Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
leonbong 16 mei 2019 Product gekocht

Ubiquiti UniFi Switch 8-poorts

In de woonkamer wil ik een managed switch die ik eventueel kan voeden via POE. VLan ondersteuning is vereist, deze switch voldeed hieraan Functionaliteit is prima icm met Unifi software. Echter de switch is een straalkachel. Nu omgeruild voor een Netgear GS108TV2, dezelfde functies echter goedkoper en veel minder heet.

Pluspunten

• Intergratie UNIFI
  • Uiterlijk locatie ledjes

Minpunten

• Temperatuur
  • Netwerk termologie afwijkend tov de meeste merken
  • Prijs eigenlijk te duur

Features Score: 4

TheSiemNL 28 mei 2019 Product gekocht

Ubiquiti UniFi Switch 8-poorts

Ik heb alles van Ubiquiti Unifi en kan meerdere netwerken managen via mijn eigen server. Dat werkt fantastisch. Bij een klant heb ik wat kleinere switches nodig omdat er niet genoeg vaste punten zijn. Dan neem ik doorgaans deze switch.

Pluspunten

• Stabiel
  • Goed te managen
  • 1 POE poort (passtrough)

Minpunten

• Prijsverschil met de iets grotere te klein
  • Prijzig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Ubiquiti UniFi Switch 8-poorts?