Samsung Galaxy S5 kost 559 euro bij goedkoopste T-Mobile-abo

T-Mobile is de voorverkoop van de Galaxy S5 begonnen. In combinatie met het goedkoopste eenjarige abonnement, van 10 euro per maand zonder belminuten en data, moet 559,95 euro voor het toestel neergeteld worden.

Maandag kondigde Samsung de Galaxy S5 aan en inmiddels heeft T-Mobile het toestel op zijn site staan. Klanten kunnen de smartphone al bestellen, maar de levering begint pas op 14 april. T-Mobile levert het toestel in combinatie met een reeks abonnementsvormen.

Wie een eenjarig abonnement zonder belminuten en MB's kiest, komt uit op een bedrag van 559,99 euro voor het toestel. De gebruiker is dan 10 euro per maand aan abonnementsgeld kwijt. T-Mobile levert de nieuwe Galaxy S5 zonder verdere kosten bij afname van een pakket vanaf 2GB data en onbeperkt bellen. In dat geval is de klant wel 55 euro per maand of meer kwijt.

Samsung Galaxy S5Samsung Galaxy S5Samsung Galaxy S5Samsung Galaxy S5

Door Olaf van Miltenburg

Nieuwscoördinator

25-02-2014 • 13:04

117

Reacties (117)

117
106
64
14
0
30
Wijzig sortering
Hier zit half nederland op te wachten, een abonnement zonder belminuten en MB's maar toch 10 euro betalen..

Mooi dat T-Mobile als eerste aankondigt de S5 voor te verkopen, maar serieus dan ga je toch niet een artikel schrijven over het goedkoopste abbonement wat je erbij kunt krijgen??
Misschien omdat het laatst nogal populair was om dit te doen omdat je zo een Note 3 voor heel weinig kon krijgen, maar hierbij zie ik echt totaal geen meerwaarde.

[Reactie gewijzigd door SgtElPotato op 27 juli 2024 02:47]

Het is een abonnement voor onbeperkt sms, daarboven op kan je kiezen of je belminuten of data wilt.

Heb momentel nog steeds een prepaid kaartje in een standaard telefoon, moet zeggen dat ik met deze bedragen ook niet snel zou overstappen op een telefoon als bijvoorbeeld deze.

[Reactie gewijzigd door Jeroen2289 op 27 juli 2024 02:47]

Ik las dat ook.. dacht ook meteen 'huh?' 8)7
Met onbeperkt SMS en MMS, en onbeperkt 64kbps internet.

Dat is duur maar je krijgt nette korting op die Samsung, maar mijn raar is ga maar na T-mobile en ga een beetje zeiken, krijg je voor 19 euro 2gb aan data erbij en 90 belminuten.
Tweakers kiest ervoor om de prijzen op deze manier te tonen, omdat dit een indicatie geeft van de prijs van het toestel (aangezien T-Mobile hem niet los aanbiedt).

Als je het door T-Mobile aanbevolen abonnement (€55pm + €0,- voor het toestel, 2jaar) vergelijkt met een iPhone 5S (€55pm + €0,- voor het toestel, 2jaar) dan is de prijs dus vergelijkbaar met die van de iPhone 5S. Je moet echter altijd uitkijken voor abonnementen met een toestel van €0,-. Providers verdienen hier veel geld mee: Een budgettoestel kost met hetzelfde abonnement namelijk ook €0,-.

Als je het goed wilt vergelijken kies je dan voor een abonnementsduur van 1 jaar.
Samsung Galaxy S5 € 369,95
iPhone 5S € 419,95

De Galaxy S5 wordt dus voor € 50,- minder aangeboden dan de 5S

[Reactie gewijzigd door funk-e op 27 juli 2024 02:47]

oh je kijkt naar de inruilwaarde....hm
dan kan je beter een droidje van rond de 80 euro kopen, dan is het verlies over twee jaar stukken minder.
moet je eens kijken wat je dan bespaard hebt.
zowiezo de aanschafwaarde van zeg maar 600,-, dat is toch 520,- meer dan de 80,-
dan de afschrijving van 50 % over twee jaar dat is dan 300,- tegenover 40,-.
Voor degenen die zeuren over de ogenschijnlijke zinloosheid van het in dit nieuwsbericht genoemde abonnement:
Deze nieuwspost op Tweakers.net lijkt meer bedoeld als nieuws omtrent een indicatie van de verwachtte verkoopprijs van de Galaxy S5.
En dus niet als promotie van het kaalste abonnement van T-Mobile...

[Reactie gewijzigd door Futureal op 27 juli 2024 02:47]

Volgens de Pricewatch kost de S5 bij Belsimpel 699 euro (evenduur als de S4 bij release), dus de adviesverkoopprijs voor een los toestel is al bekend. Dat hoef je niet icm een abbo te doen. ;)
Krijgen we dan straks ook een nieuwsitem als Vodafone zijn prijzen aankondigt?
Als die aankondiging van Vodafone-prijzen doet vermoeden dat de prijs van een Galaxy S5 significant afwijkt van wat er wordt beschreven in dit nieuwsitem dan lijkt een dergelijke aankondiging inderdaad eenzelfde soort nieuwswaarde te hebben ;)
Dus je krijgt eigenlijk niks en moet toch betalen? Het word steeds gekker.
Je krijgt er zoals gewoonlijk een hele hoop bullshit op van T-Mobile wat je er nauwelijks af kan krijgen op een makkelijke manier.
De Samsung Galaxy S4 kostte bij introductie ook bijna €700,-. De prijs viel vervolgens in een paar maanden naar €500 om uiteindelijk, 10 maanden na introductie, nog €400 op te moeten brengen.

Je krijgt niks meer, maar je bent wel de eerste die de S5 heeft :)
Gewoon een telefoon van €559 + 24*€10 = €799
edit: inderdaad maar 1 jaar. dus €679

[Reactie gewijzigd door RocketKoen op 27 juli 2024 02:47]

"van 10 euro per maand zonder belminuten en data,"

Wat heb je er dan in godsnaam aan?
Het is de bedoeling dat je er een bundel voor data en/of belminuten bijkoopt. Maar T-Mobile heeft als marketing thema dat je niks "moet" kopen wat je niet nodig hebt. In theorie kun je dus een abonnement zonder nemen.

Je kan het overigens gewoon gebruiken. Alleen betaal je dan het "buiten de bundel" tarief.
Dat snap ik dan dus niet, ben ik dan zo stom of is het gewoon zo: het toestel zal €679 los kosten...... Waarom moet het zo achterlijk (naar mijn mening) worden beschreven.
Je kan gewoon bellen en internet met 10 euro abbo, je hebt alleen geen bundel. Zoals dat voorheen altijd ging toen nog helemaal geen bundels waren bij meeste abbo, betaald gewoon per minuut met iets hoger tarief, maar als je maar 30minuten per maand belt en maar heel af en toe 3G gebruikt voor paar MB(rest via wifi), wat moet je dan met 400 belminuten en 2GB databundel, heb je helemaal niks aan.

Ik heb bijvoorbeeld elke maand 5 a 10 euro over, heb ondertussen 200 euro bundel die einde van de periode gewoon weggegooid zal worden.

En met loss toestel kan je helemaal niks, moet er sowieso kaartje in stoppen, krijgt nu dus kaartje erbij en heel klein beetje korting, niks mis mee als je daarna opzoek bent.
Je hebt wel internet, dus je kan (traag) internetten. En vol sms sturen en ontvangen. En gebeld worden.

Best prima dus.
Best raar, had even niet gedacht aan gebeld worden en smsen.
En je hebt een nummer erbij !
Het is eenjarig.. dus ongeveer 699,- (ik gok dat dat de introductieprijs zal zijn voor het losse toestel, overigens is dat net zo duur als de iPhone 5S bij de introductie)

[Reactie gewijzigd door Eswip op 27 juli 2024 02:47]

Ik zag wortelboer op Twitter ook al bijzonder reageren dat het toestel 559 euro kost, inmiddels zou men toch wel moeten weten dat een adviesprijs van 699 in de praktijk meestal vanaf dag 1 een stuk lager uitvalt.
Goed lezen, gaat om een 1 jarig abbo dus 559 + 120 = €679,- voor t toestel
Volgens mij krijg je bij dit basisabonnement onbeperkt 64 Kb/s internet.
Dat zou genoeg zijn voor whatsapp dus geen enkel probleem voor mij!
Precies; je krijgt helemaal niks !

T-Mobile SIM-Only - onbeperkt bellen + SMS, 250 MB -> € 27,- per maand

T-Mobile 1 jaar - onbeperkt bellen + SMS, 250 MB i.c.m. Galaxy S5 -> € 44 per maand (+ € 17)
Toestelprijs i.c.m. dit abonnement : € 419,95
Extra maandlasten voor 1 jaar abonnement : € 204 (12x € 17)
Totaal aan extra lasten : € 623,95 (ongeveer de prijs van het losse toestel)

Het enige wat je met het abonnement doet is een deel van de Galaxy S5 in termijnen afbetalen. Je initiële investering is iets kleiner maar op het eind van de rit schiet je er niks mee op.
Het enige mooie aan deze Galaxy s5 is dat de Galaxy s4 dan in prijs daalt ;) Gooi er een rom op met KitKat en de nieuwe touchwiz en je hebt een dunnere en mooiere Galaxy S5 :)

Maar even ontopic:

Aangezien ze alleen maar een nep vingerscanner hebben toegevoegd(via touchscreen) en een kleine performance upgrade wat eigenlijk al niet nodig was. Waarom verkopen ze hem nog steeds zo extreem duur. Maak hem dan goedkoper om echt de concurrentie aan te gaan! Veel ontwikkeling kosten hebben ze er duidelijk niet aan besteed, of het waren de verkeerde dingen waar ze in hebben geinvesteert.

ps. Ik heb zelf een Galaxy S4 al had ik wel verwacht dat dit toestel na een jaar tijd wel verouderd zou zijn, maar nee. Ik zou nu weer de S4 hebben gehaald als ik gratis mocht kiezen tussen de S4 en S5. Design van de 5 is haast niet veranderd maar toch is ie lelijker. En de behuizing is groter/dikker ondanks de 0.1 inch grotere scherm wat niet nodig is. 2K scherm werd ook verwacht maar niet gekomen.

[Reactie gewijzigd door Nimac91 op 27 juli 2024 02:47]

Jammer dat je verhaal niet klopt.
Inderdaad geen 'neppe vingerscanner in touchschreen' , die zit gewoon in de homeknop onder het touchschreen. En er zit toch wel een forse performance upgrade op. Van een Snapdragon 600 naar een 801 is best flink.
Alle topmodellen worden momenteel met de 801 uitgerust, dus wat verwacht je dan? Iets uitbrengen wat er nog niet is?

[Reactie gewijzigd door Arjant2 op 27 juli 2024 02:47]

Jammer dat je verhaal niet klopt.
Inderdaad geen 'neppe vingerscanner in touchschreen' , die zit gewoon in de homeknop onder het touchschreen. En er zit toch wel een forse performance upgrade op. Van een Snapdragon 600 naar een 801 is best flink.
Alle topmodellen worden momenteel met de 801 uitgerust, dus wat verwacht je dan? Iets uitbrengen wat er nog niet is?
Toch vind ik het wel jammer dat ze niet de Note3 gevolgd hebben, en er zoals Sony 3GB ingedaan hebben
je moet natuurlijk wel even lezen waar ik op reageer he...
niet zomaar wat op je toetsenbord rammen als je wat ziet staan.
Waarom zou je een schone installatie van de nieuwe Android er op zetten en dan vervolgens dat vreselijke Touchwiz er op zetten? Dat is bijna net zo logisch als het 10 euro 'abonnement' van T-Mobile of een mooie snelle auto kopen en vervolgens op het circuit met 500 kilo bakstenen gaan rondscheuren.
Misschien omdat TouchWiz "erbij hoort" of hij het mooi vindt?

Waarom zou je CyanogenMod gebruiken? Da's toch niet echt Android!
Waarom zou je MIUI gebruiken? Da's toch voor Chinese tieners!
Waarom zou je... enz.
De actie om een schoon, snel en geoptimaliseerd Google platform te installeren om er vervolgens een portie bloatware overeen te gieten die de performance weer achteruit doet gaan vind ik paradoxaal. Daarom snap ik het niet. Als je Touchwiz mooi vindt, waarom dan uberhaupt rooten? In mijn ervaring zijn mensen die Touchwiz handig vinden niet dezelfde mensen die roottoegang tot een toestel willen hebben.
Ook hier heb je het volledig fout. Allereerst is jou mening niet van toepassing voor iedereen! Het feit dat je al eerder kan updaten of nieuwere versies kan krijgen van het besturingssysteem is al genoeg reden om te kunnen rooten. Misschien dat je het nog niet weet, maar Android is van alle platformen het slechste platform om te hebben als het gaat om updates. De Galaxy S4 een top tier SmartPhone heeft nog altijd geen KitKat, en touchwiz was ook belooft een upgrade te krijgen. Als je een root hebt kun je alles doen. Je kan een Stock rom erop gooien zoals jij zegt. Een nieuwere versie van Touchwiz. Een gecostumized versie van Touchwiz, Miui, in mijn geval ik wacht op HTC Sense 5.5 en die rom is al een tijdje beschikbaar maar nog niet kinderziektes vrij. En je kan ook gewoon downgraden. Ja zeker, dat zul jij al helemaal niet begrijpen maar die mensen heb je ook! Als een update je niet bevalt kun je weer terug.

Het feit dat je soms iets nieuws kan proberen al vindt je het niks is al genoeg reden voor rooting. Maar er zijn altijd nog apps die niet werken zonder root. Zoals Titanium Backup wat heel handig is. En er zijn altijd mensen die het betalen voor apps willen omzeilen en ja dat is ook een reden om het te doen. Hetzelfde als een film downloaden. Verder kun je je telefoon aansluiten op een monitor en het bedienen met een muis alsof het je computer is. En kun je nog een miljoen andere dingen. Dus kortom... Hou voortaan je mond als je niet weet waar je het over hebt!

Maar hier nog een video speciaal voor jou ;)

http://www.youtube.com/watch?v=7KpnkOUolfw

ps. Ik heb mijn S4 nog altijd niet geroot want ik wacht nog op die 1e rom waar ik het over had ;) Al ben ik wel 1 van de grootste costumizers die je kan kennen. Elke dag nieuwe Launchers, en ik heb ook nog een WP8 en iPhone puur omdat ik niet kan leven met 1 besturingssysteem of het zelfde achtergrond elke dag. Ook ben ik in het bezit van een HTC HD2 en dat is tegenwoordig nog waardevoller voor me dan al mijn High end Phones! Kortom genoeg redenen om te rooten, zelfs als je er geen roms op gooit of er weer touchwiz gooit. Als ik lang moet wachten op de Sense 5.5 rom flash ik er idd de nieuwste touchwiz op ;)

[Reactie gewijzigd door Nimac91 op 27 juli 2024 02:47]

Waarom zou je... enz.
De universele regel !!

omdat het kan :+
Misschien moet je beter lezen! De galaxy S5 heeft een nieuwe Touchwiz en heeft KitKat. Dat is aan de software kant het enige wat zich differentieert aan de Galaxy S4 de voorganger. Dus mocht jij een S5 willen zoals ie is maar dan in het jasje van de S4, zul je de nieuwe touchwiz erop moeten gooien. Ik heb nooit gezegd dat dit iedereen's smaak is. Sterker nog, ik wacht al een tijdje op een rom die bijna geen kinderfoutjes meer heeft waar ik Sense 5,5 op kan draaien. En ja dat kan ;) check XDA maar! Ik zei het omdat ik mijn punt verduidelijk dat je geen S5 hoeft te kopen om een S5 te hebben ;)

ps. Ik ben geen fan van de Stock Android rom of CyanogenMod rom. Vreselijk lelijk, en dat is en blijft mijn eigen mening! Ik zou idd nog liever touchwiz draaien dan Cyanogenmod. Bovendien heeft Touchwiz nog zijn handige functies af en toe en die wil ik liever ook houden. Al heeft stock android ook veel mooie dingen en werkt het uiteraard sneller zonder al die animaties. Maar keuze is juist zo mooi aan Android. Het liefst gooide ik er WP8.1 op zodra die uit was, maar helaas is dit geen HTC HD2 :(

[Reactie gewijzigd door Nimac91 op 27 juli 2024 02:47]

Er loopt nu al een cashback actie op t/m 30-3 van € 100,-.
Daar heb ik toevallig dit weekeinde gebruik van gemaakt, en geloof me, ik ben 100% tevreden met wat die "oude" S4 te bieden heeft voor de helft van wat de nieuwe S5 moet gaan opbrengen.
Anoniem: 449164 @Nimac9125 februari 2014 13:32
Wat heb je aan 2K? En voor de rest denk ik niet dat je het nieuws goed hebt gevolgd want dat deel van een fingerafdruk scanner op het scherm bleek niet waar en die zit dus gewoon in het touchscreen.
Dan kun je nog harder roepen dat je batterij te snel leeg is.
(in andere woorden, je hebt er niets aan)
Anoniem: 449164 @benji8325 februari 2014 15:47
Roepen dat de accu snel leeg is heeft wel nut, anders gaan fabrikanten zich namelijk nog meer richten op andere dingen.
De vingerscanner zit helemaal niet in het touchscreen, maar in de homeknop. Jij hebt het nog steeds over de geruchten die er ooit waren en ik heb het vermoeden dat je reviews: Samsung Galaxy S5: het design gaat op de schop niet gelezen/gekeken hebt...
Er is geen prijs bekend, enkel een T-Mobile prijs van een pre-order...

11 april kunnen we pas zeggen of het toestel duur is of niet :)

Ik bied bij deze een iPhone 6 pre-order aan voor maar 5000 euro, duur toestel he?

[Reactie gewijzigd door watercoolertje op 27 juli 2024 02:47]

De S5 komt in april voor 699 euro op de markt in de kleuren zwart, wit, blauw en lichtbruin.
Bron : http://www.nu.nl/tech/371...aterdichte-galaxy-s5.html

Of het klopt blijft voorlopig even de vraag.
Rooted S3
Custom firmware
Custom Kernal

== Zelfde als S5

Begrijp mij niet verkeerd als ik zeg dat ik de S5 echt niks vind, ik heb alle Galaxy S telefoons gehad, letterlijk. Elke telefoon vond ik tof en had goede upgrades, de S4 kon ook nog wel door de bocht maar mijn S3 zie bovenstaande doet precies hetzelfde als de S5.... ik ben voor het eerst serieus teleurgesteld en denk ook om over te stappen naar een ander merk. Ik zal dan ook hooguit voor een Note 2 of 3 gaan. Als men last heeft van een trager wordende telefoon, dan raad ik ook u aan om te rooten en een custom firmware erop te gooien. De note 2 is nogsteeds een prima telefoon, dus waarom een note 3? alles komt nu nog maar neer op "Prijs".

Zie hier dus ook de rede waarom ik de S4 heb geretourneerd, ik besefte me gewoon simpelweg dat we letterlijk hetzelfde aangeboden krijgen.

[Reactie gewijzigd door DragonChaser op 27 juli 2024 02:47]

Moet je me toch eens uitleggen waarom je "alle Galaxy S telefoons gehad" hebt, dat is maar eens vreemde bewering in mijn ogen.
Gooi je ze weg als de accu leeg is of zo? ;-)
Dat abonnement zal wel een foutje zijn denk ik?
Waarom zou je in hemelsnaam 10 euro per maand neerleggen zonder er iets voor te ontvangen?

Dit zijn slechts de eerste abo's.. de overige providers zullen snel volgen verwacht ik.
Je krijgt dan wel onbeperkt SMS'en (dat koste 'vroeger' bij Vodafone ook € 10,- per maand, dus dat is zo gek nog niet)
Nu vergelijk je een abo van nu, met een abo van vroeger.. :(

Ik heb bij Hi ook onbeperkt SMS en betaal hier niet extra voor (ja, dit zit in het abo verwerkt..)
Voor veel mensen is dit abonnement er nog, alleen zijn de meeste naar 'red' over gegaan...
Je krijgt onbeperkt internet op 64 kb/s en onbeperkt SMS.
Aha, dat internet idd. Nooit meer aan gedacht.
Al met al meer het idee wat KPN een tijdje heeft gevoerd volgens mij:

Basis bedrag x
Gekozen belbundel Bedrag Y
Gekozen internet Bedrag Z
Toestel lease(?) bedrag A
Totaal = abo: Bedrag X+Y+Z+A
En dat internet is snel genoeg voor whatsapp dus de basisfunctie die veel mensen gebruiken met mobiel internet is gewoon beschikbaar.
Omdat het een verkapte lening is, zoals elke abonnement met telefoon erbij...

Daarbij krijg je wel degelijk wat terug sms en internet :)

[Reactie gewijzigd door watercoolertje op 27 juli 2024 02:47]

Huurkoop Koop op afbetaling.

Eigendomsrecht van het toestel wordt direct bij levering overgedragen aan de klant, i.t.t. huurkoop, waarbij eigendomsrecht pas aan het einde van de looptijd van het contract wordt overgedragen.
Ik vind het maar een duur grapje. Heb eens even zitten vergelijken.

Momenteel heb ik bij T-Mobile een 1-jarig SIM-only met onbeperkt bellen / SMS en 250 MB. Dat kost mij € 27 per maand.

Als ik voor de Galaxy S5 zou gaan (even hypothetisch) zou exact hetzelfde abonnement mij € 44 per maand gaan kosten (dus € 17 meer) terwijl het toestel nog steeds € 419,95 kost.

In totaal ben ik dan 12x € 17 aan extra abonnementskosten kwijt (dus € 204) plus de € 419,95 voor het toestel, waardoor het geheel uit komt op € 623,95

Kan iemand mij uitleggen waarom ik in hemelsnaam mijn abonnement zou verlengen ? Het toestel los kopen is waarschijnlijk voordeliger omdat het binnen korte tijd aan waarde zal verliezen. Zeker als het gerucht blijkt te kloppen dat Samsung later dit jaar met een betere versie van de S5 op de proppen gaat komen.

Thanks ... but no thanks.
Een toestel los kopen is vaak voordeliger, je moet een toestel via je abonnement ook zien als een lening (je betaald eigenlijk gewoon rente, vandaar dat hij duurder is).

De meeste mensen vinden echter zo'n € 600 te veel om in 1x uit te geven en betalen dan liever iets extra, om dan een klein bedrag per maand te betalen.

Kortom "voor niks gaat de zon op".
Het beeld dat een losse telefoon "goedkoper" is klopt niet in alle gevallen.
Zo heb ik destijds bij de iPhone 5 de berekening gemaakt.
Als ik een Sim-only abo met dezelfde inhoud als m'n iPhone 5 abo zou nemen en daar bovenop de aanschaf kosten zou rekenen was ik zelfs iets duurder uit dan wanneer ik een iPhone 5 abo i.c.m. iPhone 5 rechtstreeks afnam.

Buiten de aanschaf van je losse telefoon moet je het totaal pakket wel vergelijken op basis van een Sim-only met dezelfde inhoud: sms, bel + data.

Juist ook bij sim-only abonnement zie ik vaak dat je als je enigszins een redelijke hoeveelheid data in je abo wilt je onevenredig veel betaald voor de extra mb's.

[Reactie gewijzigd door Anoniem: 254370 op 27 juli 2024 02:47]

Helemaal mee eens ik denk dat het per provider/telefoon (speciale deals) heel erg kan verschillen. Hoewel het wel het 3 a 4 jaar terug vanzelfsprekend was dat een abo icm telefoon goedkoper was dan beide los te nemen, is het nu niet altijd zo, maar zeker niet uitgesloten!
Het is meestal goedkoper om het toestel los te kopen inderdaad. Toch kan het vaak uit om een abonnement te nemen bij de release. Zelf betaal ik 38 euro per maand voor 24 maanden dus in totaal 912€. Het toestel was "gratis".

De HTC One was toen zo'n 600 euro los dus betaal ik 312€ extra. Gemiddeld dus 13€/maand aan abonnement kosten zeg maar. Maar ik heb dan wel 1,5GB internet en 300 belminuten/sms'jes. Bij simyo was ik duurder uit geweest. Dat komt voornamelijk door m'n eis van minimaal 1GB databundel.

Ik heb m'n HTC One nu bijna een jaar en ik heb nog geen moment gedacht om hem te vervangen. Nu ook Android 4.4 Kitkat dus wat dat betreft helemaal tevreden. Toch zijn er enorm veel mensen met abonnementen die eigenlijk niet uit kunnen.

De telefoons die tot nu toe zijn aangekondigd vind ik niet heel spectaculair. De Sony Xperia Z2 staat in ieder geval bovenaan.
Ik kan deze berekening hoogstens gebruiken om T-Mobile onder druk te zetten zodat ze met een beter bod komen. Zij adverteren tenslotte dat je extra korting bij hun krijgt op toestellen; zeker als je bereids klant bent.

Als zij willen dat ik mijn contract verleng met een toestel zullen ze toch hun best moeten doen, anders laat ik het achterwege.
De titel is een beetje verwarrend. Uit de titel lijkt dat de S5 voor 559 euro verkocht wordt terwijl uit de tekst blijkt dat dan nog 2 een jaar lang 10 euro per maand betaald moet worden. De titel zou dan net zo goed "T-Mobile start voorverkoop Samsung Galaxy S5 voor 0 euro" kunnen zijn waarbij je dan een abonnement voor 55 europer maand moet afsluiten 8)7

Edit: Ik zie dat de titel aangepast is. Met de nieuwe titel is het een stuk duidelijker.

[Reactie gewijzigd door Brandts op 27 juli 2024 02:47]

"Wie een EENJARIG abonnement zonder belminuten en MB's kiest"

Waarom heeft iedereen het toch telkens over twee jaar?!
Je hebt helemaal gelijk. Daar heb ik te snel overheen gelezen.

Dat neemt overigens de verwarring nog steeds niet weg.
Anoniem: 254370 @Brandts25 februari 2014 13:38
Nieuwswaarde en daarmee de reden van deze titel is dan ook dat er prijzen bekend zijn, terwijl Samsung die zelf nog niet heeft aangekondigd.

[Reactie gewijzigd door Anoniem: 254370 op 27 juli 2024 02:47]

Anoniem: 572916 25 februari 2014 13:05
Als je hetzelfde maar net iets meer wilt, als je S3 of S4 is dit een mooie oplossing.
Maar 55 euro per maand is veel voor een apparaat dat alles van je wilt weten, zelfs je hartslag.

[Reactie gewijzigd door Anoniem: 572916 op 27 juli 2024 02:47]

Als je hetzelfde maar net iets meer wilt, als je S3 of S4 is dit een mooie oplossing.
Maar 55 euro per maand is veel voor een apparaat dat alles van je wilt weten, zelfs je hartslag.
het apparaat wil je hartslag en vinger niet eens weten .....
de gebruiker dringt het op aan het toestel.

in basic, staan die zaken niet eens aan, dus je opmerking is gewoon op zijn minst zielig ;)
Dus T-mobile is eigenlijk gewoon alvast aan het cashen door mensen die perse de S5 willen zo'n abonnement aan te smeren. Ik kan me niet voorstellen dat 'ie bij de release nog steeds zo duur is (en anders: :|). Ik zeg: niet doen
Phonehouse ook hoor
Daar stond gisteren voor de aankondiging de knop "pre-order" al pontificaal op de site.

Ik denk dat er hier en daar zelfs bedrijven willen dat je vooruit betaald, en daar 'tegoedbonnen' voor terugkrijgt.

Ik wacht wel een tijdje, mei / juni zullen ze ( S5 en Z2 ) wel aardig gedaald zijn in prijs, dus dat voordeel wil ik best riskeren ( duurder worden ze iig niet zo vaak ;) )

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.