Specificaties 15,4" • 2880x1800 • 256GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Jelle Stuip - Redacteur laptops en componenten 2 december 2016

De 15,4"-versie van de MacBook Pro is op een aantal punten verbeterd ten opzichte van zijn voorganger. De accuduur is langer, het scherm is verbeterd en de hardware is wat sneller geworden. Het toetsenbord heeft helaas heel weinig travel, de usb-c-aansluitingen zijn met vier stuks talrijk, maar vereisen op dit moment nog verloopkabels. De prijs is hoog, vooral als je een aangepaste configuratie bestelt. Voor dat geld krijg je wel een Touch Bar, die handig is, maar in tegenstelling tot de vingerafdruklezer niet overtuigend. Lees verder »

Lees de uitgebreide review en reacties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Marctraider 5 juni 2017

Apple MacBook Pro 2016 15,4" met Touch Bar 2,6Ghz, 256GB Zilver

Prachtige laptop die naar alle verwachtingen presteert. Ik haal met gemak de 8+ uur op deze MacBook, waar ik wel bij moet zeggen dat ik de touchbar compleet uit heb staan aangezien ik hem daar niet voor hebt gekocht. Het schermpaneel blinkt uit in vergelijking met elke andere laptop.

Pluspunten

• Scherm kwaliteit, 500 Nits Brightness
  • Mooie afwerking van behuizing, lekker dun.
  • Batterij
  • Typt heerlijk, totaal geen problemen mee.
  • Trackpad is groot!
  • Speakers meer dan adequaat.
  • Snelle CPU (3.5GHz+) en 16GB geheugen
  • Behuizing heel dun, verbeterde koeling!

Minpunten

• Geen fysieke Esc/Functie knoppen

Karizma 1 april 2017

Apple MacBook Pro 2016 15,4" met Touch Bar 2,6Ghz, 256GB Zilver

Geweldige laptop met de hoogst haalbare kwaliteit zoals je gewend bent van Apple. Perfect beeld, geluid en afwerking. Toetsenbord is erg persoonlijk en viel mij tegen. Touch bar is leuk maar gebruik je bijna niet. Wel een aantal flaws wat niet kan bij een laptop van deze prijs.

Pluspunten

• Scherm
  • Touchpad
  • Kwalteit is ongeevenaard
  • Geluid is het beste wat ik ooit gehoord heb van een laptop
  • Touch ID werkt super snel en goed

Minpunten

• Toetsenbord (travel)
  • Schermnaad gaat stof/vuil tussen zitten
  • Scherpe randen waar je armen op leunen
  • Prijs, dit kan allemaal veel goedkoper
  • Touch ID knop voelt heel goedkoop aan
  • Glanzend scherm (persoonlijk)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Apple MacBook Pro 2016 15,4" met Touch Bar 2,6Ghz, 256GB Zilver?