Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

3dfx T-Buffer artikel

Door , 0 reacties, bron: Beyond3D

Beyond3D heeft het tweede deel van hun 'T-Buffer Investigated' artikel gepost, met errug diepe info over de mogelijkheden van de T-Buffer technolgie (motion blur, anti-aliasing en meer van dat soort zaligheden) die 3dfx in de Voodoo5 zal toepassen. Hier een sampletje over anti-aliasing:

Well, 3dfx is planning on giving the user the option to decide which setting to use and this will be used a on per-game basis. A lot also depends on if a game is fill-rate of CPU limited. If you're playing something like Falcon 4.0, you might be just fine rendering 4 sub-samples on a 2-chip board because you're so CPU limited, where as if you were playing Quake III, you might not want to use any anti-aliasing at all. It is really a personal choice that each user will make. What frame-rate is fast enough for a given game for you? If you demand the absolute highest frame-rate, you won't use any AA at all, where as if you're fine in the 40-50 fps area, you might use 4X AA on a 4-chip board. Again, it is a very personal choice.

Door Femme Taken

Architect

05-12-1999 • 00:10

0 Linkedin Google+

Bron: Beyond3D

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*