Tweakers zegt: 8,5

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart

Specificaties 6,1" • 3040x1440 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Chris Broesder - Redacteur mobile 16 maart 2019

Samsung Galaxy S10-serie - Meer technologie achter de schermen

De Galaxy S10 is een sterk high-end toestel. Hij heeft een groot scherm ten opzichte van het formaat van de behuizing en om dat te bereiken heeft hij een gat in het scherm waar de frontcamera achter zit. Verder heeft hij een prima vingerafdrukscanner achter het kwalitatief hoogstaande oledscherm en is het camerasysteem een stuk veelzijdiger dan dat van zijn voorganger en van goede kwaliteit, hoewel de primaire camera van Samsung op sommige vlakken is voorbijgestreefd door de beste smartphones in deze prijsklasse. De behuizing is sterk, is waterdicht en ligt lekker in de hand, maar de glazen achterkant blijft breekbaar en gevoelig voor vingervegen. Al met al krijg je veel terug voor de overigens flinke prijs van dit toestel. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
AiR60 15 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Wit

Samsung toestel gereviewed door iemand die doorgaans met Apple producten werkt : Top toestel!

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Lekker snel
  • Fijne camera setup
  • Scanner in scherm
  • Android Pie

Minpunten

• Scanner in scherm... screenprotector
  • Prijs (blijft toch een dingetje...)
  • USB C connector op de print gesoldeerd... (is dit echt een issue?)
  • Bloatware
  • Front Facing camera, de "punt" in het scherm

Jannigf 12 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart

Mijn ervaring sinds ik ben omgeschakeld van de OnePlus3 naar de Samsang Galaxy s10

Pluspunten

• vinger afdruk scanner in scherm
  • beeldkwaliteit
  • remapping Bigsby
  • Camera
  • dolby atmos*

Minpunten

• samsung skin/software (eigen mening)
  • curved screen (eigen mening)

Tweakez 12 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart

Al jarenlang ben ik verknocht aan de Samsung Galaxy serie en deze is inmiddels weer een paradepaardje voor Samsung. Hij ligt voor een 6.1" formaat verbazend goed in de hand en daarbij ook super tevreden over het design en de specs.

Pluspunten

• Vingerafdrukscanner in het scherm
  • Beeldkwaliteit is echt fantastisch
  • Dolby Atmos geluid!
  • Uitbreiding en kwaliteit van camera's
  • Bixby remap mogelijkheid
  • One UI (aanzienlijke verbetering tov eerder)
  • Hoge kwaliteit aanvoelend product!

Minpunten

• Bloatware...
  • Vingerafdruk word niet altijd herkend.

GVeen 9 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart

Nu een dag in bezit en in vergelijking met m'n Samsung note4 en Huawei P9 is de s10 goede upgrade. Voor mij combineert hij de compactheid van de P9 met de kwaliteit en ervaring van de note4, maar allemaal weer een stuk sneller (zoals altijd met een nieuwe smartphone)

Pluspunten

• Scherm
  • Camera
  • Vingerafdruksensor in scherm

Minpunten

• Bloatware (Mcafee, Samsung Upday)
  • Het constant activeren van features + notificaties

RamonRJC 1 april 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart

Opzich een prima telefoon, alleen toch wel teleurgesteld in een aantal dingen. De batterijduur is wat mij betreft een minpuntje evenals het feit dat het scherm constant aangaat wanneer je bepaalde functies aan hebt staan. Het scherm en de camera zijn echter top!

Pluspunten

• Snel
  • Camera
  • One-UI
  • Scherm

Minpunten

• Batterij
  • Bepaalde functies werken niet goed

Rekky 25 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart

Ik heb de telefoon nu iets meer dan een week in gebruik. Ik had een S7(edge). De S10 heeft een strak design. En functioneert snel. Tot dusver bevalt de telefoon mij prima.

Pluspunten

• Veel scherm, weinig rand.
  • Extra instelbaar knopje. (onder volume)
  • Telefoon reageert snel.
  • Batterij gaat lang mee.

Minpunten

• Samsung heeft veel vooraf ge├»nstalleerde apps die niet altid even handig zijn in NL.

Desdemona321 22 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Groen

Een teleurstelling: de foto's zijn matig en aanmerkelijk minder dan van de S7. De 3 camera's zijn geen toevoeging. Bij inzoomen krijg je onscherpe foto's. De vingerafdruk werkt 9 van de 10x niet. De mobiel gaat in je zak doorlopend aan.

Pluspunten

• mooi helder scherm

Minpunten

• matige foto's
  • Bixby niet in Nederlands
  • vingerafdruk werkt slecht
  • Bixbyknop te dicht bij volumeknop
  • gaat aan in broekzak

Master_duck 20 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart

Zeer fijne smartphone maar toch groote missers voor zo toestel. In vergelijking met mijn S8 is de accu duur minder goed. Ook de 1 van de slechtste ervaring met fingerprint scanner die ik heb meegemaakt. Tip zet je vinger die je gebruikt nog een keer bij als exta afruk.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Fingerprint scanner
  • Accu duur

Arjant2 13 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 512GB Zwart

Als vervanging van de S8 een prima upgrade. Vingerafdrukscanner werkt bij mij perfect en vlot. Het scherm is wederom een pareltje en het 'camera-gat' valt eigenlijk na 5 dagen al niet meer op. Het ontbrekende notificatieledje is wel een gemis, Samsung schijnt te werken aan een oplossing.

Pluspunten

• Uitstekend scherm
  • Fingerprintscanner in display werkt prima
  • Accuduur iets beter dan S9

Minpunten

• notificatieLED ontbreekt
  • Niet verkrijgbaar in zilver

qnallertjuh 13 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Groen

S1 was destijds mijn eerste telefoon, nu de langverwachte S10 ontvangen. Prima telefoon maar geen echt wauw effect. Minpunt vind ik de batterijduur. Binnen een dag leeg. De Lenovo P2 kon ik zeker 2 dagen (voor mij 'normaal') gebruiken voordat ie onder de 30% zat.

Pluspunten

• Design
  • Ligt goed in de hand
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Batterijduur
  • Wifi verbinding traag op dit toestel

Raidah 12 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart

In het algemeen ben ik content. Een grote min punt is dat de batterijduur zwak is . A6 galaxy, s7 edge en Phone xs waren sterker qua verbruik van batterij.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera
  • Dolby atmos

Minpunten

• Vingerprint
  • Batterijduur
  • Bixby

Yellax 12 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart

S10 vervangen voor mijn Iphone 6, kan zeggen dat het een zeer grote upgrade is. Toestel werkt snel en ziet er mooi uit en ligt fijn in de hand. Bij normaal gebruik na een dag zit de batterij bij mij nog op 50%.

Pluspunten

• Mooi formaat
  • Kwaliteit beeld
  • Snel
  • Vinger afdruk scanner in scherm
  • One UI
  • Camera

Minpunten

• Soms pakt de vingerscanner mijn vinger niet goed

Ydb 11 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 512GB Wit

Op 8 maart mijn mooie Samsung s10 binnen gekregen. Mooi toestel. Alleen hiervoor had ik een Samsung s7 edge die gaf een lampje Aan als je een melding had. De s10 heeft geen lampje. Ook als mijn geluid uit staat licht het scherm niet op als ik een apje binnenheb

Pluspunten

• Mooi formaat
  • Snel
  • Kwaliteit beeld

Minpunten

• Geen enkel teken van een bericht die binnen komt
  • Soms doet de vingerscan het niet

Jerome K Jerome 8 maart 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart

Vanochtend gebracht heb ik al wat gespeeld met de telefoon. De 3 lenzen aan de achterkant vind ik echt een verrijking vergeleken met mijn S7 Edge. Foto's zelf zijn overigens niet beter, maar je kunt meer in- en uitzoomen zonder kwaliteitsverlies. Superscherp scherm en stereogeluid.

Pluspunten

• prima camera met drie lenzen
  • schitterend scherm
  • stereo geluid in landscape
  • vingerafdrukscanner op het scherm

Minpunten

• prijs is fors

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy S10 128GB Zwart?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones