Specificaties 18,2dB bij maximaal 1.200rpm - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Sharkoon SHARK Blades RGB, 120mm. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Dutchiee 15 januari 2020
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.Dutchiee schreef afgelopen jaar 27 reviews, waarvan 44% gesponsord.

Sharkoon SHARK Blades RGB, 120mm

Sharkoon, wie kent het niet? Het Duitse merk Sharkoon is al vele jaren op de markt met randapparatuur, behuizingen, HDD-dockingstations, gaming stoelen e.d. Vandaag pakken we een fan van Sharkoon onder handen, de Sharkoon Shark Blades RGB Fan. Hoe deze mij bevalt? Dat lees je in deze review.

Pluspunten

• A-RGB, dus niet één kleur
  • Kleuren lopen netjes over
  • Bij normaal gebruik zijn de fannetjes relatief stil
  • Gemakkelijk aan te sluiten

Minpunten

• De fans zijn alleen te koop in 120mm, 140mm bestaat helaas niet

Miekpeeps 31 augustus 2020 Product gekocht

Sharkoon SHARK Blades RGB, 120mm

Heb er 4 gekregen met een simpele controller bij de aankoop van mijn vorige case. Ik heb ze nu een paar jaar en zijn nog steeds uitstekend. Zover ik weet is er maar één ventilatorblad ontwerp en ze zijn alleen in 120mm verkrijgbaar. Zijn aan te sturen met een Arduino.

Pluspunten

• 3-pin adresseerbare RGB
  • Werken uitstekend, zelfs na 2 jaar dagelijks gebruik
  • Zien er fraai uit
  • Rustige Air-Flow fans. Ze zijn bijna niet op te merken.
  • Kan als NeoPixel worden aangestuurd met een Arduino met behulp van de FastLED library
  • Rubbere voeten om trillingen te voorkomen

Minpunten

• alleen 120mm
  • één ventilatorblad ontwerp beschikbaar
  • Zij niet super achter een radiator.
  • Houd rekening dat de losse fans geen MOLEX connector hebben om aan te sluiten aan de voeding. De fans die bij een oudere/budget Sharkoon case komen hebben dit wel
  • Het aantal LEDjes in de los verkrijgbare ventilatoren kunnen anders zijn dan die in Sharkoon cases zitten. Mijn oude fans hebben 16 RGB-LEDjes, terwijl de fan van deze advertentie 20 RGB-LEDjes heeft. Als ik deze op mijn oude Sharkoon RGB controller aansluit worden de overige 4 LEDs niet juist aangestuurd.

Almering 5 mei 2020 Product gekocht

Sharkoon SHARK Blades RGB, 120mm

Mooie fan en met vloeistof lager. Let wel op ARGB 3 pin en geen reguliere 4 pin. Is stil en voor de prijs een erg goede fan

Pluspunten

• RGB is mooi uitgevoerd
  • Stil
  • Vloeistof lager
  • Niet duur

Minpunten

• Lastig verkrijgbaar

Kevin-86 3 november 2019 Product gekocht

Sharkoon SHARK Blades RGB, 120mm

Gekocht i.c.m. de Sharkoon Skiller SGC1 RGB behuizing die standaard wordt geleverd met twee van deze fans. Zeer tevreden over deze fans, zorgen voor voldoende airflow en maken weinig geluid.

Pluspunten

• RGB
  • Stil

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sharkoon SHARK Blades RGB, 120mm?