijn reviews aan het schrijven ben. Wanneer ik even naar beneden ga pak ik hem zo op zonder dat ik wat hoef los te koppelen of rekening moet houden met een oplader die kan afbreken. Wanneer er een oplader in de JAS mini zou zitten dan geef ik mijn accu een levensduur van maximaal 1 jaar. Ook zou de JAS mini dan meteen beperkt zijn aan één of een aantal apparaten.

Als je bijvoorbeeld een iPhone wilt opladen zit je met het probleem dat de lader aan de onderkant zit. Je kan dan natuurlijk je telefoon in landscape leggen, dan is het probleem ook opgelost.

Ik zelf doe één dag met mijn iPhone 5 en heb geen behoefte om hem overdag op te laden, dat doe ik namelijk 's nachts.

Voor ongeveer 25,- krijg je een mooi degelijk product al zou de prijs wel 5,- omlaag mogen!

Breng mij naar boven!http://i481.photobucket.com/albums/rr178/gekke-gerrit/Coolermaster/other.pngMocht je op- of aanmerkingen hebben, laat het mij weten!

Special Thanks to my lovely girlfriend Teresa :D voor het verbeteren van mijn review! _/-\o_

Heb jij ook een Cooler Master JAS mini Blauw?

Dit noemen we nou een review. Top! Klasse! :)