€ 139,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
kornelisjann 25 juli 2020 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Hele goede en uiterst comfortabele koptelefoon voor desktopgebruik voor de prijs, maar moet wel beetje bijgesteld voor optimaal luistercomfort.

Pluspunten

• Fysiek comfort (!!!)
  • Kussentjes vervangbaar
  • Koptelefoon en kabel zijn erg stevig

Minpunten

• Kabel is erg zwaar en niet afneembaar
  • Kussentjes vergen moeite om vervangen te worden, maar kan wel
  • Moet aan gesleuteld om te kunnen genieten van muziek (highs veel te hoog)
  • Meegeleverde 6.35mm adapter heeft schroefconstructie
  • De sliders breken na een jaartje of twee aan intensief gebruik (zie toelichting)

Johnny12345 3 december 2018 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Heb laatste paar weken rondgekeken voor een goede koptelefoon voor onder de 150E Uiteindelijk was ik aan het twijfelen tussen de audio technica ath-m40x, beyerdynamic dt 770 pro (80ohm) en de dt 990 pro (250ohm). Na lang wikken en wegen, ze in de winkel geprobeerd. Uiteindelijk voor de 990 gegaan.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Te gebruiken zonder dac/amp
  • Comfortabel
  • Stevige bouw

Minpunten

• Kabel is niet eraf te halen

marty45 1 mei 2021 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Super comfortabele hoofdtelefoon met een grote soundstage (ook handig voor games zoals CS:GO) en prachtig geluid. Oorschelpen zijn groot genoeg. Ik kan deze hoofdtelefoon de hele dag door dragen zonder problemen.

Pluspunten

• bouw kwaliteit
  • geluid
  • grote soundstage
  • super comfortabel
  • lange coil kabel
  • open klankkast
  • leuk design

Minpunten

• 3.5mm kabel niet verwijderbaar
  • 250 ohm, niet voor kleine apparatuur

Brodo 23 november 2016 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Goed product, bouwkwaliteit is uitstekend. Alle onderdelen van de headset zijn na te bestellen bij Beyer: als je met een bus eroverheen weet te rijden ben je dus niet perse weer 130 euro kwijt aan een nieuwe headset.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Bass
  • Alle onderdelen vervangbaar
  • Veel comfortabeler dan andere headsets

Minpunten

• Bass
  • Plastic fantastic sliders(na ~26 maanden vervangen)

rennor 9 oktober 2014

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Prima koptelefoon met mooi gebalanceerd geluid. Geen uitgesproken harde bas. Goede bouwkwaliteit en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Geluid
  • Comfort

Minpunten

• Bas (voor de liefhebbers ervan)
  • Alleen voor binnen
  • Niet geschikt voor mobiele apparatuur (250 ohm)

waanzin 1 juni 2018 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Echt een genot om op te hebben en naar muziek te luisteren.

Pluspunten

• Fantastisch geluid!
  • robuust gebouwd
  • Zit comfortabel (Ik ben een brildrager, en heb hier geen enkel issue mee).

Minpunten

• Is in mijjn geval niet echt een nadeel, maar moet ECHT met een versterker gebruikt worden (en stel deze goed af)!!
  • Niet voor mobiele apparatuur.

Zebby 31 maart 2022 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Fantastisch geluid voor de prijsklasse. Door de open back komt vooral muziek met veel bas er echt goed uit. Comfort bij mijn grote hoofd is nog het grootste minpunt, hij zit aardig strak. Ruim 3 jaar in bezit, nog geen schade of mankementen te bekennen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit topper
  • Geweldige audio ervaring
  • Stevig

Minpunten

• Minder geschikt voor groot hoofd

Jinsoku 10 januari 2022 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Ik heb deze headset al jaren in gebruik en ik kan met eerlijkheid zeggen dat dit wel een van de betere headsets is voor de prijs. Goed helder geluid, comfortabel en ook goed mee te gamen ;)

Pluspunten

• Comfortabel
  • Helder geluid
  • Uniek Design

Minpunten

• Bouwkwaliteit wat minder

Tobias Kahr 15 maart 2021 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Na deze koptelefoon al 2 jaar te hebben gebruikt, ben ik over het algemeen erg tevreden. Ik gebruik deze koptelefoon voornamelijk voor gamen, muziek luisteren en praten met mensen en het is een top ding in al deze categorieën.

Pluspunten

• Goede bouw
  • Kristal helder geluid
  • Draag comfort
  • Openback sound stage

Minpunten

• Bass is absent
  • De earpads verslijten over tijd
  • Voor de 250 Ohm variant is een versterker nodig/amp
  • Sound bleed omdat het een openback is
  • Korte kabel

Doos123 5 november 2020 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Een koptelefoon waar je jaren mee kan doen! Zeer comfortabel met vervangbare hoofdband en oorkussens. Het geluid klikt erg goed (via mijn moederbord). Ik denk dat hij beter klinkt met een losse DAC/AMP. Niet teveel bass maar precies genoeg. Deze koptelefoon heb ik meer dan 8 uur per dag op.

Pluspunten

• materiaal oorkussens en hoofdband
  • bouwkwaliteit en comfort

Minpunten

• niet verwisselbare kabel
  • Kan niet aan elk apparaat aangesloten worden (250 OHM)

moobessrak 15 juni 2020 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Geweldig geluid echt heel goed perfect voor gamen en samen met de Astro mixamp tr geweldige combi. update review: de 2 kabels van hoofdband naar oorschelp zorg dat daar niks achter blijft haken !! als je goed de foto's bekijkt zie je het zitten.

Pluspunten

• Geluid stereo beter dan dolby
  • Bouw
  • Zit comfort
  • Kabel

Minpunten

• 2 kabels bij hoofdband

Helvetios 14 mei 2020 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Overall really good quality headphones for that price. Unfortunately the cable is permanently attached. I also find it a bit heavy and bulky so beware it can get in the way. Audio quality is pristine and absolutely outstanding. You definitely need a decent amplifier for the 250 ohm version.

Pluspunten

• Crisp sound
  • Excellent Base
  • Modular Construction
  • Spare Parts Easily Available
  • Really comfortable for people with glasses

Minpunten

• Audio Cable Not Detachable!
  • Audio Cable Really Heavy!

MidranKidran 26 september 2019 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

De kwaliteit is echt perfect. Het geluid klinkt super goed en hij heeft veel bass, zeker een aanrader. Een nadeel wat waarschijnlijk niet veel mensen een probleem vinden is dat als je de kabel uitrekt hij weer terug gaat naar zijn oude vorm.

Pluspunten

• Geluid
  • Bouwkwaliteit
  • Comfortabel

Minpunten

• Kabel is coiled en gaat terug naar oude vorm

Jordy1303 2 september 2019 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Hele goede koptelefoon, fantastisch geluid en zit goed! Onderdelen zijn vervangbaar!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Comfortabel
  • Goede bouwkwaliteit
  • Onderdelen vervangbaar

Minpunten

• Bass

MisterJD 23 januari 2019 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Zeer goede koptelefoon voor zowel games als muziek. Geluid is zeer neutraal. Zeer comfortabel ook voor brildragers. Het is wel een koptelefoon die op een versterker aangesloten dient te worden, aangezien hij dan meer tot zijn recht komt.

Pluspunten

• Geluid is neutraal
  • Gaming
  • Comfortabel (zelfs na een lange sessie)
  • goede pasvorm

Minpunten

• geen

Willem7112 8 januari 2019 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Dit is een superieur product, al helemaal voor de prijs. Ik gebruik de koptelefoon nu zonder versterker/ amp, dit werkt prima. Met versterker/ amp zal de koptelefoon vast nog beter zijn maar de koptelefoon is zeker de 120 euro ruim waard, meer zelfs. Deze koptelefoon is zeker een aanrader.

Pluspunten

• hoge kwaliteit geluid
  • open back
  • Goede bouwkwaliteit
  • zit geldig
  • Super geluid

Minpunten

• Door de 250 ohm krijg je niet erg hard geluid via je telefoon of tablet

Arietje 25 juli 2018 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Goede hoofdtelefoon, heel blij mee! Voordeel is dat je hem uren op kan houden zonder dat het gaat irriteren. Gebruik hem op de PC en werkt prima voor muziek en gaming. Op mijn mobiel werkt hij ook gewoon prima, ik probeer een verschil te beluisteren maar dat is moeilijk.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Bouw
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Niet optimaal voor mobiel (?)

KianceelyNewbie 10 juli 2018 Product gekocht

Uitstekend product. Totaal geen miskoop

Pluspunten

• Zeer goed geluid
  • Goed materiaal
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Geen

melvin_2003 16 juni 2017 Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

elke keer als ik deze koptelefoon op doe lekt er pussyjuice uit mijn oren. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • goede comfort
  • goed geluid

Minpunten

• ik mis het gevoel op me oren als hij af is

Anoniem: 816615Newbie 14 september 2016

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Veel bass bij een bassheavy track en andersom. Mids zijn een beetje naar achter gezet (niet goed voor rock enzo). De highs zijn messcherp en erg accuraat. De bouw is erg stevig, ik ben niet bang dat ik de koptelefoon breek.

Pluspunten

• Bass
  • Bouw
  • "made in Germany" niet gemaakt door kinderhandjes
  • Soundstage
  • Erg goed voor FPS games
  • Erg comfortabel
  • prijs-kwaliteit
  • Ieder onderdeel in de koptelefoon is makelijk te vervangen

Minpunten

• soms te scherpe highs
  • frame is een vinger afdruk magneet

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)?