Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 67 reacties

LG lijkt te werken aan een op Windows 8.1 draaiende tablet met een 11"-touchscreen. Ook zou de tablet zijn voorzien van een Atom Z3470 of Z3770 van Intel, processors op basis van het energiezuinige Bay Trail-ontwerp.

LG LogoDat meldt de Duitse website Mobilegeeks op basis van informatie uit de handelsdatabase Quelle. Daarin is een LG-tablet gevonden met typenummer 11T. Het lijkt te gaan om een 11"-tablet die op Microsoft Windows 8.1 zal draaien. Veel technische specificaties zijn nog onbekend, maar wel zou LG modellen willen uitbrengen met een Intel Atom Z3470- en Atom Z3770-processor. Deze quadcore Bay Trail-processors hebben kloksnelheden van 1,33 en 1,46GHz met turbosnelheden van respectievelijk 1,86 en 2,39GHz.

Mogelijk heeft LG bij het ontwerp van de 11T gekozen voor een hybride ontwerp met deels laptopfunctionaliteit omdat het apparaat in de Quelle-database onder de categorie notebooks is ingedeeld. Zeker is dit echter nog niet; LG heeft nog niets losgelaten over een 11T-tablet. Mogelijk zal de fabrikant op de aankomende CES-beurs meer bekend maken.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (67)

Nieuwswaardig? Niet echt.
Dell venue 11 pro is al leverbaar.

Verder zijn er genoeg 8" varianten op dezelfde soc.
Dell venue 8 pro
Toshiba encore
Lenovo mii x2

Acer had trouwens dezelfde plannen
Wellicht is de Dell alleen in het buitenland verkrijgbaar? pricewatch: Dell Venue 11 Pro
De Dell Venue 11 Pro is gewoon te bestellen via de Nederlandse Dell site, ze staan alleen niet in de Pricewatch.
En niet op voorraad... Sowieso hetzelfde euvel als alle andere intel tablets. Een os gericht op desktop en tablet en daardoor middelmatig in beiden. Leuk dat je x86 apps kan draaien maar erg onpraktisch. Sterke punt van de ipad is van begin af aan geweest dat alles specifiek bedacht is voor tablet gebruik op dat formaat met touch. En natuurlijk 0 onderhoud. Ook de hardware moest voldoen aan mobiele eisen. Bij de surface 2 pro is dat een geheel ander verhaal. Plus dat ie nogal dik en zwaar is. Maar goed het heeft zn markt en klanten die zich blindstaren op MS.

[Reactie gewijzigd door Rinzwind op 26 december 2013 11:38]

Sowieso hetzelfde euvel als alle andere intel tablets. Een os gericht op desktop en tablet en daardoor middelmatig in beiden. Leuk dat je x86 apps kan draaien maar erg onpraktisch.
Ik heb nu een Asus T100 en ben het niet met je eens. Windows 8.1 is gewoon een tablet OS en die tegel bediening is prima. Het is net zo goed een touch OS als Android en IOS.

Desktop is een ander verhaal, daar is touch behelpen. Maar toch ben ik blij dat ik nu de echte Firefox kan gebruiken en niet die malle Android versie. En een XBMC die het gewoon goed doet terwijl dat op Android nog behelpen is. XBMC is met touch prima te bedienen als je een touch skin gebruikt.

Ik ben ook blij dat ik mijn gewone foto bewerking programma's kan gebruiken (GIMP, Irfanview), VLC media player kan gebruiken en Google Chrome waar ik wel de volgorde van bookmarks kan aanpassen en noem maar op. Eigenlijk alles waar voor Android en IOS uitgeklede kloon versie bestaan.

Je krijgt dus een echt touch OS met EXTRA de desktop. Eigenlijk is het enige nadeel dat Windows 8.1 zo veel ruimte inneemt in vergelijking met de andere, en dat het aantal Apps nog achter ligt.
Je krijgt dus een echt touch OS met EXTRA de desktop. Eigenlijk is het enige nadeel dat Windows 8.1 zo veel ruimte inneemt in vergelijking met de andere, en dat het aantal Apps nog achter ligt.
Het eerste probleem is zo op te lossen. Je kan bij iedere Windows 8.1 en RT model een micro-sd toevoegen en met een simpele register change je Metro apps en windows libery hierop laten installeren. Mijn surface RT kan t/m 128 GB en zodoende wordt de 15GB aan ruimte van de 32GB opeens geen probleem meer.

Dat de aantal apps achterlopen wordt in tegenstelling tot android en IOS geen probleem meer als de developers eindelijk erachter komen dat je met Windows een veel grotere groep kunnen pakken. Apps werken namelijk op iedere device. Een tablet van 8 inch tot een pc op een tv van 42 inch, ieder levert voor de gebruiker dezelfde gebruikerservaring op.

Apps kan je met PayPal, xboxpunten of creditcard aanschaffen, iets ook wat ik als een pluspunt ervaar.

[Reactie gewijzigd door vali op 26 december 2013 15:25]

Hier ben ik het geheel mee oneens:

Apps werken namelijk op iedere device. Een tablet van 8 inch tot een pc op een tv van 42 inch, ieder levert voor de gebruiker dezelfde gebruikerservaring op.

De gebruikerservaring is compleet verschillend per type apparaat dat je gebruikt. Een Desktop PC met toetsenbord en muis zorgt voor een geheel andere ervaring dan wanneer je een tablet gebruikt. De Metro apps lenen zich heel slecht voor een normale Desktop PC zonder touch en hebben absoluut geen meerwaarde ten opzichte van een fatsoenlijk werkende Windows app welke is gemaakt voor multi-tasking en toetsenbord+muis input.

Het is vergelijkbaar met de ervaring wanneer een tablet gebruiker in de Desktop omgeving een app gebruikt. Het is er gewoon niet voor gemaakt en het zal nooit zo goed werken als een app welke zich geheel focust op het apparaat waar deze voor bedoeld is.

Fullscreen Metro apps op een grote breedbeeld monitor werkt voor geen meter, zeker niet wanneer je serieus en snel wil kunnen switchen/werken.
De gebruikerservaring is compleet verschillend per type apparaat dat je gebruikt. Een Desktop PC met toetsenbord en muis zorgt voor een geheel andere ervaring dan wanneer je een tablet gebruikt. De Metro apps lenen zich heel slecht voor een normale Desktop PC zonder touch en hebben absoluut geen meerwaarde ten opzichte van een fatsoenlijk werkende Windows app welke is gemaakt voor multi-tasking en toetsenbord+muis input.
Het mooie van Windows 8.1 is dat je niet verplicht bent om de metro apps te gebruiken. Ik probeer alleen aan te geven dat het schalen van apps perfect geregeld wordt door de developer kit. Dat jij het niet wilt gebruiken op je laptop of desktop is je goed recht, maar om nou te zeggen dat "slecht" is gaat mijns inziens te ver.

Apps draaien niet alleen om ermee te werken, ik speel met plezier halo of een andere game op mijn desktop als ik geen zin heb om het op mijn tablet te spelen.

Multitasking is ook geen enkel probleem, zo kan ik gewoon muziek of films kijken op mijn surface RT, terwijl ik aan het browser of een verslag aan het tikken ben. Het draait netjes in de background (zelfde geldt voor de toetsen combinatie).

Als laatste, Microsoft is slim geweest om gelijk goed in te zetten op Metro apps en OS dat perfect werkt op touchscreen. Met Windows 7 zag je geen enkele laptop dat goed met touchscreen overweg kon en met toetsenbord en muis. Er werd altijd een gaar software laag door de fabrikant erover heen gelegd wat de gebruikers ervaring niet veel goeds deed.

Nu kan een fabrikant flink wat meer mogelijkheden bieden voor de consument en dat zie je in de winkels ook terug komen. Laptop rond de 500 euro krijgen allemaal touch en bij de ultrabooks is dit zelfs verplicht. Over enkele jaren is touch helemaal ingeburgerd zoals nu de muis is en zal het voor Google en Apple zeker moeilijk worden om dit te evenaren, sinds ze dit op dit moment namelijk niet kunnen bieden.

[Reactie gewijzigd door vali op 26 december 2013 23:39]

Apps kan je met PayPal, xboxpunten of creditcard aanschaffen, iets ook wat ik als een pluspunt ervaar.
Dat kan met Apple/Google toch ook? Die tegoed kaartjes liggen bij elke supermarkt.

Maar die Win8.1 tablets zijn idd erg interessant, zeker als desktopvervanger. Hang een extern beeldscherm eraan voor thuis, en je hebt gewoon altijd je eigen volwaardige PC in je broekzak.

[Reactie gewijzigd door Dreamvoid op 26 december 2013 17:48]

Voor Apple is dit inderdaad zo, maar voor de playstore geldt dit jammer genoeg nog niet.
Helemaal mee eens... Ik heb hier nog een netbook liggen van een jaar of 4 oud altijd bij me heb als ik reis. In de afgelopen 4 jaar geen concurrent voor gezien in die prijsklasse 300-350Euro. Eindelijk komt er schot in de zaak en komen/zijn er een aantal goedkope draagbare tablets (of beter netbook met los keyboard) zoals deze LG die een stap vooruit zijn t.o.v. die netbook.
Ik heb de t100 ook. Het ismooi en van goede kwaliteit en win8.1 is naar mijn mening superieur aan IOS en android (ik heb ook beide tablets). Ik vind het grote pluspunt dat je "normale" windows programma's ook kunt gebruiken. Ik mis geen apps die ik in de win store ook niet kan krjgen. Nadeeltje is de 32g en helaas is in nl de versie met 64g en 500M+32g nog niet beschikbaar.
Ja mee eens, win tablet zijn juist handig, zet naast je 24" monitor met toetsenbord en muis heb je volledige pc, pak hem uit dock en gebruikt de metro interface heb je volledig tablet. Niks half dit of half dat, gewoon volwaardige pc en tablet ervaring.
Nu weet je waarom Windows 8 een appstore heeft met apps die in Metro draaien. Compatibel met touch en op tabletformaat.

Na een jaar heeft ook die helft van Windows eindelijk het oorspronkelijk bedoelde bestaansrecht. Als de Windows-tablet doorbreekt dan kan dit daadwerkelijk een meerwaarde opleveren: draai zowel apps als desktopsoftware op zowel PC als tablet!

Terwijl iedereen LOLOLOL doet bij het horen van de naam Windows, staan ze zo wel op het punt een voordeel uit te bouwen waar de concurrentie nog een puntje aan kan zuigen, vooral dan Apple dat notabene zowel iOS als OSX controleert maar er nog niet in is geslaagd enige compatibiliteit te verwezenlijken.
vooral dan Apple dat notabene zowel iOS als OSX controleert maar er nog niet in is geslaagd enige compatibiliteit te verwezenlijken.
Nou ja, uiteindelijk is dat ook 1 OS met 2 UI's, alleen houdt Apple dit gescheiden: alleen de touchscreen interface voor de tablets, en alleen de desktop UI/tweakbaarheid voor de laptops. Microsoft levert ze allebei mee - kan je zelf kiezen of je t gebruikt. Heb je hem aan een externe monitor dan werk je op de desktop en zal je nauwelijks in Metro zitten, en in de trein zal je weinig in de klassieke desktop zitten.

[Reactie gewijzigd door Dreamvoid op 26 december 2013 17:55]

Toch blijven echte tablet OS'en in mijn ogen nog steeds alleen maar geschikt voor content consumptie, waar tegenover staat dat een laptop/desktop OS geschikt is voor content creatie. Dat het dan op een hybride apparaat draait combineert beide werelden. Dat scheelt weer met het meezeulen van een apparaat. Koppel je daarnaast je Windows tablet aan een dock en/of usb-hub en je hebt een volwaardige PC. Het is gewoon anders en beiden hebben hun markt. Om te zeggen dat het middelmatig is ben ik niet met je eens, maar ieder zijn mening.

Het grappige is, als ik de comments lees over een eventueel grotere iPad die op komst is, willen veel mensen dan liever OSX op het apparaat. Dan heb je eigenlijk precies hetzelfde, maar dan met een Apple smaakje.
Het is zeker nieuwswaardig omdat het voor LG de eerste Windows 8 tablet is. En sowieso is ieder nieuw product per definitie nieuwswaardig, anders zit je nu op de verkeerde website.
Natuurlijk is dit nieuwswaardig. Er zullen hier zat mensen zijn die dit soort dingen willen lezen en het is ook 'nieuws'. Omdat deze website o.a. over dit soort zaken gaat hoort het hier thuis en zou het niet noemen ervan een misser zijn van Tweakers.

Ik ben overigens in de Markt voor een tablet en twijfel hard tussen een iPad Mini Retina en een (niet RT) W8(.1) tablet.
Maar het is toch wel nieuwswaardig dat de enorme fabrikant LG met een tablet komt met Wondows 8.1?
Mooi dat er steeds meer Windows 8.1 tablets komen. Heerlijk dat je gewoon eigenlijk een hele PC in je handen houdt. Ook leuk voor de concurrentie met Android en iOS.

Zelf heb ik een Acer W510 en ik vind het een fijne tablet (ook al is het één van de eerste en dus niet zo krachtig ;)) ik draai er bv Visual Studio op en dat werkt redelijk*. En natuurlijk ook Office voor schrijfwerk. Ik heb er ook een keyboard dock bij.
Verder gebruik ik 'm voor regulier tablet-dingen: surfen, Windows Store Apps, etc..

*) Natuurlijk niks vergeleken met mn gewone PC.

[Reactie gewijzigd door sanderev66 op 26 december 2013 10:45]

Ik heb zelf een asus Windows 8 pro tablet, maar eigenlijk vind ik het na een tijdje niks.
Een tablet moet makkelijk in gebruik zijn makkelijk updates enzo binnen halen, ik moest dus op me asus

Handmatig me programma updaten die ik erop had gezet
Windows update
Store met updates van Apps

Ik werd hier gewoon een beetje moe van en ja het is Windows dus moet je het een beetje schoon houden af en toe,dus af en toe een cleaners en schuifopruiming enzo.
Ik heb toch liever een iPad of android tablet hoef je niet te schonen, en als je hem hersteld na de fabrieksinstellingen niet tig updates enzo te installeren weer
Ik heb mijn Windows Tablet al ruim een jaar en nog nooit cleaners of schijfopruimen hoeven te gebruiken. Overigens hoef ik dat ook niet op mijn desktop en laptops.
ja ligt er aan hoe je het bekijkt . je vergelijkt weer een desktop os met een tablet os.
in windows pro moet je idd weer opletten met welke applicaties je draait en is er zoals wel vaker gebeurd kans op mallware en je moet een beetej je os schoon houden . maar daar staat tegenover dat ej wel een vol os hebt en bij android dus niet . als je het vergelijkt met een rt versie dan hoef je die niet zo schoon te maken omdat dat weer puur tablet is . dus ja als je appels met peren vergelijkt zijn er altijd wel punten te vinden he
Ik kan maar niet snappen dat men het handig vindt werken, zo'n touch screen waarbij je vingers altijd te groot zijn (of de interface is te groot, en het scherm te klein).
Ik heb voor mezelf inderdaad vastgesteld dat het voor mij geen meerwaarde heeft. Alles wat ik op een tablet doe kan ik op een laptop 100x sneller. Het enige wat ik doe op iOS en Android tablets is een beetje browsen en filmpjes kijken.
Maar ook als het een Windows tablet is (zelf heb ik met de Surface Pro 3 maanden gewerkt) dan wijk ik steeds weer uit naar toetsenbord en muis. De Metro omgeving is ontzettend beperkt en functies die je in de desktop omgeving in 3 tellen gefixt hebt vragen in een touch vriendelijke omgeving vaak weer een omweg (ja ik weet het, claim niet onderbouwd met voorbeelden).

Conclusie, een tablet is niet voor mij.
Zodra je alle functies hebt ontdekt met hoeveel vingers, hoe swipen e.d. Zijn er 150 mogelijkheden in Windows 8, dat leer je dus niet even in 3 maanden.
Moet ik een leercurve van een jaar doormaken om te snappen wat ik met m'n tablet kan? Dat moeten ze als marketing slogan gaan gebruiken, dat doet de verkoop vast goed.
'Windows 8, zelfs na 3 maanden weet je niet waar je het zoeken moet!!!'
Kom op zeg! Zelfs windows 98/xp/etc. Kan ik binnen een week probleemloos gebruiken, een leercurve van meer dan 3 maanden voor een tablet normaal?!?!?

Nee! Ik ga niet meer dan 10 swipes leren... Swipes, waarom, vor de jonge generatie vast 'stoer', maar maakt dit het beter werkbaar? Not!

Zelf op mijn iPad, een vrij eenvoudig device, denk ik soms 'welke idioot heeft dit bedacht om functie XXX aan te roepen?!' .

Of dit moet een grap zijn, lijkt mij..., of .....

[Reactie gewijzigd door 131956 op 27 december 2013 00:41]

Met een stylus is het werken een stuk makkelijker. Maar "echt" werken op een tablet is in het algemeen niet iets wat je doet als je ook toegang tot een laptop/desktop hebt, het is vooral handig voor mensen die veel onderweg zijn en geen onhandig grote laptop met zich mee willen slepen. Of hun tablet docken aan een externe monitor/tobo/muis.

[Reactie gewijzigd door Dreamvoid op 26 december 2013 17:54]

Ik heb net een paar weken een ASUS T100, en moet zeggen dat het me prima bevalt, en denk ook dat het de toekomst van laptops en tablets zal zijn.

Er is gewoon nog steeds geen goed alternatief voor het Windows ecosysteem voor mensen die meer dan alleen de standaard apps willen hebben.

En hoewel W8 gewoon een flop was, vooral van wegen het in de kou laten staan van desktop gebruikers en te snel en te veel willen veranderen, iets waar de gebruikers nog lang niet klaar voor waren, en zij zelf nog minder met de half gebakken Metro UI.

Maar met de komst van Bay Trail, is Windows een echt alternatief voor op tablets geworden, en is W8.1 een stap in de goede richting, ik vind het zeer prettig om in beide modus te werken, Metro als ik op de bank zit of onder weg ben, desktop als ik hem heb gedockt.

Zit alleen nu nog te wachten op een model met een 2560x1440 scherm, en met minimaal 13 maar bij voorkeur 15'' diagonaal, en een losse docking toetsenbord.
De discussie is elke keer weer het zelfde, de Tablet vervangt de PC, de smartphone vervangt de laptop, de gameconsoles vervangen de PC, de phablets vervangen de tablet.

Elke keer weer de vergelijking, er zijn goede redenen waarom we bepaalde dingen als een desktop, laptop en mobiel gebruiken zoals we ze gebruiken, elk heeft ooit een sterk specifiek nut gehad die nog steeds de basis is voor ons gebruik.

De PC is het kracht monster staat op een vaste plek en is zo geoptimaliseerd dat je er het effectiefst mee kan werken.
De mobiel is het tegen overgestelde, hoewel dat hij steeds sneller wordt kan hij relatief niet veel groter worden waardoor effectief gebruik beperkt blijf, maar daar staat tegenover dat je erg mobiel bent.
De laptop en de tablet zitten er tussen in, de laptop heeft iets meer power en werkt effectiever, maar minder mobiel. De tablet is meer mobiel maar werkt wat minder effectief.

Voor alles is een doel, het één vervangt het ander nooit compleet omdat we (GELUKKIG) allemaal andere wensen en behoeftes hebben.
Ik vind wel interessant om te zien dat mensen hun tablet als vervanging willen gebruiken en voor de allerdaagse dingen kan dat zeker.

Ik waardeer me muis, toetsenbord, headset, de grote schermen en de snelle hardware heel erg, zolang ze dat niet kunnen overtreffen in een tablet of kleiner zie ik geen reden om die als vervanging te zien :)
zolang we niet echt virtueel een "tablet" kunnen bedienen... voor mij geen tablet.
dan raad ik je aan om een nieuwe laptop te nemen die je ook als een tablet kan gebruiken..
Ik vind dat fabrikanten erg traag waren met het maken van dit soort (goedkoop betaalbare) tablets, aangezien Windows 8 meer op touch was gericht.
Het was wachten op de bay trail atoms. De eerdere atoms waren niet zo geschikt om een fatsoenlijke ervaring te bieden. Arm windows tablets zijn geflopt, dus dat was ook geen optie om vol voor te gaan. Nu isde hardware er, dus zie je de Windows tablets over verschijnen.
Waren er geen andere mogelijkheden toendertijd Windows 8 uitkwam? Nu brengen fabrikanten ze vluchtig uit en ze slaan goed aan(heb zelf de T100 die ik gelijk wilde hebben).
Als je de prijs fatsoenlijk wilde houden niet. Met een i5u zoals de surface pro word het wel een erg duur apparaat. Amd word te warm voor een tablet en was dus ook een no-go. Ms was met hun tablet interface voor x86 de hardwaremakers een stap voor
Amd word te warm voor een tablet en was dus ook een no-go.
AMD had wel tablet chips (de Z-06), maar die waren helaas wel erg traag. Er waren ook de Clover Trail Atoms, maar ook die waren net wat traag. Pas met Bay Trail is er "Core i3"-equivalente performance eindelijk mogelijk op (passief gekoelde en goedkope) tablets.

[Reactie gewijzigd door Dreamvoid op 26 december 2013 17:56]

AMD's kabini chips worden zeker niet warm en zijn ook niet warm dus ik snap niet waarom je dat zegt, qua grafische prestaties zijn ze ook nog high end op dit moment.
Nou ja, dat is wel de reden dat de tablet versie van Kabini (A4-1200) is begrensd tot 2x 1.0 GHz (twee cores uitgeschakeld).

Maar het originele bericht sprak over "bij introductie van Windows 8", en toen was Temash/Kabini er nog niet, enkel de vorige generatie (Hondo).
Zo jammer weer.
Waar blijven nu m'n nieuwe 10 inch tablets met betere accuduur en stereo speakers?
Ik ben best wel een LG fan maar LG slaat met de 8.3 inch en deze 11 inch tablet de plank volledig mis als je het mij vraagt.
De 8.3 is te duur voor wat je krijgt en deze is gewoon net een slagje te groot en waaom in vredesnaam een atom en windows...

Als ze zo doorgaan op tablet gebied kunnen ze binnekort wedero stoppen met het maken van tablets omdat ze het verkloten door slechte keuzes.
  • Van speakers op een tablet hoef je sowieso weinig spectaculairs te verwachten
  • Accuduur heeft LG niet helemaal zelf in hand, kwestie van afweging tussen formaat en gewicht
  • 8.3 inch vind ik juist weer (veel) fijner dan een 7 inch, ik heb het gevoel dat meer fabrikanten dit ook inzien, maar dat is nog even afwachten. En 11 inch kan ook prima zijn voor degenen die net iets meer wilt dan een 10 inch.
  • De 8.3 vind ik aardig concurrerend qua prijs en wat je ervoor krijgt. Vergeet niet dat er een full-hd scherm zit op de LG
  • Er is niks mis met de combinatie Bay Trail en Win 8. Voor het overgrote deel van de mensen beidt dit meer dan voldoende.
Welke keuzes had LG dan wel moeten maken volgens jou?
Van speakers mag je dan misschien niet veel verwachten maar het kan echt veel beter dan 95% van de speakers.
In mijn memo pad smart 10 zit voor tablets echt een gewelding geluid.

Accuduur is over het algemeen in het laatste jaar in LG devices superieur doordat zij de nieuwste accu technologieen gebruiken en dus ook meer mah in dezelfde ruimte kwijt kunnen.
Ik denk dat mensen 50 gram extra niet zullen intereseren als bij zwaar gebruik de accu een uur langer mee gaat.

8.3 inch is idd niks mis mee voor de meeste mensen maar ik zou graah een 7 inch variant zien en 300 euro voor dit 8.3 inch tabletje is echt veel te veel.

En misschien voor mensen die net instappen in tablet en smartphone markt is het prima maar ik ben al zwaar geinvesteerd in android en wil dan ook geen forefox os,ios of windows meer.
In een ideale wereld koop je een kale tablet en kan je kiezen wat je erop zet.

Maarja fabrikanten snappen dit nog steeds niet.
waar blijven de baytrail tablets van sony en samsung?!
Die twee merken richten zich met tablets voornamelijk op Android, en voor zover ik weet is de (x86-64) Android build voor Bay Trail nog niet af.
kheb geen interesse in Android :')
Samsung heeft nu nog de Samsung Ativ convertibles maar zal volgend jaar vast en zeker met een nieuwe line-up gaan komen.
ja maar dat zijn clovertrail tablets....
Elke puterfabrikant werkt aan tablets, dus wat precies maakt dit bericht dan zijn bijzonder :?
Noem mij er dan maar een paar van 11" met win8 erop.
Niet precies 11 inch, maar het verschil tussen 10,1, 10,6 en 11 inch merk je toch niet tenzij je ze naast elkaar houdt:
http://tweakers.net/categ...KZVVP4KG-QrCjrYZ8SVCmklH4
Android en Apple tablets zijn er natuurlijk in overvloed, dus ja ..... waarom zou je niet eens gaan kijken bij de Windows tablet markt? Goede zet, denk ik, van LG.

[Reactie gewijzigd door GerCor op 26 december 2013 13:06]

Jammer dat de tijd tussen aankondiging en dat je het product in de winkel kunt kopen vele maanden kan duren en vaak tot de volgende aankondiging van een nieuwere versie..
2560*1440 res en front speaker met een concurrerende prijs zal ik er zeker interesse in hebben.
Ik erger mij mateloos dat Android geen echte multitasking heeft.
De playbook met een trage processor deed dat perfect.

[Reactie gewijzigd door alteclansing op 26 december 2013 17:50]

Uh, ik heb een Playbook, en die multitaskt net zoals een Android device?
Zou het niet om een Z3740 gaan ipv Z3470?